Oispa poikaystävä D:

Nakkiveneeee

Entiiä mikä siinä on ku en löydä sellasta oikeesti mukavaa ja aitoo poikaa, joka välittäis oikeesti. Sellasta, joka osaa puhua asioista ja joskus olla vaa hiljaa yhessä. :D Vaadinko vaan liikaa vai missä tälläset pojat piileskelee? :DD
T16 Keski-Suomesta

20

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nkkkkj

      Täällä mää oottelen tuu hakee
      P16 keskisuomesta

      • Lolololooo

        Onko sul mitää mis voisin ottaa yhteyttä?:) Eriasia toki kelpaanko mä ;D


      • Nkkkj

        Nii i no mitä kehtaaan antaa oot kumminki joku mun koulusta:D


    • Juhisz97

      Täällä olis yks kuvailemas yksilö vaan en tunnu kelpaavan kenellekään. En osaa selittää mut jotkut sanoo että oon pelottava ja koska pukeudun kuten lystään niin en kelpaa. Voi vitun vittu että elämä on vaikeaa... Voit laittaa viestiä Kikissä Juhisz97

      • hyiolkoon

        Mut sähän kiroilet kun rantarosvo. Oot pedofiiili!


    • Sinulle "Nakkiveneeee" on tarjolla hellä seniorimies kaikkiin ihaniin yhdessä oloihin kanssasi.
      Yhteystietoni ovat profiilissani joten ota yhteyttä ja sano missä ja milloin saan tavata Sinut kasvotusten.
      Suukkoterveisin
      Jalokala

      • Nakkiveneeee

        Saattaa johtua huonosta netistäni, mutta en pääse sun profiiliin jostain syystä😔 Minkä ikänen oot ja mistä päin?


    • sdafdfssdfa

      Sellaset jotka välittää oikeasti on ne samat jotka raakataan ekana ulos, yleensä jo treffejä suunniteltaessa koska ovat tylsiä että nainen toteaa, että on niitä semmosiakin miehiä joilla on munat. Pariin otteeseen lähestynyt parinhakua siltä kantilta, että mitäs jos ei vaan menis panemaan, ja kiinnostuiskin ihan oikeesti ja rupeaisi ystäväksi! Noh, neiti ilmottaa, et ku meil ei o kemiaa ja bla bla blaa ni haluun olla vain ystävä.. eli. NEXT. on niitäkin naisia jotka antaa. Eli on se jatkossakin vaan vedettävä ne lentokapteeni-kännit päädyttävä panemaan. Joskus käy niin, että neiti jää pidemmäksikin aikaa riesoiksi. Ei miehet, jota naiset haluaa vaan ole semmosia :( valitan.

      • p18ggg

        aikamoista paskaa


    • Heinolan setä päivystää seksipalstalla, kannattaa mennä sinne..

    • Ei ole liikaa pyydetty, vaikutat tosi mukavalta tytöltä(:

    • luukasluukku

      Mä olisin sellainen

    • Huutinen

      Täällähä minä :) (keski-suomi)

    • Eipä taida olla

    • Söpöpoitsu

      Täällä ois pohjosesta keski suomesta poika jos kiinnostaa nii laitas yhteystietoja

      Ps16v

      • hahhahhahhaahhaaa

        söpöpoitsu?


      • Söpöpoitsu
        hahhahhahhaahhaaa kirjoitti:

        söpöpoitsu?

        Mitä


    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      tulkaa hakee kalliontie 7 halkokarista oon 19 vuotias nuori nainen, tykkään polttaa tupakkaa ja nuuskaakin käytän. tykkään olla ulkona paljon ja valvon myöhään olen mustahiuksinen

      • Anonyymi

        Minulla aivan sama olen 20v ja poltan myös vapea.... tykkään samoista asioista kuin sinä :D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe