onko jollain kokemusta tuosta skootterista? oon siis 14v kohta 15v 169cm pitkä ja paino normaalipainoinen. olisin ostamassa ehkä semmoista mutta en oikee löydä arvosteluja siitä joten muutama kysymys
1. onko luotettava vai pitääkö pelätä että jättää välille
2. hyytyykö ylämäkiin? siis jos yksin menee
3. kuluttaako paljon?
4. mahtuuko kypärä satulan alle vai onko edes tila?
5.onko hyvät valot ja jarrut?
kiitos niille jotka vastaa!
peugeot speedfight 4 4t
pelokasostaja
2
5808
Vastaukset
- Taatelin
Jonnet ostavat tämän mallin, osta speedfight3, paljon kauniimpi ja parempi
- kata13
Minulla on peugeot speedfight 4, ja on tosi luotettava! Tosin jos uutena ostat niin kannattaa sisäänajossa muistaa ettei mene aivan täydellä teholla ettei se ala liikennevaloissa hidastelemaan :). Satulan alla on tilaa kypärälle ja jarrut ja valot ainakin minulla toimii mutkitta ! Mulla ei ole hyytynyt ylämäkiin/alamäkiin ja ei kuluta paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745