Kuulehan nainen.
Juttu on niin sinä haluat minua ja minä sinua.
Kuulehan nainen
15
1206
Vastaukset
- HalutONniin
Entä sitten? Haluanhan minä moniakin asioita mutta en saa.
- Piste_
Jep. Ja olen tottunut saamaan mitä haluan
- Ukko.Alkalle
Luja tahtoinen ihminen!
- Halutneonhiirelläkin
Totta turiset.
- infopaketti
Ei naiset halua ketään vain siksi, että himot ne on mikkihiirelläkin. Miehillä seksi voi olla aina ok, että pääsee johonkin ruiskuttamaan, mutta nainen ei voi nauttia seksistä kaikkien kanssa. Joidenkin harvojen kanssa voi, mutta siitä te ette ymmärrä mitään.
- Ukko.Alkalle
Noh ... hyvä että tajusit!
- Ukko.Alkalle
infopaketti kirjoitti:
Ei naiset halua ketään vain siksi, että himot ne on mikkihiirelläkin. Miehillä seksi voi olla aina ok, että pääsee johonkin ruiskuttamaan, mutta nainen ei voi nauttia seksistä kaikkien kanssa. Joidenkin harvojen kanssa voi, mutta siitä te ette ymmärrä mitään.
Hypi snä nimimekki: inf...paska helvetinkuuseen
- mennytonmennyttä
En enää.
- passion_fruit
Jos minua tarkoitat, niin kyllä haluan. Mutta se ei muuta mitään, koska et tee aloitetta.
- Intohimoisesti
haluan nytkähdellä hänen kanssaan
- KjaJ
Ja se tulee ennemmin tai myöhemmin tapahtumaan... En ajattelekkaan mitään muuta kuin sitä kun saan katsoa silmiisi kun tuut huutaen uuh
- Ukko.Alkalle
Ei ollut tämä aloitus!
- jtoteaavaan
Taidat olla hyvinkin oikeassa... kokoajan käännyn ajattelemaan sinua yhä enemmän :(
- ihanalleneidille
Samoin voisin kirjoittaa S-naiselle.
- OlisinVoinutOllaSun
Ihanaa Annea haluaisin....
Kaikkea hyvää opiskeluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832