Myynnissä hyviä kulta ja hoperahoja mm napoleon bonaparte kultaraha 20 frangia ja ruotsi oscar II 20 kr kultaraha sekä suomi 20 mk kultaraha ja Muutama Muu. Hopearahoista riikintaaleri kustaa III ajalta ja englanti crown 1600-luvulta sekä monia muita hyviä kohteita. Ehdottele rohkeasti hintaa!
myynnissä arvorahoja
5
200
Vastaukset
- myyntimiesisollla
Voin myös vaihtaa noita johonkin mielenkiintoiseen, esim joihinkin rahanarvoisiin tavaroihin
- myyntimiesisollla
Eikö kenelläkään kiinnostusta? Löytyy myös paljon muutakin, niin kulta kuin hopearahojakin! Ehdota vaihtoa johonkin arvotavaroihin!
- myyntimiesisollla
Ilmeisesti tätä palstaa lukevat ja täällä kirjoittelevat vain täydet töhöt ja puuhastelijat. Kyselevät hintaa löytämälleen puupennin puolikkaalle.
Ps. Kulta ja hopearahat etsivät edelleen uusia omistajia!- Kultaa_ja_kunniaa
Et kai kuvittele jonkun ostavan arvokolikoita tuollaisen ilmoituksen perusteella? Kaikki olennaiset tiedot puuttuvat.
Kiikuta kolikot Suomen numismaattisen yhdistyksen huutokauppaan, jos ovat aitoja.
http://www.snynumis.fi/
- qsolluotin
Tervehdys!
Laitatko sähköpostiini kuvaa ja informaatiota.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984