Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille:)
Voimia kaikille teille jotka haluatte tipattomina olla.Pidän peukkuja! terv pörri
Tervehdys
18
613
Vastaukset
- mainoksen uhri
Kiva, kun sä jaksat meitä tulla tänne heti jo aamusta kannustamaan ;D
Hyvät viikonloput vaan sullekkin. - deeku
Lauantaina tuli otettua vähän "tärpättiä" mutta loppukuu ilman
- vahvaa
ettäkö tärpättiä?Pitäisköhän minunkin........?
ei sentään:)Siinä on niin voimakas tuoksukin:)taidan tyytyä ihan vaan viiniin:)t pörri - strong_coffee
vahvaa kirjoitti:
ei sentään:)Siinä on niin voimakas tuoksukin:)taidan tyytyä ihan vaan viiniin:)t pörriViistoista vuotta ja hyvin menee, mutta menköön!
- mikä sun COFFEE...
strong_coffee kirjoitti:
Viistoista vuotta ja hyvin menee, mutta menköön!
Se ei varmaan oo
Irish Coffee
French Coffee
Galliano Coffee
Amaretto Coffee
Finlandia Coffee
Minttukahvi...jne - pörri
vahvaa kirjoitti:
ei sentään:)Siinä on niin voimakas tuoksukin:)taidan tyytyä ihan vaan viiniin:)t pörriEttä maistuu viini hyvälle pitkästä aikaa:)Täytyy ihan laittaa silmät kiinni siemailessa:)Täytyy vaan yrittää muistaa kohtuus:)t pörri
- strong_coffee
mikä sun COFFEE... kirjoitti:
Se ei varmaan oo
Irish Coffee
French Coffee
Galliano Coffee
Amaretto Coffee
Finlandia Coffee
Minttukahvi...jneJa kun nettiketin mukaan en voi mainostaa, niin voin vain todeta, että parasta, mitä kotosuomesta saa!
Pikkuvinkkinä: pAAhtimo sijaitsee Helsingin Vuosaaressa...
- viuviu
sulla on nyt kansanedustajan status:me jotkut nautitaan viinistä sinun välityksellä.
melkein tuoksu tuntuu.- pörri
sinä sentään kirjoitit mulle.tuntuu ihan kuin olisin pettänyt koko jengin.Mutta enhän alun alkaenkaan luvannut olla kun tammikuun tipattomana:(t pörri
- odottelen
pörri kirjoitti:
sinä sentään kirjoitit mulle.tuntuu ihan kuin olisin pettänyt koko jengin.Mutta enhän alun alkaenkaan luvannut olla kun tammikuun tipattomana:(t pörri
Tippailja odottelen sua.tules nyt kinaaman:))löytyykö miestä:)Kun kuukauden kärventelit mua:) t pörri
- viuviu
odottelen kirjoitti:
Tippailja odottelen sua.tules nyt kinaaman:))löytyykö miestä:)Kun kuukauden kärventelit mua:) t pörri
on feelis?ihan kuin jotain rähjäämistä olis luvassa?ei kai nakkikioskille sentään?
- hyvin
viuviu kirjoitti:
on feelis?ihan kuin jotain rähjäämistä olis luvassa?ei kai nakkikioskille sentään?
Aika hyvin arvasit:)Olet mut oppinut kuukauden aikana tuntemaan.En sentään lähde riehumaan mihinkään.harjoittelen ihan varovasti tässä kotosalla puhelimessa läpättäessä tätä:"Miltä tuntuu pitkästä aikaa olla jurrissa?No, kurjaa kertoo sullekkin joka haluat olla juomatta,mutta minusta tuntuu nyt tosi kivalta,kun olen pienessä pölyssä.
Huomenna kuitenkin heti aamusta meinaan Hakaniementorille ostoksille lähteä:)t pörri - viuviu
hyvin kirjoitti:
Aika hyvin arvasit:)Olet mut oppinut kuukauden aikana tuntemaan.En sentään lähde riehumaan mihinkään.harjoittelen ihan varovasti tässä kotosalla puhelimessa läpättäessä tätä:"Miltä tuntuu pitkästä aikaa olla jurrissa?No, kurjaa kertoo sullekkin joka haluat olla juomatta,mutta minusta tuntuu nyt tosi kivalta,kun olen pienessä pölyssä.
Huomenna kuitenkin heti aamusta meinaan Hakaniementorille ostoksille lähteä:)t pörrieikö pubi kutsu puoleensa ollenkaan laulamaan?
- pörri
viuviu kirjoitti:
eikö pubi kutsu puoleensa ollenkaan laulamaan?
No tietenkin menojalka vipottaa:)mutta en oikeesti uskalla lähtee örveltämään mihinkää,koska tunnen oloni sen verta riemukkaaksi et,en takais seurauksia:)
Muuten,kerron sulle salaisuuden:)Älä Kerro kenellekkään.jookos:)Olen naimisissa,ja mieheni ilmeisesti rakastaa minua hys,hys - viuviu
pörri kirjoitti:
No tietenkin menojalka vipottaa:)mutta en oikeesti uskalla lähtee örveltämään mihinkää,koska tunnen oloni sen verta riemukkaaksi et,en takais seurauksia:)
Muuten,kerron sulle salaisuuden:)Älä Kerro kenellekkään.jookos:)Olen naimisissa,ja mieheni ilmeisesti rakastaa minua hys,hysasiat selviää helposti.tulikin mieleen,mitähän tenkaselle kuuluu?se kun taitaa nyt olla monta x pienessä.
- vastaan
viuviu kirjoitti:
asiat selviää helposti.tulikin mieleen,mitähän tenkaselle kuuluu?se kun taitaa nyt olla monta x pienessä.
Olin vastaamassa tenkaselle,kun huomasin viestisit pörri
- viuviu
vastaan kirjoitti:
Olin vastaamassa tenkaselle,kun huomasin viestisit pörri
löydy sulle tappelukaveria?nakkikioskille sun on mentävä.minä vilkasen nyt tuota uutta saksalais-sarjaa.
- pörri
Kukkuu kaikki!Eilen tuli otettua:)Saipahan pääkopan tyhjennettyä.Nyt aion lähteä Hakaniemen torille ostamaan kalaa niinkuin olin suunnitellutkin.Ei jää putki päälle.sen verran läträäminen vaikutti aikatauluun,et jos en olis ottanut mitään olisin jo käynyt siellä:)t pörri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804