Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

618

  1. Nomikäänsheriffi ja pari Lieksalaista kysymystä

    Nyt, sekä Lieksassa ja koko Suomessa, moni meistä pohdiskelee vaikuttamisen mahdollisuuksiaan. Tunne-”läjänä” (ninäkäs
    Lieksa
    3
    30
  2. Hyvän heskustelun mahdollisuus. Liesalaiset!

    Äsken poistettiin yksi aivan asiallinen aloitus tältä palstalta. En edes ehtinyt vastata. Minä jaksan kyllä tarvittaessa
    Lieksa
    9
    209
  3. Katuvankka Lieksa palstan nykytilasta hieman.

    Kyllä täytyy ihmetellä. Miten osa teistä jaksaa tällä palstalla kiistellä noin antaumuksella vuodesta toiseen näistä ras
    Lieksa
    19
    401
  4. Edullinen ilmanviilennin

    Moni lieksalainen varmaankin tuskailee näitä helteitä. Minulla on alakerta ilmalämpöpumpun ansiosta mukavan viileä, mutt
    Lieksa
    23
    550
  5. Katuvankan ihmeellistä näkemystä

    Julma ja rakas, on maapallo. Mars, Venus, kenties Jupiter ja tikarinne pikareidenne kera, ja toki Lieksa! Siitä on jonk
    Lieksa
    5
    132
  6. Hyvän heskustelun mahdollisuus.

    Kuten saamme todeta, niin palstan ”terävin” alku on nyt viimein poistettu. En sille hurraata huuda. Toivon vaan, että k
    Lieksa
    24
    426
  7. Ajatuksia Lieksasta

    Tiedättekös muuten mitä yhteistä on Kiinalla ja Lieksalla? No se, että meitä ohjataan. Kiinasta tulee tänne, ja vain muu
    Lieksa
    12
    455
  8. Lieksalainen Katuvankka kysäisee

    Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei ha
    Lieksa
    6
    220
  9. Lieksalainen runopalsta

    Osaatteko kuunnella rauhaisaa lumisadetta kysymättä sateelta yhtään mitään, kyselemättä. Hetki sitten tuuli tuiversi. Ei
    Lieksa
    5
    21
  10. Lieksalaisen Katuvankan oikku pakina

    Nyt nopeasti olen ajassani näin. Lieksa on mielenkiintoinen elon paikka. Lieksassa on monta rehellistä ihmistä. Hyvistä
    Lieksa
    2
    50
  11. Lieksa palstan relevantit hyvät asiat.

    Olen muistaakseni linkittänyt tämän, hyvin ja muutenkin sopivan esityksen tälle palstalle. Ja jos joku väittää vastaan,
    Lieksa
    0
    55
  12. Katuvankka muistelee kansakoulu elokuvia.

    Tämä aloitus on nyt vähän tynkä, mutta minulla on muistikuva 60-luvulta eräältä Pielisjärven kylältä, jolloin ei ollut v
    Lieksa
    50
    786
  13. Lieksan ylä ja alamäki

    On totta että Lieksa on mennyt alaspäin. Kun tulin nuorena Lieksaan, tai itse asiassa Pielisjärvelle, niin paikkakunta
    Lieksa
    14
    425
  14. Entinen nomikäänsheriffi muistelee salansa

    Aivan sellainen lyhyt ja toivottavasti asiallinen ja poistatuksen suhteen tarpeeksi ravistelevan puistatteleva aloitus t
    Lieksa
    13
    235
  15. Katuvankka Lieksasta

    Lieksa palstan ongelma on se, että täällä kiistellään jonninjoutavasta maidon ja piimän kaatamisesta lattialle. Elämä on
    Lieksa
    10
    165