Eilen kun olin kaupasta tulosaa kottiin joku poika n12v..... oli s marketin nurkalla piikitti jotain huumetta( ehkä mari huanaa).. Mihinkä tämä maailma on oikein menossa kun tämmöstä tapahtuu??? Vanhemmat ei osaa opettaa talon tavoille!
Mitä on tämä jatkuva nuorten huumeiden käyttö????
10
1334
Vastaukset
- Huolestuttavaa
Kyllä tämä on vakava asia ja hyvä että kirjotat muille siitä!!! Mutta en usko että ne marihuanaa käyttää kun sitä ei piikitetä vaan poltetaan! Ehkä se on kannabista kuitenkin
- Selekärangaton
Olisko insuliinia ollu kuitenkii ...
- Silmätavoimena
Ehkä aloittaja ei tunnistanut tapausta kunnolla. Huumepiikittäjä piikittää jompaan kumpaan käsivarteen ja hauiksen ympärille on jokin kiristysside. Jos noin oli niin silloin oli kyse huumepiikittäjästä. Eikä tuo oikein sovi kuvaan että tuollaisella paikalla huumekäyttäjä alkaisi piikittämään.
Todennäköisempää on tuo insuliini. Nuori tietää milloin sen piikin tarve on kiireellinen ja silloin ei paikalla ole merkitystä. Lyhytkin viive voi saada nuoren koomaan ellei saa insuliini annosta aikanaan.- edellinen
.... niin ja tuo insuliini pitää antaa rasvakudokseen ei suoneen kuten huumeet, tuokin on selvä ero noiden asioiden välillä...
- Läheinen
Asiallinen huomautus. Samoin on allergiapiikin kanssa, se on pistettävä heti ettei mene shokkiin. siihenkään kun ei tarvitse muuta kuin joku avaa lähistöllä pähkinäpussin.
- Läheinen
Nimimerkille silmätavoimena... olet täysin oikeassa. Insuliinishokki on paha. Silloin ei todellakaan ole merkitystä milloin ja missä pistää, kun vaan muistaa sen , olipa vanha tai nuori henkilö kyseessä. Olen opetellut , en arkaile enää , sekä insuliinin, että allergiapiikin antamisen, se saattaa olla minuuteista kiinni, se "isketään " vaikka vaatteen läpi. Parikymmentä vuotta saanut tietoa ja opastusta, ainahan tulee uutta. Se saattaa näyttää ulkopuolisesta aika hurjalta. Itselläni ei onneksi ole.
- Hunajaa.Marin
Minä käytän Marin hunajaa.
- puhelinlangatlaulaa
Ja ihmetyttää että puhutaan ikään kuin vain nuoret käyttäisi huumeita. Kyllä niitä Suonenjoella käyttää aikuisetkin. Naisetkin! Muulit hoitaa tavaraa ulkomailta vaikka tietämättään. Pitääkin etsiä se poliisin vihjenumero.
- äitykkä
Lapsilla ei ole enää vanhempia,on vain liitelijöitä jotka istuvat vaapaa -aikansa kapakoissa. Sossutädit istuvat tumput suorina eivätkä tee muuta kun nostavat kuukausipalkkaansa. Lääkärit ne vasta juntteja ovat kun eivät koululääkärin tarkastuksissa osaa erottaa päihteiden käyttäjä nuorta!!
- Painumuuallesekopää
Räppääjäpojukiroilija oli taas vauhdissa S-marketin parkkiksella. Hemmetinmoinen kiroilu v**tu sitä v**tu tätä... Hullun katse kiiluvissa silmissä, kädet heiluu, keskisormi nousee sinne ja tänne ja autoseurueessa "kaverit" hämmentyneenä ihmettelee, mikä sille hullulle taas tuli. Pitäisiköhän räppääjäpojukiroilijan muuttaa Helsinkiin ja kaveerata sikäläisten kulman kundien kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307