Katuvankka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
618
Nomikäänsheriffi ja pari Lieksalaista kysymystä
Nyt, sekä Lieksassa ja koko Suomessa, moni meistä pohdiskelee vaikuttamisen mahdollisuuksiaan. Tunne-”läjänä” (ninäkäs361Hyvän heskustelun mahdollisuus. Liesalaiset!
Äsken poistettiin yksi aivan asiallinen aloitus tältä palstalta. En edes ehtinyt vastata. Minä jaksan kyllä tarvittaessa9228Katuvankka Lieksa palstan nykytilasta hieman.
Kyllä täytyy ihmetellä. Miten osa teistä jaksaa tällä palstalla kiistellä noin antaumuksella vuodesta toiseen näistä ras19418Edullinen ilmanviilennin
Moni lieksalainen varmaankin tuskailee näitä helteitä. Minulla on alakerta ilmalämpöpumpun ansiosta mukavan viileä, mutt23702Katuvankan ihmeellistä näkemystä
Julma ja rakas, on maapallo. Mars, Venus, kenties Jupiter ja tikarinne pikareidenne kera, ja toki Lieksa! Siitä on jonk5151Hyvän heskustelun mahdollisuus.
Kuten saamme todeta, niin palstan ”terävin” alku on nyt viimein poistettu. En sille hurraata huuda. Toivon vaan, että k24477Ajatuksia Lieksasta
Tiedättekös muuten mitä yhteistä on Kiinalla ja Lieksalla? No se, että meitä ohjataan. Kiinasta tulee tänne, ja vain muu12568Lieksalainen Katuvankka kysäisee
Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei ha6241Lieksalainen runopalsta
Osaatteko kuunnella rauhaisaa lumisadetta kysymättä sateelta yhtään mitään, kyselemättä. Hetki sitten tuuli tuiversi. Ei539Lieksalaisen Katuvankan oikku pakina
Nyt nopeasti olen ajassani näin. Lieksa on mielenkiintoinen elon paikka. Lieksassa on monta rehellistä ihmistä. Hyvistä273Lieksa palstan relevantit hyvät asiat.
Olen muistaakseni linkittänyt tämän, hyvin ja muutenkin sopivan esityksen tälle palstalle. Ja jos joku väittää vastaan,072Katuvankka muistelee kansakoulu elokuvia.
Tämä aloitus on nyt vähän tynkä, mutta minulla on muistikuva 60-luvulta eräältä Pielisjärven kylältä, jolloin ei ollut v50890Lieksan ylä ja alamäki
On totta että Lieksa on mennyt alaspäin. Kun tulin nuorena Lieksaan, tai itse asiassa Pielisjärvelle, niin paikkakunta14454Entinen nomikäänsheriffi muistelee salansa
Aivan sellainen lyhyt ja toivottavasti asiallinen ja poistatuksen suhteen tarpeeksi ravistelevan puistatteleva aloitus t13289Katuvankka Lieksasta
Lieksa palstan ongelma on se, että täällä kiistellään jonninjoutavasta maidon ja piimän kaatamisesta lattialle. Elämä on10182