MERSUN MALLINUMEROT W123-124-210-211

man-legally

ELI MITÄ TÄMÄ W TARKOITTAA NIIN KUIN MERSUISSA

12

3240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli

W=sedan S=farmari C=Coupe

W123, W124 jne eron löydät netistä, hae vaikka Googlen kuvahaulla.

• farmari.

eli onko kyseinen auto siis s124 malli?

• On.

On.

• kun.
        On. kirjoitti:

On.

w124t

• täh ?

Mitä mallinimiä nuo on ? Jossain keniassa myytäviä malleja vai kuorma-autoja vai mitä ? En ole ikinä kuullutkaan !!

• pok

Nuo ovat siis ihan suomessa myytäviä henkilöautoja. Kuten jo tulikin esille W = sedan, S = farmari ja C = coupe. Nämä ovat siis Mercedeksien korimallien tunnuksia. Esim uusimman E-sarjan korisarja on W211/S211 ja vanhempi malli on W210/S210

• jaska
        pok kirjoitti:

Nuo ovat siis ihan suomessa myytäviä henkilöautoja. Kuten jo tulikin esille W = sedan, S = farmari ja C = coupe. Nämä ovat siis Mercedeksien korimallien tunnuksia. Esim uusimman E-sarjan korisarja on W211/S211 ja vanhempi malli on W210/S210

Eipä ole mulla vielä tullut vastaan S124 tai c124 eiköhän ne kaikki kulje ihan vaan w124 mallinimen alla mutta sitten on w124 coupe ja kombi.

• tuc
        jaska kirjoitti:

Eipä ole mulla vielä tullut vastaan S124 tai c124 eiköhän ne kaikki kulje ihan vaan w124 mallinimen alla mutta sitten on w124 coupe ja kombi.

Tässä puhutaan ihan virallisista tehtaan mallimerkinnöistä. Katso esim. http://www.suomen-mercedes-benz-klubi.fi/ ja sieltä W-tyypit. Siellä on kaikki selitetty.

Kuitenkin jokainen tajuaa, mistä on kysymys, jos joku sanoo, että on W124 coupe. Mersun farmarit eivät tietääkseni muuten kulje kombi-nimellä. T-modell on oikea nimi, T taas on lyhenne jostain, jonka joku muu varmaan voi selittää. Tarkoittaa kuitenkin jotain monikäyttöisyyteen liittyvää.

• kfh
        jaska kirjoitti:

kokeilun tuolta www.mobile.de ja hain s124 ja c124 niin eipä löytynyt yhtään autoa eli se vaikuttaa siltä että auto kulkee ainoastaan w124 nimikkeellä ja asia on kysytty mersu firman omistajalta eli nyt taitaa olla niin että joku on vaan laittanut väärää tietoa liikkeelle

• täh ?
        pok kirjoitti:

Minä olen tavannut vain A, C, E, S- sarjalaisia. Maasturi taisi olla M ja laatikkomaasturi G-malli.

• Anonyymi
        tuc kirjoitti:

Tässä puhutaan ihan virallisista tehtaan mallimerkinnöistä. Katso esim. http://www.suomen-mercedes-benz-klubi.fi/ ja sieltä W-tyypit. Siellä on kaikki selitetty.

Kuitenkin jokainen tajuaa, mistä on kysymys, jos joku sanoo, että on W124 coupe. Mersun farmarit eivät tietääkseni muuten kulje kombi-nimellä. T-modell on oikea nimi, T taas on lyhenne jostain, jonka joku muu varmaan voi selittää. Tarkoittaa kuitenkin jotain monikäyttöisyyteen liittyvää.

T = touring

• Anonyymi

Taitaa olla myös keulan ulkonäköjuttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe