Koirat ja seksielämä

Ei kukaan

Onko muille käynyt niin, että kun tulee koira taloon niin seksielämä loppuu lähes täysin?

52

5190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkdjg

      taitaapa olla vaan tekosyy toi koira....

    • juu

      juu tuttua on.

    • Mie

      On käynyt, mutta tuskin johtui yksin koirasta.

      • eitosiaan

        No eipä tosiaan ole käynyt noin! Tuntuu kovin omituiselta yhtälöltä kaiken kaikkiaan...?!


      • mullekkin
        eitosiaan kirjoitti:

        No eipä tosiaan ole käynyt noin! Tuntuu kovin omituiselta yhtälöltä kaiken kaikkiaan...?!

        Meillä koira koittaa ängetä väkisin mukaan touhuaan, joten saa käyttää mielikuvistustaan missä sitä seksiä harrastaa ettei koira tule väliin. Kyllä koira on ihan hyvä ehkäisyväline =)


      • kuka

        Niin, tuskin tosiaan pelkästään koirasta. Ehkä myös siitä, että emännän mielestä vanhan koiran tulee saada tehdä lähes mitä haluaa. Eli sen täytyisi saada nukkua esim. tyynyn päällä vaikka sen henki haisee ja se maiskuttelee öisin niin että siihen herää ja potkii naamaan. Tämä on osaltaan oiva keino koiralta kiristää isäntäväen välejä.

        Onhan se myös selvä, että koiraa kiinnostaa tulla nuuskimaan kaikkiin paikkoihin kun seksistä tulee outoja hajuja. Se on omiaan pilaamaan koko tunnelman.


      • neitokainen
        kuka kirjoitti:

        Niin, tuskin tosiaan pelkästään koirasta. Ehkä myös siitä, että emännän mielestä vanhan koiran tulee saada tehdä lähes mitä haluaa. Eli sen täytyisi saada nukkua esim. tyynyn päällä vaikka sen henki haisee ja se maiskuttelee öisin niin että siihen herää ja potkii naamaan. Tämä on osaltaan oiva keino koiralta kiristää isäntäväen välejä.

        Onhan se myös selvä, että koiraa kiinnostaa tulla nuuskimaan kaikkiin paikkoihin kun seksistä tulee outoja hajuja. Se on omiaan pilaamaan koko tunnelman.

        koira millään tapaa seksiin.. tai ainakaan siihen että sitä olisi vähemmän.


      • Ehkäisyväline
        mullekkin kirjoitti:

        Meillä koira koittaa ängetä väkisin mukaan touhuaan, joten saa käyttää mielikuvistustaan missä sitä seksiä harrastaa ettei koira tule väliin. Kyllä koira on ihan hyvä ehkäisyväline =)

        Meilläkin koira tunkee joka väliin ja kun laittaa oven kiinni niin sit se haukkuu niin et koko talo herää.Nyt 2 vuotiaana on kiinnostus alkanut vähän hiipua.Onhan se vähän häiritsevää kun koira tuijottaa vieressä.


      • Mies
        Ehkäisyväline kirjoitti:

        Meilläkin koira tunkee joka väliin ja kun laittaa oven kiinni niin sit se haukkuu niin et koko talo herää.Nyt 2 vuotiaana on kiinnostus alkanut vähän hiipua.Onhan se vähän häiritsevää kun koira tuijottaa vieressä.

        Meidän koira on kohta 10 vuotias, mutta edelleen pitäisi päästä nuuskimaan joka paikkaa. Onneksi se kuitenkin iltaisin on monesti niin väsynyt, että nukkuu vain vaikka vieressä lotisee...


      • juupajoo
        mullekkin kirjoitti:

        Meillä koira koittaa ängetä väkisin mukaan touhuaan, joten saa käyttää mielikuvistustaan missä sitä seksiä harrastaa ettei koira tule väliin. Kyllä koira on ihan hyvä ehkäisyväline =)

        mulla sama juttu. koira änkee väkisin mukaan. ja sinkku tyttö kun olen, ei kyseinen herra aina ole tuttu hauvalleni, niinpä se AINAKIN murisee sängyssä ja jossain vaiheessa huomaa, että joku ylimääräinen on sängyssä myöskin. :) en kanssa viitsi vessaan teljetä. alkaa kiljumaan. Täytyy myöntää et haukkuni on paras ehkäisyväline ikänä! :)


    • yön_tytär

      Aina voi tietenkin "valmistautua", ja esim, laittaa koirat hetkeksi muualle, ja makkarin oven kiinni..? Ja toinen hyvä keino on olla "harrastavinaan" seksiä, ja jos koira tuppaa sänkyyn, niin kieltää sitten?

      Tosin, jos kyse on vain siitä että koirat tappavat seksielämän psykologiselta kantilta, niin se on vähän "huonompi juttu", enkä osaa siihen kyllä sanoa mitään.

      Meillä ei varmaan koiran tulo vaikuttanut mitään, eivätkä ne kyllä ole pällistelemässä tai haistelemassakaan. Pentuna taisivat vähän aikaa, mutta kun tajusivat että emme tappele / leiki.. (tajusivatkohan kuitenkaan...?), niin antavat olla ihan rauhassa..

      Eli taas vain kannattaa tehdä se koirille selväksi että siihen touhuun ei ole asiaa.

      • Mies

        Koirat ovat siinä mielessä aika suoraviivaisia ajatusmaailmaltaan, että ne eivät ehkä tajua miksi joskus pääsee sänkyyn ja miksi joskus ei. Ja kun ne aikanaan on sänkyyn päästetty, niin ei oikein enää voi tässä vaiheessa kieltää.


      • yön_tytär
        Mies kirjoitti:

        Koirat ovat siinä mielessä aika suoraviivaisia ajatusmaailmaltaan, että ne eivät ehkä tajua miksi joskus pääsee sänkyyn ja miksi joskus ei. Ja kun ne aikanaan on sänkyyn päästetty, niin ei oikein enää voi tässä vaiheessa kieltää.

        Meillä koirat tajuavat todella hyvin milloin saa tulla ja milloin ei.

        Aiemmin joskus kerroinkin, että meillä koirat saavat tulla sänkyyn silloin kun on päiväpeitto päällä, ja öisin jos on kamalan kylmät lattiat. Sänkyyn ei saa mennä märkänä, eikä silloin jos ollaan ulkoa tultu.

        Meillä siis ainenkin todella hyvin tajuavat rajat.


      • Anonyymi
        yön_tytär kirjoitti:

        Meillä koirat tajuavat todella hyvin milloin saa tulla ja milloin ei.

        Aiemmin joskus kerroinkin, että meillä koirat saavat tulla sänkyyn silloin kun on päiväpeitto päällä, ja öisin jos on kamalan kylmät lattiat. Sänkyyn ei saa mennä märkänä, eikä silloin jos ollaan ulkoa tultu.

        Meillä siis ainenkin todella hyvin tajuavat rajat.

        Meillä rakki tulee aina römpsään tai suuhun, joskus peräsuoleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä rakki tulee aina römpsään tai suuhun, joskus peräsuoleenkin.

        Huh, huh ;)
        Pervo-mies


    • koirallinen

      Meillä koirilla on oma huone, eli viettävät siellä esim. yöt. Muuten ois kyllä ollut pakko hommata vieläkin leveempi sänky... Ehkä se koira itsessään ei vaikuta siihen seksielämään, vaan oisko jotain tekemistä sillä, että koiran kanssa touhutessa väsähtää kummasti itsekkin ja toki "hellyyttä" ja läheisyyttäkin voi saada koiralta niin suuria annoksia, ettei paijailut jaksa nukkumaan mennessä paljoo kinnostaa... En tiä, kun meillä ne ei oo muuttanut mitään suuntaan tai toiseen.

    • Riva

      mutta kissat alko hirveen rumban just kun hommailttiin.Nyt kissat ei pääse makkariin ja koira ei välitä,niin ei haittaa.

    • koirienystävä

      olen kyllä kuullut sanottavan, että lapsi on paras ehkäisyväline, mutta koira???? ei nyt kuitenkaan! koiran saa toiseen huoneeseen, eikä tarvi välittää vaikka se ovea raapisi (ei meillä kuitenkaan raavi), mutta lapsi jos huutaa kesken "leikin", on jätettävä kesken ja mentävä hätiin.

      taitaa johtua jostain muusta se seksielämän puute kuitenkin..

    • Anonyymi

      Ehkä alussa koira vei liikaa omaa aikaani ja vaikutti seksielämäänkin, kun koira loukkasi vähän jalkaansa jäin jopa pois töistä pari päivää että katson miten paranee.
      Mieheni lähti töihin jäin kotiin kuljin yöpuvussa ja jäi tietokoneelle katseleen koiran hoitoa. Silloin tuli esille seksi koiran kanssa jäin kiinnostuneena lukemaan. Puhuin koiralle kaikkea mitä luin, koira Rekku katseli minua istui edessäni, koira nuoli polvea kysyin miltä se maistuu, koira jatkoi nuolemesta vaikka vähän kielsin,
      Luin juttua jossa ensi kertaa koira halusi emäntää, koiran kieli tuntui menevän jo jalkaa ylöspäin äkkiä se käänsi päätään ja suoraan pilluun tökki kuonollaan sanoin pois sieltä mutta nuolenta jatkui työnsin kuonon pois ja jatkoin lukemista, koira tuli uudestaan ja suoraan pilluun annoin nuolla vähä aikaa, nostin helmaa näin kuinka silmät kiinni nuoli, nousin ja otin pikkuhousut pois istuin uudestaan ensi lipsaus kielellä sain aikaan ison jännittämisen lihaksilla, kohta olin tuolin reunalla haarat levällään valuin kiimaa kun ei oltu rakasteltu mieheni kanssa. Sain aika pian orgasmin ja yritin työntää koiraa pois jatkoi vaan nuolemista työnsin pois kun ei meinannut tulla loppua orgasmista.
      Päivällä katselin televisiota sängyllä koira oli takana makuullaan tunsin kuinka kuono nosteli yökkärin helmaa sanoin et kai sinä halua taas. Koiran kieli lipoi pillun huulia kun ne näkyy haarojen välistä tuntui niin hyvältä että oli pakko kääntyä seljälleen. Koira alkoi mennä yöpaidan alle nuoli mennessää lähestyi jo rintoja odotin jännittyneenä miltä tuntuu kun nuoli nännejä oli se salaman iskuja tuntui pillussa asti.
      Pidin kaksin käsin koiran päästä ja lässytin sille teet emännälle tosi hyvää, koiran karvanen maha tuntui hyvältä , nauroin sun tuppi tökkii ihanasti yritin nostella niin että tökkii kohdalle, kerroin että sinun kalu on nätisti ulkona haluttaako narttua, olisinko sinun narttu ja silloin se osui sisään ja meni nopeaan tökkien sinne huokasin et kai sinä ja samalla sitä meni lisää ja lisää tuntui hyvältä koukistin polvia, nyt tuntui jo niin hyvältä että halusin lisää annoin panna ja nautin.
      Alkoi tuntua valtavalta kuin iso nyrkki sisässä se hieroi niin että tulin annoin vartalon ottaa vastaan koira liikkui vain muutamia senttejä huusin hiljaa olo oli semmoinen tunsin kuumaa ja taas koira laukesi sisään kunnolla kun sitä valui ulos sain toisen kerran.
      Silittelin koiraa aika pitkään ennen kuin pääsi pois katsoin sen kalu oli valtava miten se sopi sisään.
      Pitkin päivää oli se paksu tunne pillussa, Rakastelin mieheni kanssa kahdesti illalla olin tosi halukas. Olen silloin tällöin antautunut koiran kanssa ja aina on yhtä kiimasta ja isoa, aikaa pitää olla että saa rauhassa alustaa ennen kuin yhtyy koira kyllä yhtyy vaikka heti mutta itse pitää tulla siten että tosiaan haluaa.

      • Anonyymi

        Itse en päästä enää pillun lähelle miestä, siis ihmistä. Koloni on varattu koiralle tai useammalle, annan alapäätäni myös sisareni koiralle kun se on minulla hoidossa. On päivittittän siis koirankyrpää sisälläni useita kertoja.


      • Kiva lukea


    • Anonyymi

      Ämmät nuolettaa ja panettaa rakeillaan, sitten on kaikenlaista tulehdusta ja tautia, parempi vaan jättää hommat väliin ettei tartu itseenkin. Paras kun muuttaa pois tai heittää ämmän ja rakin pois ettei joudu kärsimään kuolasta, karvoista, hajuista, kurasta, räkytyksestä...

      • Anonyymi

        Kukaan täysijärkinen ei halua rakkia sohvalle, sänkyyn, autoon, eikä vauvat kuulu samaan talouteen rakkien kanssa, rakkihullut antaa nuolla suunkin ja levittää tauteja. Hammamätä tarttuu ensimmäisenä.


    • Anonyymi

      Kyllä (eläimen) koiran kyrpä sisällä aina (ihmisen) miespuolisen kalun voittaa.
      -Anne- (pidän koirankyrvästä)

      • Anonyymi

        Koiran kova mulkku naisen suussa on kiihoittava näky. Alkaa panettaaaaaaaahhh.


    • Anonyymi

      Mieheni pitää kun hurtta nuolee palleja ja tökkii kalullaan häntä perceeceen, samalla ukko painaa kuin pupujussi minua. Lopuksi vietämme rajun ryhmäpanototeutuksen koiran kanssa. Olemme myös kuvanneet näitä sessioita, videot löytyvät koira-sivulta. Voit löytää niistä ideoita perheen yhteisiin pano-koirahetkiin, käy katsomassa.

      • Anonyymi

        Mmm... todella kiimaista ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Koira kun tuli sisääni en päästänyt ukkoa pukille enää. Nyt kaiken hoitaa iso nylkyttäjä.

    • Anonyymi

      Koira köyrii kunnolla.

    • Anonyymi

      Ihmiset henkisesti sairaita, joka ilmenee koirien kanssa asumisessa.

      • Anonyymi

        Voi koiran kanssa asua ja jopa harrastaa sukupuolista känssakäymistä eläimen kanssa. Maassamme on eläimen kanssa hässiminen sallittua, jopa suotavaa.


    • Anonyymi

      Seksielämä on saanut rajusti lisävivahteita ja vauhtia koiran tullessa mukaan.

    • Anonyymi

      Olin 16 ja minulla oli talviloma koulusta. Nukuin melko pitkään. Heräsin joskus yhdentoista maissa, vanhempani olivat jo menneet töihin. Olin nähnyt unta, että nain jonkun kanssa. Minua oli jo pidempään naitattanut ihan hirveästi. Olisin melkein nainut kenen kanssa tahansa.

      Se uni oli saanut minut taas kiimaiseksi, lantioni oli aivan tulessa. Työnsin käteni pikkareihini ja kokeilin sormilla pilluani. Se oli jo kosteana.
      Silloin Berninpaimenkoirani Pena tuli sängyn viereen katsomaan, oliko minulla jokin hätä. Olihan minulla hätä. Minua naitatti aivan vitusti. Olin tosi kiimassa.

      Riisuin itseni täysin alastomaksi. Vedin Penan kuonon jalkojenväliin. Halusin kokeilla, miltä tuntuisi, kun Pena nuolisi minua. Pena haisteli kiimaista pilluani ja lipaisi sitä välillä kielellään. Aina kun Pena lipaisi pilluani, minä värähdin nautinnosta. Minä kaaduin selälleni sänkyyn. Levitin jalkani niin leveälle kuin sain. Pena alkoi nuolla pilluani ja lipoi sitä tosi hanakasti. Olin aivan ekstaasissa. Pyllyni alkoi pyöriä aivan tahattomasti Penan nuollessa minua.

      Pena nuoli reisieni sisäpintaa sekä häpykarvojani. Välillä sen kieli kävi syvällä vaossani ja lipaisi klittaani. Silloin minulta pääsi kova voihkaisu. Työnsin lantioni aivan sängyn reunalle niin, että pyllyni oli puoliksi ulkona sängyltä. Pena alkoi nuolla pyllyreikääni, se tuntui tosi ihanalta. Puristelin käsillä rintojani, hieroin niitä voimakkaasti molemmilla käsillä. Pillustani lirahti lisää mehua Penan kuonolle. Se sai Penan nuolemaan pilluani raivokkaammin. Ja se taas sai minut aivan hulluksi kiimasta. Pääni heittelehti puolelta toiselle, voihkin ja inisin ääneen. Hieroin välillä reisieni sisäpintaa ja vatsaani sekä rintojani. Pyllyni pyöri aivan hullun lailla. Työntelin pilluani Penan kuonoa vasten. Sen kieli lipoi vakoani. Olin ihan sekaisin nautinnosta. Voihkin ja inisin sen minkä pystyin. En tajunnut ympäristöstä mitään. Vaikka norsulauma olisi tullut huoneeseeni, en olisi sitä huomannut.

      Juuri kun olin saamassa orkun, Pena lopetti nuolemiseni. Sen kirkkaanpunainen kulli oli jo osittain esillä esinahan alta. Kokeilin kädellä pilluani. Karvani olivat aivan märät, Samassa Pena tuli jalkojeni väliin ja alkoi nousta päälleni. Sen kulli kosketteli pilluani ja etsi reikääni. Sain juuri viime hetkellä ohjattua sen pois pillustani vatsani päälle. Tajusin, että sitä ei saa päästää sisälle pilluun. Pena alkoi nytkyttää itseään minua vasten. Se nytkytti tosi kovalla tahdilla. Vedin tyynyn pyllyni alle. Pilluni nousi ihanasti Penan kullia vasten. Penan kullin paisuvaiset olivat jo kasvaneet isoksi pahkuraksi kullin varteen. Ne tulivat ihan sopivasti vakooni. Ne hankasivat ihanasti klittaani. Pena nai ihoani vitun kovaa. Se läähätti ja lykki minua sen minkä pystyi. Olin taas ihan sekaisin halusta. Makasin ihan X:nä, jalat lattialla ja käsillä puristelin ja revin lakanaa sen minkä jaksoin. Pidin silmiä kiinni, voihkin ja inisin kiihkeänä Penan nytkyttäessä minua.

      Se nytkytti raivoisasti minua. Sen kullista alkoi tulla pieniä spermaroiskahduksia pillukarvoilleni. Pena laskeutui alemmaksi, jolloin sen kullin kärki tuli vakoani pitkin reiälleni, samassa se nousi heti uudestaan päälleni. Silloin sen kulli upposi suoraan märkään ja halukkaaseen pilluuni. Parkaisin rajusti. Se teki kipeää. Kuten neitsyyden menetys kuulemma tekee. Kipu muuttui melko nopeasti nautinnoksi. Aloin inistä kiihkossani tosi voimakkaasti. Olin aivan sekaisin kiimasta. En enää välittänyt, vaikka Pena nussi minua oikeasti. Halusin ihan oikeasti naida Penaa, halusin tuntea Penan sisälläni.

      Penan nussiessa minua sen pahkura hieroi ihanasti pilluani, samalla pilluni puristeli sitä. Se teki todella hyvää. En ole koskaan aikaisemmin tuntenut sellaista nautintoa. Voihkin kovalla äänellä, suorastaan huusin nautinnosta. Pahkura kasvoi koko ajan ja lopulta tuntui, että se täyttää koko pilluni. Tunsin kuinka Penan kullista tuli aina välillä pieniä spermaryöppyjä sisääni. Vähitellen sen spermat alkoivat lotista pillussani nainnin tahdissa. Sitten tunsin, että saan orkun. Purin huultani kiihkon vallassa.

      Pena sai orkun juuri ennen minua. Tunsin kuinka pilluni täyttyi lämpimästä spermasta, sitä tuli kovalla paineella pilluuni. Samalla minä sain valtavan orkun. Suustani purkautui kova huuto, huusin niin lujaa kuin pystyin. Lantioni nousi irti tyynyltä ja Penan kulli tuli ihan palleja myöten sisääni. Silmissäni sumeni ja minä ihan värisin orkun voimasta. Työnsin pilluani Penan kullia vasten ja vedin sen lantiota itseäni vasten. Sen kulli tuli ihan pilluni pohjaan asti, Pena nytkytti kaiken spermansa sinne.

      • Anonyymi

        Miehillä eri juttu. Itsellä kalu vaikea saada narttukoiran sisään kun rakilla niin pieni tavara. Lisäksi täytyy olla liukkaria pelissä ettei kyrpä siereenny ja kärvenny tiukasta rakin pillusta


      • Sama tilanne. Tosi nautinnollinen herätä koiran panemiseen.


      • Anonyymi

        Mmm... Hyvä Pena ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Selasin Amerikkalaisia sivustoja ja tuollainen linkki löytyi. Nyt Suomessa tapetilla lakiesitys tuosta aiheesta.



      Nainen harrasti oraaliseksiä kahden eläimen kanssa - ei hyvä heilunut
      23.03.2016 / klo 21:10 / maailmalta
      21-vuotias yhdysvaltalainen nainen Miranda Johns pidätettiin sen jälkeen, kun poliisille oli esitetty videotallenne, jossa nainen väitetysti harrasti oraaliseksiä kahden koiran kanssa, Mirror kertoo [lähde].
      Häntä syytetään kolmesta eri tapauksesta, joissa hän harrastaa eläinseksiä.

      Tapaus selvisi, kun erästä miestä syytettiin seksuaalisesta väkivallasta naista kohtaan. Mies kiisti väitteen ja hän näyttikin poliiseille videokuvaa Johnsista koirien kanssa.
      Nainen pääsi vapaaksi odottamaan oikeudenkäyntiä 5000 euron takuusummaa vastaan.

      • Anonyymi

        Onneksi kaikenlainen eläimiinsekaantuminen on maassamme sallittu, jenkeissä tiukkapipoja.


      • Anonyymi

        Hararstiko 69 vai kumminpäin? Jo pikkutytöt nuolettaa innokkaasti römpsäänsä rakeillaan ja useimmat ottaa suihin myös rakiltaan, siksi niillä onkin pajion tulehduksia ja muita tauteja römpsässään , hammasmätää jne.


    • Anonyymi

      Ei koiran omistajalle tule seksi mieleen koskaan, vaikka nukkuu koiran kanssa öisin.

      Amerikoissa voi olla sellaisia ihmisiä mutta me suomalaiset olemme valistuneita yksilöitä.

      • Anonyymi

        Ei ämmät myönnä, mutta silti rakin bakteerit aiheuttaa jatkuvasti tulehduksia ja pahempiakain tauteja molemmissa päissä.


    • Anonyymi

      Amerikoista noita seksi'juttuja on vuosien varrella tullut usein.

      Nainen harrasti seksiä mäyräkoiran kanssa - lähetti videon kaverilleen
      27.03.2016 / klo 10:10 / maailmalta
      Yhdysvalloista, South Carolinasta kotoisin olevan 22-vuotiaan Hannah Marie Haynesin epäillään kuvanneen eläinseksiä mäyräkoiran kanssa, Mirror kertoo [lähde]. Tämän jälkeen hän oli lähettänyt videon kaverilleen.
      Nainen oli harrastanut monenlaisia seksuaalisia tekoja koiran kanssa. Hänen ystävänsä oli ilmoittanut tapauksesta poliisille nähtyään videon.

    • Anonyymi

      On käynyt, meillä yhdyntätiheys putosi kahteen.kolmeen vuorokaudessa. Harmittaa.

    • Anonyymi

      Emäntä alkoi saada runsaasti koiran kalua. Ei haittaa, käyn pökkimässä naapurin Kerttua.

    • Anonyymi

      Kyllähän se vaikuttaa, jos koiran annetaan nukkua samassa sängyssä. Kuka nyt haluu sekstailla, jos joku koira kuolaa ja tuijottaa vieressä. Koirat omiin peteihin ja makkarin ovi kiinni. Kyllähän koirat tunkevat itsensä sohvallakin pariskuntien väliin, jos niin antaa tapahtua. Koirat on kuitenki aika huomionkipeitä.

    • Anonyymi

      Vaimo nuolettaa pimperonsa lienee kerran päivässä meitin piskillä , joten minulle ei ole käyttöä kun en ole kielimiehiä .

    • Anonyymi

      Ei. Meillä lähti vauva aluille, kun koira oli ollut vuoden talossa. Koira ei nuku sängyssä, eikä edes makuuhuoneessa. Toki jos koira nukkuu sängyssä, niin kyllä se aika hyvänä ehkäisynä toimis.... 3. pyörä niissä puuhissa on vähän liikaa.

    • Anonyymi

      Ei kukaan täysijärkinen mies rakin jälijtä eukkoa pane, tarttuu niistä tarpeeksi tauteja muutenkin.

    • Anonyymi

      Itse haudon koirankyrpää sisälläni useita kertoja vuorokaudessa. T. koiran omistaja

      • Anonyymi

        Kateellinen olen :/
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Meille kävi niin, ja hyvä oli. Ystävättäreni Paula tutustutti minut eläinten huimaan maailmaan:

      Paula alkoi kertoa koirastaan, tuosta labradorinnoutajastaan. Yllättäen hänen puheensa meni eläinseksin puolelle. Hän kertoi minulle, täysin tuntemattomalle ihmiselle, ajatuksiaan eläinseksistä! Täytyy myöntää, että olin minäkin monesti eläinseksiä ajatellut, mutta oliko se nyt ihan oikein?

      “Haluatko, että näytän sinulle?” Paula sanoi keskeyttäen ajatukseni. Koitin sopertaa jotain vastaukseksi, kun Paula nousi seisomaan ja käveli luokseni. “Tule istumaan tähän sohvalle.”

      Hieman vastahakoisesti istuuduin Paulan viereen. Paula nosti minihamettani ja otti ohuet stringini pois. Seuraavaksi hän kutsui Jamin eteemme ja ohjasi koiran kuonon vaolleni. Ynähtäen siirsin jalkojani lähemmäs toisiaan. Tilanne oli hämmentävä ja halusin pois siitä. Paula esti minua rauhoitellen. Hän sanoi, että Jami oli tottunut siihen eikä satuttaisi minua.

      Asetuin takaisin hyvään asentoon ja annoin koiran nuolla vakoani. Sen kieli tuntui uskomattoman hyvälle. Aloin työnnellä lantiotani lähemmäs koiraa ja koira kiihdytti nuolemista.

      Tällä välin Paula oli ehtinyt hakea liukastetta. Hän käski koiran pois luotani ja tuli eteeni. Paula pursotti liukastetta kädelleen ja hieroi sitä pilluuni. Ihmettelin hieman, mihin liukastetta tarvittiin enkä osannut kuvitellakaan, mitä Paula seuraavaksi keksisi.

      Yllättäen Paula vetäytyi luotani ja käski taas Jamin eteeni. Koira ei työntänytkään kuonoaan vaolleni, vaan hyppäsi ylleni! Sysäsin koiran sivuun ja ponnahdin ylös sohvalta. Paula kiirehti työntämään minut takaisin istumaan sohvalle ja rauhoittamaan minua: “Ei Jami satuta sinua. Johan minä sanoin, että se osaa hommansa. Katso nyt sitä. Huomaatko sen himokkaan katseen? Ethän voi kieltää siltä pientä hauskanpitoa?”

      Rentoutuen asetuin taas uudelleen sohvalle istumaan. Heti kun sain jalkani levitettyä, Jami hyppäsi uudelleen päälleni. Sävähdin huomatessani sen punertavan, paksun ja kovan kalun. Kalu oli todella suonikas ja sen päässä oli pullistuma. Tunsin vartaloni jännittyvän, melkeinpä pelkäsin.

      Paula auttoi koiraa löytämään avoimen pilluni. Jami alkoi innosta ynähdellen tökkimään alati paisuvaa kaluaan kohti vakoani. Tunsin terskan kosketuksen ihollani ja yllättäen koira upposi sisääni. Inahdin kivusta, kun kalu työntyi tiukkaan pilluuni. En päässyt liikkumaan, kun Paula piti minua kiinni olkapäistä. Yritin riuhtoa irti, mutta se ei onnistunut Paulan pihtiotteessa. Jouduin siis vain olemaan paikoillani.

      Koira työnsi ja työnsi edelleen paisuvaa kaluaan pillussani. Pelkäsin, että kalu paisuisi niin paljon, että jäisi jumiin. Koirathan saattoivat joskus jäädä nalkkiin toisistaan.

      Paula pursotti liukastetta koiran kalulle koiran samalla nylkyttäessä minua. “Kohta näet, miksi liukastetta tarvitaan. Jami nimittäin työntää pohjaan asti lauetakseen.”

      Hiki kirposi otsalleni ajatellessani, että se koko valtaisa kalu tunkeutuisi sisälleni ja vielä ihan pohjaan asti. Koiran peniksessä nimittäin on ikään kuin tuppi tyvessä. Eihän se voinut mahtua sisääni!

      Koira työnsi yhä lujempaa kiihdyttäen tahtia. Tunsin, kuinka tuppi työntyi sisääni. En voinut muuta kuin huutaa, niin täysi olo sisälläni oli.

      Koira laukesi ulvahtaen. Kuuma sperma lensi paineella sisääni. Läähättävä koira vetäytyi päältäni ja avoimesta vaostani tulvahti valkoista spermaa.

      • Anonyymi

        Täysin tuntematon ystävätär?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe