Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

176

  1. Synrooniongelmat

    Mitä kummaa kun kaapelivastaanotossa ääni on pari sekkaa kuvan edellä ja tämä vain maikkarin kanavalla. Dixiboksina TF 1
    Viihde-elektroniikka
    2
    114
  2. Nordean tulevaisuus?

    Miten porukka näkee Nordean tulevaisuuden? Kauppalehdessä tänään synkät madon luvut. Onko vielä uskoa. Asiakkaiden menet
    Osakevinkit
    5
    581
  3. Poikotit poikottiin!

    Pannaan kaikki poikoti poikotiin ei oo appua ollu.
    Boikotit
    1
    71
  4. Surkea tapaus...

    On tämä ford, valmistus pitää lopettaa samoin kuin ihmisten huijaus. On niin s...tanan huono,laatu. Varsinainen vikapomm
    Ford
    0
    30
  5. Vikavalo palaa!

    Onko tuttu ongelma? Focus ecoboost 1,0 ja 125hv. Vikavalon takia huollossa, vaihdettiin katalysaattofin anturi. Vikavalo
    Ford
    5
    69
  6. Vetoakselin vikako?

    B max Ford. Malli 2015,kilometrit 52000. 1,6 automaatilla. Kihdyttäessä on selvää vapinaa. Enimmäkseen pienillä nopeuksi
    Ford
    0
    67
  7. Mitä mieltä kaupungistanne?

    Joo, mä oon Seinäjokinen,joka useamman kerran on lomaillut Kalajoella. Nytkin oon täälä. Mielestäni on hieno paikka kaik
    Kalajoki
    28
    1096
  8. Viimenen pisara!

    Ne sulkee Prisman Nordean maaliskuussa. Käsittämätöntä! Eikö asiakkaista välitetä pätkääkään?
    Seinäjoki
    23
    685
  9. Self made skinsukset?

    Kävin kaupassa tsekkaamassa näitä uusia skinsuksia ja arvelin, että voisko käytössä olleista suksistä jollain materiaali
    Hiihto ja laskettelu
    1
    54
  10. Mitä tilalle?

    Mitähän mahtaa tulla Teeman entiselle kanavapaikalle 7?
    Tv ja radio
    0
    36
  11. Missä tehdään?

    Tehdäänkö Sjomessa myytävät Mazdat Japanissa?
    Automerkit
    8
    204
  12. Kalajoen pankkielämästä.

    Mikä on pankkien kilpailutilanne Kalajoella. Kellä menee hyvin ja kellä huonosti. Mitä,suositellaan?
    Kalajoki
    0
    75
  13. limanaritys

    Ollut kova nuha. Voiko päässäkin olla räkää?
    Terveys
    0
    33
  14. Lumipenkat hemmettiin!

    Ajellessa tänään Seinäjoelta Kalajoelle havaitsin, että lumipenkat sulatta vedet suoraan tielle ja ajokeli on sen mukain
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    41