Puhelimeni on Nokia Lumia 625 ja totaalisen ehjä ja toimiva kapistus. Tosin Veikkauksen sivut ja jotkin muut nettisivut ovat lakanneet toimimasta puhelimessa jo jokin aika sitten.
Olen keskittänyt kaiken puhelinoperaattori-asiointini DNA:lle, ja mieleeni juolahti, josko hankkisin tilalle vähän uudemman mallin, kun siellä on tuo vaihtotarjouskampanja.
Vaihtohyvitys Lumia 625-puhelimesta on tasan 1 euro! Onko tuo summa oikea, tai onko puhelimeni vain niin heikossa kurssissa? Mielummin puran paremman tekemisen puutteessa puhelimen itse osiksi ja katson mitä se on syönyt, kun vien vaihdossa sen liikkeseen.
DNA:n vaihtohyvityskampanja jokin vitsi?
3
119
Vastaukset
- Lumia_itselläkin
Nehän menettivät lopullisen arvonsa yhdessä yössä, kun niihin ei saa enää päivityksiä? Minun Lumia-mallin vaihtoarvo taitaa olla 4 e.
No katsoin Huuto.netistä äsken, niin kyllä siellä ihan Lumia 625:stäkin pyydetään vielä 30 euroa, en tosin tiedä, ostaako kukaan kyseistä puhelinta enää siihen hintaan, vaikka on alkuperäinen pakkaus ja kaikki tilpehöörit mukana uuden veroisena.
Kävi mielessä, että jos olisi jotain todistetta siitä, että joku todella maksaa 30 euroa uudenveroisesta puhelimestani, niin voisi myydä sen, ja ostaa jonkin Nokia-klassikon, ne maksaa pari kolme kymppiä tällä hetkellä uutena ja akku kestää vissiin aika pitkään. Jäisi vähän ehkä voitollekin kaupoissa.
Taidan kuitenkin ihan tietoturvaani ajatella ja en myy käytettyä puhelinta, vaan lyön sen vasaralla osat kappaleiksi sen jälkeen, kun olen ensin purkanut kyseisen luurin alkutekijöihin.Käytännössä Lumioiden kysyntä on niin pientä. etteivät edes yritä myydä sitä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002