Kenen tai keitten koirat haukkuvat Ukonkaivoksella jatkuvasti? Ovat koirien omistajat kuuroja vai vaan kiusanhenkisiä, kun eivät tajua miten jatkuva räksytys ärsyttää alueella asuvia?
Olisiko eläinsuojeluyhdistyksen syytä tarkistaa olosuhteita, jossa koira haukkuu jatkuvasti. Ilmeisesti koiralla ei ole hyvät oltavat.
Koirien haukunta
5
317
Vastaukset
- kuulaakalloon
Koiran omistajat ovatkin tavallista tyhmempää sakkia jotka eivät yleensä ymmärrä mitään. Ne, kuten niiden tyhmät koiratkin, pitäisi lopettaa.
- haukkuukokuuta
Koiran omistajan tulisi käydä joku koulutus miten koiraa koulutetaan. Pelokkaat, arat ja epävarmat haukkuvat ja ärisevät.
Lopettamisesta puhuminen niin koiran kuin ihmisen on asiatonta.
- asukki
Haukkuvat varmaan niitä vapaana kulkevia kissoja jotka pitäisi lopettaa koirien sijaan.
- Vorovei
Minä ainakin haluaisin sellasen vahtikoiran joka haukkuu kaikkea mikä liikkuu. Haukiputaalla liikkuu joku rosvoporukka joka pöllii pihalta kaiken minkä voi rahaksi vaihtaa. Jos ois isoääninen koira niin pysys tavarat tallella.
- koirienkuuluuhaukkua
Koirat haukkuu karavaani kulkee ei sen väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512