Ne meni muodista jo 30-v sitten. Kuka kampaaja niitä vielä tekee?
Miksi Pieksämäellä näkee edelleen dingo-tukkia?
6
591
Vastaukset
- Hoitsupa
Dingop tuli takas. Ja nythän on kaikki muotia, yksilöllisesti niin hiuksissa, vaatteissa kuin sisustuksessakin. :)
Jokaisella on onnex vielä vapaus valita hiustyylinsä.....vai onko tullu EU suositus Pieksämäkeläis kuontalo mallista....uskaltakaa olla sellasia kun haluutte..
- Mussoliini
No enpä viittis missään kasarikampauksessa kulkea. Minun hiukseni "käyvät" hiusmuotoilijalla. Näin viisikymppisen ylittäneenä ei ole permanenttia eikä lyhyttä dingokampausta. Täällä Pieksämellä niitä vaan näkee edelleen.
- Kiharapääpehmennys
Minä pidän edelleen mini Voguesta kun sellaisen nuorena rippirahoilla ensi kertaa otin.
- Rue_de_Faberge
Ja sen huomaa
- Martinmartin
Latexasutkin meni jo,mutta legendaarinen latexleena on aina in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441