Hei, olin pari viikkoa sitten rasitus ekg :ssä. Olisin jaksanut polkea vielä pienen hetken, mutta lääkäri käski lopettaa. Tämän jälkeen alkoi huimaamaan aika paljon ja minut autettiin lepäämään. Lääkäri sanoi vain että en nyt ihan puhtailla papereilla tästä selvinnyt, verenpaine kuulemma käyttäytyi oudosti. Jos yhtään oikein muistan, ensin nousi ja sitten laski. Alapaine taisi nousta liikaa, itse ajattelen että ehkä tämän takia keskeytettiin. Sydän kuulemma kärsi hapenpuutteesta. Kardiologin aika on vasta reilun 2 viikon päästä. Pelottaa ja mietin että tarkoittaako tämä sitä että mulla on sepelvaltimotauti? Suonet tukossa.. Olen nainen, 48v.
Vastaukset 1
- 51vMies
Oireet viittaavat siihen,itsepääsin tänään pois sairaalasta.Mulla oli aina silloin tällöin rasituxen jälkeen hengen ahdistusta ja lievää rintakipua myös kädet puutuivat. Seuraavax kivut kovenivat vain ja sairaalaan:Todettiin ahtauma sydämessä (sepelvaltimotauti).Hoidettiin pallolaajennuxella kuntoon.Lääkkeitä syödään sitten loppuelämä.TUPAKKA EHDOTTOMASTI POIS!!
....että silleen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435