Esimerkillinen Kajaani

rikastutaankaikki

Kajaani on onnistunut mamujen kotouttamisessa kiitettävin arvosanoin ja paikalliset elävät heidän kanssa sopuisasti niin kuin on tarkoitettukin. Kajaani voisi olla mamujen ikioma kaupunki ja tänne heitä voisi ottaa muutama kymmenentuhatta lisää.

18

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työmiehiä

      Eipä arvannut tänään linja- autoasemalla missä maassa on...

    • organtrader

      Tottakai otetaan, vaikka 100000, sydämistä, pernoista ja maksoista saa mukavan katteen kassaan.
      Hyvin on integroituneet multaan, ei mitään ongelmaa.

    • muslimbomb

      Kerätään mamut linja-autoasemalle ja panostetaan se , sehän on menossa purkuun .
      Pääsisimme eroon kahdesta ongelmasta.

      • näinmeteemme

        just.


    • Taavettitöppö

      Aika huono provo tähän ajan kohtaan. Tämä on vain ajan kysymys milloin meillä kainuussa tapahtuu vastaava tapaus. Toivottavasti ei koskaan...

      • puukkoallua

        Tietenkin tapahtuu jotain ei välttämättä tuollaista mutta silti jotain odottamatonta.!
        Nämä namu mamut osaa mitä vain ja ovat joka paikassa sänkättämässä ja kyttäämässä .


      • Sihteerinkanssa

        Kajaani hallin pikkupomo onneksi järjestää niille ajankulua niin ei tämmöistä täällä tapahdu


    • Mizzabes

      Ihan varmasti tapahtuu Kajaanissakin! Johan ne siat tappoi miehen Otanmäessä, vai onko unohtunut? Eihän täällä enää ees uskalla tksin lähtee illalla lenkillekään!

    • peloissaan

      Ainakin itse olen iltaisin kokenut erittäin turvattomaksi oloni kun kävelen mamujen ohi.

      • etmeekumminkaan

        missäniitäon illalla?!


      • Laajis
        etmeekumminkaan kirjoitti:

        missäniitäon illalla?!

        No ainakin laajankankaalla!


    • mulukosilimät

      ei yhtään enää,entisetki kaikki siperiaan!!!!!!!!!!!!

    • bgdfj

      nehän on jo siperiassa kun ne on kajaanissa.

    • merkitilmassa

      Hallituksen toivomia "hiljaisia hetkiä" tulee varmaa lisää.

    • kfkfkf

      Matujen "kotouttaminen" onnistunut? Eihän nuo ole vasta kuin tappaneet yhden ja kuinkahan monta raiskanneet tai pahoinpidelleet. Noita asioita on salattu. Rahaa on jaettu taskut täyteen etteivät toteuta mitään. Heti kun rahahanat lyödään kiinni, alkaa levottomuudet puhumattakaan tilanteesta kun annetaan karkotuspäätöstieto. Saattepa vielä nähdä.

      Hycin meillä menee. Me vielä rikastutaan tällä. Ei mulla muuta.

    • konservatiivi1

      Kuhmo epäonnistunut "mamujen" kotouttamisessa ja vastaanottamisessa täysin, ei yhtään tapausta. Joten kiitän ja kumarran syvään kunnan päättäjiä tästä epäonnistumisesta. Toivon että mahdollisimman moni kunta/kaupunki/ yms. onnistuisi näin epäonnistumaan.

    • pelkoseksikiehtoo

      Sadomasokismi-suvakit nauttivat tilanteesta nyt entistä enemmän, Kajaanissakin

      Wikipedia:
      Sadomasokismi on seksuaalista toimintaa, johon liittyy leikittelyä valtasuhteilla, sitomista tai nauttimista kivusta tai muista voimakkaista tuntemuksista

    • adasdasdsa

      Koraanista otettuja ohjeita ei ilmeisesti saa postata. Saako Raamatusta? Jos näen täällä sellaisia aion tehdä ilmoituksen erinäisiin paikkoihin. Suomi24 on perseestä. Suomi24 ylläpitäjät on perseestä. HAistakaavittu kyrpänaamat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe