Mää oon Jussi nuori työtön mies :D onko teidän mielestä ett jos menee työkokeluun niin onko se hyväksi käyttöä nuorista ett' ne ninkuin käyttää hyväksi nuoria niin mä ja vanhemmat tykkää saakelin 9€/päivässä saa perkele tehä vitun ilmaista paskatyötä tai ihan hyvää työtä mutta ne sit aina silloin tällöin laittaa nuroet/työkokeilu nuoret paskahomiin ja sit jos ne on tyytyväisiä niitten pitäs hyväksyä mut ja palkkaa mut mutta ei saakeli perkele SUN VAUHTI (ne sanoi tempo) ON LIIAN HIDAS EMME VOI OTTAA YKS JOKA ON HIDAS vittu kun vituttaa nuo perkeleen sanat kun ite luulee ja on hyvä/ahkera tekemään töitä ja sit saa tommosen tekosyyn kyllä TEKOSYYN ett ei tartte palkata että ne pääsee helpolla ett siis ei tartte maksaa mä oon ollu 7:ssä eri työkokeilupaikalla ja aina sama saatanan juttu SUN TEMPO ON LIIAN HIDAS no ei perkele 7:ssä eri työpaikalla voi olla tempo liian alhainen johonkin mun pitää sopii ne on vaan tekosyitä VITUN TYÖKOKEILU PERHANA SAATANA VITTU
Käytää hyväkseen
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462