Maija todellinen rattayapoju.

16NumBall

Maijan teemat viimeisen parinvuoden aikana köyhyys, lerpat onko chiang main kello 4-5 tuntia edellä suomea, tässä elämän sisältö lisäksi vuokramorsiamet, rattayan aktiviteetti no1...

69

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nololerppa

      Osaatko olla lerppa edes nolona, kun et edes tiedä missä asut, etkä tiedä paljonko kello siellä on? ;) Kyllä mä tuossa kohtaan olisin viimeistään häipynyt satuilemasta.

      • PalstanPelastaja

        Painuhan poju Soille taas länkyttämästä tuota turpaasi.


    • 21NumBall

      resuperse tiedän tarkkaan mitä kello on, sanoin kuin sen missä asun, kun jatkat niin tiedän kohta missä sinäkin asut, reppana... no niin reppana 16,17,18,19,20 NumBall varattu, usko resuperse numerot ei lopu ihan heti reppana.

      • 21NumBall

        Resuperse hin lek fai on huomattavasti tuokiota suurempi, reppana... liki 280 km2, tunkio 22,2 km... reppana.. Ja tuolla minä asuin resuperse. https://www.google.co.th/maps/place/Hin Lek Fai, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan/@12.5982526,99.7901756,11.9z/data=!4m5!3m4!1s0x30fc550c48d61153:0x40223bc2c381280!8m2!3d12.5880898!4d99.8683073


      • eisielmitäänoo
        21NumBall kirjoitti:

        Resuperse hin lek fai on huomattavasti tuokiota suurempi, reppana... liki 280 km2, tunkio 22,2 km... reppana.. Ja tuolla minä asuin resuperse. https://www.google.co.th/maps/place/Hin Lek Fai, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan/@12.5982526,99.7901756,11.9z/data=!4m5!3m4!1s0x30fc550c48d61153:0x40223bc2c381280!8m2!3d12.5880898!4d99.8683073

        Huomatkaa sanamuoto "tuolla minä asuin" tarkoittaa mennyttä aikamuotoa.

        Tuolla on pelkkää peltoa lerppa. 12° 35' 53.7396'' N 99° 47' 24.5688'' E
        Ootko ojassa vai peltimajassa?


      • 21NumBall

        asun edelleenkin, totaalisen varmasti, reppana...


    • TotuustarkkailijaQ

      Höpö höpö höpö höpö. Kukaan ei valheitasi usko.

      • 21NumBall

        Resuperse tuo kryptinen koodi, kertoo missä taloni on, mutta se ei ole aivan helppo aukaista, jos joku ilmestyy portin taakse tarjoan kaljat, sitten lasken koirat irti, reppana


      • hekohekolerppa
        21NumBall kirjoitti:

        Resuperse tuo kryptinen koodi, kertoo missä taloni on, mutta se ei ole aivan helppo aukaista, jos joku ilmestyy portin taakse tarjoan kaljat, sitten lasken koirat irti, reppana

        Se Lerppa ole mikään kryptinen koodi vaan Hin Lek Fain kylän keskikohdan sijainti googlattuna. Kyseisessä kohdassa on pelkkää peltoa.

        Google-Lerppa esittää taas itseään viisaampaa.


      • totuudentietäjä

        Tota kröhöm.... Kelläköhän täällä on tapana esittää itseään viisaampaa ja monta kertaa päivässä? Valehella asuvansa Pattayalla? Valehella olevansa rikas, valehella olleensa naimisissa? Valehella yleensä kaikki, mitä kirjoittaa... Ellei sitten hauku jotain valehtelijaksi. Kysymykseni on osoitettu "vuodesta 2010 nimimerkkiä"( myöskin) käyttävälle poika rahjulle Jyväskylään.


      • 21NumBall
        hekohekolerppa kirjoitti:

        Se Lerppa ole mikään kryptinen koodi vaan Hin Lek Fain kylän keskikohdan sijainti googlattuna. Kyseisessä kohdassa on pelkkää peltoa.

        Google-Lerppa esittää taas itseään viisaampaa.

        Aivan resuperse mutta, reppana... saat tuon keskikohdan ilman tuota stringiäkin reppana.


      • tiesimmeheti
        totuudentietäjä kirjoitti:

        Tota kröhöm.... Kelläköhän täällä on tapana esittää itseään viisaampaa ja monta kertaa päivässä? Valehella asuvansa Pattayalla? Valehella olevansa rikas, valehella olleensa naimisissa? Valehella yleensä kaikki, mitä kirjoittaa... Ellei sitten hauku jotain valehtelijaksi. Kysymykseni on osoitettu "vuodesta 2010 nimimerkkiä"( myöskin) käyttävälle poika rahjulle Jyväskylään.

        Lerppa on ainoa oikea vastaus, mikäli valehtelijaa kysytään.


    • HdPapattaaChiangMaissa

      Kumartaen anteeksipyytäen kuitenkin osallistun keskusteluun omalta osaltani ilmoittaen, että minulle on hupaisaa huomata Maijan todellakin käyttävän ajatusaikaansa minuun, joka on perustarkoitukseni.
      Veneen merkki, veneen pituus, kellonaika, harrikka, voi herttinen sentään millä kikoilla pöntön ajatukset olen vanginnut 24 tuntia päivässä niin unissa kuin hereillä.
      Opi poju käyttäytymään ikäistesi tasolle.

    • 13NumbBalls

      Lerppa alias Chiang Main homo itse loit tuon Maija hahmon sairaassa mielessäsi keväällä, siitä lähtien olet jankuttanut sitä.

      • 21NumBall

        Resuperse minä asun Hua hinissä ja pohjoisen mies pohjoisessa, eikä maijaa se on selkeästi olemassa kuten resuperse reppana... Ja homottelu kuluu jollekin amistasolle, eikö vain vitun homo... 80 luvulta.


      • AviomiestäNaurattaa
        21NumBall kirjoitti:

        Resuperse minä asun Hua hinissä ja pohjoisen mies pohjoisessa, eikä maijaa se on selkeästi olemassa kuten resuperse reppana... Ja homottelu kuluu jollekin amistasolle, eikö vain vitun homo... 80 luvulta.

        Minä olen Maijahahmon luonut, älkää yrittäkö kunniaa varastaa multa.

        Tosin Peltosen Maija, tuolloinen totuustarkkailija, nykyinen Vuodesta ja Soi Lengi hyvän vinkin itse antoi.


      • 21NumBall
        AviomiestäNaurattaa kirjoitti:

        Minä olen Maijahahmon luonut, älkää yrittäkö kunniaa varastaa multa.

        Tosin Peltosen Maija, tuolloinen totuustarkkailija, nykyinen Vuodesta ja Soi Lengi hyvän vinkin itse antoi.

        Resuperse koeta kirjoittaa sen verran eri tavalla ettei sinua kuspäätä sekoiteta minuun... Lopeta myös puolustuspuheeni... osaan itsekin pitää puoliani


      • 21NumBall

        Resuperse taas lainasit tunnustani, mitä jos rekisteröit sen, ei numerot nimittäin ihan helposti lopu reppana, 99999999NumBall menee aikaa jos et tajua ennen lopettaa reppana.


      • seljankako

        Numba on oikeassa, tohon numerosarjaan kun vielä alkaa laittamaan kirjaimen alkuun ja kun sekin sarja lippuu, voi alkaa käyttämään alaviivaa numeroiden välissä, sitten keskiviivaa, pistettä ja niin edelleen....... Mutta vanha onkopoika, 2010, "Soi Lengeenin asukas" Nakluan VM ja tuhatta muuta nimimerkkiä käyttävä "peikkopoika" jaksaa niitä kyllä anastella. Mitä muuta tekemistä työttömällä yksinäisellä ressukalla muka olisi?


    • 13NumbBalls

      En homotellut kirjoitin vain totuuden.

      • 21NumBall

        Et etkä varastanut tunnustani, säälittävä resuperse olet oikeesti... reppana.


      • KivaKeuliiKunOsaaHD
        21NumBall kirjoitti:

        Et etkä varastanut tunnustani, säälittävä resuperse olet oikeesti... reppana.

        Moikka.
        Montakohan rekisteröityä löytyy Maijan koneelta?
        Multa pöllitty ehkä noin 20.


      • Sladia
        KivaKeuliiKunOsaaHD kirjoitti:

        Moikka.
        Montakohan rekisteröityä löytyy Maijan koneelta?
        Multa pöllitty ehkä noin 20.

        Niin ja tietysti siihen päälle ne kaikki omat Maija Peltoset ym.


      • KivaKeuliiKunOsaaHD kirjoitti:

        Moikka.
        Montakohan rekisteröityä löytyy Maijan koneelta?
        Multa pöllitty ehkä noin 20.

        Rekisteröidyt nimimerkit näkyvät sinisillä kirjaimilla, kuten tämä minun, eikä niitä voi varastaa. Sinulla ei ole yhtään rekisteröityä nimimerkkiä.


      • 21NumBall

        katso palstan sekopäisin palasi, joko olet porsaanluut syönyt... reppana... miten kävitkö suomessa terveystarkastuksessa, olet nimittäin sen tarpeessa, ehkä ne vielä voivat parantaa lerppasi, mutta voi olla vaikeaa jos stondaa heikosti vuokramorsiamen kanssa, reppana.


      • TakarengasSavuaa
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Rekisteröidyt nimimerkit näkyvät sinisillä kirjaimilla, kuten tämä minun, eikä niitä voi varastaa. Sinulla ei ole yhtään rekisteröityä nimimerkkiä.

        Ei ole eikä tule.
        Kyse on sinun tavastasi muuttaa siniseksi toisten mustat, mutta koska nautit siitä nii mulle ok, kyllänäitä riittää.
        Muuten katsoppa vessan peiliis niin näät naamatuttus Soi Lengkeenin joka kans on sininen.

        Montako tuntia olen tänään vienyt sinisistä ajatuksistasi, tiedätkö mikä on Kulis?


      • TakarengasSavuaa kirjoitti:

        Ei ole eikä tule.
        Kyse on sinun tavastasi muuttaa siniseksi toisten mustat, mutta koska nautit siitä nii mulle ok, kyllänäitä riittää.
        Muuten katsoppa vessan peiliis niin näät naamatuttus Soi Lengkeenin joka kans on sininen.

        Montako tuntia olen tänään vienyt sinisistä ajatuksistasi, tiedätkö mikä on Kulis?

        Laita yksi malliksi, missä olen rekisteröinyt nimimerkkisi, kiitos. Minulla on tämän lisäksi yksi toinen nimimerkki jota käytän ihan toisella palstalla kuin matkailupalstalla ja nämä kaksi ovat ainoat nimimerkkini ikinä.


      • PS: Tuo oli varsin koomista kun olit Google mapsista googlannut Hin Lek Fain ja postitit sen keskikohdan koordinaatit ja kehuskelit sen olevan "kryptatussa muodossa talosi sijainti".

        Ei web- osoitteita ole ollenkaan vaikeaa avata.
        Kun sen osoitteesi värjää kokonaan ja avaa, niin päätyy keskelle peltoa Hin Lek Faissa. Peltoahan se suurimmaksi osaksi onkin ja torpat laitamilla.

        Menit sitten möläyttämään että "asuit" siellä. Olet siis Suomessa aivan kuten se jo tiedettiinkin. Kysyn sulta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?


      • Vuodesta2010 kirjoitti:

        PS: Tuo oli varsin koomista kun olit Google mapsista googlannut Hin Lek Fain ja postitit sen keskikohdan koordinaatit ja kehuskelit sen olevan "kryptatussa muodossa talosi sijainti".

        Ei web- osoitteita ole ollenkaan vaikeaa avata.
        Kun sen osoitteesi värjää kokonaan ja avaa, niin päätyy keskelle peltoa Hin Lek Faissa. Peltoahan se suurimmaksi osaksi onkin ja torpat laitamilla.

        Menit sitten möläyttämään että "asuit" siellä. Olet siis Suomessa aivan kuten se jo tiedettiinkin. Kysyn sulta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?

        TOP 5 pahimpiin mokiisi kuuluu myös se kun ehdotit apinavuorta kuvanottopaikan sijainniksi, jossa horisontissa näkyy Cha amin condot. Kukaan apinavuorella käynyt ei olisi moista ehdottanut.

        Tarinasi meni niin että asuit jonkin aikaa Huassa kunnes rahat ja terveys lähti ja ostovaimosi meni takaisin Pattayalle.


      • 13NumbBalls
        21NumBall kirjoitti:

        Et etkä varastanut tunnustani, säälittävä resuperse olet oikeesti... reppana.

        13NumbBalls ei ole sama kuin sun NumBall nimimerkki.Etkö osaa lukea? Tosin myönnän nikkini on vittuilua sinulle. Mitä ovat numb ja balls suomeksi?

        Ethän muuten vieläkään tiedä mitä district tarkoittaa Hua Hin town pinta-ala on yhä se 4.8km²


      • TwinCam
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Laita yksi malliksi, missä olen rekisteröinyt nimimerkkisi, kiitos. Minulla on tämän lisäksi yksi toinen nimimerkki jota käytän ihan toisella palstalla kuin matkailupalstalla ja nämä kaksi ovat ainoat nimimerkkini ikinä.

        Jassoo, no ootko koskaan pohtinut kuka kirjoittaa tuhansin nimimerkein sinun tekstiäsi ?


      • sivustokiinnostaa
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        PS: Tuo oli varsin koomista kun olit Google mapsista googlannut Hin Lek Fain ja postitit sen keskikohdan koordinaatit ja kehuskelit sen olevan "kryptatussa muodossa talosi sijainti".

        Ei web- osoitteita ole ollenkaan vaikeaa avata.
        Kun sen osoitteesi värjää kokonaan ja avaa, niin päätyy keskelle peltoa Hin Lek Faissa. Peltoahan se suurimmaksi osaksi onkin ja torpat laitamilla.

        Menit sitten möläyttämään että "asuit" siellä. Olet siis Suomessa aivan kuten se jo tiedettiinkin. Kysyn sulta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?

        Saattaa olla, että lerpaksi jostaiin syystä nimeämältäsi henkilöltä loppui joku noista mainitsemistasi asioista...

        " Kysyn sulta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?"

        Sinulla onkopoika 2010 ei ole koskaan mitään noista asioista ollutkaan.


      • 21NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        TOP 5 pahimpiin mokiisi kuuluu myös se kun ehdotit apinavuorta kuvanottopaikan sijainniksi, jossa horisontissa näkyy Cha amin condot. Kukaan apinavuorella käynyt ei olisi moista ehdottanut.

        Tarinasi meni niin että asuit jonkin aikaa Huassa kunnes rahat ja terveys lähti ja ostovaimosi meni takaisin Pattayalle.

        Resuperse tuosta cha-am hommasta pitää hieman korjata, totta se on cha-amin läheltä olevassa metsäpuistosta kuva?, katsoppas ajan tuota tietä varsin harvoin, menen bangkokiin ja phetchaburiin 37 pitkin joka on lähempänä asuntoani, en tarvitse kiertää noin 20 kilsaa. mutta kävin eilen phetchaburin robinsonissa ja viola siellähän taivaan rannassa ne talot oli... kun palasin takaisin 4 tiedä, hua hinin kautta, katso resuperse kaikkeen löytyy aina syynsä.

        muuten tuo sinun köyhyys teoriasi on kanssa hieman ontuva reppana... ja varsin lapsellinen... ja toistan kysymyksen jonka joku toinen sinulle esitti "loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?", minun ei tarvitse olla tuollaisesta huolissani, sinun täytyy kun tuot asian lähes joka viestissä esille, usko ihan huvikseen, pärjään varsin hyvin... minun ei tarvitse nostaa esille varallisuuttani, ei lerppojani ne on muiden ongelmia, enkä edes vajaa 60 kehtaisi, resuperse.

        Muuten resuperse kävin tänään syömässä, itkit kun join kokista, minä ei syö porsaanluita lihaakin hyvin rajallisesti, en ole kasvisyöjä mutta syön kahtena kolmena päivänä viikossa kasviksia, pihvejä kerran viikossa, kalaa kerran, ja parina päivänä mitä sattuu jääkaapissa olemaan, jos pysyn kotona...

        http://aijaa.com/SxmViy, ja kehtaakin kehua jotain helvetin porsaanluita reppana, kun täällä on huippuruokia, ihan thaimaalaisia...


      • 21Numball

        Ja resuperse mistäs nuo kuvat on, jos tuon tiedät pidän sinua Thaimaan tietäjänä, se ei ole hua hinistä eikä cha amista, mutta läheltä, yksi kauniimpia rantoja täältä alueella, siellä kuvattiin voi vuosi sitten yhtä kiinalaista elokuvaa... upea paikka... ja upea ranta... http://aijaa.com/upld/


      • 21NumBall
        21Numball kirjoitti:

        Ja resuperse mistäs nuo kuvat on, jos tuon tiedät pidän sinua Thaimaan tietäjänä, se ei ole hua hinistä eikä cha amista, mutta läheltä, yksi kauniimpia rantoja täältä alueella, siellä kuvattiin voi vuosi sitten yhtä kiinalaista elokuvaa... upea paikka... ja upea ranta... http://aijaa.com/upld/

        Tuo on vaikea, rannan läheisyydessä on noin 20 kanaravintolaa, sekä eräs thaimaan matkailu aarre... mikä... jos olet käynyt tiedät varmasti...


      • 21NumBall
        13NumbBalls kirjoitti:

        13NumbBalls ei ole sama kuin sun NumBall nimimerkki.Etkö osaa lukea? Tosin myönnän nikkini on vittuilua sinulle. Mitä ovat numb ja balls suomeksi?

        Ethän muuten vieläkään tiedä mitä district tarkoittaa Hua Hin town pinta-ala on yhä se 4.8km²

        Et näytä sinäkään reppana osaavan lukea missään ei ole puhuttu Hua HInistä, resuperse.


      • 21NumBall kirjoitti:

        Resuperse tuosta cha-am hommasta pitää hieman korjata, totta se on cha-amin läheltä olevassa metsäpuistosta kuva?, katsoppas ajan tuota tietä varsin harvoin, menen bangkokiin ja phetchaburiin 37 pitkin joka on lähempänä asuntoani, en tarvitse kiertää noin 20 kilsaa. mutta kävin eilen phetchaburin robinsonissa ja viola siellähän taivaan rannassa ne talot oli... kun palasin takaisin 4 tiedä, hua hinin kautta, katso resuperse kaikkeen löytyy aina syynsä.

        muuten tuo sinun köyhyys teoriasi on kanssa hieman ontuva reppana... ja varsin lapsellinen... ja toistan kysymyksen jonka joku toinen sinulle esitti "loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?", minun ei tarvitse olla tuollaisesta huolissani, sinun täytyy kun tuot asian lähes joka viestissä esille, usko ihan huvikseen, pärjään varsin hyvin... minun ei tarvitse nostaa esille varallisuuttani, ei lerppojani ne on muiden ongelmia, enkä edes vajaa 60 kehtaisi, resuperse.

        Muuten resuperse kävin tänään syömässä, itkit kun join kokista, minä ei syö porsaanluita lihaakin hyvin rajallisesti, en ole kasvisyöjä mutta syön kahtena kolmena päivänä viikossa kasviksia, pihvejä kerran viikossa, kalaa kerran, ja parina päivänä mitä sattuu jääkaapissa olemaan, jos pysyn kotona...

        http://aijaa.com/SxmViy, ja kehtaakin kehua jotain helvetin porsaanluita reppana, kun täällä on huippuruokia, ihan thaimaalaisia...

        Arvaa Lerppa moniko uskoo sun juttuja näiden ja satojen muiden mokiesi jälkeen?

        *Pattayalla 6 x / v nähtävyyksiä katselemassa, välillä vaimotkin mukana, mutta Pattayan matkailupalstalla haukkumassa Pattayaa 40-150 x päivässä.

        *Thaivaimon kanssa naimisissa kohta 20 vuotta, mutta pitää thainaisia tyhminä, kieroina, huonosti koulutettuina ja kaikin puolin huonompina suomalaisiin naisiin verrattuna.

        *Kertoo syövänsä Hua Hinissa luxusravintoloissa kuten Famessa, mutta kertookin ettei suostu syömään luxusravintoloissa koska ne ovat turistimoskaa, vaan haluaakin syödä kuten thaimaalaiset kuponkiruokalassa ja katuravintolassa budjetilla max 60 bahtia, juoda kokista ja sitten sitä Fame luxuravintolaa ei Hua Hinista löytynyt ollenkaan, jossa hän kertoi olevansa seurueen kanssa nautiskelemassa.

        *Kertoi olevansa viettämässä itsenäisyyspäivää Suomen suurlähetystössä, mutta kirjoitteli tänne saman päivän aikana max 20 minuutin välein. Hieno bileet?

        *Kertoi kirjoitusvirheidensä johtuvan englantilaisesta ennakoivasta tekstinsyötöstä, mutta käytti ääkkösiä ja höpisi krotiileista.

        *Kertoi 2000 litran varavesisäiliöstä, joka muuttui 5000 litran vesisäiliöksi, joka muuttui neljäksi erilliseksi säiliöksi joissa on yhteensä 20000 litraa varavettä.

        *Kertoi Rentokillin putsaavan altaansa "muutamalla kymmenellä tuhannella bahtilla vuodessa", mutta unohti että Rentokill on tuholaistorjuntafirma.

        *Kertoi lentäneensä Tikkakoskella "kaikella mikä pysyy ilmassa" ja sanoi hänellä olevan 8000 lentotuntia ja olevansa lentokapteeni. Lentolaitteinaan lentokapteenilla oli kertomansa mukaan hydrokopteri ja säähavaintopallo, jotka kumpikaan eivät ole lentolaitteita.
        Aiemmin hän oli tarinan mukaan insinöörimajuri, joka ei koskaan ollut tehnyt fyysistä työtä.

        *Insinöörimajuri Tikkakoskelta kirjoittaa lentokentän muotoon "lento kenttä" ja insinöörimajurin neliökilometrissä on vain tuhan neliömetriä.

        *NASAlle tuo sankari kiharsi kuidun vaimonsa hiustenkuivaajalla ja postitti sen luotaimen laukaisua varten. Hän seurasi myös SpaceX raketin laukaisua Floridassa, jonka jälkeen hän singahti Orlandon kautta Las Vegasiin viikoksi, ei löytänyt Wi-fiä mistään, mutta jatkoi Pattaya palstan härkkimistä Wi-fin puutteesta huolimatta.
        Sitten sankarimme painelikin aamiaiselle klo 00:08 Caesars Palace hotellissa, jossa hänen piti olla viikko, mutta palasikin Hua Hiniin 2 päivää myöhemmin ja kirjoitti sankan joukon resupersetarinoita seuraavien päivien aikana lisää.

        *Sankarimme on 2,5 vuotta trollannut 16 tuntia vuorokaudessa, mutta syyttelee nyt "Maijaa" Pattaya palstan pilaamisesta ja trollaamisesta ja on mielestään jonkinlainen kostaja jolta joku on tilannut jotakin. Käsi pystyyn kuka on tilannut Lerpalta jotakin tai saanut jotakin?

        *Esittää herrasmiestä ja upseeria, mutta kirjoittelee pikkupoikien juttuja pippeleistä, niiden mitoista, mahoista ja diabeteksistä.

        *Vetoaa Herran sanaan Pattayan vastustajana ja siteeraa Raamattua, mutta sanoo ettei ole uskovainen ja jatkaa itse innokkaasti Pattayan matkailua Sodomasta ja Gomorrasta huolimatta. Kertoo myös että jo Aatami ja Eeva verhosivat itsensä puun lehdellä, häveliäitä kun hurskaat immeiset olivat.

        *Kyselee veisitkö lapsesi Pattayalle ja vei omat lapsensa ja vaimonsa Pattayalle jouluksi. Sanoo että Pattayalla käy vain pedofiilit ja matkustaa itse sinne 6 x vuodessa.

        Möläytyksiä:

        Kysyin Lerpalta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?
        Lerppa: Sinulla onkopoika 2010 ei ole koskaan mitään noista asioista ollutkaan.
        -Tunnusti palanneensa Suomeen samoin kuin sanoi että "asuin" Hin Lek Faissa.
        (on niin sekaisin että luulee minuakin jo itsensä luomaksi onkopojaksi, jota innolla puolustellut vuosia)

        *Kertoo "kryptattujen koordinaattien opastavan hänen talolleen". Oli laittanut Google Mapsiin hakusanaksi Hua Hin Hin Lek Fain ja pisti sitten palstalle sen koordinaatit. Asialla ei ollut mitään tekemistä minkään kryptauksen tai Lerpan mielikuvitustalon sijainnin kanssa.

        *Suomeen tultuaan alkoi "Maija" höpinät ja keksi thain aviomiehelle tarinan. Valitettavasti Lerppa on niin tyhmä, että teki "Thain aviomiehestä" itsensä kopion ja he vastailevat toistensa puolesta.

        *Ehdotti selkeästi Cha amista otettua kuvaa Huan apinavuoreksi.

        *Hänelle on tuttuja Lotus and Tesko ja Pic C ja Happy Big ravintolat

        * 656546456456 nimimerkillä numeropelle keksi sotilashistoriansa vasta16.8.2016 klo 7:58 eli trollattuaan palstalla jo sitä ennen 15 kuukautta. Sotilashistoriansa hän keksi nimimerkki 28x:ltä.

        *Pihilerppaa sanottiin köyhäksi, niin silloin hän siitä keksi olevansakin sijoittaja.

        *Lerppa fantasioi Pattayan baarien sulkemisesta, turistikadosta, Pattayan rakennusten sortumisesta mereen, Pattayan poliisin resurssipulasta ja naisten karkoittamisesta Pattayalta. Lerppa saa näistä salaista sisäpiirin tietoa.

        Lerppa on petetty ja jätetty, pieni katkera ihmisen irvikuva Suomessa.


      • koodiavaintaootellessa
        21NumBall kirjoitti:

        Et näytä sinäkään reppana osaavan lukea missään ei ole puhuttu Hua HInistä, resuperse.

        Mites se sun kryptattu kotiosoite?


      • 21NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Arvaa Lerppa moniko uskoo sun juttuja näiden ja satojen muiden mokiesi jälkeen?

        *Pattayalla 6 x / v nähtävyyksiä katselemassa, välillä vaimotkin mukana, mutta Pattayan matkailupalstalla haukkumassa Pattayaa 40-150 x päivässä.

        *Thaivaimon kanssa naimisissa kohta 20 vuotta, mutta pitää thainaisia tyhminä, kieroina, huonosti koulutettuina ja kaikin puolin huonompina suomalaisiin naisiin verrattuna.

        *Kertoo syövänsä Hua Hinissa luxusravintoloissa kuten Famessa, mutta kertookin ettei suostu syömään luxusravintoloissa koska ne ovat turistimoskaa, vaan haluaakin syödä kuten thaimaalaiset kuponkiruokalassa ja katuravintolassa budjetilla max 60 bahtia, juoda kokista ja sitten sitä Fame luxuravintolaa ei Hua Hinista löytynyt ollenkaan, jossa hän kertoi olevansa seurueen kanssa nautiskelemassa.

        *Kertoi olevansa viettämässä itsenäisyyspäivää Suomen suurlähetystössä, mutta kirjoitteli tänne saman päivän aikana max 20 minuutin välein. Hieno bileet?

        *Kertoi kirjoitusvirheidensä johtuvan englantilaisesta ennakoivasta tekstinsyötöstä, mutta käytti ääkkösiä ja höpisi krotiileista.

        *Kertoi 2000 litran varavesisäiliöstä, joka muuttui 5000 litran vesisäiliöksi, joka muuttui neljäksi erilliseksi säiliöksi joissa on yhteensä 20000 litraa varavettä.

        *Kertoi Rentokillin putsaavan altaansa "muutamalla kymmenellä tuhannella bahtilla vuodessa", mutta unohti että Rentokill on tuholaistorjuntafirma.

        *Kertoi lentäneensä Tikkakoskella "kaikella mikä pysyy ilmassa" ja sanoi hänellä olevan 8000 lentotuntia ja olevansa lentokapteeni. Lentolaitteinaan lentokapteenilla oli kertomansa mukaan hydrokopteri ja säähavaintopallo, jotka kumpikaan eivät ole lentolaitteita.
        Aiemmin hän oli tarinan mukaan insinöörimajuri, joka ei koskaan ollut tehnyt fyysistä työtä.

        *Insinöörimajuri Tikkakoskelta kirjoittaa lentokentän muotoon "lento kenttä" ja insinöörimajurin neliökilometrissä on vain tuhan neliömetriä.

        *NASAlle tuo sankari kiharsi kuidun vaimonsa hiustenkuivaajalla ja postitti sen luotaimen laukaisua varten. Hän seurasi myös SpaceX raketin laukaisua Floridassa, jonka jälkeen hän singahti Orlandon kautta Las Vegasiin viikoksi, ei löytänyt Wi-fiä mistään, mutta jatkoi Pattaya palstan härkkimistä Wi-fin puutteesta huolimatta.
        Sitten sankarimme painelikin aamiaiselle klo 00:08 Caesars Palace hotellissa, jossa hänen piti olla viikko, mutta palasikin Hua Hiniin 2 päivää myöhemmin ja kirjoitti sankan joukon resupersetarinoita seuraavien päivien aikana lisää.

        *Sankarimme on 2,5 vuotta trollannut 16 tuntia vuorokaudessa, mutta syyttelee nyt "Maijaa" Pattaya palstan pilaamisesta ja trollaamisesta ja on mielestään jonkinlainen kostaja jolta joku on tilannut jotakin. Käsi pystyyn kuka on tilannut Lerpalta jotakin tai saanut jotakin?

        *Esittää herrasmiestä ja upseeria, mutta kirjoittelee pikkupoikien juttuja pippeleistä, niiden mitoista, mahoista ja diabeteksistä.

        *Vetoaa Herran sanaan Pattayan vastustajana ja siteeraa Raamattua, mutta sanoo ettei ole uskovainen ja jatkaa itse innokkaasti Pattayan matkailua Sodomasta ja Gomorrasta huolimatta. Kertoo myös että jo Aatami ja Eeva verhosivat itsensä puun lehdellä, häveliäitä kun hurskaat immeiset olivat.

        *Kyselee veisitkö lapsesi Pattayalle ja vei omat lapsensa ja vaimonsa Pattayalle jouluksi. Sanoo että Pattayalla käy vain pedofiilit ja matkustaa itse sinne 6 x vuodessa.

        Möläytyksiä:

        Kysyin Lerpalta uudelleen: Loppuiko rahat, rakkaus vai terveys vaiko ne kaikki?
        Lerppa: Sinulla onkopoika 2010 ei ole koskaan mitään noista asioista ollutkaan.
        -Tunnusti palanneensa Suomeen samoin kuin sanoi että "asuin" Hin Lek Faissa.
        (on niin sekaisin että luulee minuakin jo itsensä luomaksi onkopojaksi, jota innolla puolustellut vuosia)

        *Kertoo "kryptattujen koordinaattien opastavan hänen talolleen". Oli laittanut Google Mapsiin hakusanaksi Hua Hin Hin Lek Fain ja pisti sitten palstalle sen koordinaatit. Asialla ei ollut mitään tekemistä minkään kryptauksen tai Lerpan mielikuvitustalon sijainnin kanssa.

        *Suomeen tultuaan alkoi "Maija" höpinät ja keksi thain aviomiehelle tarinan. Valitettavasti Lerppa on niin tyhmä, että teki "Thain aviomiehestä" itsensä kopion ja he vastailevat toistensa puolesta.

        *Ehdotti selkeästi Cha amista otettua kuvaa Huan apinavuoreksi.

        *Hänelle on tuttuja Lotus and Tesko ja Pic C ja Happy Big ravintolat

        * 656546456456 nimimerkillä numeropelle keksi sotilashistoriansa vasta16.8.2016 klo 7:58 eli trollattuaan palstalla jo sitä ennen 15 kuukautta. Sotilashistoriansa hän keksi nimimerkki 28x:ltä.

        *Pihilerppaa sanottiin köyhäksi, niin silloin hän siitä keksi olevansakin sijoittaja.

        *Lerppa fantasioi Pattayan baarien sulkemisesta, turistikadosta, Pattayan rakennusten sortumisesta mereen, Pattayan poliisin resurssipulasta ja naisten karkoittamisesta Pattayalta. Lerppa saa näistä salaista sisäpiirin tietoa.

        Lerppa on petetty ja jätetty, pieni katkera ihmisen irvikuva Suomessa.

        Resuperse se on sinun ongelmasi mihin uskot tai olet uskomatta, ei se minulta ole pois ja nuo sinun tulkintasi kertoo enemmän sinusta kuin minusta reppana, sorry vain näin se on....

        Otetaan yksi sairas lauseesi, "*Lerppa fantasioi Pattayan baarien sulkemisesta, turistikadosta, Pattayan rakennusten sortumisesta mereen, Pattayan poliisin resurssipulasta ja naisten karkoittamisesta Pattayalta. Lerppa saa näistä salaista sisäpiirin tietoa." Ei pattayasta kannata ottaa tuollaista murhetta, se on mitä on, baarit eivät merkitse minulle mitään, muutakuin omistajat pitäisi laittaa parituksesta vankilaan, vuokramorsiamet säälittää, ne eivät rikastu nämä parittajat kyllä, se on hyvin sairas maailma, jos et huomaa sitä pääsi ei ole terve reppana, jos sinulla ei ole mahdollisuus muihin naisiin niin siihen minä olen syytön, resuperse.


      • 21NumBall kirjoitti:

        Resuperse se on sinun ongelmasi mihin uskot tai olet uskomatta, ei se minulta ole pois ja nuo sinun tulkintasi kertoo enemmän sinusta kuin minusta reppana, sorry vain näin se on....

        Otetaan yksi sairas lauseesi, "*Lerppa fantasioi Pattayan baarien sulkemisesta, turistikadosta, Pattayan rakennusten sortumisesta mereen, Pattayan poliisin resurssipulasta ja naisten karkoittamisesta Pattayalta. Lerppa saa näistä salaista sisäpiirin tietoa." Ei pattayasta kannata ottaa tuollaista murhetta, se on mitä on, baarit eivät merkitse minulle mitään, muutakuin omistajat pitäisi laittaa parituksesta vankilaan, vuokramorsiamet säälittää, ne eivät rikastu nämä parittajat kyllä, se on hyvin sairas maailma, jos et huomaa sitä pääsi ei ole terve reppana, jos sinulla ei ole mahdollisuus muihin naisiin niin siihen minä olen syytön, resuperse.

        Pitäisikö sua alkaa nyt kutsua nimellä Kapteeni Krypto? Salaperäisesti kryptatun osoitteesi perusteella jonka "kryptauksen" tosin jokainen saa "purettua" siirtämällä antamasi osoitteen osoitekenttään. Siinä meni sitten lerppa samalla myös se sun IT-osaajan sadutkin vessanpöntöstä alas.

        "Mahdollisuus muihin naisiin"? Mitä naisia tarkoitat muilla naisilla? Plus 40- vuotiaita työttömiä tai kiireisiä suomiporsaita joilla on masennuslääkitys, väkivaltainen exä ja lauma huonosti kasvatettuja kakaroita? Ei kiitos.

        Minä olen elänyt parisuhteessa suomalaisten naisten kanssa yhteensä 27 vuotta ja minulla on neljä hyvin kasvatettua, kohteliasta kaunista ja lahjakasta lasta. En ole esimerkiksi koskaan kuullut heistä yhdenkään kiroilevan tai sanovan pahaa sanaa vanhemmistaan.

        Vaimojen lisäksi on ollut nuoriakin tyttöystäviä. Nuo vaan kolmikymppisetkin suominaiset tuppaa olemaan moniongelmaisia. Pari nymfomaaniakin sattunut kohdalle. Ei näin kokenut mies jaksa sellaisia katsella kauaa. Nuoret suominaiset väittää että heille riittää että nähdään kun nähdään ja naidaan kun naidaan. Totuus on toinen. Haluavat koko ajan enemmän ja takertuvat kuin hukkuva ajopuuhun. Ei kiitos nekään.

        Tämän hetken valintani on thaimaalainen tyttöystävä, iloinen ja positiivinen, sopivasti vaatimaton mutta samalla jämpti, joka on tyytyväinen elämäänsä kanssani.

        Olen sanonut tämän ennenkin Lerppa, eli jos haluat tulla kasvotusten kertomaan tyttöystäväni olevan vuokramorsian, niin se onnistuu kyllä. Olen sunnuntaihi aamupäivään saakka Suomessa ja maanantaista alkaen voit tavata minut Pattayalla. Katsele itsellesi kiva kirstu valmiiksi. Elinluovutussopimusta sinun ei kannata tehdä, sillä sinun elimet ei kelpaa edes rehuksi kanoille.


      • ChiangHdMai
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Pitäisikö sua alkaa nyt kutsua nimellä Kapteeni Krypto? Salaperäisesti kryptatun osoitteesi perusteella jonka "kryptauksen" tosin jokainen saa "purettua" siirtämällä antamasi osoitteen osoitekenttään. Siinä meni sitten lerppa samalla myös se sun IT-osaajan sadutkin vessanpöntöstä alas.

        "Mahdollisuus muihin naisiin"? Mitä naisia tarkoitat muilla naisilla? Plus 40- vuotiaita työttömiä tai kiireisiä suomiporsaita joilla on masennuslääkitys, väkivaltainen exä ja lauma huonosti kasvatettuja kakaroita? Ei kiitos.

        Minä olen elänyt parisuhteessa suomalaisten naisten kanssa yhteensä 27 vuotta ja minulla on neljä hyvin kasvatettua, kohteliasta kaunista ja lahjakasta lasta. En ole esimerkiksi koskaan kuullut heistä yhdenkään kiroilevan tai sanovan pahaa sanaa vanhemmistaan.

        Vaimojen lisäksi on ollut nuoriakin tyttöystäviä. Nuo vaan kolmikymppisetkin suominaiset tuppaa olemaan moniongelmaisia. Pari nymfomaaniakin sattunut kohdalle. Ei näin kokenut mies jaksa sellaisia katsella kauaa. Nuoret suominaiset väittää että heille riittää että nähdään kun nähdään ja naidaan kun naidaan. Totuus on toinen. Haluavat koko ajan enemmän ja takertuvat kuin hukkuva ajopuuhun. Ei kiitos nekään.

        Tämän hetken valintani on thaimaalainen tyttöystävä, iloinen ja positiivinen, sopivasti vaatimaton mutta samalla jämpti, joka on tyytyväinen elämäänsä kanssani.

        Olen sanonut tämän ennenkin Lerppa, eli jos haluat tulla kasvotusten kertomaan tyttöystäväni olevan vuokramorsian, niin se onnistuu kyllä. Olen sunnuntaihi aamupäivään saakka Suomessa ja maanantaista alkaen voit tavata minut Pattayalla. Katsele itsellesi kiva kirstu valmiiksi. Elinluovutussopimusta sinun ei kannata tehdä, sillä sinun elimet ei kelpaa edes rehuksi kanoille.

        Minä ainakin uskon "kyllä kyllä" että olet kasvattanut lapsesi kohteliaiksi joiden kiroilua et ole kuullut, eikä he ole vanhemmistaan sanonut sinun kuullen pahaa sanaa.

        Ei muuten kuullut keskitysleirilläkään vangit itsestään pahaa sanaa, mistä mahtoi johtua ?

        Ei ole edes teoriassa mahdollista että sinun käytösmallin omaava voisi kasvattaa kohteliaita lapsia.

        Montako tuntia olet tänään ajatellut minua ?

        Miten Maija vuokramorsiamesi ? Onko Korelaiset saanu viimeaikoina ?

        Taas appelsiinikainalo bablausta, onko kirstu huoneen lämpöinen ?


      • 21NumBall

        No miten itse poikkeat 40 masennuspotilaasta, satuinesi... muuten kirjoititko tuo liki puolenmetrin oksennuksen vai copypeistasit sen, resuperse... hienoa kun sinulla on noin ruusuinen näkemys vuokramorsiamestasi reppana, onko morsian mukana suomessa kun siellä todellista laatuaikaa palstalla vietät, olet sinä jumalauta säälittävä, resuperse.


      • ChiangHdMai
        ChiangHdMai kirjoitti:

        Minä ainakin uskon "kyllä kyllä" että olet kasvattanut lapsesi kohteliaiksi joiden kiroilua et ole kuullut, eikä he ole vanhemmistaan sanonut sinun kuullen pahaa sanaa.

        Ei muuten kuullut keskitysleirilläkään vangit itsestään pahaa sanaa, mistä mahtoi johtua ?

        Ei ole edes teoriassa mahdollista että sinun käytösmallin omaava voisi kasvattaa kohteliaita lapsia.

        Montako tuntia olet tänään ajatellut minua ?

        Miten Maija vuokramorsiamesi ? Onko Korelaiset saanu viimeaikoina ?

        Taas appelsiinikainalo bablausta, onko kirstu huoneen lämpöinen ?

        Ennen oikeinkirjoituspoliisia......
        Vartijat vangeilta pahaa sanaa.


      • ChiangHdMai
        21NumBall kirjoitti:

        No miten itse poikkeat 40 masennuspotilaasta, satuinesi... muuten kirjoititko tuo liki puolenmetrin oksennuksen vai copypeistasit sen, resuperse... hienoa kun sinulla on noin ruusuinen näkemys vuokramorsiamestasi reppana, onko morsian mukana suomessa kun siellä todellista laatuaikaa palstalla vietät, olet sinä jumalauta säälittävä, resuperse.

        Heppunenhan kertoi tulleensa suomeen järjestämään lumpulleen viisumia ennen juhannusta.
        Mirkku on ollut hommissa ja on edelleen.


      • 21NumBall

        Oletko nyt aivan varma että lapsesi siis ne mitä oletat olevan sinun, on todella sinun, ettei se aikaisemmin kertomasi varakas uusioperhe joka huolehtii nyt exsästäsi ja tyttärestäsi ole tehnyt käet sinulle reppana, ja sinulle jäi ainoaksi tämä suunnattomasti kunnioittamasi vuokramorsian, reppana... oletvsinä jumalauta säälittävä puolenmetrin itkuinesi, reppana.


      • ChiangHdMai
        21NumBall kirjoitti:

        No miten itse poikkeat 40 masennuspotilaasta, satuinesi... muuten kirjoititko tuo liki puolenmetrin oksennuksen vai copypeistasit sen, resuperse... hienoa kun sinulla on noin ruusuinen näkemys vuokramorsiamestasi reppana, onko morsian mukana suomessa kun siellä todellista laatuaikaa palstalla vietät, olet sinä jumalauta säälittävä, resuperse.

        Mitä arvelet, paljonko ajatusaikaa ja sittemmin kirjoitusaikaa tää kahjo huoneenlämpöisine arkkuineen on käyttänyt miljonäärin aikaansa tällä palstalla ?

        Kysyn Sinulta koska minulle tämä suuri elämänkokemus on alkanut vasta alkuvuodesta.


      • 21NumBall
        ChiangHdMai kirjoitti:

        Heppunenhan kertoi tulleensa suomeen järjestämään lumpulleen viisumia ennen juhannusta.
        Mirkku on ollut hommissa ja on edelleen.

        Suomen suurlähetystö bangkokissa myöntää viisumeita suomeen , ei niitä tarvitse suomesta hakea, jos sulholla on asiat kunnossa, vuokramorsiamelle matkavakuutus, ja sulholta todistus että hän vastaa morsiamesta, sekä näyttää joko käteisellä tai tilillä muistaakseni 2400 euroa, että on varaa syöttää vuokramorsian, että sellainen reppana, tämä 2010.


      • ChiangHdMai
        21NumBall kirjoitti:

        Suomen suurlähetystö bangkokissa myöntää viisumeita suomeen , ei niitä tarvitse suomesta hakea, jos sulholla on asiat kunnossa, vuokramorsiamelle matkavakuutus, ja sulholta todistus että hän vastaa morsiamesta, sekä näyttää joko käteisellä tai tilillä muistaakseni 2400 euroa, että on varaa syöttää vuokramorsian, että sellainen reppana, tämä 2010.

        Niin, mutta Maijahan kokeneena herrasmiehenä tätä uusinta x-tyttöystäväänsä vielä kunnioittaessaan jätti tämän Korealaisten huomaan ja lähti suomeen puhelinsoittamaan, että mitäs nainen, sorry et nyt päässyt näkemään yötöntä yötä tänä vuonna mutta ensvuonna.


      • 21NumBall
        ChiangHdMai kirjoitti:

        Niin, mutta Maijahan kokeneena herrasmiehenä tätä uusinta x-tyttöystäväänsä vielä kunnioittaessaan jätti tämän Korealaisten huomaan ja lähti suomeen puhelinsoittamaan, että mitäs nainen, sorry et nyt päässyt näkemään yötöntä yötä tänä vuonna mutta ensvuonna.

        Imetkö mun palleja jahdilla viikonloppuna?


      • ChiangHdMai
        21NumBall kirjoitti:

        Imetkö mun palleja jahdilla viikonloppuna?

        Imen tottakai, koska me ei olla sama mies.


      • 21NumBall
        ChiangHdMai kirjoitti:

        Imen tottakai, koska me ei olla sama mies.

        Niin ei ollakaan vaikka joku luulee.


    • PippelisPuppelisPattis

      Heppunen on 50v ja ollut aviossa 27v.
      Kehuu lukuisilla tyttöystävillään ja 300 maksullisella.

      Nyt on tyttöystävä joka on tyytyväinen elämäänsä heppusen kanssa.

      Mahtoiko nämä suomalaiset vaimot tietää heppusen sen aikaisista maksullisista ja tyttöystävistä ?

      Entä kunkkukysymyksenä kysyn onko nykyinen niin elämäänsä tyytyväinen tyttöystävä tietoinen heppusen naiskokemuksesta ja heppusen naisten tosiasiallisesta arvostuksesta ?

      VÄITÄN ETTÄ MIKÄLI TÄMÄ TYTTÖYSTÄVÄ ON OLEMASSA, ON TÄMÄ TYTTÖ LYÖNYT KÄTENSÄ NIIN TÄYDELLISESTI PASKAAN, KUIN SANONTA TARKOITTAA.

      • seonlerpanelämää

        Niin ja sinä huutaja totaalisesti kylvet paskassa päiväsi, samalla toimimalla palstojen pilaajana.
        Todennäköisesti kirjoituksesi, joita vain vajakki voi raapustaa, tuottavat olemattomiin aivoisihi monen monta orgasmia aamuista-iltoihin...


      • SiamHDOriginalIi

        Jotkut epäilee että minä ja Pattayalla 6 x vuodessa käyvä Numba oltaisiin sama henkilö. No ei todellakaan olla. Me ollaan vain tosi hyvät ystävykset jotka vain muistuttaa toisiaan, mutta mulla on Immo Kuutsa kampaus oikealle ja Numballa on Immo Kuutsa kampaus vasemmalle. Minä olen 153 cm mutta Numba vain 151 ja puoli cm.

        Minä olen Chiang Maista ja Numba Hua Hinista. Jätekaupunki Pattaya sattuu vain olemaan siinä meidän puolivälissä, niin siksi me tavataan täällä Pattayan palstalla eikä esimerkiksi Hua Hinin palstalla, joka on maailman paras palsta ja matkailukohde. Pattaya on rottamainen kaatis.

        Aina kun me bablataan ja bailataan Numban kanssa mun Azimutin kannella, niin meillä on tosi hyvä tunnelma! Vähän poikamaista karhunpainia ja reilusti sikareita. Niitä me pössytellään ja miehistölle annetaan. Joskus myös vapaapäivä.
        Meillä on kummallakin kukkabisnes ja paljon kavereita.

        Ottaa päähän oikein kunnolla kun kaikki luulee että me ollaan vaan kaikki päivät Pattaya palstalla päivystämässä. Miksi kukaan niin luulisi? Me ei tajuta.

        Miksi me muka oltais kaikki päivät jollakin Pattaya palstalla päivystämässä? Pattayahan on tunkio ja rotanpesä. Mitä ihmettä me pohjoisen ja etelän perheelliset menestyjät siellä palstalla siis tehtäisiin jatkuvasti parin minuutin vastausviiveillä?

        Meillä on kuulkaas reppanat ihan muuta tekemistä tässä elämässä kuin netissä roikkuminen saati sitten jossakin Pattaya matkailupalstalla.

        Meillä on bisnekset, työt, amerikanmatkat, kaverit, kulkuneuvot ja perheet lapsinemme ja ne vie niin paljon meidän elämästä aikaa, ettei meillä olisi teoriassakaan mitään mahdollisuutta roikkua jonkun tunkion palstalla!? Tajuatteko miten typerää on edes väittää että me roikuttais täällä?

        Lopettakaa siis toi jauhaminen että minä ja Numba muka päivystettäis täällä tunkion palstalla bablaamassa mitä sattuu! Tai muuten sanon teitä Maijaksi MINSAN VÄLEIN!


      • laitoslerppa

        Epäilen että Lerppa uskoo oikeasti olevansa useita henkilöitä. Sujuvaa on tuo yksinpuhelu itsensä kanssa että pakko sen on olla ihan tosissaan.


    • ChiangHdMai

      Pilataampa hieman palstaa, kun siitä yksisuuntaisesti syytetään.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v.
      👙👠💘3 kuukautta.

      Onko joka tytön unelmamies ?

      • EiSininenNimimerkki

        Meitä suomalaisia on paljon täällä Pattayalla ja tunnemme kaikki toisemme, sekä luonnollisesti pidämme yhtä ja meillä on tottakai vaatimuksena jokaisen meidän käyttäytyvän kuten herrasmiehiltä joka tilanteessa edellytetään.
        Meillä on sanonta, että ryhmämme on juuri niin hyvä tai heikko,kuin sen heikoin lenkki.
        Luonnollisesti arvion kulloinkin suorittaa ryhmän ulkopuolinen jäsen,eikä varsinkaan heikoin lenkkimme.
        Palstakirjoitusten perusteella on tehtävissä objekstiivisia ja subjektiivisia päätelmiä ryhmämme Herrasmiesmäisyyden tosiasiallisesta tasosta.


    • Thaimaan kellon ajasta ei kyllä ole useita vuosia keskusteltu. Vasta muutama päivä kun selvisi tämän HDSiamin asuinpaikaksi Suomi se luulee aikaeron olevan Suomen kesäsikanakin 5 tuntia. Täydellinen idiootti koko tyyppi ja niin olet sinäkin Lerppa kun komppaat tätä HD lapsukaista,

      • Kulislainen

        Miten se Kulisjuttu ?


    • TarunTarkkailija

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

      • persläpilerpanaamu

        Persläpilerpan aamu alkanut...


    • ChiangHdMaijalle

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

    • Maija2010Original

      Maija.

      Maija, oletko ehtinyt tänään viettää glamourlaatuaikaa rakkaasi kanssa vai onko hän siirtynyt X-ryhmään? 💔💔💔

      Entä kumpaa olet ajatellut tänään enemmän, rakastasi vai minua? 💲💲💲💣💣💣💻💻💻

    • SateenkaariMaija

      Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
      Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
      Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
      Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

      Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
      Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
      Harmittaa kun olen sateenkaarimies.

    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

      • Maijan2010Ystävät

        Yhtyneet persläpilerpat Hua Hinistä ja Chiang Maista ovat päästäneet olemattomat taiteilijanlahjansa valloilleen, terrorisoiden palstoja illasta lähtien.
        Ilmeisesti mielisairaalapaikoista on huutava pula koska yhtä ihmisriepua eivät saa otettua suljetulle hoitoonsa, vai onnistuiko pakenemaan koko laitoksesta?

        Persläpilerppojen päivää saamme viettää jatkuvasti, kunnes saavat suljettua lopullisesti suljetulle, tai ylläpito poistaa hullun palstoilta.


    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • 2010Me

      Kaks` Maijaa, palstoil kirjottel
      Ol toisel heist Mersu ja toisel joku Cheyenne
      Asuivat Gay-Jomtiella ja Soilla
      Molemmil ol sama harrastus
      leridareit he rakastit
      Mut välii pit olla, ei yhtaikaa kiroittant
      Kas eihän yks ainoo Maijanen
      Kahteen paikkaan samal aikaa kirjoittais

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

      Päätimme lähteä moottoripyöräilemään Chiang Maihin, minä ajan ja kloonini istuu tarakalla.
      On mutkateitä kaveri on kertonu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe