Nainen kyrsiikö

Kyssäri

Nainen kyrsiikö sinua?

19

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 247.365

      Kyrsii ja pahasti.

      • Kyssäri

        Mikä kyrsii?
        Mitä asialle voi tehdä?


      • Eläminen

        kyrsii ja pahasti. Asialle on yksi ratkaisu, mutta kyrsiminen on vielä ihan kivaa.


    • Kyrsiiyleensä

      Kaikki. Lähinnä nyt se, että en ole täydessä kunnossa. Muutenkin olen aika negatiivinen.

      • Kyssäri

        Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)


      • Kyrsiiyleensä
        Kyssäri kirjoitti:

        Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)

        En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.


      • Kyssäri
        Kyrsiiyleensä kirjoitti:

        En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.

        Maailma ei ole hyvä.
        Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£


      • Kyrsiiyleensä
        Kyssäri kirjoitti:

        Maailma ei ole hyvä.
        Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£

        Akka energiaa löytyy ja jääräpäisyyttä myös, että kyllä kestän. Sitä mennään vaikka tulen läpi omalla jääräpäisyysellä. Minua on hyvin vaikeaa satuttaa ja vielä vaikeampaa muuttaa ajatteluani. Kaikki lähtee itsestä niinhän se menee ja olen pyrkimässä parempaan suuntaan.


    • Kyrsimellää

      No ee mua oo ny kukkaa jyrsinny.

    • Muumaamansikkavoiolla

      Minäpä kerron teille palstalaisille salaisuuden: elämää on muuallakin kuin täällä! Eikä ole mitään kyrsimistä siellä " muualla"!

    • Ei kyrsi.
      Otin lonkeron.

    • Miss_you_honey

      Ei nyt just..
      En jaksa tänään murehtia , kun oli ihan kiva päivä ja aurinkokin paistoi..

    • tulinnäinvainkäväisin

      Ei. Miksipä kyrsis? Komee ilta ja raikas lenkkeilykeli, siellä haihtuu satunnaiset kyrsikkäät päästä ja ajatuksista. Suosittelen. :)

    • senpitääloppua

      Se kyllä kun on yhä liikaa ns. auttajia. Olis niin ihanaa kun ei näkis enää ketään sellaista.

    • menneetmahdollisuudet

      Mua kyrsii, ja aika paljon. Asialle en voi tehdä mitään. Kumpa ajatukseni muuttuisivat paremmiksi. Olen väärinä aikoina väärissä paikoissa, tai toisin ilmaistuna, kyrsii kyllä.

    • Tui.väsyksissä

      Joo, ainoo mitä voin tehdä on:
      Katson tv HUUTOKAUPPAKEISARI ohjelman

    • mitenssua

      Ei. Söin kyrsää aamiaiseksi ja se riittää.

    • Elluhalloyb

      EMua ei tänää kyrsi mikään...
      Kämpä siivottu...kylppäri pesty...👁👁
      Pian sauna päälle....Nautin🐣

    • Eiedennytkään

      ***********(#$#$######$$!!!!!@))) ₩₩₩₩₩)) ₩))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe