OLI SYNKKÄ JA PIMEÄ ILTA. BUSSI KAARTAA PIHAAN...
VERKKAREIHIN. PIPOON JA NAHKATAKKIIN PUKEUTUNUT MIES SEURAA NAISTA BUSSIPYSÄKILTÄ. KÄSILAUKKU TÄNNE KUULUU KARJAISU. MITÄ NAINEN KIRKAISEE.. ÄLÄ HUUDA.. TÄMÄ VETÄÄ PUUKON ESILLE
PIPOMIES OSA 1
1
141
Vastaukset
- Argent
Mies ja nainen hätkähtävät. He kääntyvät katsomaan Tämää, jolla on puukon lisäksi mukanaan myös giljotiini, sähkörausku ja keskeneräinen neuletyö. Neule on ohuesta silkkilangasta virkattu hihaton juhlaliivi jota käytetään oopperan ensi-illoissa ja muissa juhlanäytöksissä. Tämä kertoo että hänen mumminsa saa sen 90-vuotislahjaksi. Mummi on kultainen höpöttäjä ja itsekseen hihittäjä. Kuinka usein onkaan Tämä saanut mummolta lakupatukan!! Tämä luettelee miehelle ja kauhusta kankealle naiselle kaikki sukulaisensa: Tuo ja Se ovat hänen äitinsä ja isänsä. Nämä, Nuo ja Ne ovat naapureita. Sitten Tämä ehdottaa: "Voisimmeko minä, sinä ja hän lähteä meille, teille tai heille kahville?" "Keille heille?" kysyy kauhusta vetelöitynyt nainen. Tämä miettii hetken ja vastaa: "Aivan sama. Heitähän on kaikkialla. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865