MERSUN MALLINUMEROT W123-124-210-211

man-legally

ELI MITÄ TÄMÄ W TARKOITTAA NIIN KUIN MERSUISSA

12

3602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli

W=sedan S=farmari C=Coupe

W123, W124 jne eron löydät netistä, hae vaikka Googlen kuvahaulla.

• farmari.

eli onko kyseinen auto siis s124 malli?

• On.

On.

• kun.
        On. kirjoitti:

On.

w124t

• täh ?

Mitä mallinimiä nuo on ? Jossain keniassa myytäviä malleja vai kuorma-autoja vai mitä ? En ole ikinä kuullutkaan !!

• pok

Nuo ovat siis ihan suomessa myytäviä henkilöautoja. Kuten jo tulikin esille W = sedan, S = farmari ja C = coupe. Nämä ovat siis Mercedeksien korimallien tunnuksia. Esim uusimman E-sarjan korisarja on W211/S211 ja vanhempi malli on W210/S210

• jaska
        pok kirjoitti:

Nuo ovat siis ihan suomessa myytäviä henkilöautoja. Kuten jo tulikin esille W = sedan, S = farmari ja C = coupe. Nämä ovat siis Mercedeksien korimallien tunnuksia. Esim uusimman E-sarjan korisarja on W211/S211 ja vanhempi malli on W210/S210

Eipä ole mulla vielä tullut vastaan S124 tai c124 eiköhän ne kaikki kulje ihan vaan w124 mallinimen alla mutta sitten on w124 coupe ja kombi.

• tuc
        jaska kirjoitti:

Eipä ole mulla vielä tullut vastaan S124 tai c124 eiköhän ne kaikki kulje ihan vaan w124 mallinimen alla mutta sitten on w124 coupe ja kombi.

Tässä puhutaan ihan virallisista tehtaan mallimerkinnöistä. Katso esim. http://www.suomen-mercedes-benz-klubi.fi/ ja sieltä W-tyypit. Siellä on kaikki selitetty.

Kuitenkin jokainen tajuaa, mistä on kysymys, jos joku sanoo, että on W124 coupe. Mersun farmarit eivät tietääkseni muuten kulje kombi-nimellä. T-modell on oikea nimi, T taas on lyhenne jostain, jonka joku muu varmaan voi selittää. Tarkoittaa kuitenkin jotain monikäyttöisyyteen liittyvää.

• kfh
        jaska kirjoitti:

kokeilun tuolta www.mobile.de ja hain s124 ja c124 niin eipä löytynyt yhtään autoa eli se vaikuttaa siltä että auto kulkee ainoastaan w124 nimikkeellä ja asia on kysytty mersu firman omistajalta eli nyt taitaa olla niin että joku on vaan laittanut väärää tietoa liikkeelle

• täh ?
        pok kirjoitti:

Minä olen tavannut vain A, C, E, S- sarjalaisia. Maasturi taisi olla M ja laatikkomaasturi G-malli.

• Anonyymi
        tuc kirjoitti:

Tässä puhutaan ihan virallisista tehtaan mallimerkinnöistä. Katso esim. http://www.suomen-mercedes-benz-klubi.fi/ ja sieltä W-tyypit. Siellä on kaikki selitetty.

Kuitenkin jokainen tajuaa, mistä on kysymys, jos joku sanoo, että on W124 coupe. Mersun farmarit eivät tietääkseni muuten kulje kombi-nimellä. T-modell on oikea nimi, T taas on lyhenne jostain, jonka joku muu varmaan voi selittää. Tarkoittaa kuitenkin jotain monikäyttöisyyteen liittyvää.

T = touring

• Anonyymi

Taitaa olla myös keulan ulkonäköjuttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe