Auton huolto ja korjaus

Ranskalainen_

Auton huolto ja korjaus Venäjällä on alkanut kiinnostaa suomalaisia. Hyviä kokemuksia on melkoisen isosta korjauksesta, joka piti tehdä kesken matkan Viipurissa. Auto piti jättää Viipuriin useaksi päiväksi verstaalle. Ranskalaiseen autoon ei saatu varaosia Viipurista. Mutta valmiiksi auto tuli ja ilmoitus korjaamisesta tuli Suomeen puhelimitse. Eikä ollut kovin kallis. Ohessa juttu Iltalehdestä, ei tosin koske samaa autoa.

http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201708142200324033_oa.shtml

9

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitosruplanarvon

Tänä keväänä ostin Pirellin nastarenkaat viipurista n.310e rengastyöt n.27e. Suomessa 540e. Nelipyöräsuuntauksen teetin samalla n.28e. Suomessa 1??e. Kaikki jarrulevyt palat(ate ja bosch) n.135e. Suomesta 320e. N.2vko sitten hain uudet takajarrusatulat n.56e/kpl saksasta 155e/kpl. Viisastelijoille osat aitoja ja takuunalaisia. Jarrusatula paketeissakin luki suomeksi, ja moneksi muuksikin kieleksi. Huolto-osia, polttimoita ym. tullut ostetuksi.

• Moskvitsmies

Voe kaaheeta että kateellisia ihmisiä on! Venäjällä kaikki on halpaa... ja piste.

• Sinnevaan

Juu, kannattaa muuttaa sinne ihan pysyvästi.

• Plaaplaaplaata
        Sinnevaan kirjoitti:

Juu, kannattaa muuttaa sinne ihan pysyvästi.

Lisää kateellisia taas ilmaantui. Itse asioin vain 100% kotimais omisteisissa. Ja ostan vain kotimaista.

• Moskvitsmies

Noo, ei tuo ihan kannata muuttaa asumaan... Vuorostaan työstä saatava palkka on tosi huono Venäjällä, kaikki on suhteellista. Me kalliimman hintatason Suomesta tulijat saamme tosissaan kaikkee halvemmalla Venäjältä...
        Paitsi, jos voittaisin useamman sadantuhannen euron potin Veikkauksesta... Niin sitten voi harkita pikku datŝan, eli mökin hankkimista ja kielen opettelua kaksoiskansalaisuutta varten! Venäjällä elää parilla sadallatuhannella koko loppuiän! Suomessa 20v.???

Ai kannattaa ostaa Suomalaista? No ei niin pitkään, kun olemme EU:n jäsen! Rahat vain valuvat EU:n pohjattomaan kassaan!

Sitä paitsi, esim. bensa on parempaa kuin Suomalainen etanoli mössö! Minun autot polttavat vain bensaa eikä alkoholia! Alkoholi on juotavaksi, ei bensaan!

• Wernerix

V70 volvon tuulilasin vaihto 105 euroa,ei paha.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51