Kumpi on parempi? Vuokrattu hääpuku vai liikkeestä ostettu hääpuku? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Vuokrattu hääpuku vai ostettu hääpuku?
8
539
Vastaukset
- omatneollapitää
Omilla mentiin vihille, on vähän huono alku yhteiselle elämälle, jos lainakamppeissa pitää alttarille astella. Menee sitten vaikka vaatimattomimmilla vaatteilla, kunhan on omat!
Me teetettiin nykyiselle vaimolleni hääpuku edullisesta kankaasta ompelijalla ja samasta kankaasta minulle solmio, sekä solmioliina. Lopputulos oli hyvä! Minulla tumma puku ja nuo em. solmio ja solmioliina. Niillä pärjättiin hyvin ja kauniisti soi urut kirkossa! - lillerilalletti
Morsiamien kannattaa pitää huoli, että eivät liho sen jälkeen, kun ovat hääpukuansa sovittaneet.
On meinaan aikamoisia pullukoita ja tytöntylleröitä, joiden morsiuspuku on hääjuhlassa repeämispisteessä. - lkjhgffd
Ostettu puku on parempi: sitä samaa voi sitten käyttää myös seuraavissa häissä!
- jep5222
Kansallispuku vaimolla ja sotilaan virkapuku minulla (kirkossa)
- Riikka1980
Mulla oli liikkeestä ostettu hääpuku.
- Anonyymi
Minä otin vuokra hääpuvun. Ihan hieno.
- Anonyymi
Ite tykkäsin enemmän vuokrattavasta hääpuvusta.
- Anonyymi
Evankeliumi ensin10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010880848.html
Tuo:6:10~Luuk12:4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. "Sen jälkeen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372061Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791477- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://22996- 74960
- 70894
- 250886