Kumpi on parempi? Vuokrattu hääpuku vai liikkeestä ostettu hääpuku? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Vuokrattu hääpuku vai ostettu hääpuku?
8
553
Vastaukset
- omatneollapitää
Omilla mentiin vihille, on vähän huono alku yhteiselle elämälle, jos lainakamppeissa pitää alttarille astella. Menee sitten vaikka vaatimattomimmilla vaatteilla, kunhan on omat!
Me teetettiin nykyiselle vaimolleni hääpuku edullisesta kankaasta ompelijalla ja samasta kankaasta minulle solmio, sekä solmioliina. Lopputulos oli hyvä! Minulla tumma puku ja nuo em. solmio ja solmioliina. Niillä pärjättiin hyvin ja kauniisti soi urut kirkossa! - lillerilalletti
Morsiamien kannattaa pitää huoli, että eivät liho sen jälkeen, kun ovat hääpukuansa sovittaneet.
On meinaan aikamoisia pullukoita ja tytöntylleröitä, joiden morsiuspuku on hääjuhlassa repeämispisteessä. - lkjhgffd
Ostettu puku on parempi: sitä samaa voi sitten käyttää myös seuraavissa häissä!
- jep5222
Kansallispuku vaimolla ja sotilaan virkapuku minulla (kirkossa)
- Riikka1980
Mulla oli liikkeestä ostettu hääpuku.
- Anonyymi
Minä otin vuokra hääpuvun. Ihan hieno.
- Anonyymi
Ite tykkäsin enemmän vuokrattavasta hääpuvusta.
- Anonyymi
Evankeliumi ensin10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010880848.html
Tuo:6:10~Luuk12:4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. "Sen jälkeen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4817306- 1081278
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai157117640% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2031136- 3351132
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak43979Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39915- 74844
Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25843Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö52827