Kävin kyselemässä matkoja ko. matkatoimistosta etelän lämpöön äskettäin. Matkatoimisto virkailija oli syntyjään itäisestä naapuri maastamme tms itäblokin maista koska " hoono soomi "
Jouduin kysemällä kyselemään tietoja lähi aikoina lähtevistä matkoista.
Virkailija tosi kyllästyneen oloisesti haki tietoja lähi ajan reissuista netistä. Välillä tuli mielleen pahoitella virkailijalle että " anteeksi kun olen tullut hänen työpäiväänsä sotkemaan omilla matka kysymyksilläni "
Mut joo ...Löysin hyvän reissun ihan toisesta matkatoimistosta, jossa palvelu oli iloista, mukavaa, välitöntä ja asiantuntevaa :)
Eli kävin Te- matkoilla samalla kertaa kaksi kertaa, Ensimmäisen ja viimeisen :(
Te-Matka toimisto kokemus
Matkailija_vaan
2
999
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaiset kokemukset minulla. Olin jo päättänyt, etten tarvitse ko toimiston palveluita. Erehdyin kokeilemaan ystäväni kehoittamana bussi-laivaristeilyä.
Kuljettaja puhui 'alushameen napille haiskahtavia' vitsejä. Joukut nauroivat, varmaan usein matkalla olleita ja samat vitsit kuulleita.
Muilla toimistoilla osataan palvella suomeksi Suomessa. - Anonyymi
Erään kahvion kassalla oli kerran ilmeisesti jostain itänaapurista, ehkä virosta kotoisin oleva henkilö ja palveluasenne oli varmasti neuvostoliitosta peräisin... eipä tuo kyllä pitkään ollutkaan siinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649