Ne meni muodista jo 30-v sitten. Kuka kampaaja niitä vielä tekee?
Vastaukset 6
- Hoitsupa
Dingop tuli takas. Ja nythän on kaikki muotia, yksilöllisesti niin hiuksissa, vaatteissa kuin sisustuksessakin. :)
Jokaisella on onnex vielä vapaus valita hiustyylinsä.....vai onko tullu EU suositus Pieksämäkeläis kuontalo mallista....uskaltakaa olla sellasia kun haluutte..
- Mussoliini
No enpä viittis missään kasarikampauksessa kulkea. Minun hiukseni "käyvät" hiusmuotoilijalla. Näin viisikymppisen ylittäneenä ei ole permanenttia eikä lyhyttä dingokampausta. Täällä Pieksämellä niitä vaan näkee edelleen.
- Kiharapääpehmennys
Minä pidän edelleen mini Voguesta kun sellaisen nuorena rippirahoilla ensi kertaa otin.
- Rue_de_Faberge
Ja sen huomaa
- Martinmartin
Latexasutkin meni jo,mutta legendaarinen latexleena on aina in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081307
- 91784
- 57718
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2121687- 84672
Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36643Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett104636- 77570
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49520Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215519