Räikänmäessä nähty n.180cm laiha ikä. n.30v suomalainen mies. Hiippailee pihoissa ja katselee talojen pihoihin. Yksi nainen on kyseisen miehen nähnyt pihassaan mies oli poistunut pihasta ja mennyt tummaan mahdollisesti mustaan Toyota Avensis merkkisen henkilöautoon. Rekisterinumeroa ei ollut nainen nähnyt.. mutta nyt kaikki pitäkää silmämme auki ja soittakaa välittömästi poliisille jos tuntomerkkejä vastaavan miehen näette näissä puuhissa. Tarkempaa osoitetta nainen ei halua kertoa mutta isona huutomerkkinä Ollilankatu
Räikänmäki pihoilla hiippari
Angry999
4
462
Vastaukset
- Työntekijä
Eli jos näät.. nähty n.180cm laiha ikä. n.30v suomalainen mies. Soita heti poliisille.! Jos näät kyseiseen henkilöön vastaavan ihmisen.?
- Angry999
Tarkoitin jos on epäilys tai näkee näissä puuhissa... Niin silloin
- skoodaoli
nän sen s kaupan kassalla soitin poliisit mut ei ne tuu sitten soitin sairaalaan mut ei nekää ku oli joku huutokauppa no mihi mää ny soita saatana ku näi se meni kaupungi uudel varikol sisää ku seurasi sitä
- Kuzellakovain
Mistä päättelet miehen olevan suomalainen,passiaanko näytti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620