Tämä on sinun politiikasi syytä.
Eroa Juha Sipilä
13
481
Vastaukset
Nyt äkkiä rasismin vastainen konsertti jossa esiintyy paleface 17000 kokouspalkkiolla.
- Mikäliminäkin
Voin kyllä todella kuvitella tärisevän Juha Sipilän, jonka silloin, kun terroristiteko tapahtui ulkomailla, oli aina helppo papukaijana toistaa: "ajatukseni ovat luonanne" ja vastaavaa...
No, onko nyt Turun suhteen tullut vastaavaa? Että "ajatukseni ovat Turussa"?
Eipä ole kai kuultu/nähty? - Hipilänsintti
ettäettä siittä lähdetäänlähdetään että kyseessäkyseessä on yksittäisyksittäistapaus ää ääyksittäistapaus jaja olen olen valmis antamaan antamaan oman asuntoni heidän käyttökäyttöönsä. siittä on on nyt pidetpidettävä kiinni ettäettä ää ei pidä tehdätehdä liian piakisia johtojohtopäätöksiä
- soumi_sumalaisile
Ehdotan, että J. S. majoittaa epäillyn täysihoidolla K:n luksusasuntoonsa. Kuten oli jo aiemmin aikeissa ja useampia.
- tilaustyötä
Ennen oli kommunismi millä peloiteltiin kansaa, nykyään kun ei ole kommunismia, niin tilalle otettiin terrorismi, aina pitää olla peloite kanssa vastaan, että ne saadaan pidettyä nöyrinä kapitalismin edessä.
- eroatoope
SIPILÄ! Oletko mielestäsi onnistunut tehtävissäsi? Voin kertoa että VITUIKSI MENI!!!
Terroristit vilistää pitkin Suomen katuja murhaamassa SUOMALAISIA. Ole nyt siis MIES ja vedä KERRANKIN OIKEAT johtopäätökset ja eroa virastasi ja painu niin pitkälle ettet ikinä näy etkä kuulu ja v ie hyysäri ministerisi mukanasi. - Vihaanteitäsydämmestäin
Pankaa suvakkiministerit ja kaikki suvakit naru kaulaanne ja hypätkää kaivoon. Nyt on suomineito raiskattu teidän ottolapsienne toimesta ja tämähän oli vasta alkua.
- zxfghjäötre
on onnistunut.
https://www.youtube.com/watch?v=6dmRum8Nh04 - MiksEiKysytä
Yksikään toimittaja ei olekysynyt Sipilältä siitä asunnonluovutusideasta, että miten niinkuin omasta mielestä meni? Ei yksikään!
- SoitanHetiPoliisinJos
Ei saa antaa pelolle valtaa. Kävin juuri Turussa viikko sitten ja ANNAN PELOLLE VALLAN. En enää ikinä päästä ketään etnistä lähelleni. Se on mun selviytymisstrategia ja oma valinta. Pysykää kaukana musta. MINULLA ON OIKEUS PELÄTÄ!!!
- Kälättäjä
Nyt onkin Sipilällä ero lähellä.Ei auta jos alkaa laittaa rajoja kiinni,tuo papukaijatoustelija on menettänyt kansan luottamuksen täydellisesti.
Ihmiset ovat kuukausia odottaneet rajojen sulkemista,Vokkien ovien lukkoon laittamista,turvaa kaduille ja tuo poliittisen itsemurhan tehneen ääliön päähän ei vain ole putkahtanut ajatus voisiko jotain tehdä toisin kuin tähän asti,ja niin,nyt se on hänen osaltaan liian myöhäistä.
Nyt on kansa saanut tarpeekseen ja ainoa vaihtoehto onkin vetää kravatti tosi tiukalle,kammata hiukset,astua kansan eteen,pyytää virheitään anteeksi ja jättää hallituksen eroilmoitus.
EROA !!!!! - gjgjgjjg
Kyllä se on aivan hävytöntä, että suomalaisten pitäisi tukahduttaa tunteensa,, tuo vanha fraasi : älkää antako pelolle valtaa, eikös ole muuta sanottavaa. Tunne kumpuaa aina jostain, ei sitä voi estää. Meinataanko tämäkin oikeus, pelätä, viedä meiltä. Onko täällä enää mitään oikeutta suomalaisille, pitäisi olla oikeusvaltio, kaukana siitä. Minä ainakin aion pelätä niin paljon kuin tunnen,, koska olen tunteva ihminen, en mielisairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078