Olen vastikään paikkakunnalle muuttanut ja ihmetyttää kun mistään ei saa ruokaa yöaikaa, ei ole abc:tä ja lähin mcdonalds taitaa olla tunnin ajomatkan päässä. Kummallista suorastaan..
Eikö Uudestakaupungista saa ruokaa öisin?
12
2736
Vastaukset
- Myösvastamuuttanut
Tämä on niin kummallinen kaupunki monessa asiassa..
- kaalilaatitko
töitä sinne on tultu tekee ei yö syöpöttelemään ja osta kotiin kaupasta kaupan aukiolo aikana ruokaa kaappiin niin maiskuttelet sit kun haluat ei ole sulla siten mitään ongelma
- Pettynyt-
Itse olen tottunut että tarvittaessa saa lämmintä ruokaa myös yöaikaan, se on sellainen mukavuus mikä usein kaupungeista löytyy. Tiedän kyllä mikä on jääkaappi. :)
- Ufigg
Hese on perjantaisin ja lauantaisin yöllä auki puol viiteen (4:30) asti.
- ap__
Kiitos tiedosta :)
- Lgfjk
Markkinarako yöruokalalle, toivottavasti joku perustaa, luulisi menestyvän. Laitilan Shell on auki 24h, rahat virtaavat sinne.
- Winnig
Hesburger auki nykyään puoleen yöhön ja ruokakaupat K-Itäpoiju ja S-market ovat auki kli 23.00 asti. Automotiven vuoksi.
- Daywalker13
Roskaruokaa valkoroskalle :)
- tyhjätila
Mahtaa masu kasvaa kun öisin pitää saada mättöä ...osta mikro ;)
- maggaramies
Ei siihen mikroa tarvita, jos tulet laittaa ja paistaa tikunnokassa lidlin 99 sentin makkaraa. Sillä pärjääkin sitten jo monta viikkoa. Lisäksi voi kerätä sadevettä ämpäriin, niin saa kostuketta makkaralle.
- sankaritta
Kumppiksellakin ihmeelliset aukioloajat. Olisi edes klo 23 asti auki,niin valmettilaiset kävisi syömässä iltavuoron päätteeksi.
- Anonyymi
Läskit turpoo joka tapauksessa, parempi ettei yösyöttölöitä ole. Siiderivalaat on sitten asia erikseen, ne lihoo juomalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236