Poliisi väittää että ampui vain yhden laukauksen, mutta miksi ääniä kuului kolme?
Terroristia takaa-ajaneet miehet pahoinpitelivät miehen todella pahasti ja mies oli osittain liikuntakyvytön kun poliisi ampui miestä.
Todennäköisesti kukaan terroristia pahoinpidelleistä ei saa tuomiota tai edes haastetta. Tietysti tässä on vaarana että viranomaiset hiljaisesti hyväksyvät oman käden oikeuden ja sulkevat silmänsä. Kuulin kyllä perusteluiksi sen, että yhteiskuntamme lainsäädäntö ei ole näiden virkamiesten mielestä tarpeeksi ankara, siksi miestä pitää opettaa toisilla tavoilla.
En yhtään puolustele tekoa, julkiset hirttäjäiset mokomalle tyypille. Mutta jos poliisi sallii oman käden oikeuden, kuten Turussa tapahtui, ollaan todella vaarallisella tiellä. Ainakin nyt silmien sulkeminen tapahtumassa olleesta pahoinpitelystä vie pohjaa luottamukselta viranomaisten kunnioitukseen ja arvostukseen.
Turun terroristi sai osumaa
Tsiigaaaja
1
190
Vastaukset
- marikastön
No Tottakai kaksi varoituslaukausta ilmaan, että jihadisti tietää, että nyt tulee lähtö paratiisiin ja siellä 70 kahdeksankymmentä vuotiasta nunnaneitsyttä odottaa ja sitten yksi kohti, harmittavasti ohi reisivaltimon ,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101