Nyt pitäisi saada selville mitä aktiviteettejä löytyy Porista. Työporukan kanssa pitäisi keksiä tekemistä 1-3h. Mitä suosittelette? Itse en asu Porissa, joten tuntemus on aika heikolla pohjalla.
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.
Porin aktiviteetit
4
3971
Vastaukset
- juhakankkunen
Voisitte kiskoa toisianne kankkuun uimahallissa josta on muodostunut yleinen homoluola koska sen ovat vallanneet alan sedät.Toisaalta voit mainita hetken odottelun jälkeen oman firmasi joka tarjoaa näitä muka kaipaamiasi aktiviteetteja jos kankkuun vedoiltasi ehdit.
- Keilahalliparempi
En usko, että koko firman porukkaa tykkää sinun lempipuuhastasi.
- viettämäänpäivääporiin
Löytynyt keilailua ja lasersotaa ja kiipeilyä Ytterin nurkissa, mut voi olla vähän viileetä kuukauden päästä. Eikö oikeesti ketään voi vinkata lisää?
- pikkusenlirahti
No porin parasta antia on käydä kusemassa kokemäenjokeen etelärannassa. Porilaisten kuningaslaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395