Mitä on tämä jatkuva nuorten huumeiden käyttö????

Huolestunutkansalainen11

Eilen kun olin kaupasta tulosaa kottiin joku poika n12v..... oli s marketin nurkalla piikitti jotain huumetta( ehkä mari huanaa).. Mihinkä tämä maailma on oikein menossa kun tämmöstä tapahtuu??? Vanhemmat ei osaa opettaa talon tavoille!

10

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestuttavaa

      Kyllä tämä on vakava asia ja hyvä että kirjotat muille siitä!!! Mutta en usko että ne marihuanaa käyttää kun sitä ei piikitetä vaan poltetaan! Ehkä se on kannabista kuitenkin

      • Selekärangaton

        Olisko insuliinia ollu kuitenkii ...


    • Silmätavoimena

      Ehkä aloittaja ei tunnistanut tapausta kunnolla. Huumepiikittäjä piikittää jompaan kumpaan käsivarteen ja hauiksen ympärille on jokin kiristysside. Jos noin oli niin silloin oli kyse huumepiikittäjästä. Eikä tuo oikein sovi kuvaan että tuollaisella paikalla huumekäyttäjä alkaisi piikittämään.

      Todennäköisempää on tuo insuliini. Nuori tietää milloin sen piikin tarve on kiireellinen ja silloin ei paikalla ole merkitystä. Lyhytkin viive voi saada nuoren koomaan ellei saa insuliini annosta aikanaan.

      • edellinen

        .... niin ja tuo insuliini pitää antaa rasvakudokseen ei suoneen kuten huumeet, tuokin on selvä ero noiden asioiden välillä...


      • Läheinen

        Asiallinen huomautus. Samoin on allergiapiikin kanssa, se on pistettävä heti ettei mene shokkiin. siihenkään kun ei tarvitse muuta kuin joku avaa lähistöllä pähkinäpussin.


      • Läheinen

        Nimimerkille silmätavoimena... olet täysin oikeassa. Insuliinishokki on paha. Silloin ei todellakaan ole merkitystä milloin ja missä pistää, kun vaan muistaa sen , olipa vanha tai nuori henkilö kyseessä. Olen opetellut , en arkaile enää , sekä insuliinin, että allergiapiikin antamisen, se saattaa olla minuuteista kiinni, se "isketään " vaikka vaatteen läpi. Parikymmentä vuotta saanut tietoa ja opastusta, ainahan tulee uutta. Se saattaa näyttää ulkopuolisesta aika hurjalta. Itselläni ei onneksi ole.


    • Hunajaa.Marin

      Minä käytän Marin hunajaa.

    • puhelinlangatlaulaa

      Ja ihmetyttää että puhutaan ikään kuin vain nuoret käyttäisi huumeita. Kyllä niitä Suonenjoella käyttää aikuisetkin. Naisetkin! Muulit hoitaa tavaraa ulkomailta vaikka tietämättään. Pitääkin etsiä se poliisin vihjenumero.

    • äitykkä

      Lapsilla ei ole enää vanhempia,on vain liitelijöitä jotka istuvat vaapaa -aikansa kapakoissa. Sossutädit istuvat tumput suorina eivätkä tee muuta kun nostavat kuukausipalkkaansa. Lääkärit ne vasta juntteja ovat kun eivät koululääkärin tarkastuksissa osaa erottaa päihteiden käyttäjä nuorta!!

    • Painumuuallesekopää

      Räppääjäpojukiroilija oli taas vauhdissa S-marketin parkkiksella. Hemmetinmoinen kiroilu v**tu sitä v**tu tätä... Hullun katse kiiluvissa silmissä, kädet heiluu, keskisormi nousee sinne ja tänne ja autoseurueessa "kaverit" hämmentyneenä ihmettelee, mikä sille hullulle taas tuli. Pitäisiköhän räppääjäpojukiroilijan muuttaa Helsinkiin ja kaveerata sikäläisten kulman kundien kanssa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe