Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Luenko häntä väärin?

Lotto12

Yks mies on usein ilonen nähdessään minut. Tunne että voisi olla minusta kiinnostunut. Sunnuntaina ku nähtiin sai minut sanomisillaan punastumaan. Tänään kun nähtiin hän kiinnitti koruuni huomion. Koru on tavallinen ja aina kaulassani.
Minusta hän näin osoittaa että voisi olla kiinnostunut vaan mitä mieltä olette? Mies on asiakaspalvelutyössä tuossa lähikioskilla ja tekisi mieli olla siellä aina mutta käyn vain muutamia kertoja viikossa.

11

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttäväkoruon

      Se haluaa vaan pölliä sun korus, että pidä varas vaan.

      • Lotto12

        Ei haluu. Se on arvoton muille kun mulle ja hän ei ole koruvaras tyyppiä.


    • objektiivisesti

      Se flirttaa edistääkseen kiskan myyntiä. Niin pelimies ettet tuota edes huomaa.

    • Lotto1123

      Myynti on siellä hyvää enkä ole rikkain asiakas. Mutta kaiketi päättelen vastauksista että ei ole minusta kiinnostunut.

    • miimiii

      miehet haluaa aina flirttailla nättien naisten kanssa. Kyllä sä vielä totut siihen :-) On se susta kiinnostunut ! Käy vaan useimmin ja ota selvää mitä mielessä.

      • marpleratkaisee

        Mutta kyse oli aloittajalla nyt siitä korusta ja se on tässä salapoliisiarvoituksessa se villakoiran ydin. Voihan olla, että mies himoaa sitä korua, kun on niin tykästynyt siihen koruun. Muttei uskalla itse hankkia ettei pidetä outona, juu know. Nyt kuule seuraavan kerran, kun näät sitä miestä niin ehdotat, että voit hankkia hänelle samanlaisen, sitten te ootte samiksii ja voitte myöhemmin ostaa lisää samishelyjä kuten korvarenkaita ja oooooh sormuksia.


    • huomannuolen

      Ne asiakaspalvelijat ovat vähän haaste kun saattaa liittyä työhön se heidän osoittama erityinen avoimuus ja huomiointikyky. Toki tuo korun kehuminen vaikuttaa siltä että hän on tietosesti halunnut viestittää jonkintasoisesta kiinnostuksesta.

    • SegelOut

      Mun mielestä on outoa kun joillakin ihmisillä on tapana kehua jonkun paitaa tai korua. Mitä siinä niinkuin kehutaan, ei mitään vaan nimenomaan halutaan sanoa toiselle jotain "mukavaa" koska eihän kukaan oikeesti kehu korua tai paitaa korun tai paidan takia. Sitte kehut on aiheelliset jos asianomainen on ite tehnyt korunsa tai paitansa, mutta ei siinä muuten oo järkee.

    • EsaD

      Luin jostain että jos mies tai nainen alkaa puhumaan toiselle jotain henkilökohtaiseen menevää mikä ei kuulu jokapäiväiseen jutusteluun, on hän jotenkin kiinnostunut..

    • Lotto1123

      Voi olla.Ainakaan tuon koru jutun jälkeen ei ole sanonut mitään henkilökohtaista tai ei ole mahdollisuus ollut siihen. Ehkä hän huomasi että minä huomasin ja alkoi perääntyä. Mikäli nyt tämäkään on oikein luettu.

    • KatseleePitkäänusein

      Hauska juttu naisissa on tuo punastuminen. On ihmisessä jotain oltava, jos suuri osa naisisista punastui ja osa ei uskalla edes katsoa tai nähdessä kävelee kovaa vauhtia pois ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe