Tervehdys

pörri

Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille:)
Voimia kaikille teille jotka haluatte tipattomina olla.Pidän peukkuja! terv pörri

18

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainoksen uhri

Kiva, kun sä jaksat meitä tulla tänne heti jo aamusta kannustamaan ;D
      Hyvät viikonloput vaan sullekkin.

• deeku

Lauantaina tuli otettua vähän "tärpättiä" mutta loppukuu ilman

• vahvaa

ettäkö tärpättiä?Pitäisköhän minunkin........?
        ei sentään:)Siinä on niin voimakas tuoksukin:)taidan tyytyä ihan vaan viiniin:)t pörri

• strong_coffee
        vahvaa kirjoitti:

ei sentään:)Siinä on niin voimakas tuoksukin:)taidan tyytyä ihan vaan viiniin:)t pörri

Viistoista vuotta ja hyvin menee, mutta menköön!

• mikä sun COFFEE...
        strong_coffee kirjoitti:

Viistoista vuotta ja hyvin menee, mutta menköön!

Se ei varmaan oo
        Irish Coffee
        French Coffee
        Galliano Coffee
        Amaretto Coffee
        Finlandia Coffee
        Minttukahvi...jne

• pörri
        vahvaa kirjoitti:

Että maistuu viini hyvälle pitkästä aikaa:)Täytyy ihan laittaa silmät kiinni siemailessa:)Täytyy vaan yrittää muistaa kohtuus:)t pörri

• strong_coffee
        mikä sun COFFEE... kirjoitti:

Se ei varmaan oo
        Irish Coffee
        French Coffee
        Galliano Coffee
        Amaretto Coffee
        Finlandia Coffee
        Minttukahvi...jne

Ja kun nettiketin mukaan en voi mainostaa, niin voin vain todeta, että parasta, mitä kotosuomesta saa!
        Pikkuvinkkinä: pAAhtimo sijaitsee Helsingin Vuosaaressa...

• viuviu

sulla on nyt kansanedustajan status:me jotkut nautitaan viinistä sinun välityksellä.
      melkein tuoksu tuntuu.

• pörri

sinä sentään kirjoitit mulle.tuntuu ihan kuin olisin pettänyt koko jengin.Mutta enhän alun alkaenkaan luvannut olla kun tammikuun tipattomana:(t pörri

• odottelen
        pörri kirjoitti:

sinä sentään kirjoitit mulle.tuntuu ihan kuin olisin pettänyt koko jengin.Mutta enhän alun alkaenkaan luvannut olla kun tammikuun tipattomana:(t pörri

Tippailja odottelen sua.tules nyt kinaaman:))löytyykö miestä:)Kun kuukauden kärventelit mua:) t pörri

• viuviu
        odottelen kirjoitti:

Tippailja odottelen sua.tules nyt kinaaman:))löytyykö miestä:)Kun kuukauden kärventelit mua:) t pörri

on feelis?ihan kuin jotain rähjäämistä olis luvassa?ei kai nakkikioskille sentään?

• hyvin
        viuviu kirjoitti:

on feelis?ihan kuin jotain rähjäämistä olis luvassa?ei kai nakkikioskille sentään?

Aika hyvin arvasit:)Olet mut oppinut kuukauden aikana tuntemaan.En sentään lähde riehumaan mihinkään.harjoittelen ihan varovasti tässä kotosalla puhelimessa läpättäessä tätä:"Miltä tuntuu pitkästä aikaa olla jurrissa?No, kurjaa kertoo sullekkin joka haluat olla juomatta,mutta minusta tuntuu nyt tosi kivalta,kun olen pienessä pölyssä.
        Huomenna kuitenkin heti aamusta meinaan Hakaniementorille ostoksille lähteä:)t pörri

• viuviu
        hyvin kirjoitti:

Aika hyvin arvasit:)Olet mut oppinut kuukauden aikana tuntemaan.En sentään lähde riehumaan mihinkään.harjoittelen ihan varovasti tässä kotosalla puhelimessa läpättäessä tätä:"Miltä tuntuu pitkästä aikaa olla jurrissa?No, kurjaa kertoo sullekkin joka haluat olla juomatta,mutta minusta tuntuu nyt tosi kivalta,kun olen pienessä pölyssä.
        Huomenna kuitenkin heti aamusta meinaan Hakaniementorille ostoksille lähteä:)t pörri

eikö pubi kutsu puoleensa ollenkaan laulamaan?

• pörri
        viuviu kirjoitti:

eikö pubi kutsu puoleensa ollenkaan laulamaan?

No tietenkin menojalka vipottaa:)mutta en oikeesti uskalla lähtee örveltämään mihinkää,koska tunnen oloni sen verta riemukkaaksi et,en takais seurauksia:)
        Muuten,kerron sulle salaisuuden:)Älä Kerro kenellekkään.jookos:)Olen naimisissa,ja mieheni ilmeisesti rakastaa minua hys,hys

• viuviu
        pörri kirjoitti:

No tietenkin menojalka vipottaa:)mutta en oikeesti uskalla lähtee örveltämään mihinkää,koska tunnen oloni sen verta riemukkaaksi et,en takais seurauksia:)
        Muuten,kerron sulle salaisuuden:)Älä Kerro kenellekkään.jookos:)Olen naimisissa,ja mieheni ilmeisesti rakastaa minua hys,hys

asiat selviää helposti.tulikin mieleen,mitähän tenkaselle kuuluu?se kun taitaa nyt olla monta x pienessä.

• vastaan
        viuviu kirjoitti:

asiat selviää helposti.tulikin mieleen,mitähän tenkaselle kuuluu?se kun taitaa nyt olla monta x pienessä.

Olin vastaamassa tenkaselle,kun huomasin viestisit pörri

• viuviu
        vastaan kirjoitti:

Olin vastaamassa tenkaselle,kun huomasin viestisit pörri

löydy sulle tappelukaveria?nakkikioskille sun on mentävä.minä vilkasen nyt tuota uutta saksalais-sarjaa.

• pörri

Kukkuu kaikki!Eilen tuli otettua:)Saipahan pääkopan tyhjennettyä.Nyt aion lähteä Hakaniemen torille ostamaan kalaa niinkuin olin suunnitellutkin.Ei jää putki päälle.sen verran läträäminen vaikutti aikatauluun,et jos en olis ottanut mitään olisin jo käynyt siellä:)t pörri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe