Vituttaako poliittinen ja henkinen alamäki ?
Mitäpä Kuhmoisten punikit
13
440
Vastaukset
- eiepäilystä
rikasjakomea -tyhmä.
- eiepäilystä
rikasjakomea -tyhmä-tyhmempi-Tyhmin!
- rikasjakomea
Kylläpä punikki on katkeroitunut.... hehehee.... Kyllä sitä vituttaa alamäki.
- pahanpäiväisesti
rikasjakomea -katkeroitunut
- rikasjakomea
Ei pidä paikkaansa. Olen kaikkea muuta kuin katkeroitunut. Kun taas punikit..... heheheheheeee.
- juujustiinsajuu
Vain näyttelet katkeroitunutta pahuksen hyvin, juu.
- kova-lapsuus
Se punikiksi huutelija on rappiolle painuneen ja nyt jo sortumavaarassa olevan ökytalon poika sieltä Kuhmoisten rajoilta Ouninpohjan suunnalta.
- rikasjakomea
En sieltä päinkään. Minun ökytalot ovat kunnossa. Lapsuuteni oli hyvää elämää, kuten tänäkin päivänä.
- kyllä-sut-tunnetaan
Valehtelet! Sillä kenttäsirkkelilläkin siinä tien vieressä osaat sahata pelkkiä kiiloja.
- töihin-siitä
Huono hitsarikin olet. Alumiiniakin hitsaat OK 48.05 puikolla.
- Kylämälläkin-naurettiin
Menikö viljojen kuivatuksessa tänä syksynä rutkasti polttoainetta, kun tähkäpäälle itämään alkaneita jyviä kuivasit? Siinä Zetori puuskutti ja huohotti kovasti, kun läpimärkiä viljakuormia sillä kuivurille kiskoit.
- rikasjakomea
Minun ei tarvitse tehdä edellä mainittuja töitä. Niitä varten on renkejä ja piikoja. Pehtoori hoitaa kenttä tehtävät. Työväki on minulla todella ammatti taitoista ja osaavaa. Viljat on puitu, laareissa ja kuivina.
Aina kun palkkaan uutta väkeä, varmistan ettei töihin oteta punikkeja.
Rehellistä ja ahkeraa työläistä olen aina kunnioittanut, ja maksanut kunnon palkan.
Punikeille ja varsinkin viherpunikeille en anna edes ihmisarvoa. Se paska sakki on ihmiskunnan jäteläjää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191