Typerä kysymys ihastumisesta.

Nainen52vEpävarma

Pitkän yksinolon jälkeen silmä on löytänyt miellyttävän miehen. Vaan en osaa enää keimailla. Enkä oikein osaa lukea vastapuolta. Hymyilyä ja silmäniskuja olen saanut. Hän myös joskus sanoo minulle asioita joita muut samassa tilanteessa ei sano. Olenko liian vanha tälläseen? Onko mies kiinnostunut? En tunne itseäni viehkeäksi enkä uskalla kauhean paljoa tehdä tuttavuutta.

15

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ehkä sun nyt olis hyvä aika alkaa muistelemaan miten joskus olet toiminut.
      Ja muutenkin opettelemaan, flirttailla voi monessa paikassa vaikka ihan kaupassa.
      52 on nuori vielä voit olla hyvässä lykyssä vasta puolivälissä elämääsi.
      Mieti mitä haluat loppuelämältäsi samaako kun tähän asti vai jotain muuta.
      Tuntuisi siltä että mies on kiinnostunut.
      Mutta ajattele kuitenkin eteenpäin jos hän ei vielä olekaan.
      Tämä saattaa hyvin olla herätys sulle ettet nuku onnesi ohi, kun se hetki tulee, jos ei ole tullut jo tuon miehen kanssa.

      Tsemppiä elämääsi ja usko itseesi.

    • Osa-aikaeläkeläinen

      Miehenä sanon että kyllä sinun ns. kannattaa painaa päälle. Lähikontaktia yms. jotta mies huomaa että olet häneen ihastunut. Onhan sinulla merkkejä siitä että mieskin on sinusta kiinnostunut.

      Muuan muori, hieman humalassa, yritti iskeä minut pari viikkoa sitten kun kävelin bussipysäkiltä kotiini. Olin ihana mies kun puhuinkin ja pidän koirista. Hän tunki kainalooni, ja halasi erotessamme. Ihan mukavalta tuo touhu tuntui, mutta vaimo minulla on ennestään, ja päivällä huppelissa oleva nainen on vastenmielinen. Tietysti hän vielä soitti minulle, ja minun piti laittaa numeronsa kännykkäni mustalle listalle.

    • Ilmaiseksi.juova

      No puhelinnumerosiko kuitenkin annoit vastenmieliselle päivällä huppelissa olevalle naiselle, vai miten osasi soittaa?
      Itse olen päivällä, iltapäivällä, kännissä, jos joku työpaikan tapahtumissa tarjoo.

      • HyiOlkoon

        Olet pummi ja alkoholisti.


    • reppuriika

      Minä olen kyllä niin vanhanaikainen etten missään nimessä antaisi miehen ymmärtää ihastumistani. Ja kun olen avoin ja sosiaalinen niin, luulen kyllä että jos joutuisin olemaan ihastuksen kanssa samoissa ympyröissä, niin tyyppi vaistoaisi tunteeni jollain tapaa kasvojen ilmeestä ja olemuksesta vaikka yrittäisin salata mitä mielessä liikkuu. Minun on tosi vaikea olla paikassa jos on tunteita toista sukupuolta kohtaan. Aika harvoin sellaista sattuu, mutta ihminen se olen minäkin. Joskus jos on niin tapahtunut niin, ei se toinen ole alkanut tekemään vastasiirtoa.
      Aikoinaan mieheni sanoi, että olen kyllä ihminen josta paistaa läpi tunteiden kirjo ja hän heti huomasi jos olin vähänkin ihastunut ulkopuoliseen. Alkoi kiusoittelemaan, että ahää, ...
      Minulle on muutama mies sanonut, että he eivät voi ikinä ihastua naiseen, joka ensin ihastuu heihin. Ovat sanoneet että naisen pitää onnistua peittelemään tunteensa jos siitä jotain tulee. Lieneekö tällaisilla miehillä jonkinlainen syndrooma, että heidän pitää olla hurmaaja ja valloittaja ettei koe olevansa hameväen vietävänä.
      En osaa antaa neuvoja aloittajalle.

      • Lisäys

        Lisäisin tuohon miehen näkökulmasta että ei pidä olla liian kiinnostunut vaan antaa ymmärtää että saattaa olla kiinnostunut.
        Kyllä se valloittajan rooli on miehellä vieläkin.


    • Kopeloin ja kysy onko virtaa?

    • Hombre58

      "en tunne itseäni viehkeäksi......" Tee itsestäsi viehkeä! Siihen minäkin lankesin.

    • Täytyy nähdä elämä, kuolema voi olla lähellä miksi et nauti elämästä? Tietenkin ei finni apinan lailla.

    • Nainen52vEpävarma

      Tilanne edelleen sama. En usko että mies on kiinnostunut. Olisipa kristallipallo mistä voisi katsoa. Eikö ole olemassa mitään mistä voisi edes vähän huomata onko mies vai ei?

      • Mä22

        On siihen keino aika helppo oikeasti. Kysy siltä!!
        Oletko kiinnostunut minusta vai kuvittelenko vain mä-


      • Eijunalauta

        Mitäääh! Etkö ole varma hänen sukupuolestaan? Itsekin voisin olla "epävarma" monellakin tapaa ko. laisessa tilanteessa mutta en todellakaan enkä ikinä siinä vaiheessa kun ei tarvitse kuin huomata ja tulla huomatuksi. Eikä siihen välttämättä tarvita yhtä ainutta sanaa, hymy ja katseet riittävät ja ihan tavalliset pikkupuheet ja -jutut, tavalliset, jokapäiväiset.

        Uuteen ihmiseen tutustuminen ei tarkoita sitä että ensimmäiseksi udellaan kiinnostusta. Se selviää kyllä matkalla kunhan on tutustuttu edes vähän paremmin. Jos tarvitsisi aiheeseen kristallipalloa niin miten sinä olet elänyt 52-vuotiaaksi asti? Tynnyrissäkö vai pimeässä kellarissa?


    • Avoimin.mielin

      Minä kyllä kertoisin, että tykkään hänestä. Jos sitten sanoisi, ettei halua, että käyt niin usein katsomassa, lopetat. Tietenkin on ikävä kärvistellä yksin ihastumisensa kanssa, mutta pitää vain kestää. Zemppiä!
      Oma kohtainen tapaus: Olin naimisissa ja yksi insinööri vikitteli minua monta vuotta missä vain tapasimmekin. En tietenkään lähtenyt. Sitten minulle tuli ero miehen vieraissahyppäämisen takia, tai ei yksistään sen takia, vaan sen takia, ettei suostunut lopettamaan, vaikka odotin pari vuotta. Kerran vain päätin että nyt loppuu tämä piirileikki.
      Menin sitten sen insinöörin luo ja kerroin, että voisin olla ystävä ja katsotaan rauhassa voisiko meistä tulla pari. Hän säikähti valtavasti ja sanoi, ettei haluakaan ruveta.
      Ihan sama mikä syy, mutta minä olen vieläkin onnellinen siitä että kysyin. Muuten olisin jäänyt miettimään, olisiko tullut hyvä parisuhde. En ollut ihastunut enkä yhtään tiedä missä insinööri nyt vilettää. Mutta ei hävetä yhtään.
      Löysin samassa tilanteessa olevan miehen, tuossa nyt istuu ja kaikki hyvin. Siitä on kymmenisen vuotta.

      • Hyvätsulle

        Pisteet sulle, miehet on yksinkertaisia kun sen vaan oivaltaa. Kyllä se vaan niin on että ollaan pattitilanteessa usein vain itsemme takia. Ettemme uskalla katsoa mitä tuleman pitää. Niinhän tuo sinunkin kokemuksesi se osoitti.
        Voi olla ettemme aina saa toivomaamme vastausta, mutta sen saadessa olemme silti paremmin tyytyväisiä tilanteeseen jatkossa.
        Miksi ihastumisia pitäisi hävetä, ei miksikään.


    • Äijänköriläs58

      Et ole vanha. Katsekontakti ja hymyä. Niihin minä ainakin lankean

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe