Silva Sea Data

SeadataMatti

Minulla on otsikossa mainittu loki & kaikumittari. Tuulimittarina on Nexus Wind Data. Loki yhdistettynä tuulimittariin antaa aws-tiedon niin kuin pitääkin. Nyt tuli ongelma kun Sea Datasta pimeni kaiku. Olen yrittänyt etsiä loki & kaikujärjestelmää "ympäri maailmaa", joka natsaisi Nexus Wind Dataan, mutta huonolla menestyksellä. Ratkaisuna olisi vaihtaa sekä loki & kaiku että tuulimittari johonkin uudempaan järjestelmään, mutta sitä nyt en haluaisi tehdä (tuulimittari on vajaa 3 vuotta vanha ). Eli kysymys onko jollakulla meistä tietoa toimi vasta yksinkertaisesta ratkaisusta ko ongelmaan? Sea Data lokeja & kaikuja tai niiden varaosia ei ole saatavissa. Nexus on myyty Garminille ja uudet Garminit eivät istu helpolla Nexusmaailmaan. Tiedän että tämä sivusto ei ole osto/myynti paikka, mutta rohkenen silti kysyä, että jos jollakin on myytävänä Silva Seatar loki & kaikupaketti, niin se olisi aivan upeeta ? Purjehdusterveisin Matti puh 0503445564

3

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä siihen löytyy ratkaisu. Garmin tekee vielä 43mm antureita ja taikapurkkia väliin, jolla nuo saa juttelemaan. Samoin niillä on simppeli LCD näyttö niihin. Justiin viime viikolla tutkin hommaa. Huolsin noita silvoja ja nexuksia monta vuotta. Laita viestiä mikä ät heater piste fi

• Kaupoillekko

Mun sea-datasta pimeni näyttö mutta oletettavasti anturi ja väliintuleva vahvistinpurkki ovat vielä ehyitä. Anturi on vielä veneessä johdostaan kiinni. Vene on Puotilassa Itäkeskuksen vieressä. Näyttöä en saanut mistään ja kun vene on vesillä ja siinä on 43 mm läpivienti päädyin ostamaan NMEA 2000 väylällä toimivan kaiun Garminilta. Kommenttina sitten ettei halvin näyttö GNX20 ei osaa hälyttää matalasta vedestä.

• Anonyymi
        Kaupoillekko kirjoitti:

Mun sea-datasta pimeni näyttö mutta oletettavasti anturi ja väliintuleva vahvistinpurkki ovat vielä ehyitä. Anturi on vielä veneessä johdostaan kiinni. Vene on Puotilassa Itäkeskuksen vieressä. Näyttöä en saanut mistään ja kun vene on vesillä ja siinä on 43 mm läpivienti päädyin ostamaan NMEA 2000 väylällä toimivan kaiun Garminilta. Kommenttina sitten ettei halvin näyttö GNX20 ei osaa hälyttää matalasta vedestä.

Reipasta päivää.
        Mulla on Sea Data josta kaiun anturi pimeni.
        Ostaisin toimivan Silvan (185 khz) anturin. Uudet kun kova 200khz:n toimintataajuuksilla ja vaativat suositumpienkin väliin, sitä en haluaisi.
        YT. HK
        0407313456

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä