Oon tänään iltapäivällä menossa sairaalaan selkäleikkaukseen ja leikkaus huomenna aamulla. Laitetaan leikkausta varten katetri. Missä vaiheessa se laitetaan? Näkyykö se muille että on? Sattuuko laitto, tarviiko jännittää? Kysyy 18v miehenalku
katetrin laitto
7
715
Vastaukset
- Murehdit_turhaan
Jos virtsakatetri tarvitaan, se laitetaan yleensä vasta siinä vaiheessa kun olet jo nukutettu. Katetria ei välttämättä tarvita kaikissa leikkauksissa, mikäli virtsanpidätyskyky on tallella leikkauksessa ja sen jälkeen.
Vaikka sellainen laitettaisiin ja se olisi vielä osastollakin, kukaan ei tule kurkistelemaan peittosi alle, eikä sängyn laidasta roikkuva virtsapussi kiinnosta ketään.- sdfghjkgfdsaFG
No kyllä sinne peiton alle tulee kurkkimaan sekä hoitajat, että lekurit ja se pussi roikkuu kaiken kansan nähtävillä.
- fesgfdtgrdgfd
sdfghjkgfdsaFG kirjoitti:
No kyllä sinne peiton alle tulee kurkkimaan sekä hoitajat, että lekurit ja se pussi roikkuu kaiken kansan nähtävillä.
No jos noin arka olet niin aatteles, olet alastomana leikkauspöydällä. Kauheaa!!!
- ikjj
sdfghjkgfdsaFG kirjoitti:
Kui esillä ja näkyvillä se pussi on?
- Neuvoj
Älkää nyt saatana pelotelko nuorta miestä,
minulla on ollut monta kertaa semmonen, pussi on tietenkin näkyvä, ja huomaa että letku menee housuihin, mutta ei sitä tarvi hävetä sairaalassa. Sen voi peittää sairaalatakilla, kun on liikkeessä. Kyllä siihen tottuu- hilkj
Eiks se oo ainaki iha näkyvissä ku sängyssä?
- Neuvoj
Sä makaat sängyssä ja se pussi roikkuu sängyn laidassa, housut ja peitto peittävät "kriittiset paikat".
Ei ole iso asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298