Valkoinen VW Golf BIP-935

Lenkkeilijä_kysyy

Kyseinen aiemmin viikkokausia Laaksotiellä osittain ajoradalla majaillut auto seisoo nyt Juornatpolulta Tähtihoville lähtevän oikotien kulmauksessa.

Aikooko nuori omistajanainen pitää autonromun parkissa siellä vähintään jouluun asti?

32

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori_omistajanainen

      Aion, vähintään.

    • Lenkkeilijä_kysyy

      No hyvä, Ei sitten mitään. Halusin vaan tietää.

    • ymprikos

      Käyppä kattoo,ettei vuoda öljyä,tai bensaa luontoon,se vasta maksaa sulle.Taikka tuskin siinä bensaa on,kun vaikuttaa rahattomalta omistajalta,mutta ympäristörikos se vasta,jotain on.

    • Nuori_omistajanainen

      Vuotaahan se mutta ei ole sinun pussista pois.

    • meneeköperille

      Ikävä kyllä se on,olenhan veronmaksaja,eli jos olet varaton,niin kenen veronmaksuista se menee,oikein tajusit varmaan tai sitten et,yhteiskunta sen siivouksen maksaa.Maanvaihto öljystä puhtaaseen yms.

    • Pöksytveressä

      Laita vaippa jos vuotaa.

    • Mikä.on.motiivisi

      ###Lenkkeilijä_kysyy
      12.8.2017 22:41

      No hyvä, Ei sitten mitään. Halusin vaan tietää.###

      Miksi feikkasit avaajaa?

    • Öljyntorjuja

      Eikö aloittaja ole saanut pesää pitkään aikaan/ikinä kun noin paljon reppanaa kiukuttaa?

      • Pesänsaaja

        Jep. Se on hienoa hylätä autonromunsa pitkin kaupunkia moneen paikkaan.

        Vaikutat vajakilta.


    • pesänjakaja

      Jep.Laitetaanko punainenauto asialle,jossa on sinisetvilkut,niin johan rupee tapahtuu

    • Aloittaja_Lenkkeilijä

      Whoooo!!! Nyt rupesi pelottamaan... Että ihan vilkut...

    • Tämä_kiinnostaa

      Milloin Jenna haet autosi pois sieltä?

      • Oikeejenna

        Niin tiedoksi ihan vaan sitten kaikille että auton olen myynyt ja se on vaihtanut omistajaa jonkun aikaa sitten eikä ole minun ongelma enää se missä auto on :D -jenna mut hienoo et mun golffi ja mä ollaa päästy suomi24 asti, siistii :Dd


      • OikeeTrafi
        Oikeejenna kirjoitti:

        Niin tiedoksi ihan vaan sitten kaikille että auton olen myynyt ja se on vaihtanut omistajaa jonkun aikaa sitten eikä ole minun ongelma enää se missä auto on :D -jenna mut hienoo et mun golffi ja mä ollaa päästy suomi24 asti, siistii :Dd

        Sinä olet Trafin mukaan auton omistaja.


    • Lenkkeilijä_vaatii

      Parempi hakea heti. Suomi autottomaksi!!!

    • Lammaskallionkadulta

      Tosi törkeää toimintaa!

    • Lenkkeilijä_kysyy

      Siis mikä?

      • samaa_mieltä

        Olen samaa mieltä.


    • hiiteeninvika

      Onkohan hildenin jälkeläisiä? no niin tai näin sen syy!

    • Lenkkeilijä_kysyy

      Siis nyt en enää ymmärrä mistä on kyse? Voitteko auttaa?

    • Lätsä_Pekka

      Lenkkeilijällä ei taida olla ihan oikeat varusteet. Pipo tuntuu olevan liian pieni, ollut todennäköisesti jo kauan. Menetetty tapaus.

      • Vasala_kysyy

        Pitäiskö lähteä lenkkipolulle Golfilla kuten eräät?


    • Lenkkeilijä_ihmettelee

      Eihän golfia voi pelata lenkkipolulla.

      • Jyrängön.hemmolle

        Ei niin. Sinun kannattaa vain jatkaa taskubiljardin pelaamista siellä Jyrängön perillä.


    • romutpoisliikenteestä

      Roudaa se romu torille ja vähä äkkiä!Muuten sen voi joku korjata varaosiksi ja tienata vaikka rahaa vahingossa.

    • Idiootti.autoilijoita

      Eikä noita saaatanan autonraatoja saada pois tieltä.=?? Nyt on pari viikkoa ollu joku
      mersun raato parkkeerattuna kiven päälle kaivannontiellä .

      Mikä wittu auton omistajia vaivaa ku jättävät autonsa teiden varsille. ? Ei taida ihan kaikki olla päässä kohdallaan.

    • Muuttanutheinolaan

      Samaa mieltä! Ihmettelen miten raadot seisoo viikkotolkulla. Toisaalta, mitä sitte?
      Mitä sitte?
      Oikein mainiosti olen päässyt ohi ajelemaan!
      Keskitytään olellisemppin asioihin!
      Heinola on hieno paikka, oikeesti!

      • Eri.mieltä

        "Mitä sitte?"

        Olen eri mieltä. Ei Heinolassa tarvita hylättyjä autonromuja ympäri kaupunkia pilaamassa ympäristöä.


      • maisuristi

        Luohan ne omanlaista tunnelmaa.


      • Tunnelmanluojat
        maisuristi kirjoitti:

        Luohan ne omanlaista tunnelmaa.

        Sitä tunnelmaa luovat vain hölmöläiset, jotka hylkäävät autonromunsa kaupungille. Mm. Jenna Lammaskallionkadulta.


    • mesetienreunassa

      Mitä te siitä,karttui siellä kaivannonranassa ollut pikkasen promilleissa.Mese on osunut ainoaan kiveen mitä siltä tieltä löytyy.Ei ole osannut sanoa,että loiva oikea ja sitten tiukka vasen,varo kivi!Oho osu!Siellä se nyt on perse pyllyssä.Käyhän hakemassa se katisks pois sieltä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe