Odotan laajempia valikoimia kuin S-marketissa. Olen käynyt kummassakin ja tulen jatkossakin käymään. Järvituuli oli lähempänä ja on ollut helpompi ja miellyttävämpi käydä. Uudessa paikassa Tervantiellä on hankalaa autottomien vanhusten käydä ja liikepaikan ympäristö on turvattomampi lukuisine liikkeineen ja ohikulkijoineen. Mäkiä ja alikulkutunneleita,ei hyvä.
S-marketissa on OTTO automaatti. S market on juuri irtisanonut pankkiautomaatti sopimukset tiloissaan. Miten käy Keuruun OTTO automaatin? Säilyykö ABC oleva automaatti?
Koska uusi K-Citymarket avataan Keuruulla?
20
2042
Vastaukset
- Listalöytyylehdistä
Otto pankkiautomaatti poistetaan Keuruun S marketin yhteydestä.
- Nostomaatti
Ja tilalle tulee nosto-automaatti...
- ihanvaantiedoksi
Kauan saat avajaisia odottaa, sillä Keuruulle ei tule K-Citymarkettia vaan K-Supermarket!
- EiKeskolle
Yleensä ne "laajemmat" valikoimat tarkoittaa sitä, että kun aikaisemmin hyllyssä oli yksi rivi (jono) jotakin tuotetta, niin "laajemmasa valikoimassa" niitä on kaksi tai vielä useampi......
Ja eipä ole kukaan toistaiseksi sanonut millä vuosituhannella K-Citymarket keuruulle tulee..........- Turvallisuushuolettaa
Uutta K-markettia avauksessa varmasti tarkoitettiin. Nykyisen Järvituulen valikoima on ollut laajempi eräiltä osin kuin S Marketin jonka bulkki tuotteet ja Rainbow ovat esillä parhaiten ja Suomessa tehdyt tuotteet ovat alimmissa hyllyissä.
Uusi K kauppa on huonommassa paikassa mäen takia. Pyörällä liikkuvalle vaarallinen. Ja muutenkin turvattomampi kaupan paikka koska monta liikettä lähekkäin niin on epämääräisiä oleskelijoita,joita saa varoa. - Ruokakauppakaukana
Tervantie 2 onkin sitten vielä kauempana kuin Tehtaantien Veikon kone. Hankalaksi tulee ruokakaupassa käynti toiselta puolen keskustaa. Apteekki ja Alko,josta viis koska en tarvitse,tulee samaan rakennukseen. Taitaa tulla rauhaton paikka. K-Supermarket on ainoa jota tarvitsen. Keuruuntien Apteekki on oikealla paikalla ja muutkin liikkeet ja palvelut. Mitä tulee Alkon paikalle?
- Qäöwlelfkkgjhjjh
Ja mita tulee Järvituuleen paikalle kun vapautuu? Tyhjiä liikehuoneistoja on muitak,rättiliikekin meni juuri konkkaan.
- noinsevaanon
S-ketju laittaa omat automaatit ja uskoisin,että myös Ottomaattikin varmaan sijotetaan johonkin uuden kaupan läheisyyteen.Onhan se ihan ymmärrettävää,että nykyinen keskusta käy ahtaaksi eikä sinne mahdu rakentamaan mitään liikekeskuksia eli pakkohan keskusta on levittäytä johonkin suuntaan ja nyt suunnaksi on otettu tuo haapamäentien varsi.
- Kassi-Alma
Mielestäni Sokkari on vajonnut aika alas viime aikoina. K-ryhmä ottanut selkeän niskalenkin uuden kauppakeskuksen avulla. Onneksi meillä on valinnanvaraa Lidl ja MegaMarket.
- Kkkkkkkkkkonparempi
Tapahtuu tuotteiden katoamista valikoimista. Pesuaine,marmeladi,shampoo,saippua,huomannut. Tai vaihdetaan huonompaan tuotteeseen. Esim. Lumene kosmetiikka ihovoiteet,ei ole enää herkälle iholle tarkoitettuja voiteita. Hyllyjä ei aina täytetä. Harmi kun käy harvoin kaipassa. En osta mitään ulkomailla tehtyjä muka halpoja Rainbow tuotteita. Ulkomaiset tuotemerkit aina paremmin esillä. Tuotevalikoimaa voisi tarkastella uudelleen ja järkevöittää. Kummassakin kaupassa siis Järvituulessa täytyy käydä ja sekin on hyvä asia. En halua olla yhden kaupan asiakas enlä ole korttien orja. Eikä mega ja lidl kiinnosta ollenkaan,en käy niissä.
- JosEiHalutakaanMyydä
Megamarket meni perseelleen "uudistuksen" myötä! Nyt pitäis ruoka-ostosten takia kiertää hehtaarihallin puolestavälistä, kun ennen pääsi suoraan korin ottamisen jälkeen.... no jos asiakkaan rahat ei kelpaa kauppiaalle, niin ei voi muuta todeta kuin, että kaupalla menee silloin liian hyvin! On kuulemma moni muukin antanut asiasta myyjille ja kauppiaalle palautetta..........
- raharatkaisee
K-kauppa saa asiakkaita ohikulkevista ihmisistä, kun on tuolla järvisuomentien varrella, mutta jalkapelissä kulkeville paikallisille uusi paikka on hankala. Oman pitäjän asukkaille siityminen uuteen paikkaan on huono vaihtoehto. Mutta eipä sitä keskon pamput laskelmissaan huomioi. Raha ratkaisee. Palvelu ei ole ollut koskaan keskon osaamisessa etusijalla. Edullisesti jos haluaa keuruulla käydä ruokatarvikkeita ostamassa, niin silloin suuntana on joko Lidl tai S-market. Jos on hirmuisesti rahaa, niin sitten voi päivittäin käydä asioimassa Järvituulessa tai Megassa. Molemmista löytyy tietty tarjouksia ja hyviäkin, mutta ei ne aina ole ne tarjoustuotteet mitä kullakin kauppareissulla tarvitsee.
- kkkkjassskin
Olen eri mieltä edellisen kanssa. Olen löytänyt käyttämäni tuotteet helposti Jörvituulen hyllystä. Mitähän palvelua edellinen tarkoittaa? Hyllyjä täytetään hyvin,paremmin kuin Smarket. Sininen maito on esim. samanhintainen kummassakin 0.98e kuten varmasti kaurahiutaleetkin ja ruisleipä. En lue edes tarjous ruokamainoksia koska ostan mitä haluan. En syö makkaraa,pitsaa,pullaa,enkä juo lidl siideriä tms. Koska ruuan laatu,terveellisyys ja maku merkitsee minulle enemmän. Uudessa Järvituulessa tulen käymään kuten ennenkin samoin S-market koska siinä lähellä on Apteekki,posti,ym liikket. Toivottavasti uuden kauppapaikan edustalle ei tule häiriköitä lorvimaan.
- eiseiponmäeltä
Olen ihan paikkakuntalainen ja K-Marketin uusi sijainti on minulle on hyvä. Huomaan että tänne kirjoittajat/valittajat asuvat toisella puolella keskustaajamaa. Pääsen uuteen kauppaan hyvin jalkaisin, nykyinen on paljon kauempana.
- SmarketEIriitä
Tänään uutisoitu että Kesko lisää OTTO automaatteja kauppojensa yhteyteen. Paikkoja ei vielä kerrota. Saammekohan me Keuruulla tutun OTTO automaatin uuden kaupan yhteyteen?
S-kauppa market käyttää Huom. norjalaista Nostoa,jota en halua käyttää. Käteistä rahaa täytyy aina olla vaikka käyttää pankkikorttia kaikessa mahdollisissa ostoksissa.
Pyörällä Jkl tien suunnasta kaupassa kävijälle uusi paikka on vaikeampi ja vaarallinen mäkien ja alikulku tunnelin takia. Onkohan taksia käyttävät ja odottelevat vanhemmat asiakkaat otettu huomioon?
- ostelija
Mietipä tätä Reissumies leipä Järvituuli 0,89 euroa, S- Market 0,39 euroa. Ja monta muuta tuotetta on S- Marketissa halvempia. Vaikka onhan S- Marketkin nostanut hintoja. Järvituulessa on hyviä jätski tarjouksia, joita ei S- Marketissa ole, siksi käyn joskus Järvituulessa. Keuruun kalleimmat kaupat ovat Megamarket ja Järvituuli. Ja nyt Järvituulen muutettua, tulee sitten käytyäkin pelkästään S- Marketissa.
- eikurriaeimargariinia
Ihmisillä on omat leipä ja ruoka maut. Oma käyttämäni ruisleipä on samanhintainen kummassakin ja en viitsi paljon hintoja vertailla. Kun ei tupakoi,ei juo alkoholia,limsoja eikä hassaa veikkauksiin yms. rahojaan ei tarvitse sentilleen ruokamenojaan laskea. Pitää myös tietää ettei terveellinen ruoka tarkoita paisteja tai mausteliemissä lilluvia kananpaloja.
- eivertailla
Et vertaile hintoja mutta tiedät leipäsi maksavan samanverran kummassakin kaupassa.......
- itsestäkiinimitäosaaosta
Pitääkö joka asiaa vängätä palstoilla niinkuin ei tajuaisi tuotakaan edellisen viestin sisältöä?
Onko vaikeata tajuta etteivät kaikki tee ostoksia halvimman hinnan mukaan muutaman sentin takia ei syö esim. leipää,josta ei pidä. Onko kurri maito halvempaa? En tiedä koska en ostaisi,vettä saa hanasta.
Usein hyvin saitoja ovat myös ihmiset joilla ei ole siihen syytä,se on vain pinttymä ettei saa tuhlata ja pitää elää muutenkin sääntöjen mukaan.
Hyvänmakuista ja terveellistä ruokaa voi ostaa halvalla ja syödä ja nauttia tekemällä oikeita valintoja. Joskus näkee kaupassa ostoskärryjä joiden tuotteista näkee ettei osata itse ruokaa laittaa eikä välitetä omasta terveydestä ja hyvästä olosta. Rahaa on mutta ei tietoa miten pysyä normaalipainossa.
- järjenkäyttösallittu
Automaatit vain lisääntyy,kun nuo otto-maatit siirtyy K-markettiin ja S-ketjulle tulee omansa apsille ja kaupan seinään eli ihan turhaan olette huolissanne,käteistä tulee Keuruulla saamaan jatkossakin,jos vaan kate piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760