Eroa Juha Sipilä

Kddid82k

Tämä on sinun politiikasi syytä.

13

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt äkkiä rasismin vastainen konsertti jossa esiintyy paleface 17000 kokouspalkkiolla.

• Mikäliminäkin

Voin kyllä todella kuvitella tärisevän Juha Sipilän, jonka silloin, kun terroristiteko tapahtui ulkomailla, oli aina helppo papukaijana toistaa: "ajatukseni ovat luonanne" ja vastaavaa...

No, onko nyt Turun suhteen tullut vastaavaa? Että "ajatukseni ovat Turussa"?

Eipä ole kai kuultu/nähty?

• Hipilänsintti

ettäettä siittä lähdetäänlähdetään että kyseessäkyseessä on yksittäisyksittäistapaus ää ääyksittäistapaus jaja olen olen valmis antamaan antamaan oman asuntoni heidän käyttökäyttöönsä. siittä on on nyt pidetpidettävä kiinni ettäettä ää ei pidä tehdätehdä liian piakisia johtojohtopäätöksiä

• soumi_sumalaisile

Ehdotan, että J. S. majoittaa epäillyn täysihoidolla K:n luksusasuntoonsa. Kuten oli jo aiemmin aikeissa ja useampia.

• tilaustyötä

Ennen oli kommunismi millä peloiteltiin kansaa, nykyään kun ei ole kommunismia, niin tilalle otettiin terrorismi, aina pitää olla peloite kanssa vastaan, että ne saadaan pidettyä nöyrinä kapitalismin edessä.

• eroatoope

SIPILÄ! Oletko mielestäsi onnistunut tehtävissäsi? Voin kertoa että VITUIKSI MENI!!!
      Terroristit vilistää pitkin Suomen katuja murhaamassa SUOMALAISIA. Ole nyt siis MIES ja vedä KERRANKIN OIKEAT johtopäätökset ja eroa virastasi ja painu niin pitkälle ettet ikinä näy etkä kuulu ja v ie hyysäri ministerisi mukanasi.

• Vihaanteitäsydämmestäin

Pankaa suvakkiministerit ja kaikki suvakit naru kaulaanne ja hypätkää kaivoon. Nyt on suomineito raiskattu teidän ottolapsienne toimesta ja tämähän oli vasta alkua.

• zxfghjäötre
    • MiksEiKysytä

Yksikään toimittaja ei olekysynyt Sipilältä siitä asunnonluovutusideasta, että miten niinkuin omasta mielestä meni? Ei yksikään!

• SoitanHetiPoliisinJos

Ei saa antaa pelolle valtaa. Kävin juuri Turussa viikko sitten ja ANNAN PELOLLE VALLAN. En enää ikinä päästä ketään etnistä lähelleni. Se on mun selviytymisstrategia ja oma valinta. Pysykää kaukana musta. MINULLA ON OIKEUS PELÄTÄ!!!

• Kälättäjä

Nyt onkin Sipilällä ero lähellä.Ei auta jos alkaa laittaa rajoja kiinni,tuo papukaijatoustelija on menettänyt kansan luottamuksen täydellisesti.
      Ihmiset ovat kuukausia odottaneet rajojen sulkemista,Vokkien ovien lukkoon laittamista,turvaa kaduille ja tuo poliittisen itsemurhan tehneen ääliön päähän ei vain ole putkahtanut ajatus voisiko jotain tehdä toisin kuin tähän asti,ja niin,nyt se on hänen osaltaan liian myöhäistä.
      Nyt on kansa saanut tarpeekseen ja ainoa vaihtoehto onkin vetää kravatti tosi tiukalle,kammata hiukset,astua kansan eteen,pyytää virheitään anteeksi ja jättää hallituksen eroilmoitus.
      EROA !!!!!

• gjgjgjjg

Kyllä se on aivan hävytöntä, että suomalaisten pitäisi tukahduttaa tunteensa,, tuo vanha fraasi : älkää antako pelolle valtaa, eikös ole muuta sanottavaa. Tunne kumpuaa aina jostain, ei sitä voi estää. Meinataanko tämäkin oikeus, pelätä, viedä meiltä. Onko täällä enää mitään oikeutta suomalaisille, pitäisi olla oikeusvaltio, kaukana siitä. Minä ainakin aion pelätä niin paljon kuin tunnen,, koska olen tunteva ihminen, en mielisairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1047
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe