Mistä olette löytäneet maton, joka voidaan kaupassa leikata ja kantata sentilleen eteiseenne sopivaksi? Tavoitteena olisi suojata uusi parketti kuralta kenkähyllylle asti, eli pinnan pitäisi olla paitsi tyylikäs (mielellään joko yksi- tai korkeintaan kaksivärinen) myös kosteutta kestävä ja helppo putsata. En hae suurta, karheaa kynnysmattoa, vaan jalalle mukavampaa, kuten juuttipohjaista. Eräs huonekalukauppa tarjoaa kyseisenlaista mattoa hintaan reilu puolitoista sataa parilta neliöltä, mikä tuntuu melkoisen paljolta. Oletteko löytäneet kohtuullisemmalla hinnalla sellaista jostain pääkaupunkiseudulta?
Eteiseen kunnon matto
5
2146
Vastaukset
- Pasi
Löysimme juuri tällaisen Tampereen RTV:ltä. Hinta taisi olla n. 40e/m2 ja kanttaus 2,50e/pää.
- Muru
on Tallbergin puistotiellä yritys nimeltä Kowec, jonka palveluihin olen ollut poikkeuksellisen tyytyväinen. Hinta, työn laatu ja nopeus poikkeuksellisen kohdallaan omissa tilauksissani.
Itse teetin vastaavantyyppisen maton mittojen mukaan tavallisesta kokolattiamattotyyppisestä materiaalista. Juuttityyppinen matto oli sielläkin (suoraan rullasta) varsin kallista - halvalla sitä ei taida mistään edes saada. - Sanna
Oletko katsellut Etolan mattoja. Ostin sieltä noin 5 vuotta sitten maton eteisen käytävään ja on pysynyt todella hyvässä kunnossa. (on leikattu ja saumattu mittojen mukaan)
- täälläkin etsitään!
Että kerro jos löysit!
Löysin yhden maton hobbyhallista joka voisi olla sopiva eteiseen.. mutta kuka leikkaisi ja kanttaisi maton? Ja tulisiko siitä matosta sitten hyvä?
Tiedätkö muuten että käykä joku paperimatto eteiseen. Ne valmis käytävämatot on aika karseita! Ikäänkuin eteisen pitäisi näyttää joltain halvalta tai maton vain ja ainoastaa suojata lattiaa.. Eivät ole vielä mattojen valmistajat tajunneet... - unohtui
Tällä se joka myls etsii eteiseen mattoa.... löysin yhden...
laatumatto.fi sivuilta kannattaa käydä katsomassa. Mutta kyllä kunnon mattoon menee rahaa! Tosin kyllä sellaisen tulisi löytyä ilmat tähtitieteellisiä summia kuitenkin...
ilmoittele jos löydät jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855