Hiljaisuus on päättäjien

joten.kuten

Tyhjä on joskus täydellistä tyhjää. Lieksassakin. Toivon teissä kaikissa epätyhjistä löytyvän omaa täyttymyksenne mieltä. Aivan anteeksi antamatta, pyytämättä, syyttämättä. Hiljaisuus on joskus liian vakava.
https://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4

Lieksa elää, joten kuten;)

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulumaton.kuultava
    • Joskus joku tällä palstalla on aloittanut epämääräisin sanoin puhuttelemalla. Myönnän tämän aloittaneeni, mutta, en epämääräisesti.

Ajattelen näin. Kokeilkaamme hetken aikaa, mikä vaikutus Lieksa palstan tilaan on kirjautuneilla sinisillä nimimerkeillä. Katsottaisiin vaikka syvän pohjaa, ja hyvän kaikkea kultaista, hyviä mieliä.

• Mihin tämä täällä olo menee, jos ei saa sanoa! Siis hieman vinosti hymyillen, kaikella elon ja ymmärryksen hyväntahtoisuudella. En Leinoa edes tahdikkaasti tohdi siteerata, ensinkään, koska se on hieman turhaa nyt, ja tällä hetkellä. Helminauha saattaa katketa meiltä kaikilta. Helmet sen myötä tippuisivat lattialle. Minä en tahdo, että helmille kumartaisitte poimien. Tahdon, että kumarratte omalle ymmärryksellenne. Se vain on teidän omanne ja lähimpänä läsnä omaa oloanne.

https://www.youtube.com/watch?v=e5uei2AFEaQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe