Mää oon Jussi nuori työtön mies :D onko teidän mielestä ett jos menee työkokeluun niin onko se hyväksi käyttöä nuorista ett' ne ninkuin käyttää hyväksi nuoria niin mä ja vanhemmat tykkää saakelin 9€/päivässä saa perkele tehä vitun ilmaista paskatyötä tai ihan hyvää työtä mutta ne sit aina silloin tällöin laittaa nuroet/työkokeilu nuoret paskahomiin ja sit jos ne on tyytyväisiä niitten pitäs hyväksyä mut ja palkkaa mut mutta ei saakeli perkele SUN VAUHTI (ne sanoi tempo) ON LIIAN HIDAS EMME VOI OTTAA YKS JOKA ON HIDAS vittu kun vituttaa nuo perkeleen sanat kun ite luulee ja on hyvä/ahkera tekemään töitä ja sit saa tommosen tekosyyn kyllä TEKOSYYN ett ei tartte palkata että ne pääsee helpolla ett siis ei tartte maksaa mä oon ollu 7:ssä eri työkokeilupaikalla ja aina sama saatanan juttu SUN TEMPO ON LIIAN HIDAS no ei perkele 7:ssä eri työpaikalla voi olla tempo liian alhainen johonkin mun pitää sopii ne on vaan tekosyitä VITUN TYÖKOKEILU PERHANA SAATANA VITTU
Luetuimmat keskustelut
- 621085
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52743- 67717
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti333714Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540