KESKI-SUOMI/ KARSTULA HOI!!!! Sama sakki pyörittää tätäkin firmaa kuten tmh forestia myös. Aikaisempaa keskustelua aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11975768/tmh-forest-
KARSTULAN METSÄTYÖ KY
41
7182
Vastaukset
- Toivotaantoivotaan
Toivotaan että kukaan ei mene lankaan...
- Kylätietää
Raju suistumisturma Saarijärvellä: Törkeästä rattijuopumuksesta epäilty kuski sinkoutui Mersun takapenkille
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005267455.html- kukakukino
Karstulasta, mutta kuka?
- Kylätietää
Tj tietenkin...
- yhhvkjhg
Mitä, suistuuko siellä muutkin tieltä ku Herra U?
- Häkkiheiluu
Hehhe. Tuleekohan pala kakkua
- metsurimies
taas tämä sama paska huijariporukka,nyt rantautunut Karstulaan!!!Miten on mahdollista että aina saavat perustaa uuden yrityksen kun kaikki maksut ja kirjanpidot entisistäkin hoitamatta!Hakee työntekijöitä eikä kuulu edes työnantajarekisteriin eikä ole ennakonperintä rekisteriotetta?Älkää hyvät ihmiset olko missään tekemisissä tämän porukan kanssa!!Jättivät tänne Pihtiputaallekin ja Muurasjärvelle kaikki maksamatta !!Täytyykin kertoa tietoa eteenpäin velkojille missä tämä porukka nykyään majailee!!!
- Tutkittava
Onko kehitysyhtiö tukemassa. Jos on pitäisi tarkistaa myös taustat.
- Paskaatulossa
Luultavasti keplotelleet taas kunnan suosioon kunnes kohta tulee taas paskaa ja lujaa
- metsänomistajat
Kuinka on mahdollista että Karstulan metsänhoitoyhdistys tekee yhteistyötä tarkistamatta asioita.
- leppaa
mulla olis muutamia tosi isoja pihapuita kaadettavana mutta onko tällä yrityksellä vastuuvakuutusta jos kysyisin tarjousta niiden kaatamisesta?En halua ottaa riskiä vahingon sattuessa kun olen kuullut vaikka mitä tästä yrittäjästä??Onnistuuko työ ylipäätään?Pitäiskö kysyä mhy:n miehiltä ?
- Metsienhoitoyhdistys
Paskaatulossa kirjoitti:
Luultavasti keplotelleet taas kunnan suosioon kunnes kohta tulee taas paskaa ja lujaa
Karstulan kunnan elättinä asustelee H-M-tiellä tämä kyseinen huippu metsuri , joka ei todellakaan osaa edes käyttää raivaus-sahaa ? Taimikon perkaus on ylitsepääsemättömän vaikeaa työ tehtävä . Jatkettu petos näyttää olevan tämän yrittäjän leipäpuu .
- Nättijussi
Tänne putaalle jäi vuokrat maksamatta, ruuat maksamatta, pelletit ja kaikki. Palkkaa et ikinä kuule tulemaksi, luvataan kuu taivaalta. Varokaa nyt hyvät ihmiset lankeamasta tähän samaan! Rekistereistä löytyy nimet ja nrot. Sieltä vaan lisätutkintapyyntöä tulille.
- ÄlkääSekaantuko
Aikaisemmassa elämässään myös ansioituneita hevoshuijareita. Älkää missään nimessä sekaantuko firmaan työntekijän tai asiakkaan asemesta. Vielä vähemmän käykää näiden ketkujen kanssa kauppaa. Omia ette ikinä saa pois.
- Metsienhoitoyhdistys
Totta joka sana ..siis tehkää ilmoitus
- Ettäniin
Yrityksen koko 3 henkilöä eikä ole työnantaja rekisterissä. Mitä tästä pitäisi päätellä
- Montaon
Montakohan yritystä tällä toimitusjohtajalla on, kun firman sähköpostiosoitteen googlettamalla löytyy kokoajan uutta ja uutta. Vai onko TJ vaihtanut toimialaa. Koskas kukkakaupoissa on saanut muuten alkaa myymään lehtipuhaltimia ja raivureita :D http://kukkapirtti.toimija.fi/tietoa/
- hiihtäjätär
ja viranomaiset ei tee mitään saatana mutta auta armias kun rehellinen yrittäjä yrittää niin kokoajan ollaan kimpussa!!On tämä suomi kumma maa ja päättäjät perseestä!!!
- Montaon
lahjapirtin internet sivut poistettu. olisiko TJ linjoilla?
- koskelo
Oli viidenkunnan sanomissa iso ylistävä juttu tästä toimitusjohtajasta ja hänen yrityksestään..
- kokkeillaanpa
Eli on käännytty aviisin puoleen valkopesun suorittamiseksi.
Kaikki on aina parhain päin kun juttu on viispiikkisessä.
No, jos suorittavat velvoitteensa, maksavat veronsa ja tekevät työnsä niin yrittäkööt.
Aika näyttää.
Metsänhoitoyhdistyksellä ja muilla teettäjillä on vastuunsa asiassa.
- Epäilyttävää
Epäilen
- larslevilesta
no bromlem jos on mhy n hommissa.
- karstune
Onko tällä firmalla vastuu ym vakuutukset kunnossa ja maksettuna??Pitää se tarkistaa mhy:ltä!!Olen kuullu tästä porukasta kaikenlaista varmaa tietoa,en antaisi tulla metsääni sotkemaan!!
- Menejatieda
Mene ja tiedä
- Leikinloppu
Ei paljon päätä palella jos TJ vaimo myy firman vehkeitä Saarijärven Rompetorilla. Joko net työt loppu?
- Sinnemän
Muistatteko vielä TJ entisen firman tmh - forest Ky? Taitaa tämänkin firman lento loppua lyhyeen :D http://tmh-forestky.yhteystietopalvelu.com/index.php?yhteystiedot
- homppeliguru
tainnu loppu tulla jo !!!
- kaaranen
Miten töitä piisaa tj:lla?
- kaamospaavo
Joo loppu tuli ja ei näy enää asuvankankaan tossa osoitteessa!!!Missä lie nyt tämä "ahkera"aikaansaava tj??
- Haiskahtava
Yritykset vaihtavat vain nimeä kun roskis täyttyy laskuista ja muista velvotteista . Usein taustahenkilöt ovat samat jos sillä taustalla saa vielä luottoa niin rahat pois kuleksimasta , firma kaatuu sit itsestään kukapa sitä jäisi suremaan
- Laukaa
Huhhuh millaista laukkaa Laukaalla. Olkaa tarkkana ;)
- oranssirolla
tirtolla ajelloo aatollaa, ääs kaupassa käy monesti
- Anonyymi
Mikäs on tämän päivän tilanne yrittäjällä?
- Anonyymi
Näkenöö olevan nykyää sotureita M.H & Kumppanit. Jyksessä nähty. Alaakin ovat net vaihtanu.
- Anonyymi
joo,ovat nykyään jyväskylän sossun huollettavia....ei taida enää onnneksi firmoja tulla tai mistä sen tietää kun muuten sama paska jatkuu vaan..ja suurperhekin nykyään
- Anonyymi
Huumehommia
- Anonyymi
ja taas uusi FIRMA uudella y-tunnuksella tällä tj:lla...ei hyvää päiväämiten se on mahdollista!!!!
- Anonyymi
nyt näkyy olevan Kannonkoskella
- Anonyymi
Erosivat ja akka otti uue ukon. Asuu nykysellää Enontekiöllä ja uus virma on: Meän Monipalvelu Oy. Sieltä kyselemään rahoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559