Olen vastikään paikkakunnalle muuttanut ja ihmetyttää kun mistään ei saa ruokaa yöaikaa, ei ole abc:tä ja lähin mcdonalds taitaa olla tunnin ajomatkan päässä. Kummallista suorastaan..
Eikö Uudestakaupungista saa ruokaa öisin?
12
2716
Vastaukset
- Myösvastamuuttanut
Tämä on niin kummallinen kaupunki monessa asiassa..
- kaalilaatitko
töitä sinne on tultu tekee ei yö syöpöttelemään ja osta kotiin kaupasta kaupan aukiolo aikana ruokaa kaappiin niin maiskuttelet sit kun haluat ei ole sulla siten mitään ongelma
- Pettynyt-
Itse olen tottunut että tarvittaessa saa lämmintä ruokaa myös yöaikaan, se on sellainen mukavuus mikä usein kaupungeista löytyy. Tiedän kyllä mikä on jääkaappi. :)
- Ufigg
Hese on perjantaisin ja lauantaisin yöllä auki puol viiteen (4:30) asti.
- ap__
Kiitos tiedosta :)
- Lgfjk
Markkinarako yöruokalalle, toivottavasti joku perustaa, luulisi menestyvän. Laitilan Shell on auki 24h, rahat virtaavat sinne.
- Winnig
Hesburger auki nykyään puoleen yöhön ja ruokakaupat K-Itäpoiju ja S-market ovat auki kli 23.00 asti. Automotiven vuoksi.
- Daywalker13
Roskaruokaa valkoroskalle :)
- tyhjätila
Mahtaa masu kasvaa kun öisin pitää saada mättöä ...osta mikro ;)
- maggaramies
Ei siihen mikroa tarvita, jos tulet laittaa ja paistaa tikunnokassa lidlin 99 sentin makkaraa. Sillä pärjääkin sitten jo monta viikkoa. Lisäksi voi kerätä sadevettä ämpäriin, niin saa kostuketta makkaralle.
- sankaritta
Kumppiksellakin ihmeelliset aukioloajat. Olisi edes klo 23 asti auki,niin valmettilaiset kävisi syömässä iltavuoron päätteeksi.
- Anonyymi
Läskit turpoo joka tapauksessa, parempi ettei yösyöttölöitä ole. Siiderivalaat on sitten asia erikseen, ne lihoo juomalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1556316
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845