Olen 33-vuotias nainen. Haluaisin vielä elokuun lopussa lähteä matkoille Kreikkaan tai Turkkiin (siis sinne mihin on vielä suht edullisia matkoja/lentoja :)) Haluaisiko joku seikkailumielinen lähteä mukaan? En hae seksiseuraa ja matkaseuraksi kelpaa mies tai nainen. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected]
Vastaukset 3
- Kreeta_kutsuu
Täällä olisi lähtövalmis 29v posliiniksi ajeltu mimmi Espoosta, miltäs kuullostaa?
- Christina33
Heippa Anna. Tässä olisi Lahtelainen isorintainen tytsy, aina valmis kaikkeen mukavaan. Oletko Nainen josta olen aina uneksinut? Tehdäänkö se Kreetalla?
- etelän_hetelmät
Päivää että pätkähti! Tässä olis matkakumppaniks tarjolla pirkanmaalainen betoniraudoittaja Kaizu 40vee. Mites olis? Mulla on iso ja kestävä työkalu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680