Olipas se huonolla musteella kirjoitettu kun katosi näin äkkiä ;o).
No jollekkin tais kolahtaa, osua, tai jotakin otti pannuun kun ei ollutkaan hänelle.
Kaikesta huolimatta kysyn sinulta joka TUNNET tämän omaksesi
https://www.youtube.com/watch?v=GbS_vG7qHe8
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kultasi kuvia,,,
Aijaijaiiiii
32
441
Vastaukset
- Eijeeesuuuus
Ei varmasti niin ole sillä olen myös nainen. Enkä todellakaan lesbo joa sun pillus kiinnostaa. Tunge se valituksesi sinne ahteriisi ja purjehdi jumalauta siitä hoitaan ongelmasi kuntoon irl-elämään.
vai onko se nyt noin saatanan vaikeaa saada se perse liikkumaan oikeaan suuntaan ja tekeen muutakin kuin lässyttään jotain paskaa netti täyteen ja tunaroida taikka leikkiä mykkää muualla?
Pitääkö potkasta siihen perseeseen että pääset liikkeelle? Voin ottaa vauhdit autolla ja tulla antaan kunnon vauhdit kengällä jos et muuten ahteriasi saa liikkuun eteenpäin!
On se kumma miten niitä asioita saadaan sotkettua hiljaisuudella tai tunaroinnilla mutta oikein ei sitten osata tehdä millään! Mikä sunkin ongelma mahtaa olla
(kopio ja liitä ed ketjustas)Mikä sinun pään on sekoittanut?
Huumeet, alko, vai onko kaikki pettymysten yhteen nivoutunut sen saanut aikaan?
Minulla ei ole koskaan ollut sinunlaisesi kanssa mitään kokemusta livessä, muulloin kun työni vuoksi, ja ne on raskaita ihmisiä.
Hakeudu hoitoon, sillä tuolla et saa mitään muuta aikaan kuin tuhoat itsesi lopullisesti!- eijeeeeesuuuuuSS
YksK-Nainen kirjoitti:
Mikä sinun pään on sekoittanut?
Minulla ei ole koskaan ollut sinunlaisesi kanssa mitään kokemusta livessä, muulloin kun työni vuoksi, ja ne on raskaita ihmisiä.
Hakeudu hoitoon, sillä tuolla et saa mitään muuta aikaan kuin tuhoat itsesi lopullisesti!Pitäiskö sinun hakeutua hoitoon? Ulvot täällä viimeistä päivää ! Oletko ehkä jumalauta rakentanut jonkun sairaan mielikuvitussuhteen tänne? Tiedätkö että se on psykoosi ja tarvitset psykiatrista sairaalahoitoa siihen.
Olet varmaan jo mennyt palsta naimisiin ja odotat jo lastakin täällä.Jippii. Missä sinunkin todellisuudentaju kulkee. Pitääjö sinne perseelle potkia vähän enemmän potkuja että saat startin täältä kuvitellusta suhteilusta sinne OIKEAAN ELÄMÄÄN RAKENTAAN NIITÄ SUHTEITASI.,
ihme sekopää olet. Nussi nyt vielä palstan naiset ja miehet sillä perseellläsi. Nuoleskele ja hae ihailua. Loukkaa niin sitten ehkä niitä jotka sinut ehkä tunnistaa ja pilaa lisää asioita.
HYVÄ SINÄ. noin ne asiat hoidetaa oikein mallikkaasti. Sen jälkeen viimeisetele sen palsta nuoleskelu petos sillä että irl olet kusipää sille oikealle kaivatullesi kostoksi jostain mitä olet täältä lukenut ja se toinen ei edes tajua miksi sille olet sellainen
idioottimaisuuden ja pettämisen huippua. - EiJeeesuuuus
YksK-Nainen kirjoitti:
Mikä sinun pään on sekoittanut?
Hakeudu hoitoon, sillä tuolla et saa mitään muuta aikaan kuin tuhoat itsesi lopullisesti!Jos sinunlainen kaikkien nuoleskelusta kiihhottuva ihminen minua alkaisi nuoleskeleen irl ja odottaisi että minä hypin riemusta sen jälkeen kun olen saanut sitä nuolemista katsella vuosia jollain palstoilla ja itse saanut paskaa kohtelua sinunlaiselta irl niin erehdyt.
Ihmeellisiä kuvitelmia ettö kun luuttuaa täällä jokaisen naaman ja värkin niin sitten on niin rakastettava että ihan pussata pitäisi. Kiiitostako pitäisi sellaisesta antaa???
Olet pettäjä etkä muuta ja ainoa mihin sinä pystyt on nuolemaan täällä jokaisen persettä eijeeeeesuuuuuSS kirjoitti:
Pitäiskö sinun hakeutua hoitoon? Ulvot täällä viimeistä päivää ! Oletko ehkä jumalauta rakentanut jonkun sairaan mielikuvitussuhteen tänne? Tiedätkö että se on psykoosi ja tarvitset psykiatrista sairaalahoitoa siihen.
Olet varmaan jo mennyt palsta naimisiin ja odotat jo lastakin täällä.Jippii. Missä sinunkin todellisuudentaju kulkee. Pitääjö sinne perseelle potkia vähän enemmän potkuja että saat startin täältä kuvitellusta suhteilusta sinne OIKEAAN ELÄMÄÄN RAKENTAAN NIITÄ SUHTEITASI.,
ihme sekopää olet. Nussi nyt vielä palstan naiset ja miehet sillä perseellläsi. Nuoleskele ja hae ihailua. Loukkaa niin sitten ehkä niitä jotka sinut ehkä tunnistaa ja pilaa lisää asioita.
HYVÄ SINÄ. noin ne asiat hoidetaa oikein mallikkaasti. Sen jälkeen viimeisetele sen palsta nuoleskelu petos sillä että irl olet kusipää sille oikealle kaivatullesi kostoksi jostain mitä olet täältä lukenut ja se toinen ei edes tajua miksi sille olet sellainen
idioottimaisuuden ja pettämisen huippua.;o))))))))))))))))), joo just. kivoja tekstejä, mutta ymmärrän kun olet ulkopuolella elämäni ja yrität siihen tunkeutua, pääsemättä koskaan elämääni kiinni.
EiJeeesuuuus kirjoitti:
Jos sinunlainen kaikkien nuoleskelusta kiihhottuva ihminen minua alkaisi nuoleskeleen irl ja odottaisi että minä hypin riemusta sen jälkeen kun olen saanut sitä nuolemista katsella vuosia jollain palstoilla ja itse saanut paskaa kohtelua sinunlaiselta irl niin erehdyt.
Ihmeellisiä kuvitelmia ettö kun luuttuaa täällä jokaisen naaman ja värkin niin sitten on niin rakastettava että ihan pussata pitäisi. Kiiitostako pitäisi sellaisesta antaa???
Olet pettäjä etkä muuta ja ainoa mihin sinä pystyt on nuolemaan täällä jokaisen persettäAi että tekeekin nannaa lukea nimenomaan SINUN kirjoituksiasi, ja elää mielikuvassa että olet se ketä olen ikuisesti etsinyt ja nyt löysin ;o)))))))).
Öitä, nuku hyvin, yritä selvittää pääsi ja olla huomenna kuin ihmiset konsanaan.- EiJeeesuuuus
YksK-Nainen kirjoitti:
;o))))))))))))))))), joo just. kivoja tekstejä, mutta ymmärrän kun olet ulkopuolella elämäni ja yrität siihen tunkeutua, pääsemättä koskaan elämääni kiinni.
Onnee vaan sullekin. Huomaat kyllä, kun tapaamisia ja yhteydenottoja ei tule. Kysy silloin itseltäsi kysymys: Paljonkohan se tietää ja on nähnyt. Jos yksi ei riitä on turha odottaa että sille toiselle sä riittäisit. Mene nyt nussimaan tämän illan panot jotta saat taas tuntea olevasi haluttu. Sitähän tällä palsa showlakin ajat takaa. Ei sinua toisten tunteet kiinnosta.
Tullut selväksi sinun kiinnostuksen kohde. Sinä, sinun ihailu. Sinun haaremi, sinun värkki, sinun sääliminen, sinun elämä
Muiden tuskalla ei ole sinulle väliä. Sen näkee jo kaukaa näissä sun kirjoituksissakin. Elämäsi kiinne olet sinä
Ei taida sinne mahtua muita jos ne eivät sitten paneskele sinua ja kehu ja ylistä ja sääli. - EiJeeesuuus
YksK-Nainen kirjoitti:
Ai että tekeekin nannaa lukea nimenomaan SINUN kirjoituksiasi, ja elää mielikuvassa että olet se ketä olen ikuisesti etsinyt ja nyt löysin ;o)))))))).
Öitä, nuku hyvin, yritä selvittää pääsi ja olla huomenna kuin ihmiset konsanaan.kannattaa myös kysyä silloin kysymys: missä se on nähnyt ja mistä se on kuullut.
EiJeeesuuuus kirjoitti:
Onnee vaan sullekin. Huomaat kyllä, kun tapaamisia ja yhteydenottoja ei tule. Kysy silloin itseltäsi kysymys: Paljonkohan se tietää ja on nähnyt. Jos yksi ei riitä on turha odottaa että sille toiselle sä riittäisit. Mene nyt nussimaan tämän illan panot jotta saat taas tuntea olevasi haluttu. Sitähän tällä palsa showlakin ajat takaa. Ei sinua toisten tunteet kiinnosta.
Tullut selväksi sinun kiinnostuksen kohde. Sinä, sinun ihailu. Sinun haaremi, sinun värkki, sinun sääliminen, sinun elämä
Muiden tuskalla ei ole sinulle väliä. Sen näkee jo kaukaa näissä sun kirjoituksissakin. Elämäsi kiinne olet sinä
Ei taida sinne mahtua muita jos ne eivät sitten paneskele sinua ja kehu ja ylistä ja sääli.Kiitos kommentistasi. Erittäin mielenkiintoinen sairaan ihmisen tekele.
Oikeinkirjoituksessasi ei ole moittimista, mutta kielellinen ulosantisi keskittyy vain ja ainoastaan sinun omiin fantasioihisi, jotka on todella vain sinun fantasiaa, kaikesta siitä mitä elämässäsi olet kokenut ja minkälaista elämää elät.EiJeeesuuus kirjoitti:
kannattaa myös kysyä silloin kysymys: missä se on nähnyt ja mistä se on kuullut.
No kysyn: Missä se on nähnyt ja mistä se on kuullut.
- EiJeeesuuuuS
Näet vielä. näet vielä.. odota niin näet. Sillä aika kuluu eikä yhteydenottoja kuulu. Silloin huomaat mihin tämä sinun palsta nuoleskelusi on vienyt asiat tai mihin se mitä toinen on nöhnyt ja kuullut irl sinun tehneet on johtanut.
SITÄ SAA MITÄ TILAA.
TILASIT yksinäisyyden ja tunnekylmyyden ja sen myös sait aikaan. Onnea elämääsi ja hyvästi
ps. nyt voit sitten ottaa ja lähteä viivana sitä värkkiäs jakaan noin vaikka kostoksi tai lohtupano mielessä. Tapasihan se on ollut ennenkin. - EiJeeesuuuus
YksK-Nainen kirjoitti:
No kysyn: Missä se on nähnyt ja mistä se on kuullut.
Iillä alkavassa paikassa kello 2.30 muutamana erinäisenä viikonlopun lauantaina. että jatka samaan malliin ja hyvästi jakari.
EiJeeesuuuuS kirjoitti:
Näet vielä. näet vielä.. odota niin näet. Sillä aika kuluu eikä yhteydenottoja kuulu. Silloin huomaat mihin tämä sinun palsta nuoleskelusi on vienyt asiat tai mihin se mitä toinen on nöhnyt ja kuullut irl sinun tehneet on johtanut.
SITÄ SAA MITÄ TILAA.
TILASIT yksinäisyyden ja tunnekylmyyden ja sen myös sait aikaan. Onnea elämääsi ja hyvästi
ps. nyt voit sitten ottaa ja lähteä viivana sitä värkkiäs jakaan noin vaikka kostoksi tai lohtupano mielessä. Tapasihan se on ollut ennenkin.Heheheeeeeeeeeeeeeeeeeee. Siis tyrkytät omaa sairasta elämääsi minun tekemiksi? Ei mene läpi kuin SINUN mielikuvassasi, ja sinun sairaassa päässäsi.
EiJeeesuuuus kirjoitti:
Iillä alkavassa paikassa kello 2.30 muutamana erinäisenä viikonlopun lauantaina. että jatka samaan malliin ja hyvästi jakari.
Mikähän Iillä alkava paikka tuo mahtaa olla? Olit siis paikalla, ja joku veti sulta maton jalkojen alta, ja nyt katkerana yrität kertoa kuinka pettynyt olet.
Ei vaikuta minun elämääni mitä SINÄ teet, tai kuvittelet jonkun tekevän sinun mielikuvitusmaailmasi tekemisiä.- Eijeeesuuus
Selvä. Nämä ovat hyvästit MIES
Muista se kun nuohoot seuraavaa horoa että syy löytyy siitä aktiivisesta munasta ja palsta nuoleskelusta tähän päätökseen
Olet pettäjä - Eijeesuus
YksK-Nainen kirjoitti:
Mikähän Iillä alkava paikka tuo mahtaa olla? Olit siis paikalla, ja joku veti sulta maton jalkojen alta, ja nyt katkerana yrität kertoa kuinka pettynyt olet.
Ei vaikuta minun elämääni mitä SINÄ teet, tai kuvittelet jonkun tekevän sinun mielikuvitusmaailmasi tekemisiä.Lopetan nyt etkä enää milloinkaan täällä tai irl enää saa minua puhumaan sinulle mitään
Olkoo. Se rangaistuksena sinulle siitä mikä jakari sinä olet ollut
Antoisia munan jako hetkiä tulevaisuudessa. Varo sukupuolitauteja ja huonoa mainetta
Öitä ja hyvästi - kiinnostunut.sivullinen
Eijeeesuuus kirjoitti:
Muista se kun nuohoot seuraavaa horoa että syy löytyy siitä aktiivisesta munasta ja palsta nuoleskelusta tähän päätökseen
Olet pettäjä"Selvä. Nämä ovat hyvästit MIES"
Puhuttelit tuossa ylempänä naista ja nyt sanot häntä mieheksi? Oletko kenties psykoosissa, vai käytätkö naista/miestä haukkumasanana toisen aidon sukupuolen lyttäämiseksi? - gender-games
Eijeesuus kirjoitti:
Lopetan nyt etkä enää milloinkaan täällä tai irl enää saa minua puhumaan sinulle mitään
Olkoo. Se rangaistuksena sinulle siitä mikä jakari sinä olet ollut
Antoisia munan jako hetkiä tulevaisuudessa. Varo sukupuolitauteja ja huonoa mainetta
Öitä ja hyvästi"Antoisia munan jako hetkiä tulevaisuudessa. Varo sukupuolitauteja ja huonoa mainetta"
Sanoit alussa että hänellä on pillu. Mitä peliä tämä on? Eijeeesuuus kirjoitti:
Olet pettäjäAivan sama mitä nuo vatipäät väittää ;o))))). Kivaa mulla ainakin on ollu seurata mitä kaikkea niiden sairas mielikuva saakaan aikaan, ja paljon on saaneet.
Heidän omia fantasioitahan ne on, elämästä mitä eivät ole koskaan eläneet, mutta haluaisivat elää.- MitäTämäOnOlevinaan
YksK-Nainen kirjoitti:
Aivan sama mitä nuo vatipäät väittää ;o))))). Kivaa mulla ainakin on ollu seurata mitä kaikkea niiden sairas mielikuva saakaan aikaan, ja paljon on saaneet.
Heidän omia fantasioitahan ne on, elämästä mitä eivät ole koskaan eläneet, mutta haluaisivat elää.Onko kommentoijan lausunto totta, että esität naista netissä? Vai oliko tuo sitä sukupuolihäpäisyä?
MitäTämäOnOlevinaan kirjoitti:
Onko kommentoijan lausunto totta, että esität naista netissä? Vai oliko tuo sitä sukupuolihäpäisyä?
En ESITÄ naista, sillä olen NAINEN! En tarvitse puseron sisään kurkata, sillä tiedän ja olen NAINEN.
Eikä niidenkään tarvitse arvella olenko nainen jotka minut näkevät, sillä varmat merkit on olemassa ;).- MitäTämäOnOlevinaan
YksK-Nainen kirjoitti:
En ESITÄ naista, sillä olen NAINEN! En tarvitse puseron sisään kurkata, sillä tiedän ja olen NAINEN.
Eikä niidenkään tarvitse arvella olenko nainen jotka minut näkevät, sillä varmat merkit on olemassa ;).No mikä tää juttu oli että tilasit yksinäisyyden ja tunnekylmyyden ym.? Vaikuttaa siltä että joku puhuisi sinusta sinut tuntien? Harvoin noin kohdistettuja toteamuksia annettaan anonyymille.
No mikä tää juttu oli että tilasit yksinäisyyden ja tunnekylmyyden ym.? Vaikuttaa siltä että joku puhuisi sinusta sinut tuntien? Harvoin noin kohdistettuja toteamuksia annettaan anonyymille.
Voi helvetti vie suakin! Oletko SINÄKIN menettänyt järkesi? OLET !
Eivät varmasti tunne minua, ja on siunaus minulle!- HämilläniOlenVaan
YksK-Nainen kirjoitti:
Voi helvetti vie suakin! Oletko SINÄKIN menettänyt järkesi? OLET !
Eivät varmasti tunne minua, ja on siunaus minulle!Noh.. ehkäpä sanomasi on totta. Ken tietää. Ehkä olette molemmat mukana juonessa, kuka sitä tietää tällä psykoosipalstalla jossa käytetään tunnisteina yhtä kirjainta.
- Hahahaaaaa
YksK-Nainen kirjoitti:
Eikä niidenkään tarvitse arvella olenko nainen jotka minut näkevät, sillä varmat merkit on olemassa ;).Teipit nännien päälle muuta ei tarvitakkaan :-D. Sun "muodot"
- MitäTämäOnOlevinaan
Hahahaaaaa kirjoitti:
Teipit nännien päälle muuta ei tarvitakkaan :-D. Sun "muodot"
Tunnet siis hänet ja olet nähnyt hänet?
Nonooh palstalaiset, kaikki on hyvin eiks niin? Sinä YksK-Nainen ja sinä jeesustelejäSSS, nyt kiltisti jookos?
Viisi minuttia tauko!
Ja nyt sitten toinen erä, koittakaa nyt tehdä knockout!
Pikku hetki, haen vähän popcornia ja haen tyynyn selän taaksen ja sit..No minäkö tuon p:n jauhamisen alotin??????
Olen saanut kyllä makoisat naurut noiden sairaiden mielikuvitusmaailman, tai kenties heidän oman elämänsä tapahtumia lukiessani.
Kun ei joillakin ole elämää, niin tuota se teettä. Vai onko joutuneet seinäkukkaseksi, syrjäytetyiksi siitä fantasiamaailmasta mitä ovat eläneet, vai ihanko reaalielämästä, ja nyt antaneet kaiken sen pahan tulla ulos sisältään.
En tiedä, eikä todellakaan kiinnosta. Senkun olen seurannut heidän seuraavia siirtojaan, ja niitähän näkyy olevan.
Nyt mun on mentävä nukkumattia oottelemaan, huomenna pitkä ajomatka edessä. OHO, ei kun tänään se ajomatka on.
Öitä ja unia, ja oman kullan kuvia ;).- MitäTämäOnOlevinaan
YksK-Nainen kirjoitti:
No minäkö tuon p:n jauhamisen alotin??????
Olen saanut kyllä makoisat naurut noiden sairaiden mielikuvitusmaailman, tai kenties heidän oman elämänsä tapahtumia lukiessani.
Kun ei joillakin ole elämää, niin tuota se teettä. Vai onko joutuneet seinäkukkaseksi, syrjäytetyiksi siitä fantasiamaailmasta mitä ovat eläneet, vai ihanko reaalielämästä, ja nyt antaneet kaiken sen pahan tulla ulos sisältään.
En tiedä, eikä todellakaan kiinnosta. Senkun olen seurannut heidän seuraavia siirtojaan, ja niitähän näkyy olevan.
Nyt mun on mentävä nukkumattia oottelemaan, huomenna pitkä ajomatka edessä. OHO, ei kun tänään se ajomatka on.
Öitä ja unia, ja oman kullan kuvia ;).Aloitit ketjun ja sait vastauksia. Miksi sinua väitetään palstalla mieheksi?
YksK-Nainen kirjoitti:
No minäkö tuon p:n jauhamisen alotin??????
Öitä ja unia, ja oman kullan kuvia ;).En mie sinulle sitä, lähinnä tuollelle jeesus-tyypille oli tää
Aloitit ketjun ja sait vastauksia. Miksi sinua väitetään palstalla mieheksi?
Olen kyllä miehelle tarkoitettu, mutta en ole mies. Mieti siitä!
- seOIKEAkoo
Bored now..öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879