Phu Cuoc/vinkkejä kiitos

Tartsukka

Ollaan helmikuussa lähdössä ja niin kuin otsikossa lukee kaipailen vinkkejä saarella.
Mitä valuuttaa on hyvä varata (euro/dollari/mukaan? Kannattako varata dongeja Suomesta mukaan? Hintataso?
Meitä on kaksi aikuista ja 10v. tyttö joten mitä tekemistä löytyy saarelta?
Onko vielä rauhallinen paikka niin kuin olen keskusteluista lukenut? Meitä se ei haittaa mutta kyllä kahteen viikkoon jotain tekemistäkin olisi hyvä olla?

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RichisBeachResort

Hei, me kanssa lähdössä helmikuussa saarelle, 4 aikuista. Olen löytänyt netistä veneretkiä, snorklaus- sukellus, yökalastusretkiä, safariretki, taitaa siellä olla myös jonkinlainen huvipuisto. Skoottereilla kuulemma kannattaa kierrellä saarta. Me mennään Richis Beach hotelliin, olisiko siitä kenelläkään lähiaikoina kokemuksia?

• matkallelähtijät

Osassa hotelleista näyttää olevan aktiviteettejä, esim Famiana(muistaakseni), trampoliinit, jousiammunta, minigolf, melonta, tennis yms. Mihin hotelliit menette? Meillä Richis 11v tytön kera.

• tartsukka

Menemme myös Richis hotelliin..lähdemme 08.02.

• eurotkelpaa

Valuuttakysymykseen vastauksena, matkakassan voi hyvin pitää euroina kaikkialla Vietnamissa.
      Dongeja ei kai virallisesti saa mistään mukaan matkavaluutaksi. Jos tuttavapiirissä on joku sieltä kotoisin oleva, jolta muutaman sadantonnin setelin saa matkavaluutaksi mukaan, niin kannattaa ottaa. Dongeilla selviää ensimmäisestä illasta ilman yliveloituksia kun maksaa ensimmäistä ravintolaillallista tai taksia dongeilla eikä euroilla.
      Vaikka onko sillä niin väliä jos se ensimmäinen taksimatka maksaa 5€ eikä 50000 dongia...

• lomatunnelmaa

Moikka! Me myös lähdössä mieheni kanssa 8.2, hotelli Blue star novotel Phu Quoc resort. Kaikki matkavinkit otetaan vastaan! Ihanaa fiilistellä kuvia katsellen :) Sademetsä kiehtoo ja kauniit vesiputoukset. Jos jollain antaa vinkkejä retkistä, mielellään otetaan vastaan.

• Keski-ikäiset

Samoja vinkkejä kaipaisin, 2 aikuista maaliskuussa 7.3 lähdössä The Sells resort & spa hotelliin. Uskaltaako vuokrata skootterin , jolla pääsis kulkemaan ns.omia polkuja saarella. Missä upeimmat rannat ? Snorklailun makuun Karibialla päässeenä meitä kiinnostaisi hyvä sukellusfirma jota voisitte suositella.

• Mopedius

Dongeja saa forexilta, pitää vaan etukäteen ne varata. Niillä pärjäs parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe