Ollaan helmikuussa lähdössä ja niin kuin otsikossa lukee kaipailen vinkkejä saarella.
Mitä valuuttaa on hyvä varata (euro/dollari/mukaan? Kannattako varata dongeja Suomesta mukaan? Hintataso?
Meitä on kaksi aikuista ja 10v. tyttö joten mitä tekemistä löytyy saarelta?
Onko vielä rauhallinen paikka niin kuin olen keskusteluista lukenut? Meitä se ei haittaa mutta kyllä kahteen viikkoon jotain tekemistäkin olisi hyvä olla?
Phu Cuoc/vinkkejä kiitos
7
901
Vastaukset
- RichisBeachResort
Hei, me kanssa lähdössä helmikuussa saarelle, 4 aikuista. Olen löytänyt netistä veneretkiä, snorklaus- sukellus, yökalastusretkiä, safariretki, taitaa siellä olla myös jonkinlainen huvipuisto. Skoottereilla kuulemma kannattaa kierrellä saarta. Me mennään Richis Beach hotelliin, olisiko siitä kenelläkään lähiaikoina kokemuksia?
- matkallelähtijät
Osassa hotelleista näyttää olevan aktiviteettejä, esim Famiana(muistaakseni), trampoliinit, jousiammunta, minigolf, melonta, tennis yms. Mihin hotelliit menette? Meillä Richis 11v tytön kera.
- tartsukka
Menemme myös Richis hotelliin..lähdemme 08.02.
- eurotkelpaa
Valuuttakysymykseen vastauksena, matkakassan voi hyvin pitää euroina kaikkialla Vietnamissa.
Dongeja ei kai virallisesti saa mistään mukaan matkavaluutaksi. Jos tuttavapiirissä on joku sieltä kotoisin oleva, jolta muutaman sadantonnin setelin saa matkavaluutaksi mukaan, niin kannattaa ottaa. Dongeilla selviää ensimmäisestä illasta ilman yliveloituksia kun maksaa ensimmäistä ravintolaillallista tai taksia dongeilla eikä euroilla.
Vaikka onko sillä niin väliä jos se ensimmäinen taksimatka maksaa 5€ eikä 50000 dongia... - lomatunnelmaa
Moikka! Me myös lähdössä mieheni kanssa 8.2, hotelli Blue star novotel Phu Quoc resort. Kaikki matkavinkit otetaan vastaan! Ihanaa fiilistellä kuvia katsellen :) Sademetsä kiehtoo ja kauniit vesiputoukset. Jos jollain antaa vinkkejä retkistä, mielellään otetaan vastaan.
- Keski-ikäiset
Samoja vinkkejä kaipaisin, 2 aikuista maaliskuussa 7.3 lähdössä The Sells resort & spa hotelliin. Uskaltaako vuokrata skootterin , jolla pääsis kulkemaan ns.omia polkuja saarella. Missä upeimmat rannat ? Snorklailun makuun Karibialla päässeenä meitä kiinnostaisi hyvä sukellusfirma jota voisitte suositella.
- Mopedius
Dongeja saa forexilta, pitää vaan etukäteen ne varata. Niillä pärjäs parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904