Poutun uusi toimitusjohtaja?

Johto-Porras

Onko hyvä mies tämä Poutun uusi toimitusjohtaja, joka aloittaa työt 01.09.2017 alkaen?

22

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraukset

      Voi pian alkaa yt-neuvottelut syyskuussa n. 220 työntekijälle Kannuksessa.

    • aidostikonkassa

      Saattohoitajaa se firma tarvitsee, eikä toimitusjohtajaa.

      • Sitäkö-toivotte

        Jopas on positiivisia kommetoijia taas paikalla.


      • aidostikonkassa

        Totuus sattuu mutta niin se vain on. Ex-toimitusjohtajat saavat myös katsoa peiliin ja olla ylpeitä firman tuhosta.


    • haasteit

      Haasteita riittää, jos meinaa saada aidosti yhtiön kuntoon! Tulos pahasti tappiolla ja liikevaihto laskenut rajusti!

      • tässäminävaan

        Tulosta ei voi enää tehdä yhtiön omaisuutta myymällä.


    • KanaBrasiliasta

      Ostaako vielä Pouttu kanaa Brasiliasta?

      • manuelfangio

        Kyllä, mutta vain perhetiloilta.


    • tässäsinäkinvain

      Onkon tämä uusi johtajamme musiikkimiehiä? Saataisiin joululahjaksi taas joululevy kuten siltä yhdeltä edeltäjältä. Nimeksi sopisi vaikka Viron villisakki.

      • Näitävaanmiettiessä

        Niinpä. Silloinhan oli noin 400 työntekijää ja hyvä tulos yrityksellä.


    • sensanonvain

      Tehdään tänä vuonna se joululevy. Vuoden päästä saattaa laulajia olla aika vähän jos on ketään.

    • Vai että joululahjoista sielä haaveillaan...

    • Stahanov

      Ensi viikolla tapahtuu. Luultavasti joka osastolta valitaan kaksi ns. iskurityöläistä ja luovutaan työnjohton käytöstä. Myös päällikkötason henkilöstö osallistuu tuotannon työntekoon kolmena päivänä viikossa. Näillä uudistuksilla vältämme yt-neuvottelut ja saamme joululahjaksi virolaisia kalasäilykkeitä.

      • Tiedän

        On!


      • Törmälästä

        Eihän se syö kuormasta?


    • Jopi2

      Eipä tullu yt-neuvotteluja. Väärin arvasitte.

    • Narvatar

      Ei auta kohta enään yt-neuvottelutkaan. Viimeisen neljän vuoden tulos tappiolla lähes kahdeksan miljoonaa euroa. Pelkästään viime vuonna tappio yli kolme miljoonaa euroa. Seuravat omistajat kiinasta tai venäjältä?

      • Pettynytt

        Mutta nytpä ne yt. Neuvottelut alkaa. Just tuli tieto eikä johtaja itse edes voinut asiasta tulla puhumaan tai edes työnjohtajat, lappu vain lätkäistiin seinälle. Kohta nurin koko pulju.


      • herraSn

        taitaa olla pietarsaaresta......


      • Einäytähyvältä

        Täysin munatonta luuseritouhua. Pelkkää suurta puhetta ja itseään kehuu. Nyt yt käyntiin kun ei ole saanutkaan isoille puheille en katetta. Työntekijöitä rangaistaan johtajan töppäyksistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe