Nyt se sitten alkaa WC-pyramidiin menetetyt

Hyvä.näinkin

Pääomat maksetaan tämän vuoden puolella takaisin. Korkoja ei pääomalle saa ja inflaatiokin on "syönyt" pääomaa reilun yhdeksän vuoden aikana.

31

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäänEiAla

      Harvinaisen paljon virheitä oli kirjoittaja saanut mahtumaan noinkin lyhyeen sepustukseen.

      WinCapita ei ollut pyramidi.
      Pääomia ei makseta takaisin tänä vuonna.
      Pääomia ei makseta takaisin ensi vuonnakaan.
      Pääomia ei makseta takaisin seuraavanakaan vuonna.
      Jne...
      Pääomat ovat tuomitut, kuten suunnitelmiin jo alunperin kuuluikin, valtiolle menetetyiksi.
      Korkoja ei tietenkään saa kun ei ole pääomaakaan.
      Inflaatiokaan ei ole voinut syödä mitään, valtiohan kylmästi ryösti klubin toiminnassa tappiolle jääneiden varat.
      Viranomaisrikos vailla vertaa.

    • oi-niitä-aikoja

      "Pääomat maksetaan tämän vuoden puolella takaisin."

      Trolli.

      "Korkoja ei pääomalle saa."

      Sinulla ei ole tuosta asiasta mitään käsitystä.

      "inflaatiokin on "syönyt" pääomaa reilun yhdeksän vuoden aikana."

      Tämä on ainoa asia, jonka trollaava ääliö sai avauksessa kohdalleen. Rahana vuosien 2008-2017 on kadonnut noin 11 % inflaatio ja elinkustannusindeksi huomioiden. Suomen lähihistoriassa on aikoja, jolloin vastaavana aikana olisi lähes 60 % varoista kadonnut taivaan tuuliin (1975-84). Pistämällä yhden markan pankkiin, yhdeksän vuoden jälkeen sai 40 penniä takaisin. Nyt yhdellä eurolla saa kuitenkin lähes 90 senttiä takaisin.

      Jos ääliö on oikeassa - eikä 100 % varoista ole kadonnut - 11 %:in rahanarvonlasku on siedettävä. Pienikin korko riittää korvaamaan elinkustannusindeksin aiheuttaman euron ostovoiman ja arvonalenemisen.

    • Jänskättääny

      Orkista tuli tänään kirjattu kirje. Saas nähä tuliko päätös rahojen takaisin saannista.
      Viimeksi tuli välitiedoite.

      • TarinanIskijä

        Vai ihan oikea TIEDOITE! Hienoa. Ei tarvitse ENÄÄN sen jälkeen ruveta jänskätellä.


      • jänskättääny

        Pitää ilmoittaa jos hakee korvauksia. Mitä hemmettiä hakemus on sisällä. Vit...u
        Kuitit mukaan. Taas scannataan tiliotteet..


      • VarmastiMaksettu

        Kun valtioo ei olis laitettu välisaajaksi. Ponzzotit olis maksanut tunkeille sijoituksen takas..


      • Hyvä.näinkin
        VarmastiMaksettu kirjoitti:

        Kun valtioo ei olis laitettu välisaajaksi. Ponzzotit olis maksanut tunkeille sijoituksen takas..

        Ei rahat ole minnekään hävinneet, ei ollenkaan. Hyvä että valtio vei ne, nyt saadaan "sijoitetut" rahamme takaisin. Ponzeilta ei olisi saatu rahoja ikinä. täällä mölisevät sellaiset henkilöt jotka eivät tiedä missä mennään. Syyskuun loppuun mennessä, pääomat tilillä. On meinaa mustaa valkoisella.


    • Hyvä.näinkin

      Ei mulle mistään ORK:lta tullut mitään kirjettä. Asianajotoimisto kyllä lähetti kirjeen, ei mitään kuittiloita enää tarvitse laittaa nehän on laitettu jo vuosia sitten. Kirjeessä oli summa minkä maksavat, summa vastaa pääomaa jonka menetin.

    • Hyvä.näinkin

      Tästä tuli mukava hupiketju.

      Terveis. Hupiukko

      • laksjdhgjksjdh668

        Niin totta!


    • Tröllin.tulpaton.mopo

      Maakuntaravit, joissa rahat kerättiin pois koijareilta, käytiin - aivan kuten ennustinkin -vuosia sitten. Toki rahojen keruu jatkuu monen osalta vielä hamaan hautaan saakka, ovathan yllättävän monet näistä asiansa tavallista huolellisemmin hoitaneista henkilöistä varattomia.

      http://juhanikorpela.puheenvuoro.uusisuomi.fi/200973-ilkka-pitkasen-haastattelu-jarviradiossa
      Varatuomari Pitkänen kertoi vielä 2015, että Winkkari ei ollut pyramidi, ei voi olla. Hänen mielestään myös vilpittömän mielen saantosuojan olisi pitänyt suojata voitolle jääneitä niin, että he olisivat saaneet pitää voittonsa.

      KKO oli eri mieltä varatuomari Pitkäsen kanssa. Nyt on sitten vuorossa suuri rahojen jako.

      EOK julisti aikoinaan näin: ”Varatuomari Ilkka Pitkäsen selvitysten mukaan jo varmuudella tiedetään, että valtion ottamia varoja ei tulla koskaan jakamaan vahinkoja kärsineille siitä yksinkertaisesta syystä , ettei ole olemassa asiakirjoja, jotka osoittaisivat, miten varat tulee jakaa. Rahat jäävät valtiolle.”
      On hupaisaa huomata, että EOK on siivonnut web-sivujaan ja vanhat Winkkarijutut näyttävät hävinneen sieltä. Tätäkään Pitkäsen lausuntoa ei enää löydy EOK:n sivuilta.

      Tällä palstalla Kuikka on julistanut kivikovaa uskoaan siitä, että valtio vie rahat ja lypsykiulunkin. Trölli on myös inttää mylkyttänyt asiasta jotakin, mutta hänen mielipiteensä oli niin sekavaa huttua, että en referoi sitä sen enempää.

      Rahojen jako kyllä alkaa aikanaan, se on varmaa kuin köyhän kuolema. Nyt sitten odottelen ensimmäistä tietoa siitä, että valtion on palauttanut konfiskoimiaan rahoja tappiolle jääneille. Asia tule varmasti julki, koska tässä tullaan käyttämään budjettivaroja.

      Mitä minä tällaisella tiedolla sitten teen? Odottelen tietysti, että EOK, varatuomari Ilkka Pitkänen, Kuikka ja monet muut myöntäisivät julkisesti olleensa väärässä. Julkisesti ja suureen ääneen he ovat aiemmin omaa kantaansa julistaneet, miksipä he - rehelliset kansalaiset ja arvostettu järjestö - eivät myöntäisi myös erehtyneensä. ;)))

      • kunnonlesta

        Paskahousu: "Tällä palstalla Kuikka on julistanut kivikovaa uskoaan siitä, että valtio vie rahat ja lypsykiulunkin."

        Kuikka on pessimismissäänkin valovuosia sinua edellä itse asian hallinnassa. Sinä olet venkoillut Wincapita-casessa - yhdessä Ada Flinkin ja Cluson kanssa - eri näköisiä asioita. Jos arvailee tarpeeksi, osuu aina välillä oikeaan. Olit oikeassa kahdessa asiassa eli siinä, että Cluso ei ole mikään oikea kenttäagentti, ja vuoden 2010 sienisadosta. Kaikki muu tekstisi on ollut ihan täyttä trollailua.

        Paskahousu: "Trölli on myös inttää mylkyttänyt asiasta jotakin, mutta hänen mielipiteensä oli niin sekavaa huttua, että en referoi sitä sen enempää."

        Inttää mylkyttänyt? Olen vuodesta 2009 saakka inttää mylkyttänyt, että muutama hassu klubin jäsen tullaan tuomitsemaan, ja loput ovat vapaita kuin taivaan linnut. Ei sitä ole sen vaikeampi ymmärtää edes näin jälkikäteen.


      • Päivän.kirkas.kilo
        kunnonlesta kirjoitti:

        Paskahousu: "Tällä palstalla Kuikka on julistanut kivikovaa uskoaan siitä, että valtio vie rahat ja lypsykiulunkin."

        Kuikka on pessimismissäänkin valovuosia sinua edellä itse asian hallinnassa. Sinä olet venkoillut Wincapita-casessa - yhdessä Ada Flinkin ja Cluson kanssa - eri näköisiä asioita. Jos arvailee tarpeeksi, osuu aina välillä oikeaan. Olit oikeassa kahdessa asiassa eli siinä, että Cluso ei ole mikään oikea kenttäagentti, ja vuoden 2010 sienisadosta. Kaikki muu tekstisi on ollut ihan täyttä trollailua.

        Paskahousu: "Trölli on myös inttää mylkyttänyt asiasta jotakin, mutta hänen mielipiteensä oli niin sekavaa huttua, että en referoi sitä sen enempää."

        Inttää mylkyttänyt? Olen vuodesta 2009 saakka inttää mylkyttänyt, että muutama hassu klubin jäsen tullaan tuomitsemaan, ja loput ovat vapaita kuin taivaan linnut. Ei sitä ole sen vaikeampi ymmärtää edes näin jälkikäteen.

        ”Inttää mylkyttänyt?”
        Sanotaan: Aika kultaa muistot. Ja niinhän se aika on kullannut Trölli-paran muistotkin. Vain lapsuuden aurinkoiset kesäpäivät säilyvät pysyvästi muistoissa, mutta omat munaukset ja pöljät puheet vaipuvat unholaan.

        Mutta enhän minä edes puhunut sinusta. Jätin kohteliaisuuttani sinut kokonaan referoimatta. Mitäpä aihetta sinulla olisi mussuttaa asiasta?

        Terveyttä ja pitkää ikää, toivotti ulosottomies. ;)))


      • MitäSeLestaSekoilee
        Päivän.kirkas.kilo kirjoitti:

        ”Inttää mylkyttänyt?”
        Sanotaan: Aika kultaa muistot. Ja niinhän se aika on kullannut Trölli-paran muistotkin. Vain lapsuuden aurinkoiset kesäpäivät säilyvät pysyvästi muistoissa, mutta omat munaukset ja pöljät puheet vaipuvat unholaan.

        Mutta enhän minä edes puhunut sinusta. Jätin kohteliaisuuttani sinut kokonaan referoimatta. Mitäpä aihetta sinulla olisi mussuttaa asiasta?

        Terveyttä ja pitkää ikää, toivotti ulosottomies. ;)))

        Kirjoita ensi kerralla selvin päin! Voisivat kotonakin tykätä, jos juomisessasi olisi joku tolkku.


      • viidakko.muistaa
        pitkät.puheet kirjoitti:

        Välimuistista löytyy Pitkäsen pakinat:
        http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:3nXCbzEHlNUJ:eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=478&Itemid=65 &cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

        "Lue Ilkka Pitkäsen huikea loppulausunto kokonaisuudessaan osoitteessa www.sanomat24.fi"
        Lue toki, mutta tätäkään huikeaa lausuntoa ei enää löydy. ;)))

        Kiitoksia tästä vaivannäöstäsi. Toki tiesin jo ennestään, että netti ja Mustanaamio eivät unohda.

        Enemmänkin tässä hymyilyttää näiden pikkunäppärien nilkkien moraali. Kun kyse on omasta edusta, jaksetaan kyllä puhua ja kirjoittaa ihan mitä puutaheinää tahansa. Nyt sitten luuditaan jälkiä pois ja ajetallaan, että asiapa on sillä hyvä. Ei se ole.

        Kaikki asiat eivät unohdu. ;)))


    • PitkänenVedättää

      Varajuomari Pitkänen, tiedoksi, rahanjako alkaa, eikö ammattitaito riittä yksinkertaiseen asiaan ?
      http://aijaa.com/RQ6xLV

    • aamun.kirkas.aurinkoinen

      "Kirjoita ensi kerralla selvin päin!"

      Trölli-kultaseni. Kokeilit jo vuosia sitten tätäkin kikkaa. Koska se ei tehonnut silloin, ei se tehoa vieläkään. ;)))

      • tervattu.muisti

        OK, olet siis sekoittanut pääsi lääkkeillä.

        Paskiainen: "Kaikki asiat eivät unohdu."

        Ei. Itselleni muistuu hyvin mieleen se, kun Valuuttakauppias tai jokin sen reinkarnaatioista haukkui EOK:n edustajia nimeltä. Haukkuminen loppui siihen, kun sait asiaa koskevaa sähköpostia. Silloin kyllä kaikkia nauratti, kun hymy hyytyi kyyneliksi poskillesi.


      • 43568732
        tervattu.muisti kirjoitti:

        OK, olet siis sekoittanut pääsi lääkkeillä.

        Paskiainen: "Kaikki asiat eivät unohdu."

        Ei. Itselleni muistuu hyvin mieleen se, kun Valuuttakauppias tai jokin sen reinkarnaatioista haukkui EOK:n edustajia nimeltä. Haukkuminen loppui siihen, kun sait asiaa koskevaa sähköpostia. Silloin kyllä kaikkia nauratti, kun hymy hyytyi kyyneliksi poskillesi.

        Lapsi hyvä, älä nyt taas hermostu vaikka jäät häviölle keskustelussa. Alat aina nimittelemään muita keskustelijoita, kun sinulta loppuvat eväät asialliseen keskusteluun.


      • tervattu.muisti
        43568732 kirjoitti:

        Lapsi hyvä, älä nyt taas hermostu vaikka jäät häviölle keskustelussa. Alat aina nimittelemään muita keskustelijoita, kun sinulta loppuvat eväät asialliseen keskusteluun.

        Ohhoh.... yllättävää! Missä olen nimitellyt ketään?


      • RahaatuleeOrkista

        Onko Trölli > Kolumbo

        Samoja toistoja


      • sulla.meni.kaikki
        RahaatuleeOrkista kirjoitti:

        Onko Trölli > Kolumbo

        Samoja toistoja

        Hyvä kysymys, joskin turha, kaupan päälle ja vaihtari:

        "Onko Paskahousu Johanna Tukiainen?"


    • kuulas.päivän.usva

      ”OK, olet siis sekoittanut pääsi lääkkeillä.”
      Omaperäinen ja viiltävä älykkyytesi lyö välillä aivan hämmästyksellä. ;)))

      ”...sait asiaa koskevaa sähköpostia..”
      Viitsisitkö lähettää sen minulle uudestaan tai laita vaikka tänne näytille. Asia kun on minulle edelleenkin täysin tuntematon. Jos tarinasi on – kuten pahoin pelkään – vain lauantai-iltasi märkä kuvitelma, älä lähetä mitään. ;)))

      • VoiLestaParkaa

        >>> Omaperäinen ja viiltävä älykkyytesi lyö välillä aivan hämmästyksellä.

        Kyseessä on paremminkin oivaltavuus ja tilanteen tulkintakyky. Psykologiassa pitkälle viemäni opinnot auttavat minua tulkitsemaan ihmisten tunnetiloja. Älykkyyteni on keksivertosuomalaisen älykkyys eli hieman alle sata.

        >>> Viitsisitkö lähettää sen minulle uudestaan tai laita vaikka tänne näytille.

        En viitsi, minulla on kalastus-, marjastus- sekä sienestystehtäviä.

        >>> Asia kun on minulle edelleenkin täysin tuntematon.

        Sanotaan: Aika kultaa muistot. Ja niinhän se aika on kullannut Paskahousu-paran muistotkin.

        >>>Jos tarinasi on – kuten pahoin pelkään – vain lauantai-iltasi märkä kuvitelma, älä lähetä mitään.

        Avaa verhot tai tule pois kellarista: ajantajusi tuntuu olevan aivan hanurista. Tai sitten olet pahasti masentunut.


    • ukkosen.kumu

      "En viitsi..."
      Kaipailin jo aiemmin kopiota sähköpostista, joka minun väitettiin saaneen. Kuka sen lähetti, missä se posti on ja mihin osoitteeseen se oli lähetetty, jäi silloin arvoitukseksi. Ja arvoituksena se taitaa pysyä vast'edeskin.

      On sääli, että Tröllykän marjastuskiireet iskevät päälle aina, kun faktoja tarkistetaan. ;))))

      • Voilestanlest

        >>> On sääli, että Tröllykän marjastuskiireet iskevät päälle aina, kun faktoja tarkistetaan.

        Sinulla sen sijaan vastaukset tulevat jopa kesken sorsanmetsästyksen. Sen takia vastauksesi eivät koskaan olekaan faktoja, vaan reaktioita herättäviä trollauksia.

        Toisekseen, on laitonta ja vähintään arveluttavaa jakaa muiden sähköposteja ja henkilötunnuksia julkisesti. Vetäydy sinä kuitenkin vain rauhassa muistamattomuuden autuaaseen olotilaan. Hyvä kuitenkin että tiedostat hetken, jolloin EOK:n henkilökohtainen solvaamisesi loppui.


    • illan.autuas.auer

      ”...EOK:n henkilökohtainen solvaamisesi loppui.”
      Minäkö olisin solvannut EOK:n arvovaltaisia toimijoita? Pois se minusta.

      Petteri on miehistä parhain. Kun ensi kertaa luin hänen teoriaansa Semmelweis-vääristymästä ja tuomarin mielen maisemista, loksahti leukani hämmästyksestä. Tämän miehen on täytynyt tietää hypnoosin suorituskykyä parantavasta voimasta, muuten moinen teoria ei ole mahdollista.

      Ilkka-SOK-varatuomaria olen aina rakastanut kuin omaa enoani. Se, että enoni oli pohjimmiltaan sutki, kälmi ja parantumaton koijari, ei koskaan laimentanut sukurakkauttani.

      Junttu taas on junttu. Kukapa muu osasi posket pullollaan toitottaa totuutta totuuden vierestä kuin meidän oma junttu. Nauruksihan se meni, kun hänen parhaita hengentuotteitaan luin. Mainio mies.

      Mistä sähköpostista ja solvaamisesta sinä puhuit? ;)))

      • lestankälmi

        >>> Mistä sähköpostista ja solvaamisesta sinä puhuit?

        Autuaita ovat muistamattomat.


      • Lestin-heittäjä

        Laitappa linkki.


      • Autuas.unohtaja

        Empäs enään viitsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe