Oispa poikaystävä D:

Nakkiveneeee

Entiiä mikä siinä on ku en löydä sellasta oikeesti mukavaa ja aitoo poikaa, joka välittäis oikeesti. Sellasta, joka osaa puhua asioista ja joskus olla vaa hiljaa yhessä. :D Vaadinko vaan liikaa vai missä tälläset pojat piileskelee? :DD
T16 Keski-Suomesta

20

1506

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nkkkkj

Täällä mää oottelen tuu hakee
      P16 keskisuomesta

• Lolololooo

Onko sul mitää mis voisin ottaa yhteyttä?:) Eriasia toki kelpaanko mä ;D

• Nkkkj

Nii i no mitä kehtaaan antaa oot kumminki joku mun koulusta:D

• Juhisz97

Täällä olis yks kuvailemas yksilö vaan en tunnu kelpaavan kenellekään. En osaa selittää mut jotkut sanoo että oon pelottava ja koska pukeudun kuten lystään niin en kelpaa. Voi vitun vittu että elämä on vaikeaa... Voit laittaa viestiä Kikissä Juhisz97

• hyiolkoon

Mut sähän kiroilet kun rantarosvo. Oot pedofiiili!

• Sinulle "Nakkiveneeee" on tarjolla hellä seniorimies kaikkiin ihaniin yhdessä oloihin kanssasi.
      Yhteystietoni ovat profiilissani joten ota yhteyttä ja sano missä ja milloin saan tavata Sinut kasvotusten.
      Suukkoterveisin
      Jalokala

• Nakkiveneeee

Saattaa johtua huonosta netistäni, mutta en pääse sun profiiliin jostain syystä😔 Minkä ikänen oot ja mistä päin?

• sdafdfssdfa

Sellaset jotka välittää oikeasti on ne samat jotka raakataan ekana ulos, yleensä jo treffejä suunniteltaessa koska ovat tylsiä että nainen toteaa, että on niitä semmosiakin miehiä joilla on munat. Pariin otteeseen lähestynyt parinhakua siltä kantilta, että mitäs jos ei vaan menis panemaan, ja kiinnostuiskin ihan oikeesti ja rupeaisi ystäväksi! Noh, neiti ilmottaa, et ku meil ei o kemiaa ja bla bla blaa ni haluun olla vain ystävä.. eli. NEXT. on niitäkin naisia jotka antaa. Eli on se jatkossakin vaan vedettävä ne lentokapteeni-kännit päädyttävä panemaan. Joskus käy niin, että neiti jää pidemmäksikin aikaa riesoiksi. Ei miehet, jota naiset haluaa vaan ole semmosia :( valitan.

• p18ggg

aikamoista paskaa

• Heinolan setä päivystää seksipalstalla, kannattaa mennä sinne..

• Ei ole liikaa pyydetty, vaikutat tosi mukavalta tytöltä(:

• luukasluukku

Mä olisin sellainen

• Huutinen

Täällähä minä :) (keski-suomi)

• Eipä taida olla

• Söpöpoitsu

Täällä ois pohjosesta keski suomesta poika jos kiinnostaa nii laitas yhteystietoja

Ps16v

• hahhahhahhaahhaaa

söpöpoitsu?

• Söpöpoitsu
        hahhahhahhaahhaaa kirjoitti:

söpöpoitsu?

Mitä

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

tulkaa hakee kalliontie 7 halkokarista oon 19 vuotias nuori nainen, tykkään polttaa tupakkaa ja nuuskaakin käytän. tykkään olla ulkona paljon ja valvon myöhään olen mustahiuksinen

• Anonyymi

Minulla aivan sama olen 20v ja poltan myös vapea.... tykkään samoista asioista kuin sinä :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      232
      4123
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      174
      3664
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      312
      2915
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      270
      2416
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2026
    6. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      60
      1882
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      46
      1802
    8. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      59
      1760
    9. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      61
      1547
    10. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      72
      1440
    Aihe