Mitä puuhailet?
Lauantaita mies.
11
352
Vastaukset
- Elluhalloub
Laitan puutarhaa.... ⛏🥀
- Kuritomies
Tokko laitat, niin omaasi! ;D
- Istunpaskalla
Mietin miten kiva on hallita ihmisiä, välittämättä niistä piruakaan. Eihän mustakaan kukkaa välitä ni sama toisinpäin. Ainut et esittelen mun omaisuuksia ihmisille, kerron miten minä hallitsen virkavaltaa, olen kuri, lapsia hankin jotta voin ylpeillä daavutuksillani. Mitäs itse ajattelet?
- Eiooakujakaa
Aukihan se :D
- Naiselle.mieheltä
Menen kohta suihkuun, sitten menen pongaamaan tipuja! ; )
- Täältä
Venyttelen esaa.
- Mä-Sä
Istun paskalla
- mikrokuva
Stalkkaajien ja asioiden levittelijöiden sen pitäis tietää.
Hyvin tule ei käymään. Hengellä pitää leikkiä ennen kuin tulee ilmi?
Hermot kireellä ilman röökiä ja kunnon sapuskaa, ei täsä muuta. Aika sekavalta kuulostaa... No vessassa istujilla ainakin helpottaa.
- Kortelan_keittiö
Teen kakkaista-kukka-kakkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166