Oispa poikaystävä D:

Nakkiveneeee

Entiiä mikä siinä on ku en löydä sellasta oikeesti mukavaa ja aitoo poikaa, joka välittäis oikeesti. Sellasta, joka osaa puhua asioista ja joskus olla vaa hiljaa yhessä. :D Vaadinko vaan liikaa vai missä tälläset pojat piileskelee? :DD
T16 Keski-Suomesta

20

1441

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nkkkkj

Täällä mää oottelen tuu hakee
      P16 keskisuomesta

• Lolololooo

Onko sul mitää mis voisin ottaa yhteyttä?:) Eriasia toki kelpaanko mä ;D

• Nkkkj

Nii i no mitä kehtaaan antaa oot kumminki joku mun koulusta:D

• Juhisz97

Täällä olis yks kuvailemas yksilö vaan en tunnu kelpaavan kenellekään. En osaa selittää mut jotkut sanoo että oon pelottava ja koska pukeudun kuten lystään niin en kelpaa. Voi vitun vittu että elämä on vaikeaa... Voit laittaa viestiä Kikissä Juhisz97

• hyiolkoon

Mut sähän kiroilet kun rantarosvo. Oot pedofiiili!

• Sinulle "Nakkiveneeee" on tarjolla hellä seniorimies kaikkiin ihaniin yhdessä oloihin kanssasi.
      Yhteystietoni ovat profiilissani joten ota yhteyttä ja sano missä ja milloin saan tavata Sinut kasvotusten.
      Suukkoterveisin
      Jalokala

• Nakkiveneeee

Saattaa johtua huonosta netistäni, mutta en pääse sun profiiliin jostain syystä😔 Minkä ikänen oot ja mistä päin?

• sdafdfssdfa

Sellaset jotka välittää oikeasti on ne samat jotka raakataan ekana ulos, yleensä jo treffejä suunniteltaessa koska ovat tylsiä että nainen toteaa, että on niitä semmosiakin miehiä joilla on munat. Pariin otteeseen lähestynyt parinhakua siltä kantilta, että mitäs jos ei vaan menis panemaan, ja kiinnostuiskin ihan oikeesti ja rupeaisi ystäväksi! Noh, neiti ilmottaa, et ku meil ei o kemiaa ja bla bla blaa ni haluun olla vain ystävä.. eli. NEXT. on niitäkin naisia jotka antaa. Eli on se jatkossakin vaan vedettävä ne lentokapteeni-kännit päädyttävä panemaan. Joskus käy niin, että neiti jää pidemmäksikin aikaa riesoiksi. Ei miehet, jota naiset haluaa vaan ole semmosia :( valitan.

• p18ggg

aikamoista paskaa

• Heinolan setä päivystää seksipalstalla, kannattaa mennä sinne..

• Ei ole liikaa pyydetty, vaikutat tosi mukavalta tytöltä(:

• luukasluukku

Mä olisin sellainen

• Huutinen

Täällähä minä :) (keski-suomi)

• Eipä taida olla

• Söpöpoitsu

Täällä ois pohjosesta keski suomesta poika jos kiinnostaa nii laitas yhteystietoja

Ps16v

• hahhahhahhaahhaaa

söpöpoitsu?

• Söpöpoitsu
        hahhahhahhaahhaaa kirjoitti:

söpöpoitsu?

Mitä

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

tulkaa hakee kalliontie 7 halkokarista oon 19 vuotias nuori nainen, tykkään polttaa tupakkaa ja nuuskaakin käytän. tykkään olla ulkona paljon ja valvon myöhään olen mustahiuksinen

• Anonyymi

Minulla aivan sama olen 20v ja poltan myös vapea.... tykkään samoista asioista kuin sinä :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      122
      3898
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      46
      3361
    3. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      36
      2667
    4. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      207
      2636
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2522
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      46
      1953
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      115
      1536
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1498
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1466
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      73
      1223
    Aihe