Vuokrattu hääpuku vai ostettu hääpuku?

Katariina37v

Kumpi on parempi? Vuokrattu hääpuku vai liikkeestä ostettu hääpuku? Minkälaisia kokemuksia teillä on?

5

124

Vastaukset

• Omilla mentiin vihille, on vähän huono alku yhteiselle elämälle, jos lainakamppeissa pitää alttarille astella. Menee sitten vaikka vaatimattomimmilla vaatteilla, kunhan on omat!

Me teetettiin nykyiselle vaimolleni hääpuku edullisesta kankaasta ompelijalla ja samasta kankaasta minulle solmio, sekä solmioliina. Lopputulos oli hyvä! Minulla tumma puku ja nuo em. solmio ja solmioliina. Niillä pärjättiin hyvin ja kauniisti soi urut kirkossa!

• Morsiamien kannattaa pitää huoli, että eivät liho sen jälkeen, kun ovat hääpukuansa sovittaneet.

On meinaan aikamoisia pullukoita ja tytöntylleröitä, joiden morsiuspuku on hääjuhlassa repeämispisteessä.

• Ostettu puku on parempi: sitä samaa voi sitten käyttää myös seuraavissa häissä!

• Kansallispuku vaimolla ja sotilaan virkapuku minulla (kirkossa)

• Mulla oli liikkeestä ostettu hääpuku.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    95
    3751
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1779
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    65
    1524