sinulle J-Mies. Pidä itsestäsi huolta, ja anna itsellesi oikeus tehdä tahtosi mukaan.
Kohta vadelmia pensaista keräämään, ennen kun amppari ehtii ne nyrsiä ja en uskalla edes pensaille mennä amppari vaaran takia.
Olet <3, vaikka tiedäthän sen sanomattakin ;).
Aurinkoist päivää
23
451
Vastaukset
- oikaivattuniherkkusuu
Laita vattu kuva fb:iin
Kuuleppa kun mulla ei ole fb:tä, eikä tule koskaabn olemaankaan, sillä minun aikani kuluu aivan muualla kun fb:n sivuja päivitellessä.
Siis, en laita ;).- sivusta_varoitan
YksK-Nainen kirjoitti:
Kuuleppa kun mulla ei ole fb:tä, eikä tule koskaabn olemaankaan, sillä minun aikani kuluu aivan muualla kun fb:n sivuja päivitellessä.
Siis, en laita ;).J-mies ei todellakaan ole ominaisuuksiltaan sinulle hyväksi. Uskoton, pahoinpitely tuomion saanut, patologinen valehtelija. Epämääräisiä parisuhteita ja mietippa miten sinua kohdellut?
Onko puhunut että mennyttä elämää noi kaikki? Mietippä onko jos saat samanlaista huonoa kohtelua häneltä? Hän on rikollinen ja kunnolliselle naiselle vääränlaista seuraa.
- Kuolema_
Kuoleman biologiaa
Lähtökohtaisestiselvennä kaikki elävät organismit kuolevat joskus. Normaalienselvennä solujen elinaika jatkuu noin 50 jakautumiskerran päähän. Niiden kromosomeissa olevat telomeerit lyhentyvät jokaisella jakautumiskerralla. Erilaistumattomat kantasolut, sukusolut ja eräät syöpäsolut kykenevät telomeraasientsyymin avulla ylläpitämään kromosomiensa vakiopituuden.[1]
Eläimillä kuolema seuraa usein jonkin tärkeän elimen, kuten sydämen, toiminnan lakattua. Kasvit puolestaan voivat sopivissa olosuhteissa jatkaa elinkaartaan juurissaan ja versoissaan, jolloin voi olla tulkinnanvaraista, koska yksilö kuolee ja klooni jatkaa sen elämää. Yksisoluisten, jakautumalla lisääntyvien organismien kuolema on vielä vaikeampi määritellä.
On mahdollista että organismi kuolee, mutta osa sen soluista ja elimistä jää eloon ja voidaan siirtää uuteen isäntään, kuten elinsiirron tapauksessa. Elinsiirron yhteydessä yhä elävät kudokset on poistettava nopeasti kuolleesta isännästä, ennen kuin ne kuolevat puutteellisten elintoimintojen takia. Toisaalta organismin yksittäiset solut tai jopa elimet voivat kuolla, mutta organismi voi jäädä eloon. Monet yksittäiset solut elävät vain lyhyen aikaa, joten suurin osa organismin soluista uusiutuu jatkuvasti.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolema
Allergia- ja astmaliitto kehottaa pistiäisallergisia varmistamaan, että ensiapuna käytettävän adrenaliini-injektorin käyttöaika on voimassa. Väestöstämme noin kaksi prosenttia on pistiäisallergisia. Pistiäisallergiselle mehiläisen tai ampiaisen pisto voi olla hengenvaarallinen.
Liitto painottaa, että jokaisella pistiäisallergisella tulee olla oma lääkärin määräämä adrenaliini-injektori, ja se kannattaa hankkia heti, kun allergia on todettu. Muut sairaudet tai lääkitykset eivät vaikuta injektorin saamiseen tai käyttöön.
- Pistiäisallergiassa reaktion voimakkuus vaihtelee. Injektori pitää hankkia, vaikka aiempi allergiareaktio olisi ollut lievä, painottaa allergia- ja astmaneuvoja Marjo Tähtinen Allergia- ja astmaliitosta.
- Pidä adrenaliini-injektori, antihistamiinit ja kännykkä aina mukana. Lisäksi pistiäisallergisen kannattaa suojautua pistiäiseltä ainakin pitämällä kengät jalassa luonnossa liikkuessa. Mehiläisten tai ampiaisten läheisyydessä on hyvä suojata myös ihoa, Marjo Tähtinen ohjeistaa.
Normaali myrkkyreaktio vai allergiaa?
Mehiläisen tai ampiaisen pisto aiheuttaa kaikille myrkkyreaktiona kutisevan paukaman. Allergisessa reaktiossa oireet ovat voimakkaammat.
- Allergisella pistoksen aiheuttama paukama kasvaa nopeasti ja turvotus on laaja-alaista. Useille tulee nokkosihottumaa, ja osalle kehittyy vakava allerginen reaktio, Marjo Tähtinen kertoo.
Liitto kannustaa pistiäisallergisia hakeutumaan siedätyshoitoselvitykseen allergian voimakkuuden vuoksi.
Ensiapu vakavassa allergisessa reaktiossa eli anafylaksiassa
1. Adrenaliini-injektori ohjeen mukaan.
2. Antihistamiini ja kortisonitabletit täydentävät ensiapua, mutta eivät korvaa adrenaliini-injektoria.
3. Soitto hätänumeroon. Hätänumeroon on soitettava välittömästi, vaikka anafylaksia näyttäisi laantuvan.
4. Turha käyttö ei aiheuta vaaraa. Lähipiirin on hyvä perehtyä injektorin käyttöön ennakoivasti.
Pirkanmaan Allergia- ja astmayhdistyksen teettämä adrenaliini-injektorin käyttö -ohjevideo. Yhdistys on teettänyt myös Anafylaksian hoito -videon, jossa professori Erkka Valovirta haastattelee pistiäisallergista. Tälläkin videolla näytetään adrenaliini-injektorin käyttö.
https://www.allergia.fi/uutiset/allergia-ja-astmaliitto-pistiaisallerginen-tarkista-nyt-kesan-ensiapulaakkeet/ - Eräsjmies
Joka käy harvoin tällä palstalla. Nii-in, sitä oikeutta monesti kaivataan. Ihmettelen miksi tuo j-mies ei ole noin mukavan naisen kanssa yhdessä ja miksi eräässä ketjussa, sanoit että tuo j-mies ei ajattelee vain itseään. Miten se käytännössä ilmenee?
Kokemuksesta kun ottaa opikseen, niin ei tarvinne selitellä.
Olinko se varmasti minä, joka tuon on sanonut? En kommentoi, enkä kirjoittele koskaan J-miehelle muuten kuin rekkautumisen kautta.- Eräsjmies
Minusta oli tuo nimimerkki. Eilen tai tänään. Voithan olla oikeassa ja hän on enemmän tai vähemmän tuollainen kuin sanot.
- sivusta_varoitan
YksK-Nainen kirjoitti:
Olinko se varmasti minä, joka tuon on sanonut? En kommentoi, enkä kirjoittele koskaan J-miehelle muuten kuin rekkautumisen kautta.Vinkkinä sinulle. Älä menekään sen J-miehen kanssa suhteeseen. Uskoton patologinen valehtelija. Muutamat kaupungin naiset voivat asian vahvistaa. Vankikin ollut.
- sivusta_varoitan
YksK-Nainen kirjoitti:
Olinko se varmasti minä, joka tuon on sanonut? En kommentoi, enkä kirjoittele koskaan J-miehelle muuten kuin rekkautumisen kautta.Ei kertonut sinulle varmaankaan että tuomio tullut ja mistä sen oli saanut?
Pahoinpitelystä. Arvaappa pahoinpitelikö naisen vai miehen?
Koita veikata. - eräsjmies
Itse en ainakaan tunne tuollaista J-miestä.
Eräsjmies kirjoitti:
Minusta oli tuo nimimerkki. Eilen tai tänään. Voithan olla oikeassa ja hän on enemmän tai vähemmän tuollainen kuin sanot.
Otappa se lukutuokio uudestaan ja tarkasta oliko se joku feikki K naisesta. Niitä kun riitti eilen, ilmeisesti J-miesten/miehen hyllyttämiä katkeroituneita rähjäkkeitä jotka oli päättäneet kostaakseen minulle herjata minua.
Jatkakoon samaa rataa, sillä itse tiedän kuka olen, ja se oikea J-Mies tietää ketä tarkoitan.
Nyt hyvää löördaagin jatkoa, alkaa vadelmien keruu tuolta talon takaa. Maistuisko sullekkin ;o)?- eräsjmies
Ei kiitos. En usko että olet edes nainen eli edes kaipaamaani sukupuolta. Veikkaanpa, että olet se imitoija. Good Game.
- sivusta_varoitan
Itsepähän tiedät, mutta tukea et saa sitten kun se lyö sinua ensimmäisen kerran tai on valehdellut sinulle useita vuosia kaiken elämästään ja muista suhteistaan.
Elämääsi tulee olemaan poliisit, käräjät ja kyyneleet. Jos se on sitä unelma suhdetta sinusta niin anna palaa. Paremmankin miehen saisit. eräsjmies kirjoitti:
Ei kiitos. En usko että olet edes nainen eli edes kaipaamaani sukupuolta. Veikkaanpa, että olet se imitoija. Good Game.
Sori, tulee vastaus aika pitkän aja kuluttua, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan ;).
No mitä sukupuolta kaipaat? Jos et kaipaa naista, niin etsi sitten se mies :o), sillä minä en mieheksi muutu, en edes kenenkään toivomuksesta,
Kaikille J-miehestä pahaa puhuville kysymys:
Missähän tuo hakkaava J mies mahtaakaan asustaa?
Kertoisitko, niin minä kerron sen jälkeen missä se J-Mies asustaa kenelle viestini on tarkoitettu.- Jiimiäs
Viikissä. Viikinmäki Stadin kämppä
Jiimiäs kirjoitti:
Viikissä. Viikinmäki Stadin kämppä
Nyt pölähti kareikkoon, ja lujaa. Ei siellä päinkään asu se J-Mies kenelle tuon aloituksen tein.
Vahvistan sen että etsimäni J-Mies tietää että hän on kyseessä, tällä biisillä, tosin aiemmin laitoin tuolla jossain Anna Puun esittämänä, mutta tämä on parempi, joten, J-Miehelle, siis sinulle joka varmasti tiedät että se olen minä, ja se olet sinä
https://www.youtube.com/watch?v=SsL7JD10HmM
Olet <3, ja senhän sinä tiedätkin,,,- Huhhuijakkas
YksK-Nainen kirjoitti:
Nyt pölähti kareikkoon, ja lujaa. Ei siellä päinkään asu se J-Mies kenelle tuon aloituksen tein.
Vahvistan sen että etsimäni J-Mies tietää että hän on kyseessä, tällä biisillä, tosin aiemmin laitoin tuolla jossain Anna Puun esittämänä, mutta tämä on parempi, joten, J-Miehelle, siis sinulle joka varmasti tiedät että se olen minä, ja se olet sinä
Olet <3, ja senhän sinä tiedätkin,,,Eikös samaa paskas jankutettu M-naisena joskus ?
Mikä pelle oikein olet? - Upeaaa_trollausta_
YksK-Nainen kirjoitti:
Olet <3, ja senhän sinä tiedätkin,,,http://keskustelu.suomi24.fi/t/14041085/sa-oot-mestaripiirros
Esim näin - Huhhuijakkas_trolli
Huhhuijakkas kirjoitti:
Eikös samaa paskas jankutettu M-naisena joskus ?
Mikä pelle oikein olet?http://keskustelu.suomi24.fi/t/14546133/mestaripiirros----
Ja näin - Lisää_trollin_paskaa
Upeaaa_trollausta_ kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14041085/sa-oot-mestaripiirros
Esim näinJa sitten näin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11816980/mestaripiirros Lisää_trollin_paskaa kirjoitti:
Ja sitten näin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11816980/mestaripiirrosOlet varmaan kokenut elämässäsi paljon pahaa, sillä sen huomaa sinun kirjoituksista.
Toivottavasti joku läheisistäsi ymmärtää hätäsi ja ohjaa sinut hoitoon.- löysinsuttaas
Ihana k-naiseni :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1601404Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241169Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk314978- 42929
- 72895
- 73889