Olenko homo?

IhmettelijäX

Haluaisin joutua riskin miehen käsiin, joka antaisi minulle väkisin piiskaa ja voisi hieman kosketellakin intiimejä alueitani. Itsekin haluaisin kosketella ja hieroa häntä. Mutta imeä, pussata tai anaaliin en haluaisi sekaantua. Miehet ovat kyllä mielettömän hyvän näköisiä (=muotoisia), mutta en tunne tarvetta mennä loppuun asti. Johtuuko tämä kokemuksen puutteesta, vai mikä minua vaivaa?

14

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HDHHHH

      Ei sua mikään vaivaa. Sulla on alistumis/piiskausfantasia.

      Mä oon samanlainen: tykkään vaan miehistä, mut ei muakaan kiinnosta panna tai imee. Pussailu on kyl ihan kivaa ja sit runkkailu ja toisen lähellä kiehnaaminen. :p

      • Tasa-arvoiset

        Minusta tuo alistuminen kuulostaa sopimattomalta, selkäsaunan otan jos sen joku pystyy tarjoilemaan, mutta en sen jälkeen halua mitään komentelua tai moppausta kokea. Muuten olemme tasa-arvoisia ja saman vertaisia, hänellä nyt sattuu olemaan pari kertaa niin paljon voimaa kuin minulle, muuten hän on reilu kaveri, Hän voi jopa piiskaamisellaan hieman leveilläkin ja härnätä minua, kunhan ei levittele asiaa muille.


      • pakon-edessä-
        Tasa-arvoiset kirjoitti:

        Minusta tuo alistuminen kuulostaa sopimattomalta, selkäsaunan otan jos sen joku pystyy tarjoilemaan, mutta en sen jälkeen halua mitään komentelua tai moppausta kokea. Muuten olemme tasa-arvoisia ja saman vertaisia, hänellä nyt sattuu olemaan pari kertaa niin paljon voimaa kuin minulle, muuten hän on reilu kaveri, Hän voi jopa piiskaamisellaan hieman leveilläkin ja härnätä minua, kunhan ei levittele asiaa muille.

        Tuo taitaakin olla yleistä, sillä minulla on aina ollut samanlaiset ajatukset. Olen hyvin itsenäinen, ja joskus jopa itsepäinen. En anna kenenkään pomottaa itseäni, jos tunnen tietäväni miten jokin asia tehdään tai on. Mutta piiskauksesta väkisin olen kyllä aina fantasioinut, ja sen saamisen ajattelemisestakin kiihotun melko helposti. Ei siinä tule alistuminen milloinkaan mieleen, vaan sille ei sitten mahtaisi itse mitään, vaikka kuinka yrittäisi estellä.


      • SelvätSäännöt
        pakon-edessä- kirjoitti:

        Tuo taitaakin olla yleistä, sillä minulla on aina ollut samanlaiset ajatukset. Olen hyvin itsenäinen, ja joskus jopa itsepäinen. En anna kenenkään pomottaa itseäni, jos tunnen tietäväni miten jokin asia tehdään tai on. Mutta piiskauksesta väkisin olen kyllä aina fantasioinut, ja sen saamisen ajattelemisestakin kiihotun melko helposti. Ei siinä tule alistuminen milloinkaan mieleen, vaan sille ei sitten mahtaisi itse mitään, vaikka kuinka yrittäisi estellä.

        Niinhän se on, että piiskaa saa antaa sellainen, joka siihen pystyy. Muitten on turha yrittää. Muutenkin kaikenlainen komentelu, varsinkin sellaiselta jolla ei oe tarpeeksi papua, on turhaa ja ärsyttävää.


    • KuulostaaOikealta

      Siis piiskan saaminen väkisin ei olisikaan alistumista vaan häviämistä kamppailussa. Eikä siitä seuraisi sen suurempaa nöyryytystä. Sen voin hyväksyä, jos kerran toinen on noin riski, että hän voi vähän härnätä.

    • Adibas1

      Minä haaveilen usein painimatsista kaveriani vastaan ja antaisin kaverini alistaa minua istumalla päälläni ja muutenkin olevan se hallitsevampi osapuoli. Olen joskus nuorempana useinkin hävinnyt näitä leikkimielisiä painimatseja tahallani koska nautin siitä kun toinen dominoi minua täysin. Mutta vaikka muuten haaveilenkin kiihottavasta painimatsista niin en kuitenkaan ole seksin harrastamisesta kiinnostunut tässä yhteydessä, eli vaatteet pysyy päällä :D

    • Ei-vapaaehtoinen

      Piiskasta nauttijoissa on kahdenlaisia, on vapaaehtoisia ja sitten niitä, jotka pitäisi piiskata väkisin.
      Ovatkohan nämä väkisin piiskattavat niitä, jotka ovat lapsena rimpuilleet kurittajan käsittelyssä. Lieneekö vapaaehtoinen ollut vapaaehtoinen lapsesta alkaen.

      • VoiHitsi

        Ne rimpuili, jotka pelkäsivät piiskaa.


    • EiköNiin

      Ne eivät rimpuilleet jotka pelkäsivät enemmän isäänsä kuin piiskaa.

    • Aikamatkalainen

      Pari sataa vuotta sitten, kun oli vielä perhekuri voimassa, niin isännällä oli oikeus piiskata kenet tahtoi, jopa aikuinen renki tai torppari saattoi saada piiskaa. Veikkaanpa, että tietyillä isännillä on on ollut sellaisia renkejä joita on pitänyt usein piiskata. Minä ainakin olisin hakeutunut sellaiseen taloon töihin.

    • EI-tyhjän.ruoskinalle

      Olen ruoskan antaja. Ruoskan voimalla juuri ruoskittava taltutetaan tyydyttämään Isäntänsä seksuaalliset halut. Miksi ruoskisi tyhjän vuoksi??? "Tyhjän saa pyytämättäkin". Ensin ruoskisi ja kiihottuu ja sitten vaan nurkkaan käteen vetoon. Se vasta olisikin hauska juttu ruoskan antajalle.
      Jos joku SM:n harrastaja suostuu tohon, niin siitä sitten iloitsemaan.

    • HyvinKasvatettu

      Ruoskiminen kuulosta turhan rajulta, mutta jos joku pystyy antamaan minulle perinteisesti isän kädestä, niin kyllä sellaisesta ihailu nousee ja mielellään muutenkin palvelee sellaista vahvaa reilua kaveria. Eikä selkäsaunan tarvitse mikään hirveä kidutus olla, riittää kun näyttää missä on voima ja valta. Ja uusinta silloin tällöin on poikaa.

    • KokenutKaikenTietää

      Teini-iässä niitä hapeällisiä selkäsaunoja tuli saatua. Huoltajalla oli sellainen karisma, ettei hänen tarvinnut paljoa fyysistä voimaa käyttää, niin olin valmiina räpsittäväksi. Kun pappa oli päässyt alkuun, niin silloin oli turha enää räpisköidä, rikos tuli sovitettua.

      Olen tullut elämäni aikana muutaman kerran uhatuksi selkäsaunalla muidenkin kuin isäni toimesta, taidan olla jonkinlainen paskiainen, koska niin on päässyt käymään. Mutta jokaisesta tilanteesta olen onnistunut pelastamaan itseni jollakin konstilla. Useinmiten päällekäyvältä on puuttunut papua ja tilanne on mennyt painiksi. Ainakin kerran olisin saanut kunnolla kaverin kädestä, mutta häneltä petti kantti. Pyöritteli minua miten tahtoi, mutta oli liian hempea löymään, vaikka ilmoitti aluksi, että antaisi minulle kunnolla remmiä.

      Sopiva yhdistelmä arvovaltaa ja voimaa niin jopa saa teinipoikakin piiskaa.

    • Stefan-polvelle

      Touko Aaltoon en luota, mutta Stefan Wallin on sen verran riski kaveri, että se pystyisi minut piiskaamaan. Oleko homo?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe