Minulle ei ole niin tärkeää kuka tämän homman aloitti tai paremminkin sukelsi lintumaailmaan ekaksi. Mutta tulkoon nyt sekin julki. Minulla on ystävätär joka suivaantui anoppiinsa taas kerran ,niin hän sanoi mulle " on siinä muuten sellainen kottarainen"...Käki oli siihen aikaa toisella nimimerkillä ja aloimme jutustella ja muistaakseni yhdessä tuumimme hänet käeksi eräiden silloisten ominaisuuksien mukaan. Kirjosiepolle annoin nimen minä ,koska hän kirjoituksillaan piristi minua ja käkeä. Sitten tulitte te muut yksi toisensa perään ja nyt olemme jengi eli tiimi ,jolla on vaihtelevainen ja leikkimielinen ote pesän ympärillä olevaan maailmaan. Jatkukoon näin ja uusia jäseniä mahtuu joukkoomme ja varmaan niin käykin kun kevät tulee. Lintujenkin suonissa veri alkaa kiihkeästi virrata. Joten heikun keikun..
lintujengin pöytäkirja
196
6220
Vastaukset
- Tiimiin
Minulla on kyllä vanhat ja haisevat munat.
pääseekö silti lintujen tiimiin ?- kottarainen
sinun munasi haisee? Onko käyttöikä mennyt ohi vai valmistusvirhe?Ei kylläkään ole mikään pointti tiimiin pääsylle ,kunhan haju ei ole liian pois luontaan työntävä.Kevään korvalla varmaankin teet asialle jotain..
- Pirre*
lintulaji se tämä-Tiimiin sitten on, et vissiin emopuolinen..
- kottarainen
Pirre* kirjoitti:
Tiimi alkuperältään englantilaiseen sanastoon kuuluva team tarkoittaa : Yksilöistä sekä miehistä tai naisista tai sekä että koostuvaa ihmisryhmää ,mikä työskenteelee , viihtyy tai ovat saman henkisiä yms.Tietääkseni sitä ei ole tapana tehdä urosta tai naarasta. Toisin sanoen meidät eri lintulajit on nyt täällä tiimiytetty ihan omasta halustamma.
- kottarainen
Pirre* kirjoitti:
Tiimi alkuperältään englantilaiseen sanastoon kuuluva team tarkoittaa : Yksilöistä sekä miehistä tai naisista tai sekä että koostuvaa ihmisryhmää ,mikä työskenteelee , viihtyy tai ovat saman henkisiä yms.Tietääkseni sitä ei ole tapana tehdä urosta tai naarasta. Toisin sanoen meidät eri lintulajit on nyt täällä tiimiytetty ihan omasta halustamma.
- Pirre*
kottarainen kirjoitti:
munattomat ja munalliset samassa tiimissä..
- Pirre*
kottarainen kirjoitti:
munattomat ja munalliset samassa tiimissä..visettää..
- Xäxätin
Kun on ole nähnyt rekisteriä teidän jäsenkunnasta. Ettei tule riitaa noista nimmareista, niin josko suosiollisesti listausta saisi pyytää? :X)
- sihteeri
otsikon tältä palstalta...
Ilmoittaudun siis mitä kohteliaimmin!
Kerrottakoon tässä yhteydessä vanhoihin pöytäkirjoihin viitaten, että nimimerkit västäräkki ja varpunen ovat rekisteröityjä - siksi siis joukossamme on pyrähdellyt vastarakki ja varpu... Varpu käyttää joskus sukunimeään nen suluissa nimensä perässä... Niin, ja myös pullasorsa on ilmeisesti rekisteröity nikki...
Sanomattakin lienee selvää, että sirkkuhan täällä pyrähtelee jo niin paljon, että lienee kaikille tuttu...!
Lieneeköhän sirkku nähnytkään vielä uutta lintumetsikköä... Pitänee ilmoittaa hänelle; onhan hän minun pomoni...
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;) - sinitiainen
sihteeri kirjoitti:
Kerrottakoon tässä yhteydessä vanhoihin pöytäkirjoihin viitaten, että nimimerkit västäräkki ja varpunen ovat rekisteröityjä - siksi siis joukossamme on pyrähdellyt vastarakki ja varpu... Varpu käyttää joskus sukunimeään nen suluissa nimensä perässä... Niin, ja myös pullasorsa on ilmeisesti rekisteröity nikki...
Sanomattakin lienee selvää, että sirkkuhan täällä pyrähtelee jo niin paljon, että lienee kaikille tuttu...!
Lieneeköhän sirkku nähnytkään vielä uutta lintumetsikköä... Pitänee ilmoittaa hänelle; onhan hän minun pomoni...
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;)Sihteeri!
Et muistanut uskollista juoksutyttöänne...
Olen lymyillyt täällä piilossa sulhoni kanssa, mutta koska täällä on vielä melkoisen kylmä, tulen erittäin mielelläni lämpöiseen lintumetsään asioillanne taas pyrähtelemään... Jos minua tarvitsette, vihellys vain, ja minä olen paikalla!:)
P.S. Pyryharakka lienee myös jossain lähistöllä... - västis/vastarakki
sihteeri kirjoitti:
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;)Kuten sihteeri näkyykin jo ilmoittaneen, joku toinen västäräkki on rekannut nikkinsä, joten minun on tyydyttävä olemaan västis tai vastarakki...
Haluan korostaa, että tällä kertaa en hämminkiä lintumetsään halua aikaan saada...;)
Koneeni on lainakone, ja tässä koneessa on äät ja ööt ja kaikki mahdolliset muutkin merkit...:))) - Pyryharakka
sihteeri kirjoitti:
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;)ilmoitan itsheni jengiin mukaan.
Töishtä tässhä metshässhä en niinkään välitä;
ishtushkelen mieluiten noitten johtajien polvilla...
Jutushtellakin jakshan aika harvoin...
Joshkus kikattelen kyllä... Pomot tykkäävät... - varpu
sihteeri kirjoitti:
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;)pikaisesti ilmoittaudun...
En voi siis käyttää koko nimeäni sukunimineen, koska tämä kone ei anna minun niin tehdä...!
Melkoinen rakkine.
Saman tekee kuulemma västiksellekin! - laulurastas
sihteeri kirjoitti:
Emme kai pelkästään odota kevättä...? Keväthän on jo ainakin rinnois...rinnassamme...! Sydämissämme...;)ilmoittaudun minäkin...
Ettei tule väärinkäsityksiä, jos joku toinen laulurastas ilmaantuu jostain...
Minä käyn välillä jeesailemassa sirkkua. Hän on hyvä leipurikin... Sirkun torttu on niin vaaaltavan maukasta...;)
Täällä metsikössä en kovin paljoa äänessä ennätä olla... Annan sirkun olla äänessä - joskin hänkin on välillä niin vietävän kiireinen...;) - emu
laulurastas kirjoitti:
ilmoittaudun minäkin...
Minä käyn välillä jeesailemassa sirkkua. Hän on hyvä leipurikin... Sirkun torttu on niin vaaaltavan maukasta...;)
Täällä metsikössä en kovin paljoa äänessä ennätä olla... Annan sirkun olla äänessä - joskin hänkin on välillä niin vietävän kiireinen...;)Tervehdys sullekin.
Meillä rakennuspuuhat tässä. Kiirusta pitää.
Tiedä mitä tästä tulee. - laulis
emu kirjoitti:
Tervehdys sullekin.
Meillä rakennuspuuhat tässä. Kiirusta pitää.
Tiedä mitä tästä tulee.Niitä kiireitähän ne minunkin kiireeni ovat...
Tuttua puuhaa teidän touhunne siis...
Pitäisiköhän tulla joku kerta talkoisiin...? Vaikka hieman kyllä tuon sirkun liverryksiä välillä mietiskelenkin... Jaa-a... Tuskinpa aihetta mietiskelyihin... Mutta jos tulen, järkkäättekös talkoojuomat...?;) - emu
laulis kirjoitti:
Niitä kiireitähän ne minunkin kiireeni ovat...
Tuttua puuhaa teidän touhunne siis...
Pitäisiköhän tulla joku kerta talkoisiin...? Vaikka hieman kyllä tuon sirkun liverryksiä välillä mietiskelenkin... Jaa-a... Tuskinpa aihetta mietiskelyihin... Mutta jos tulen, järkkäättekös talkoojuomat...?;)Harjakaiset huomenna. Tule ihmeessä.
Rokkaa ja kaljaa on. Lisäksi hyvää syömistä ja kunnon juomat. Odotamme.
Menen. Naulapyssy on hukassa. - laulis
emu kirjoitti:
Harjakaiset huomenna. Tule ihmeessä.
Rokkaa ja kaljaa on. Lisäksi hyvää syömistä ja kunnon juomat. Odotamme.
Menen. Naulapyssy on hukassa.Juu, tulen harjak... talkoisiin!
Rokka ja pari kaljaa riittävät minulle.
Mieluiten paljon rokkaa ja yksi kalja.
Sirkku kun ei tenuttelevista linnuista välitä.
Jaa... Miksiköhän teidän 'paukutteluista' pitää kuitenkin niin valtavasti...? Hirnuu aina ääneen täällä kuullessaan touhuistanne käen kanssa...
Mutta tulen kuin tulenkin huomenna. Sirkku saa tulla sitten myöhemmin illalla... Heee...;)
Nyt nokimme. Jyviä. Emme vieläkään toisiamme. - sirkku:)
laulurastas kirjoitti:
ilmoittaudun minäkin...
Täällä metsikössä en kovin paljoa äänessä ennätä olla... Annan sirkun olla äänessä - joskin hänkin on välillä niin vietävän kiireinen...;)Heitänpä tähän väliin, jottei tarvitsisi tuonne alas asti viuhtoa menemään...
Jokos siellä on väsähdetty? Työt lopetettu tältä päivältä? Kurahaalarit riisuttu käeltä? Huuu; kai hänellä sentään kurahaalarit päällään oli? Olikos myös kypärä... vai huppuko silmillä vain?
Katsos, kun kyllähän se vanha ystäväni mielessäni usein pyörii... Niin paljon aikoinaan hänestä huolta sain kantaa... Niin... Tai onko kysymyksessä siis samainen käki II kuin ennenkin? Siis vanha ystäväni?;) - emu
sirkku:) kirjoitti:
Heitänpä tähän väliin, jottei tarvitsisi tuonne alas asti viuhtoa menemään...
Jokos siellä on väsähdetty? Työt lopetettu tältä päivältä? Kurahaalarit riisuttu käeltä? Huuu; kai hänellä sentään kurahaalarit päällään oli? Olikos myös kypärä... vai huppuko silmillä vain?
Katsos, kun kyllähän se vanha ystäväni mielessäni usein pyörii... Niin paljon aikoinaan hänestä huolta sain kantaa... Niin... Tai onko kysymyksessä siis samainen käki II kuin ennenkin? Siis vanha ystäväni?;)Viuhdomme tässä.
Emme ole väsähtäneet.
Olemme valaneet perustukset. Betoni on vielä märkää. Huomenna käen koti on valmiimpi.
Älä kanna huolta käestä. Pidän huolta hänestä. Selviämme kyllä.
Käki puhuu paljon sinusta. Sinusta. Luulen että rakkaus sinuun on vielä. En tiedä. Jotain hän kaipaa.
Tulimme juuri saunasta. Katsoimme evvk:n. Tylsää kaikki teeveestä.
Huomenna jatkamme rakennustyötä. Illalla ovat harjakaiset. Lauliskin tulee.
Pitää mennä. On minun vuoro lukea iltasatu. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Viuhdomme tässä.
Emme ole väsähtäneet.
Olemme valaneet perustukset. Betoni on vielä märkää. Huomenna käen koti on valmiimpi.
Käki puhuu paljon sinusta. Sinusta. Luulen että rakkaus sinuun on vielä. En tiedä. Jotain hän kaipaa.
Pitää mennä. On minun vuoro lukea iltasatu.vihdoitte saunassa... ja nyt saunan jälkeen vielä viuhdotte... No huh... Ota nyt teistä sitten selvää. Tai tee selvää. Tai selviä. Se sama itseni toistamisjuttu näköjään tuli taas...
Enpä nykyisin teeveetä paljoa katsele minäkään. Jotakin pystyy seuraamaan tuollakin tärkeällä sivusilmällä... Ja kuuntelemaan pystyy usein töitä tehdessäänkin. Riippuu tietenkin työn vaiheesta...
Olen usein muuten ajatellutkin, ettei käki parempaa paikkaa olisi minun pesäni jälkeen voinut löytääkään kuin sinun pesäsi... bunkkerisi siis... Tiedän, että käellä on luonasi hyvä olla. Turvallinen olotila. Se on jokaiselle meistä tärkeää... Turvallinen syli.
Tiedän, että laulis on tulossa huomenna. Hän joutuu taas kerran kylläkin käymään ensin muutaman tunnin muissa hommissa, mutta tulee sinne iltapäivällä... Hän muuten muistutti, että harjannostajaiset ovat sellaiset, että seisotaan polulla ja nostellaan kilpaa katuharjoja ja lattiaharjoja ja tiskiharjoja ylös ilmaan... Mahtaneeko pitää paikkansa mokoma väite? Ovatkos harjakaiset sitten asia erikseen? - sirkku:)
emu kirjoitti:
Viuhdomme tässä.
Emme ole väsähtäneet.
Pitää mennä. On minun vuoro lukea iltasatu.Kovin on hiljaista lintusten metsikössä tänään...
Kovin on hiljaista minunkin oksallani. Kovin on hiljaista minun mielessänikin. Yksinäistä. Puhuit eilen taas niin kauniisti käestä... Olen miettinyt... Taas kerran. Olenkohan ruvennut kaipaamaan häntä? Eilisestä lähtien olen tuntenut yksinäisyyttä ja kaipuuta... Sitä turvallista syliä... Tiedän, että käellä on luonasi hyvä olla, mutta olen huomannut, että lähes aina kun puhut hänestä noin kauniisti, minulla tulee haikea olo... Ikävä...
Pitäisiköhän tässä kuitenkin ruveta elämään, kuten kerran kehotit...? Tänään eläminen minulle tarkoittaa imurointia ja muutakin siivoilua pesässäni. Ja juttelemista lamppuharjalleni. Lamppuharjan kanssa juttelemme välillä sanoin ja välillä ilman sanojakin...
Sano käelle joka tapauksessa oikein rakkaita terveisiä! - emu
Kovin on hiljaista lintusten metsikössä tänään...
Kovin on hiljaista minunkin oksallani. Kovin on hiljaista minun mielessänikin. Yksinäistä. Puhuit eilen taas niin kauniisti käestä... Olen miettinyt... Taas kerran. Olenkohan ruvennut kaipaamaan häntä? Eilisestä lähtien olen tuntenut yksinäisyyttä ja kaipuuta... Sitä turvallista syliä... Tiedän, että käellä on luonasi hyvä olla, mutta olen huomannut, että lähes aina kun puhut hänestä noin kauniisti, minulla tulee haikea olo... Ikävä...
Pitäisiköhän tässä kuitenkin ruveta elämään, kuten kerran kehotit...? Tänään eläminen minulle tarkoittaa imurointia ja muutakin siivoilua pesässäni. Ja juttelemista lamppuharjalleni. Lamppuharjan kanssa juttelemme välillä sanoin ja välillä ilman sanojakin...
Sano käelle joka tapauksessa oikein rakkaita terveisiä!Harjakaispäivää.
Välitin käelle rakkaat terveisesi. Käki on naputellut jalkalistoja koko aamun. Kovin siistiä jälkeä ei tule mutta omaansahan tekee.
Huomenna katsotaan asuntomarkkinat ja se sisustusohjelma. Varmaan hyviä vinkkejä reiskalta taas.
Niin.
Vähän on haikea olo. En tiedä miksi.
Touhua tässä on koko ajan mutta tuntuu kuin ei tietäisi mitä tekee. Mihin menee.
Ehkä tämä rauhattomuus johtuu keväästä.
On sellainen hiljainen piiloikävä. Se panee huokailemaan ja katselemaan pilviin.
Käki rakastaa sinua. Huomaan sen kaikesta. Kuulen sen jopa hänen vasaran äänestäkin.
Menen katsomaan. Nyt hän kiroilee. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Harjakaispäivää.
Välitin käelle rakkaat terveisesi. Käki on naputellut jalkalistoja koko aamun. Kovin siistiä jälkeä ei tule mutta omaansahan tekee.
Huomenna katsotaan asuntomarkkinat ja se sisustusohjelma. Varmaan hyviä vinkkejä reiskalta taas.
Niin.
Vähän on haikea olo. En tiedä miksi.
Touhua tässä on koko ajan mutta tuntuu kuin ei tietäisi mitä tekee. Mihin menee.
Ehkä tämä rauhattomuus johtuu keväästä.
On sellainen hiljainen piiloikävä. Se panee huokailemaan ja katselemaan pilviin.
Käki rakastaa sinua. Huomaan sen kaikesta. Kuulen sen jopa hänen vasaran äänestäkin.
Menen katsomaan. Nyt hän kiroilee.Kovin, kovin paljon kiitoksia lämminhenkisestä viestistäsi! Sitäpä sitä. Mitä kerroit viestisi keskiosassa. Kai. Oletan. Luulen, että olen myös vasta viime aikoina ruvennut oivaltamaan pari muutakin asiaa... En tässä ikävissäni voi kaikkea kertoa...
Nyt rupean imuroimaan. Tiedän kyllä senkin, että aivan jotakin muuta imuroidessani ajattelen kuin pesäni siivoilua...
Niin, joo! Olen erehtynyt - ainakin yhdessä asiassa. Luulin, että liputtavat Runebergin päivän kunniaksi, mutta olin siis väärässä! Nythän on harjakaispäivä, ja siksi siis liput ovat salossa...!!! Tietenkin! - emu
Kovin, kovin paljon kiitoksia lämminhenkisestä viestistäsi! Sitäpä sitä. Mitä kerroit viestisi keskiosassa. Kai. Oletan. Luulen, että olen myös vasta viime aikoina ruvennut oivaltamaan pari muutakin asiaa... En tässä ikävissäni voi kaikkea kertoa...
Nyt rupean imuroimaan. Tiedän kyllä senkin, että aivan jotakin muuta imuroidessani ajattelen kuin pesäni siivoilua...
Niin, joo! Olen erehtynyt - ainakin yhdessä asiassa. Luulin, että liputtavat Runebergin päivän kunniaksi, mutta olin siis väärässä! Nythän on harjakaispäivä, ja siksi siis liput ovat salossa...!!! Tietenkin!Alkaa olla imurointia vaille valmista.
Voisitko piipahtaa.
Menen. Pitää kantaa isommat roskat alta pois. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Alkaa olla imurointia vaille valmista.
Voisitko piipahtaa.
Menen. Pitää kantaa isommat roskat alta pois.Voi vide teitin kans...
Ja mun kans...
Siis minä tulin vain tarkistamaan yhden jutun tähän... Ihan oikeesti!
Nyt tässä sitten saan naureskella...!
Tomuttelin peittoja partsilla. Minulla kun ne pääsevät keräämään pölyä. Ei yksin ole kivaa öisin pölyjä tomutella vuodevaatteista... You know...?
Jaahas... Kuulit varmaan, että aion pistää hyvätkin imut päälle täällä? Meinasin juuri aloittaa. Kuitenkin, kun kuulin teidän tarpeestanne siellä, pyrähdän heti sinne jalat neljänsinä siipinä! Ei epäilystäkään! Teidän tarpeenne ovat päällimmäisinä ajatuksissani...!;) - sirkku:)
emu kirjoitti:
Alkaa olla imurointia vaille valmista.
Voisitko piipahtaa.
Menen. Pitää kantaa isommat roskat alta pois.Eipä kuulunut paljon kiitoksia...
Teinkös edes hyvää työtä? Emoni kun aikoinaan opetti minulle, että minkä teetkin, tee se huolellisesti, tunnollisesti ja ahkerasti...! Ja siihenhän minä aina ainakin yritän pyrkiä...
Yritin imuroida tavallista paremmin. Onhan kysymys teistä siellä! Ikävä jäi taas... Ja teillä vielä harjakaisilta... Voih. Kun olin imuroinut, näin, että käki kurkki tekemisiäni... En siis voinut siksi jäädä edes kostealla puhdistelemaan paikkoja... Olisi ollut hiukan nolo olo... Olisin niin mielelläni jäänytkin...;) - emu
Eipä kuulunut paljon kiitoksia...
Teinkös edes hyvää työtä? Emoni kun aikoinaan opetti minulle, että minkä teetkin, tee se huolellisesti, tunnollisesti ja ahkerasti...! Ja siihenhän minä aina ainakin yritän pyrkiä...
Yritin imuroida tavallista paremmin. Onhan kysymys teistä siellä! Ikävä jäi taas... Ja teillä vielä harjakaisilta... Voih. Kun olin imuroinut, näin, että käki kurkki tekemisiäni... En siis voinut siksi jäädä edes kostealla puhdistelemaan paikkoja... Olisi ollut hiukan nolo olo... Olisin niin mielelläni jäänytkin...;)Että tekikin hyvää.
Kiitoskuntoon toipuminen vei aikaa. Jalat eivät ole vielä maassa.
Taitavasti ja kätevästi hoitelit homman.
*klop*
Putosin tuolilta.
Ei ole käkikään toipunut. Hortoilee edestakaisin naulapussit heiluen. Silmissä tyhjä katse. Ikäänkuin jotain taas hakisi. Odota. Kysyn mikä on hävinnyt.
---
Joo. Ei vastannut. Tiedän kyllä.
Pitää mennä. Herneet pitää saada likoon. Keppanatkin ostamatta ja tapettiliisteri. Kiirehän tässä tulee.
Kiittämättä en lähde. Kiitos. Tehosuulake. Tärisen. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Että tekikin hyvää.
Kiitoskuntoon toipuminen vei aikaa. Jalat eivät ole vielä maassa.
Taitavasti ja kätevästi hoitelit homman.
*klop*
Putosin tuolilta.
Ei ole käkikään toipunut. Hortoilee edestakaisin naulapussit heiluen. Silmissä tyhjä katse. Ikäänkuin jotain taas hakisi. Odota. Kysyn mikä on hävinnyt.
---
Joo. Ei vastannut. Tiedän kyllä.
Pitää mennä. Herneet pitää saada likoon. Keppanatkin ostamatta ja tapettiliisteri. Kiirehän tässä tulee.
Kiittämättä en lähde. Kiitos. Tehosuulake. Tärisen.Älä, ystävä rakas, välitä; toipuminen vie aikaa minultakin... Vaikka ilomielin touhuilinkin, en lentämään meinannut pystyä - edes jalkojani en apuna lentämisessäni voinut käyttää...;)
Eikä se työtä ollut. Ihanaa minulla oli. Tosi rentouttavaa. Vielä näin jälkeenpäinkin on hyvä olla. Nyt vieläkin siis. Olen kuin puulla päähän lyöty... En pesäpuullani, vaan jollakin muulla puulla...
Nyt, kun käen takia en siellä voinut niitä puhdistautumishommiani hoitaa, ajattelin itse mennä täällä saunaan. Niinkuin ei päässäni tarpeeksi jo höyryä olisi ja jäsenissäni tarpeeksi kihelmöisi... Vieläkin... Aiottekos te lämmittää saunan tänäänkin? Vaikka niinkuin harjakaissaunan?
Palaan asiaan peseytymiseni jälkeen. En halua sentään vielä saunastakin liian kuumana nauttia... Nyt olisi sopiva sauma. En halua muistuttaa, missä se sauma olisi...
P.S. Kiitos kiitoksista, mutta ilo on minun puolellani...!;)
Ja sano nyt jonkinnäköisiä terkkuja käellekin...;))) - emu
Älä, ystävä rakas, välitä; toipuminen vie aikaa minultakin... Vaikka ilomielin touhuilinkin, en lentämään meinannut pystyä - edes jalkojani en apuna lentämisessäni voinut käyttää...;)
Eikä se työtä ollut. Ihanaa minulla oli. Tosi rentouttavaa. Vielä näin jälkeenpäinkin on hyvä olla. Nyt vieläkin siis. Olen kuin puulla päähän lyöty... En pesäpuullani, vaan jollakin muulla puulla...
Nyt, kun käen takia en siellä voinut niitä puhdistautumishommiani hoitaa, ajattelin itse mennä täällä saunaan. Niinkuin ei päässäni tarpeeksi jo höyryä olisi ja jäsenissäni tarpeeksi kihelmöisi... Vieläkin... Aiottekos te lämmittää saunan tänäänkin? Vaikka niinkuin harjakaissaunan?
Palaan asiaan peseytymiseni jälkeen. En halua sentään vielä saunastakin liian kuumana nauttia... Nyt olisi sopiva sauma. En halua muistuttaa, missä se sauma olisi...
P.S. Kiitos kiitoksista, mutta ilo on minun puolellani...!;)
Ja sano nyt jonkinnäköisiä terkkuja käellekin...;)))Nyt vasta pääsin tähän. Käki oli chatissa.
Tässä vielä toivuskelen.
Rokka porisee. Yksi seinä on puoliksi tapetoitu mutta muuten on valmista. Heh. Jalkalistat sojottavat mihin sattuu ja lattiassa on ihme möykkyjä. Käen kämppä.
Imuroinnin tarvettakin näkyy. Glup.
Kyllä me sauna lämmitetään. Käki on oppinut sen ja lämmittää nyt jatkuvasti.
Laitoin mustan rusetin kaulaan harjakaisten kunniaksi. Sopii minulle hyvin. Olen aika komea näin. Oikeastaan kaulaani mahtuisi 18 rusettia mutta yksi on ihan hyvä.
Hitto. Nyt pitää päästää käki koneelle. Haluaa chattiin. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Nyt vasta pääsin tähän. Käki oli chatissa.
Tässä vielä toivuskelen.
Rokka porisee. Yksi seinä on puoliksi tapetoitu mutta muuten on valmista. Heh. Jalkalistat sojottavat mihin sattuu ja lattiassa on ihme möykkyjä. Käen kämppä.
Imuroinnin tarvettakin näkyy. Glup.
Kyllä me sauna lämmitetään. Käki on oppinut sen ja lämmittää nyt jatkuvasti.
Laitoin mustan rusetin kaulaan harjakaisten kunniaksi. Sopii minulle hyvin. Olen aika komea näin. Oikeastaan kaulaani mahtuisi 18 rusettia mutta yksi on ihan hyvä.
Hitto. Nyt pitää päästää käki koneelle. Haluaa chattiin.Terkkuja saunasta! Putipuhtaana tässä nyt viestittelen. Ja tietenkin tuntuu nyt taas, että voisinpa imuroimaan jälleen tullakin. Oli niin kivaa...
Saunan jälkeen jäin seurailemaan Avaraa luontoa ja Speden parhaita... Avara luonto oli todella mielenkiintoista vilkuiltavaa ja kuunneltavaa... Meille ihan kivaa. Minulle. Teille?
Myös mietin kauan, mitä höyhenilleni tekisin; föönaisin, laittaisin paplarit, käyttäisin kreppirautaa, harjaisin - vai enkö tekisi mitään... En kerro, mitä tein. Mitäs luulisitte minun tehneen siellä päässä?
Ajattelen teitä koko ajan. Mitenkäs käki? Mistäs ne möykyt lattiaan ilmestyivät? Miksi käki on sinnikkäästi chatissa? Ei kai liity jotenkin minuun? No, johonkin kaipaukseen kuitenkin... Kyllä minä käen tunnen... Olisi niin hyvä, jos hän löytäisikin hyvää seuraa - mistä tahansa... ...Nyt mahtanee katsella missikisoja... teeveestä siis??? Pitäisiköhän olla mustis? No mutta kun en ole!!! Terkkuja hänelle kuitenkin! Och lycka till! - emu
Terkkuja saunasta! Putipuhtaana tässä nyt viestittelen. Ja tietenkin tuntuu nyt taas, että voisinpa imuroimaan jälleen tullakin. Oli niin kivaa...
Saunan jälkeen jäin seurailemaan Avaraa luontoa ja Speden parhaita... Avara luonto oli todella mielenkiintoista vilkuiltavaa ja kuunneltavaa... Meille ihan kivaa. Minulle. Teille?
Myös mietin kauan, mitä höyhenilleni tekisin; föönaisin, laittaisin paplarit, käyttäisin kreppirautaa, harjaisin - vai enkö tekisi mitään... En kerro, mitä tein. Mitäs luulisitte minun tehneen siellä päässä?
Ajattelen teitä koko ajan. Mitenkäs käki? Mistäs ne möykyt lattiaan ilmestyivät? Miksi käki on sinnikkäästi chatissa? Ei kai liity jotenkin minuun? No, johonkin kaipaukseen kuitenkin... Kyllä minä käen tunnen... Olisi niin hyvä, jos hän löytäisikin hyvää seuraa - mistä tahansa... ...Nyt mahtanee katsella missikisoja... teeveestä siis??? Pitäisiköhän olla mustis? No mutta kun en ole!!! Terkkuja hänelle kuitenkin! Och lycka till!Emme katsoneet Avaraa luontoa. Speden katsoin.
Käki tapetoi äsken sen seinän loppuun. Kuviotapettia ja kuviot vinksinvonksin nyt. En ehtinyt vahtimaan. Omahan on kämppänsä.
Ja heh. Olemme käen kanssa miettineet mitä teit höyhenillesi. Käki sanoi että imuroit. Sille reppanalle jää nuo asiat aina päälle. Minä veikkaan että kuivatit föönillä ja harjasit. Paplarit haittaa lentämistä aika lailla.
Ne möykyt lattiassa syntyivät siitä kun käeltä jäi housut sinne valuun. Housut ja muropaketti. Ei niitä sieltä saatu enää pois.
Käki on yllättävän paljon chatissa. En tiedä onko sillä joku suhde. En ole kysynyt. Ehkä haluaa vain kuluttaa aikaa. Tai kysyä neuvoja. En tiedä.
Ei me katsota missikisoja. Nyt käki katsoo lottoarvontaa. Ottaa numeroita ylös. Meillä on kolme riviä porukkalottoa.
Pitää taas mennä. Ei se osaa tarkastaa kuponkia. Vien terveiset. Tack. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Emme katsoneet Avaraa luontoa. Speden katsoin.
Käki tapetoi äsken sen seinän loppuun. Kuviotapettia ja kuviot vinksinvonksin nyt. En ehtinyt vahtimaan. Omahan on kämppänsä.
Ja heh. Olemme käen kanssa miettineet mitä teit höyhenillesi. Käki sanoi että imuroit. Sille reppanalle jää nuo asiat aina päälle. Minä veikkaan että kuivatit föönillä ja harjasit. Paplarit haittaa lentämistä aika lailla.
Ne möykyt lattiassa syntyivät siitä kun käeltä jäi housut sinne valuun. Housut ja muropaketti. Ei niitä sieltä saatu enää pois.
Käki on yllättävän paljon chatissa. En tiedä onko sillä joku suhde. En ole kysynyt. Ehkä haluaa vain kuluttaa aikaa. Tai kysyä neuvoja. En tiedä.
Ei me katsota missikisoja. Nyt käki katsoo lottoarvontaa. Ottaa numeroita ylös. Meillä on kolme riviä porukkalottoa.
Pitää taas mennä. Ei se osaa tarkastaa kuponkia. Vien terveiset. Tack.olisi voinut tyttötipusen mielestä olla aika huikeaa menoa...! Tuolla Australiassa, meinaan.
Minä kun olin aivan varma, että käki seuraa missikisoja. Hermostui jo vuosia sitten, kun minä halusin katsella... Ja sitten itse oli salaa nauhoittanut ja katseli aina yksin ollessaan... Minä tunsin itseni niin rumaksi hänen seurassaan...
Ee-hen; en imuroinut omia höyheniäni. Voisin imuroida jonkun muun höyheniä, mutta en omiani. Olisikos tarvetta siellä päässä imurointiin jälleen? Se on niin mukavaa... Kuivatin höyheniäni, joo, mutta en harjannut sen jälkeen! Paplareita en voi sietää! Ei tullut siis kummallekaan teistä lottopottia tänään...! Olisikin ollut aikamoinen potti - minulta siis...
Missikisojakaan en nykyisin jaksa katsella. Mitä minä sitten jaksan, vai? Teitä kahta. Teitä jaksan katsella ja touhujanne seurailla...
Pitäisi mennäkin pankin sivuille ja tarkistaa, montako milliä on tulossa tililleni tällä kertaa! Älä vain kerro nyt käelle! Kerro pelkästään terkkuja! Kuullaan taas kohta! Vai? - emu
olisi voinut tyttötipusen mielestä olla aika huikeaa menoa...! Tuolla Australiassa, meinaan.
Minä kun olin aivan varma, että käki seuraa missikisoja. Hermostui jo vuosia sitten, kun minä halusin katsella... Ja sitten itse oli salaa nauhoittanut ja katseli aina yksin ollessaan... Minä tunsin itseni niin rumaksi hänen seurassaan...
Ee-hen; en imuroinut omia höyheniäni. Voisin imuroida jonkun muun höyheniä, mutta en omiani. Olisikos tarvetta siellä päässä imurointiin jälleen? Se on niin mukavaa... Kuivatin höyheniäni, joo, mutta en harjannut sen jälkeen! Paplareita en voi sietää! Ei tullut siis kummallekaan teistä lottopottia tänään...! Olisikin ollut aikamoinen potti - minulta siis...
Missikisojakaan en nykyisin jaksa katsella. Mitä minä sitten jaksan, vai? Teitä kahta. Teitä jaksan katsella ja touhujanne seurailla...
Pitäisi mennäkin pankin sivuille ja tarkistaa, montako milliä on tulossa tililleni tällä kertaa! Älä vain kerro nyt käelle! Kerro pelkästään terkkuja! Kuullaan taas kohta! Vai?Täällä ei ole muita kuin me 3. Sinä minä ja käki.
Metsä on hiljainen. Muut ovat menneet.
Mennäänkö mekin. Ehkä tämä ei ole meidän metsämme.
Pidämme sinusta.
Kiitos kaikesta. Sirkkumme. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Täällä ei ole muita kuin me 3. Sinä minä ja käki.
Pidämme sinusta.
Kiitos kaikesta. Sirkkumme.Mitä tarkoitat???
Älä masenna minua enää!
Nyt en ymmärrä... Taaskaan.
Meillä kolmellahan voi olla hauskaa keskenämmekin...! Joku tulee lisäksi aina vielä joskus jengiin mukaan...!
Älä viitsi...! Ainoa ilonaiheeni täällä metsikössä ylipäätään... Töitteni lisäksi ei ole muuta... Sinä ja käki! Ette voi minua yksin tänne jättää! Vai voitteko???
Näinkö jätitte minut? Jätittekö? Te rakkaimmat ystäväni...! MIKSI??? Muutenkin haikea olo... Älkää tehkö tätä minulle! Ainoa iloni täällä olette olleet te. Sinä ja käki. Sinä.
Muualla ei ole edes mielenkiintoa töitteni lomassa pyrähdellä...!
PLIIS...
Jos tulisin imuroimaan...?
P.S. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta katsos, sivu on kohta kääntymässä... Miss you...
Missäs muuten ovat sihteerini ja kirjosieppo??? - sirkku:)
emu kirjoitti:
Pidämme sinusta.
Kiitos kaikesta. Sirkkumme.Edelleen olen kai todellakin puulla päähän lyöty... Konkreettisesti.
Mikä ihme tämä homma nyt oikein on???
En ymmärrä.
Mahtaisikohan sihteerini ymmärtää?
Kirjosieppo?
Kuka tahansa?
Minä en ymmärrä.
Mitenkäs harjakaiset sujuvat?
Teinkö minä jotakin väärin????????????? Jälleen kerran???????????????? - emu
olisi voinut tyttötipusen mielestä olla aika huikeaa menoa...! Tuolla Australiassa, meinaan.
Pitäisi mennäkin pankin sivuille ja tarkistaa, montako milliä on tulossa tililleni tällä kertaa! Älä vain kerro nyt käelle! Kerro pelkästään terkkuja! Kuullaan taas kohta! Vai?Kaikki on ok.
Et ole tehnyt mitään väärää. Kukaan ei ole. Tai minä olen. Ja käki.
aa. Oikeasti en ole emu.
bee. Oikeasti käkeä ei ole. Ei täällä.
Kaikki muu on totta.
On aika mennä. Oikeasti.
Pidä huolta itsestäsi.
Pidän sinusta. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Pidämme sinusta.
Kiitos kaikesta. Sirkkumme.Etkö ole ajan tasalla?
Eikö kukaan ole?
Missä mennään?
Katso h-tin tsirppu ne pöytäkirjasi, jotta mikä siellä tällä kertaa hiertää!?!?
Minä en enää ymmärrä.
Pari tuntia sitten kaikki tuntui olevan hienosti... Vainko minun mielessäni? Katso nyt ihmeessä paprujasi! S-kelin "sihteeri"! Potkut tulee, jos et selvitä edes minulle, mistä on kysymys!!!
Sihteeri! Minulla on ikävä! - sirkku:)
emu kirjoitti:
Kaikki on ok.
aa. Oikeasti en ole emu.
Kaikki muu on totta.
On aika mennä. Oikeasti.
Pidä huolta itsestäsi.
Pidän sinusta.Se mikään salaisuus ole. Aa ja pee.
Pidät minua ilmeisesti ihan nuijana blonditipuna?
Minä kun luen aina rivien välistäkin... ja nyt olin jostakin ihme syystä tulkinnut jotain väärin... Vaikka se ammattini onkin. Kele. Tästä mitään tule. Millään konsteilla. Muualla en jaksa pyrähdellä; muualla on todella ankeaa ja tylsää.
Voi tana mua tyhmää!!!
Pyysin jo sihteeriänikin jälleen kerran apuun.
Kele. En meinaa jaksaa. Sydän ei meinaa jaksaa.
Jos tämä lintumetsän touhu tähän loppuu, loppuvat minunkin pyrähtelyni tällä palstalla kokonaan. No, mutta... Kukas siitä välittäisikään...? Niin, eipä kukaan... Joko joudun lausumaan Aila Meriluodon kauniin runon, joka on yksi lempirunoistani...? Nimeltään Jälkeenpäin... Ei voi olla totta...!? - sihteeri
emu kirjoitti:
Emme katsoneet Avaraa luontoa. Speden katsoin.
Pitää taas mennä. Ei se osaa tarkastaa kuponkia. Vien terveiset. Tack.Olen pitänyt kirjaa keskusteluistanne.
Tallentanut ja tulostanut kaikki.
En ainakaan vielä ole keksinyt syytä moiseen.
En rivien välistäkään. Paitsi, että.. Pitäisi kai jutella nokikkain.. Oletko liian kiintynyt johonkin? Ymmärrän, jos olet. Olethan puhunut minulle. Onkohan väärin että puhuit täälläkin? Mietipä. Kerroitko liikaa tunteistasi? Kaikki eivät ymmärrä. Sinuun sattuu, mutta niin voi sattua johonkuhun muuhunkin! Mietipä taas.
Soitan sinulle. Oletko hereillä vielä??? - sirkku:)
sihteeri kirjoitti:
Olen pitänyt kirjaa keskusteluistanne.
En rivien välistäkään. Paitsi, että.. Pitäisi kai jutella nokikkain.. Oletko liian kiintynyt johonkin? Ymmärrän, jos olet. Olethan puhunut minulle. Onkohan väärin että puhuit täälläkin? Mietipä. Kerroitko liikaa tunteistasi? Kaikki eivät ymmärrä. Sinuun sattuu, mutta niin voi sattua johonkuhun muuhunkin! Mietipä taas.
Soitan sinulle. Oletko hereillä vielä???Yksin oot sinä lintunen,
kaiken keskellä yksin...
Katsopas tarkemmin tuolta kohtia a ja b...
Tokihan minä sen tiedän! Tiedän vain niin paljon muutakin... Liikaakin?
Kyllä minä itsekin nämä tulostan. Kiitos sinulle kuitenkin! Sinä taidat aidosti välittää minusta?
Hetken olen tässä. Tiedän, että unta on turhaa taaskaan odottaakaan... edes lukemalla Danielle Steelin sokerikuorrutettuja kertomuksia... Kun ketään muuta ei enää ole, soita...! Voi vain käydä niin, etten jaksa kaikkea itsestäni purkaa - kuten tiedän sinun haluavan - vaan mietin koko ajan sitä yhtä ainoaa lintua... Jutteluni voi mennä sekavaksi... Kaipaan häntä. Sinä tiedät sen. Pahus; painun täältä kokonaan hevon veen nevadaan, jos tämä alvariinsa näin menee! Kun minä en ymmärrä...!!! Soita pian - ennen kuin laitan kännyn kiinni...! Tai hei, venaas vähän... yksi juttu! Odota! About 15 min.!? Jep??? - sihteeri
sihteeri kirjoitti:
Soitan sinulle. Oletko hereillä vielä???Miksi et vastaa?
Vieläkö haet syitä?
Onko kännysi äänettömällä??
Katso kännyäsi!!
Yritin jo soittaa!!
Et ole laittanut ainakaan kiinni, joten katso sieltä!! Olen yrittänyt soittaa!!
En ole varma mutta luulen tietäväni syyn!!
Vastaa puhelimeen!! Ja lakkaa murehtimasta!!
Jos et pysty puhumaan kaikkea ja olet kuitenkin siellä, ilmoita jotain itsestäsi!! - sirkku
sihteeri kirjoitti:
Miksi et vastaa?
Vieläkö haet syitä?
Onko kännysi äänettömällä??
Katso kännyäsi!!
Yritin jo soittaa!!
Et ole laittanut ainakaan kiinni, joten katso sieltä!! Olen yrittänyt soittaa!!
En ole varma mutta luulen tietäväni syyn!!
Vastaa puhelimeen!! Ja lakkaa murehtimasta!!
Jos et pysty puhumaan kaikkea ja olet kuitenkin siellä, ilmoita jotain itsestäsi!!Kännykkä äänettömällä.
Näin nyt vasta, että olit pariinkin kertaan yrittänyt soittaa.
Pistä txtviesti!!!
Katselen tuolta juuri nyt eräitä vanhempia juttuja....... Miksiköhän??? Kai tiedätkin...? - sihteeri
sihteeri kirjoitti:
Soitan sinulle. Oletko hereillä vielä???Voi itku!! Olet laittanut kännyn kiinni..!!
Sain viestisi kyllä, mutta oletkohan nyt väärässä??
Tiedän joka tapauksessa että käyt täällä jo aamupäivästä vilkuilemassa.. Miltäs kaunis,haikea rakkauskertomus luettuna tuntuu? Ei kivalta tiedän!! Ei nyt mutta ehkä jonkin ajan kuluttua pystyt taas nauramaankin.. Ainakin hymyilemään muistoillesi ja yhteisillekin muistoillemme..!!
Jos näet tämän, vastaa minulle, jos näet että soitan!! Olisi ihan asiaakin!! Tiedän jotakin minäkin ja haluan kertoa sinulle!! Sinä et tehnyt virhettä!! Ei kukaan muukaan!! Emmekö tulleet ajoissa paikalle?? Me ukolliset ystäväsi.. Mutta onko rakkaus noin sokea?? Jo pelkkä ihastuminenkin?? Avaa silmäsi ja katso maailmaa!! Kuka sanoikaan sinulle että elä..?? Muistat varmasti.. Anna anteeksi, mutta vastaa kännyysi kun soitan huomenna!! Siis olis asiaa!!
Kun avaat kännysi, katso viestini sieltä!! - kottarainen
emu kirjoitti:
Kaikki on ok.
aa. Oikeasti en ole emu.
Kaikki muu on totta.
On aika mennä. Oikeasti.
Pidä huolta itsestäsi.
Pidän sinusta.käki ,mutta matkan varrella tapahtui biologinen lintumaailmaa järkyttänyt priorisointi ,joten käkiemu ja emukäki ovatko samaa peäspuuta käyttävä yksilö ei yksilöt?
- sihteeri
emu kirjoitti:
Kaikki on ok.
aa. Oikeasti en ole emu.
Kaikki muu on totta.
On aika mennä. Oikeasti.
Pidä huolta itsestäsi.
Pidän sinusta.Emmeköhän me kaikki tiedä, miten asiat todellisuudessa ovat?
Emmekös enää tiedä tai muista sitä, että lintumetsikössä lähes kaikki leikkimielinen jutustelu on sallittua - ja erittäin toivottavaakin..?
Itse olen esimerkiksi pomoni ja jonkun toisen linnun keskusteluja seurannut mielenkiinnolla, vaikka ne tekevät pitkiäkin rönsyjä keskustelun väliin. Rönsythän ovat mukavia täällä muitten viestien lomassa. Kahdenkeskiseen jutusteluun en minä ole halunnut juttuja sekoittelemaan mennä..
Lienenkö itse tehnyt sen virheen, että kävin vain pikaisesti ilmoittautumassa? Kuten ehkä jotkut muutkin? On monia muitakin, joiden jutustelua ei ole näkynyt ensimmäisten kommenttien jälkeen.. Kirjosieposta ei ole kuulunut edes sitä ensimmäistä kommenttia.. Missäs ovat yopollo, yölintu, hippiäinen ja niin monet muutkin lintuset??
Pistäkää nyt rohkeasti - vaikka sitten huumorin varjolla - juttua tänne te muutkin..! Näitä on ollut ilo lueskella. Osa jutuista on täysin keksittyjä, osa ehkä todempia kuin ymmärrämmekään, mutta mitä väliä sillä tällaisessa ketjussa on?? Elämän todellisuus ja raadollisuus ovat ikävä tosiasia joskus vierellämme, ja siksi juuri täällä on hauskaa välillä pyrähdellä!! Vaikka täällä jotkut asiat olisivat todempiakin kuin jotkut antavat ymmärtää, ei tällaisten jutusteluiden - piristävässä mielessä - haitata pitäisi.. Vai haittaavatko nämä jotakin lintusta erikoisen paljon??
Yleensä loppukuussa alkaa talven selkä taittumaan ja viimeisiä talvisia kunnon limipyryjä odotellessa,voisin pyrkiä joukkoonne vaikkapa pyryharakkana tai jos varattu niin sitten pahanilmanlintuna,kelpaanko joukkoonne.
- sirkku:)
Sihteeriltä kuulin ilouutisen uudesta lintumetsiköstä...
Ilmoittaudun kiireitteni keskellä pikaisesti!
Uusi metsä, uudet kujeet...?
Uusi metsä, vanhat kujeet...?
Vanha metsä, uudet... jne. jne. jne...?
Kiitos, kottarainen, kun kerroit tuon pienen historiikin... Se selittää monta asiaa...
Toivottavasti myös muillekin kuin minulle...;)- Silkkiuikku
Pappagena (papukaija..suom. huom.) ...kun välillä laukoo suustaan mitä ihmeellisimpiä juttuja;)))
...nimesi minut tuolla toisessa keskustelussa Silkkiuikuksi ja emu vielä ystävällisesti kannusti tulemaan ankkalammikosta välillä tänne metsän suloiseen siimekseen.
L. seuraanne liittyessänne vetäisen niskaani tämän uikkurotsin ja yritän pitää kissankynteni kurissa;))
ja mourutakin vain kohtuudella..
miu...glup... - sirkku:)
Silkkiuikku kirjoitti:
Pappagena (papukaija..suom. huom.) ...kun välillä laukoo suustaan mitä ihmeellisimpiä juttuja;)))
...nimesi minut tuolla toisessa keskustelussa Silkkiuikuksi ja emu vielä ystävällisesti kannusti tulemaan ankkalammikosta välillä tänne metsän suloiseen siimekseen.
L. seuraanne liittyessänne vetäisen niskaani tämän uikkurotsin ja yritän pitää kissankynteni kurissa;))
miu...glup...Onkos salmareita?
Onkos patukkaa?
:))) - emu
Silkkiuikku kirjoitti:
miu...glup...Onko sinulla lainata tikkaita.
Meillä on käen kanssa pesänlaajennus käynnissä. Teemme käelle oman siiven tuohon länsipuolelle. Yksi huone ja alko vi. Saa olla omissa oloissaan joskus. Ja minä.
Tikkaat puuttuvat ja jiirilaatikko. Kaikki muut on.
Betonimylly pyörii jo.
Menen katsomaan ettei se käki ole taas siellä myllyssä. Jäi lapioimaan hiekkaa sinne. - emu
Onkos salmareita?
Onkos patukkaa?
:)))Onkos tikkaita ja jiirilaatikkoa.
Uikulta jo kyselin. Meillä työtkin seisoo. Keittiötikkaatkin käy kun laitamme sen päälle munakennoja. Jiirilaatikolla ei ole niin kiire kun laitamme jalkalistat vasta huomenna illalla.
Menen valuhommiin nyt. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Onko sinulla lainata tikkaita.
Meillä on käen kanssa pesänlaajennus käynnissä. Teemme käelle oman siiven tuohon länsipuolelle. Yksi huone ja alko vi. Saa olla omissa oloissaan joskus. Ja minä.
Betonimylly pyörii jo.
Menen katsomaan ettei se käki ole taas siellä myllyssä. Jäi lapioimaan hiekkaa sinne.kyselläkin, että missäs emu ja käki piileskelevät...
Kiva kuulla teistä taas! Työn touhussa...?:)
Älä nyt taas anna sen käen sotkea itseään betoniin... Juurihan aloit saaman niitä kokkareita hänen jaloistaan pois...;) - kottarainen
emu kirjoitti:
Onko sinulla lainata tikkaita.
Betonimylly pyörii jo.
Menen katsomaan ettei se käki ole taas siellä myllyssä. Jäi lapioimaan hiekkaa sinne.ihan omat siivet molemmille . Sillälailla ,ettei vain olisi tullut neljälle liian ahdasta. Varohan itse ettei ala kevään korvalla jälleen se munien hautomisvietti viätyä päälle. Vai oliko se niin että emoemu tulee takaisin kun puut vihertävät. Vai oletko lähtenyt kiertaan vai karannut. Mutta mitäpäs se tänne kuuluu ,mutta gvaroitus on paikallaan ,kun emu lähtee kierrokselle niin kuopat jää santaan.
- emu
kyselläkin, että missäs emu ja käki piileskelevät...
Kiva kuulla teistä taas! Työn touhussa...?:)
Älä nyt taas anna sen käen sotkea itseään betoniin... Juurihan aloit saaman niitä kokkareita hänen jaloistaan pois...;)Olemme oppineet virheistämme. Kaikista virheistä.
Käellä on nyt nokian saappaat. Vähän nokkaa näkyy eli ei huolta. Käki on tohkeissaan taas. Näkisitpä. Harvoinpa käki kyhää omaa pesää tulla innolla. Yleensä munii toisten nurkissa.
Menen vahtimaan. - Rudi
Silkkiuikku kirjoitti:
miu...glup...Mä en kertakaikkiaan suostu papukaijaks! Ehkä pula-ahoks just ja just, mutta ku ei oo pulaa oikke mistään, niin sekin on vähä huono.
Kuulin tänään korvilla radiosta, että vanha uskomus nokan ja munien koon korreloinnista voidaan unohtaa. Suurimmat munat kun on strutsilla ja nokka taas tukaanilla. Kun tarkasti kattoo niin strutsi en voi olla. Ja tukaanikaan...no joo...muodossa tuu-kani vois nippa mennä läpi...pannaan harkintaan..tai johonkin =) - Silkkiuikku
Onkos salmareita?
Onkos patukkaa?
:)))vain noita suteja ja pensseleitä, kyniäkin enemmän lainailen kun omistan.
Joten panokseni projektissa voisi olla tuossa viihtyisyyden ja kulttuurin puolella.
Mieluusti maalailisin vaikka munia ;)) pesien koristukseksi. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Olemme oppineet virheistämme. Kaikista virheistä.
Käellä on nyt nokian saappaat. Vähän nokkaa näkyy eli ei huolta. Käki on tohkeissaan taas. Näkisitpä. Harvoinpa käki kyhää omaa pesää tulla innolla. Yleensä munii toisten nurkissa.
Menen vahtimaan.kuin myös. Viittaan pariin ensimmäiseen lauseeseesi...
Lajiani en yrittänytkään vaihtaa... Kaikki tunnistavat minut juttelutyylistäni, vaikka minkä tekisin... Siitä olen aivan varma!
Ikävää, että minulla juuri nyt on taas kiirusta...! - emu
kottarainen kirjoitti:
ihan omat siivet molemmille . Sillälailla ,ettei vain olisi tullut neljälle liian ahdasta. Varohan itse ettei ala kevään korvalla jälleen se munien hautomisvietti viätyä päälle. Vai oliko se niin että emoemu tulee takaisin kun puut vihertävät. Vai oletko lähtenyt kiertaan vai karannut. Mutta mitäpäs se tänne kuuluu ,mutta gvaroitus on paikallaan ,kun emu lähtee kierrokselle niin kuopat jää santaan.
Meillä emuilla homma käy niin että emo munii ja jättää hommat sikseen. Minähän niillä munilla aikani kökötin. Ei se ole miesten hommaa sen huomasin. Kaikki nauroivat. Räntäsateessa puun oksalla kyykkivä iso uros. No se homma jäi. Joku raja pitää olla.
Nyt on kivaa. En tiedä mitä taas kesällä. Ehkä luonto ajaa taas emuisän puuhun munien päälle. Ehkä.
Ups. Nyt on mentävä. - Rudi
Onkos salmareita?
Onkos patukkaa?
:)))Tsirpit vaan!
Tykkääkkö sääki salmarista ?!!
Salmari on mun ehdoton favoriitti. Rakeina tai nesteenä - ei väliä. Meillä on selkeesti jotain yhteistä.. =) - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
Tsirpit vaan!
Tykkääkkö sääki salmarista ?!!
Salmari on mun ehdoton favoriitti. Rakeina tai nesteenä - ei väliä. Meillä on selkeesti jotain yhteistä.. =)En tykkää salmareista. En rakeina enkä nesteenä...! Voih...
Suklaasta pidän erikoisen paljon...;) - emu
Silkkiuikku kirjoitti:
vain noita suteja ja pensseleitä, kyniäkin enemmän lainailen kun omistan.
Joten panokseni projektissa voisi olla tuossa viihtyisyyden ja kulttuurin puolella.
Mieluusti maalailisin vaikka munia ;)) pesien koristukseksi.Munamaalari.
Juuri tuota ammatinharjoittajaa olemme käen kanssa kaivanneetkin. Emme vain osanneet ilmaista asiaa.
Otamme munat esille heti kun olemme saaneet siiven harjaan.
Menen kertomaan käelle. Hän tottavie ilostuu asiasta. - Silkkiuikku
Rudi kirjoitti:
Mä en kertakaikkiaan suostu papukaijaks! Ehkä pula-ahoks just ja just, mutta ku ei oo pulaa oikke mistään, niin sekin on vähä huono.
Kuulin tänään korvilla radiosta, että vanha uskomus nokan ja munien koon korreloinnista voidaan unohtaa. Suurimmat munat kun on strutsilla ja nokka taas tukaanilla. Kun tarkasti kattoo niin strutsi en voi olla. Ja tukaanikaan...no joo...muodossa tuu-kani vois nippa mennä läpi...pannaan harkintaan..tai johonkin =)veli kani...
niin on miehenkin mitta korvien välissä...kuten on nokankin...
...mitäpä jos nimesi täällä, olisikin pyy?
Laittaisit samaan pivoon missä ne 15 1 kieltäkin ovat.
Selvä pyy? - Rudi
En tykkää salmareista. En rakeina enkä nesteenä...! Voih...
Suklaasta pidän erikoisen paljon...;)..että joo, kyllä määkin tykkään suklaasta...
Pääasia että on yhteenkuuluvuurentunnetta =)) - Rudi
Silkkiuikku kirjoitti:
veli kani...
niin on miehenkin mitta korvien välissä...kuten on nokankin...
...mitäpä jos nimesi täällä, olisikin pyy?
Laittaisit samaan pivoon missä ne 15 1 kieltäkin ovat.
Selvä pyy?Mun on pakko sanoo, että en voi ottaa tsippunikkiä ennenkun Hippiäinen tulee takaisin. Mulla on ollu sitä niin kova ikävä, ja se tulee aina mun mieleen tästä lintujengistä. Ihan että porua lykkää..
Onkohan se syöty? Voi paska mikä fiilis tuli. - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
..että joo, kyllä määkin tykkään suklaasta...
Pääasia että on yhteenkuuluvuurentunnetta =))Mutta kun
PATUKKAA SEN OLLA PITÄÄ...!!!;))) - Rudi
Mutta kun
PATUKKAA SEN OLLA PITÄÄ...!!!;)))...niin monen..
Ookkei. Tottakai. Marssia peliin, tuplat on muitten heiniä.. =)) - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
...niin monen..
Ookkei. Tottakai. Marssia peliin, tuplat on muitten heiniä.. =))... ja miten se menikään... valvonut tuhat yötä...
Meni vain toi eka kysymys hiukka väärään koloseen... Mut haitanneeko toi...?;)
Juu...... Marssi käy vallan mainiosti... tasatahtiin tiätty...;))) - Rudi
... ja miten se menikään... valvonut tuhat yötä...
Meni vain toi eka kysymys hiukka väärään koloseen... Mut haitanneeko toi...?;)
Juu...... Marssi käy vallan mainiosti... tasatahtiin tiätty...;)))Nyt olis terveellisen marssin paikka, saatko millään uskottua? =)
Rudi kirjoitti:
Nyt olis terveellisen marssin paikka, saatko millään uskottua? =)
todellakin saan uskottua! Kuinka tuollaisia edes kyselet? Oikeastaan useinkin terveellinen marssi tekisi todella hyvää. Aikuisten oikeesti!
Mutta mitenkä tässä marssii...? Yksin...?
Voih... Ööööh...!!!
:((( - Rudi
todellakin saan uskottua! Kuinka tuollaisia edes kyselet? Oikeastaan useinkin terveellinen marssi tekisi todella hyvää. Aikuisten oikeesti!
Mutta mitenkä tässä marssii...? Yksin...?
Voih... Ööööh...!!!
:(((...kokeillu reipasta sauvakävelyä? Mikähän sille olis maskuliiniversio? Kolokyykkä? =)
Rudi kirjoitti:
...kokeillu reipasta sauvakävelyä? Mikähän sille olis maskuliiniversio? Kolokyykkä? =)
Olen. En. Olen. En. Olen. En. Olen.
Sauva on useinkin ollut kädessäni - kävellytkin siten...! Mutta molemmissa käsissä oma sauvansa...? En ole... Enkä aiokaan sellaista sauvakävelyä ruveta harrastamaan!
Kolokyykkä? Muistuttaako se yhtään maskuliinista pesäpalloa? Että maila pesään ja pallot pesän reunalle...???;) - Rudi
Olen. En. Olen. En. Olen. En. Olen.
Sauva on useinkin ollut kädessäni - kävellytkin siten...! Mutta molemmissa käsissä oma sauvansa...? En ole... Enkä aiokaan sellaista sauvakävelyä ruveta harrastamaan!
Kolokyykkä? Muistuttaako se yhtään maskuliinista pesäpalloa? Että maila pesään ja pallot pesän reunalle...???;)Lopeta kaverin kuoliaaksnaurattaminen :))
Mut muuten kevät ei oo viä niin pitkällä että Suvi olis otettu telakalta Alarannassa. Silmillä ite näin eilen. - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
...kokeillu reipasta sauvakävelyä? Mikähän sille olis maskuliiniversio? Kolokyykkä? =)
Mitä liikuntamuotoihin tulee, nyt rupean imuroimaan...
Pidä nyt sitten PEUKKUAS pystyssä, että IMU toimisi parhaalla mahdollisella tavalla...! Vai täytyykö ensin tulla imemään se pystyyn...?;) - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
Lopeta kaverin kuoliaaksnaurattaminen :))
Mut muuten kevät ei oo viä niin pitkällä että Suvi olis otettu telakalta Alarannassa. Silmillä ite näin eilen.Ai se on nykyisin Suvi, joka liikennöi?
Mä kun oon nykyisin täällä kauempana, niin en oo aina kärryillä kaikissa asioissa. Joskus en missään asiassa. En edes paikallaan pysyvillä kärryillä.
No sitten täytyy soutaa itse! Jos on jäätä paljon, liukkaamminhan paatti kulkee... Vai täytyneekö sulattaa jää ensin itse omalla kuumuudellaan...?;) Uhh... - Rudi
Mitä liikuntamuotoihin tulee, nyt rupean imuroimaan...
Pidä nyt sitten PEUKKUAS pystyssä, että IMU toimisi parhaalla mahdollisella tavalla...! Vai täytyykö ensin tulla imemään se pystyyn...?;)Pidetään mm. peukut pystyssä. =)
Ja muuten se Suvi on tää paatti mikä on rannassa ja jakaa rahaa vastaan salmaria. En ees muista, että mikä se reittialus/super-risteilijä on nimeltään, joka Viikkiin kulkee.. - sirkku:)
Rudi kirjoitti:
Pidetään mm. peukut pystyssä. =)
Ja muuten se Suvi on tää paatti mikä on rannassa ja jakaa rahaa vastaan salmaria. En ees muista, että mikä se reittialus/super-risteilijä on nimeltään, joka Viikkiin kulkee..Siis sitäkään en tiennyt.
En siis vieläkään kärryillä pysynyt.
Jospa se on tuo uusi superhyperhieno risteilijä, joka Turun telakalla on valmisteilla...? Siis, että jäitten lähdettyä tulee sinne viemään ihmisiä ja lintuja risteilylle Viikinsaareen...
Nyt tämä tipu kyllä pistää IMUA kehiin! Vai oliko se kehää imuun........;) - Rudi
Siis sitäkään en tiennyt.
En siis vieläkään kärryillä pysynyt.
Jospa se on tuo uusi superhyperhieno risteilijä, joka Turun telakalla on valmisteilla...? Siis, että jäitten lähdettyä tulee sinne viemään ihmisiä ja lintuja risteilylle Viikinsaareen...
Nyt tämä tipu kyllä pistää IMUA kehiin! Vai oliko se kehää imuun........;)Se oliskin hyvä Viikin-reitillä. Ei tarvis paatin liikkua ollenkaan. Perästä sisään ja keulasta maihin, tai sitte toisinpäin. Kemikaalikassit kilisten =)
Rudi kirjoitti:
Se oliskin hyvä Viikin-reitillä. Ei tarvis paatin liikkua ollenkaan. Perästä sisään ja keulasta maihin, tai sitte toisinpäin. Kemikaalikassit kilisten =)
Juu. Mä luulenkin, että ne on salanimellä sen aluksen sinne tilanneetkin...!
Toivottavasti tarkoitit kemikaalikasseilla parmyymikasseja... Niin no, onhan niitä kemikaalejakin monenlaisia... Itse rakastan niitä parfyymiputiikkeja niin paljon, että aina niistä poistuessani tuoksun kaikille mahdollisille eksoottisille myskin (lue: eroottisesti latautuneille) sekoituksille...;)
Miehilläkin ne kilistä voivat. Kaikki kassit ja pussit. Mitä lienee kasseissa silloin, kun mennessä ovat tyhjät ja takaisin tullessa täynnä? Mitäs lienee silloin, kun mennessä täynnä ja takaisin tullessa tyhjät...?;)
Viikinsaari on romanttinen paikka. Mennen tullen. Ja perilläkin... - kottarainen
emu kirjoitti:
Meillä emuilla homma käy niin että emo munii ja jättää hommat sikseen. Minähän niillä munilla aikani kökötin. Ei se ole miesten hommaa sen huomasin. Kaikki nauroivat. Räntäsateessa puun oksalla kyykkivä iso uros. No se homma jäi. Joku raja pitää olla.
Nyt on kivaa. En tiedä mitä taas kesällä. Ehkä luonto ajaa taas emuisän puuhun munien päälle. Ehkä.
Ups. Nyt on mentävä.vai kävikö hänelle ahtaiksi elinolosuhteet kun sinä muniesi kanssa häärit ja haudoit?
- kirjosieppo
Rudi kirjoitti:
Mun on pakko sanoo, että en voi ottaa tsippunikkiä ennenkun Hippiäinen tulee takaisin. Mulla on ollu sitä niin kova ikävä, ja se tulee aina mun mieleen tästä lintujengistä. Ihan että porua lykkää..
Onkohan se syöty? Voi paska mikä fiilis tuli.että hippäinenhän kävi pohjolassa joulun kieppeillä, jotain sellaistahan hän sinulle /meille silloin liverteli... tais` kuitenkin pyrähdellä heti takaisin sinne idänmaille, kun ei kerta mitään ole kuulunut !:)
- Haaska lintu
Aivan ihanaa kun kevät saapuu vähitellen, kohta kukon askelin. Kyllä sitten kelpaa rietastella...
- Pirre*
minäkin - olen nyt ikionnellinen ja ihan liikuttunut - nuorin tyttäremme soitti äsken Kittilästä ja ilmoitti menneensä naimisiin siellä Kiminsä kanssa - titityyy :))))
- Isohäpylintu
joukkoon, esittelen itseni paremmin jos huolitaan.
- kottarainen
vaihdat nimessäsi h:n paikalle k:n ,koska minun bongarin taitoni ei tunne nimimerkilläsi olevaa kakssiipistä eikä kävelevää lintua. Tervetuloa oikein sydämen ja siipien pohjasta.
- kottarainen
kevät kun kolkuttaa pesäpuussa niin alkaa olla niin kiirettä ettei ehdi kuin nokkia hutaista ja laskea pesässä oleilijat ,joten moittesi on hieman kohtuuton. Leikkiä olen omasta mielestäni lasketellut vai onko se mennyt yli hilseen. Mulla taitaa olla ikävä käen kukuntaa ? Jatka sina vain kuin kuvussa tuntuu ja minä näin harvakseltaan. Toinen episodi on ,että olen pitkän ajan kuluttua pudonnut kärryitä jutustelun suhtee. Sallinette tämän vaipotkasetteko pyrstölle ja matkaan se on nyt teidän päätettävissä.
- sihteeri
Leikistähän minäkin olen puhunut!! Leikkiä korostanut!! Tämä lintuosasto on aina ollut hauska ja rentouttava paikka kiireitten jälkeen tulla juttelemaan.
Kuten pomonikaan, en minäkään viihdy tuolla valittajien ja murehtijoitten puolella.. Ei millään pahalla heitä kohtaan, mutta jos itselläni joskus onkin paha olla, en lähde sitä tuonne otsikoitten alle muille korostamaan - puhumattakaan, että siitä keskustelun aloittaisin.
Tämä täällä on ollut niin rentouttavaa jutustelua kiireitteni keskellä. Usein en minäkään ole tänne ennättänyt, mutta kun haluan rentoutua ja saada mieleni iloiseksi, kuten hetkeksi myös kiireeni unohtaa, tänne metsikköön tulen aina.. Olen täällä vaikka yksin, jos muita ei näy.. Täällä voin unohtaa ikäviä asioita, mutta täällä myös monet kauniit elämänarvot ovat korostuneet..!! - hanhetar
sihteeri kirjoitti:
Leikistähän minäkin olen puhunut!! Leikkiä korostanut!! Tämä lintuosasto on aina ollut hauska ja rentouttava paikka kiireitten jälkeen tulla juttelemaan.
Kuten pomonikaan, en minäkään viihdy tuolla valittajien ja murehtijoitten puolella.. Ei millään pahalla heitä kohtaan, mutta jos itselläni joskus onkin paha olla, en lähde sitä tuonne otsikoitten alle muille korostamaan - puhumattakaan, että siitä keskustelun aloittaisin.
Tämä täällä on ollut niin rentouttavaa jutustelua kiireitteni keskellä. Usein en minäkään ole tänne ennättänyt, mutta kun haluan rentoutua ja saada mieleni iloiseksi, kuten hetkeksi myös kiireeni unohtaa, tänne metsikköön tulen aina.. Olen täällä vaikka yksin, jos muita ei näy.. Täällä voin unohtaa ikäviä asioita, mutta täällä myös monet kauniit elämänarvot ovat korostuneet..!!Päivieni pelastus lukea lintujengin juttuja!
Itse täällä pullantuoksuisessa pesäkolossani olen
tullut niiiin laiskaksi että mahtanenko tänäänkään
saada lähdetyksi edes ulos!
Harmaata on ja se masentaa monia,kukaan ei soita eikä laulele,täytyy puhua itsekseen tai harjoitella
karaokea.
Mitähän naapurit siihen sanois?Pitäiskö kokeilla...
Välillä käyn "kurkkimassa"teidän touhujanne,
ja ilonpitoa.
Pysykää kasassa,sovussa ja yhteisymmärryksesä. - sihteeri
hanhetar kirjoitti:
Päivieni pelastus lukea lintujengin juttuja!
Itse täällä pullantuoksuisessa pesäkolossani olen
tullut niiiin laiskaksi että mahtanenko tänäänkään
saada lähdetyksi edes ulos!
Harmaata on ja se masentaa monia,kukaan ei soita eikä laulele,täytyy puhua itsekseen tai harjoitella
karaokea.
Mitähän naapurit siihen sanois?Pitäiskö kokeilla...
Välillä käyn "kurkkimassa"teidän touhujanne,
ja ilonpitoa.
Pysykää kasassa,sovussa ja yhteisymmärryksesä.Emme ole lopettaneet. Ei lintuna olemista noin vain lopeteta.
Taisimme vain sirkun - jota pidän ikäänkuin pomonani - kanssa jäädä kahden. Ja mekin olemme molemmat kiireisiä..
Aina, kun maailma tuntuu liikaa harteillamme painavan, pyrähdämme tänne lintumetsään visertelemään. Tällä hetkellä pomoni vain tuntee itsensä orvoksi missä tahansa liikkuukin.. Tuntee itsensä oksaltaan tiputetuksi.. Hylätyksi.. Saisi hänkin kyllä ruveta piristymään!! - Kotkatyttö
sihteeri kirjoitti:
Tämä täällä on ollut niin rentouttavaa jutustelua kiireitteni keskellä. Usein en minäkään ole tänne ennättänyt, mutta kun haluan rentoutua ja saada mieleni iloiseksi, kuten hetkeksi myös kiireeni unohtaa, tänne metsikköön tulen aina.. Olen täällä vaikka yksin, jos muita ei näy.. Täällä voin unohtaa ikäviä asioita, mutta täällä myös monet kauniit elämänarvot ovat korostuneet..!!Kotkatyttö huhuilee täällä:
Mitä porukalla mielen päällä?
Mietteet jalot,
tunteitten palot
eivät sammuneet liene
ja iloamme viene?
Tietää teistä vielä haluaisin
edelleenkin teitä kuuntelisin! - kirjosieppo
Voihan nenä, mikä metsä ... kaikki ovat pudonneet kärryiltä ... vai mitä ?:) Minäkin, joten toistaiseksi aion lennellä vähän miten sattuu, milloin minnekin, minne nokka näyttää !:) Tiedoksesi kuiteskin, että ikävä minunkin on käen kukuntaa, ja yöpöllön huhuilua. Toivottavasti pyrähtelevät jossain vaiheessa takaisinpäin! Yöpöllö on jo nähtykin, tällä kertaa jossain nosturinnokassa nuokkuili, luki oikein lehdessä.
Kevättä ootellessa ... koitahan jaksella ! Viserrellään kiireiden mukaan miten jaksellaan, sopisko niin !?:) t.kirjosieppo - sihteeri
kirjosieppo kirjoitti:
Voihan nenä, mikä metsä ... kaikki ovat pudonneet kärryiltä ... vai mitä ?:) Minäkin, joten toistaiseksi aion lennellä vähän miten sattuu, milloin minnekin, minne nokka näyttää !:) Tiedoksesi kuiteskin, että ikävä minunkin on käen kukuntaa, ja yöpöllön huhuilua. Toivottavasti pyrähtelevät jossain vaiheessa takaisinpäin! Yöpöllö on jo nähtykin, tällä kertaa jossain nosturinnokassa nuokkuili, luki oikein lehdessä.
Kevättä ootellessa ... koitahan jaksella ! Viserrellään kiireiden mukaan miten jaksellaan, sopisko niin !?:) t.kirjosieppoKuuleehan sinustakin..!!
Nyt tuntuu kuuluvan juttua muutenkin sieltä sun täältä..
Kärryiltäkö lienevät tippuneet kaikki muut paitsi pomoni ja minä?? Meinasimme mekin tippua, mutta emme tippuneet. Ainakin leikkimieltä olemme yrittäneet mukanamme kantaa. Minkä siipemme sitten ovat kestäneetkään.. Pomoni taitaa vieläkin vain tuntea itsensä hylätyksi.. Siipensä heikoiksi..
Nyt kai alan tuntea minäkin itseni hylätyksi ja unohdetuksi.. Vain yopolloa ja käen kukuntaa kaivataan täällä..!! Ei muita siis??
Pitäisiköhän jo toivotella hyvät jatkot.. No, vaikka en äänessä olisikaan, kyllä minä täällä poikkean vielä monet kerrat; onhan minun saatava tulostettua pöytäkirjatkin..!! - kirjosieppo
sihteeri kirjoitti:
Kuuleehan sinustakin..!!
Nyt tuntuu kuuluvan juttua muutenkin sieltä sun täältä..
Kärryiltäkö lienevät tippuneet kaikki muut paitsi pomoni ja minä?? Meinasimme mekin tippua, mutta emme tippuneet. Ainakin leikkimieltä olemme yrittäneet mukanamme kantaa. Minkä siipemme sitten ovat kestäneetkään.. Pomoni taitaa vieläkin vain tuntea itsensä hylätyksi.. Siipensä heikoiksi..
Nyt kai alan tuntea minäkin itseni hylätyksi ja unohdetuksi.. Vain yopolloa ja käen kukuntaa kaivataan täällä..!! Ei muita siis??
Pitäisiköhän jo toivotella hyvät jatkot.. No, vaikka en äänessä olisikaan, kyllä minä täällä poikkean vielä monet kerrat; onhan minun saatava tulostettua pöytäkirjatkin..!!kaikkii kaivataan, kärryille !:)
- sihteeri
Tuli muuten vielä mieleeni eräs asia..
Potkaisemmeko pyrstöön ja matkaan..?
Kuinkas tuollaisia kyselet??
Sinä, joka metsikön lintuja koolle kutsut..
Kuinka edes kehtaat??
Nythän vaikuttaa siltä, että yksi ainoa lintunen on täältä ikäänkuin matkaan potkaistu.. Eilen illalla. Pomoni näkee asian niin.. Olen yrittänyt saada häntä palaamaan takaisin, mutta en tiedä, suostuuko tulemaan. Ilman hänen lupaansa näitä kerron.. On pettynyt, masentunut ja ikävissään. Ikävöi lintumetsikköä.. Alan kohta hermostua, kun minunkaan jutteluni eivät tunnu häneen tehoavan.. Sanoo, että sai lemput/pakit/potkut eilen..
Se, mikä häntä jälleen kerran askarruttaa, on, että mitä hän on taas väärin tehnyt.. Kun minun mielestäni ei yhtään mitään väärin..!! No, mutta.. Nythän täällä näköjään jengiä pyörii entistäkin enemmän.. Meidänkö poistumisemme ansiosta..?? - kirjosieppo
kirjosieppo kirjoitti:
kaikkii kaivataan, kärryille !:)
pittää vielä lisätä, että se on katsos silleen, että lintujenkin elämä välillä pingoittuu ... mutta, kaikkia meitä tarvitaan, ja kaivataan, kärryille ... Emua, Sihteeriä, Sirkkua, Isokäpylintua, Hanhetarta, Kotkantyttöä, jne ... kun eihän tää muuten mikään jengi oo !:)
Kärryille pyristelevä tsirp!:) - sihteeri
kirjosieppo kirjoitti:
pittää vielä lisätä, että se on katsos silleen, että lintujenkin elämä välillä pingoittuu ... mutta, kaikkia meitä tarvitaan, ja kaivataan, kärryille ... Emua, Sihteeriä, Sirkkua, Isokäpylintua, Hanhetarta, Kotkantyttöä, jne ... kun eihän tää muuten mikään jengi oo !:)
Kärryille pyristelevä tsirp!:)Sitä juuri minäkin ihmetellyt olen.. Että eihän jengiä, poppoota, tiimiä voi olla, jos ei vähintään kahta lintua juttelemassa ole.. Kimpassa.. Aina paremmin kaikki pelittää, jos edes kaksi tipua samalla aaltopituudella on..
Eihän siinäkään siis pitäisi mitään pahaa olla, jos kahden linnun juttelu keskenään tekee pidemmänkin rönsyn juttelun sivuun..??
Joka hetki eivät kaikki mitenkään aktiivisesti voi täällä pyrähdellä!! Sehän pitäisi olla sanomattakin selvää.. Jos kaksi lintua juttelee keskenään, eikös se ole pelkästään kiva asia? Jos viihtyvät keskenään.. Tarkoitan siis, että parempi niin, kuin että ei olisi minkäänlaista kommunikointia koko lintumetsässä..??
Itsekin olen tänään tavallista enemmän täällä pyrähdellyt. Minulla on, kuten pomollanikin, välillä töittemme kanssa sellaisia 'saumoja', ettemme täällä voi edes piipahtaa - vaikka kuinka mielemme tekisikin.. Sirkku painaa joskus hommia lähes äärirajoillaan, ja tiedän, että juuri sen takia haluaa silloin tällöin tänne kevyttä juttua tulla heittelemään!! Luulen vain, että tällä hetkellä hänellä töittensä kanssa on hieman helpottuneempi olo kuin muutama päivä sitten.. Ei vain sitten eilisen jälkeen ole tänne ilmestynyt.. Sirkku pahoittaa mielensä aika herkästi.. Ottaa myös monet asiat turhankin raskaasti. Kuten kieltämättä minäkin, mutta minä olen ehkä aavistuksen sinnikkäämpi tipu.
Jokainen tämän ikäinen lintu tietää, että jokainen päivä ei aurinkoinen voi olla, ja että ilman pilvisiä päiviä emme aurinkoakaan edes huomaisi.. Pinna kireällä on tietenkin joskus jokaisella, mutta mielestäni nuo mielten pahoittamiset - kuten toisten lintujen loukkaamisetkaan - eivät kuulu tähän metsikköön. Sen takia minulla on pomoni takia paha olla. Lukekoon tekstini!! Olen puhunut hänelle näistä muutenkin kuin täällä. - sirkku
sihteeri kirjoitti:
Kuinka edes kehtaat??
Nythän vaikuttaa siltä, että yksi ainoa lintunen on täältä ikäänkuin matkaan potkaistu.. Eilen illalla. Pomoni näkee asian niin.. Olen yrittänyt saada häntä palaamaan takaisin, mutta en tiedä, suostuuko tulemaan. Ilman hänen lupaansa näitä kerron.. On pettynyt, masentunut ja ikävissään. Ikävöi lintumetsikköä.. Alan kohta hermostua, kun minunkaan jutteluni eivät tunnu häneen tehoavan.. Sanoo, että sai lemput/pakit/potkut eilen..
Se, mikä häntä jälleen kerran askarruttaa, on, että mitä hän on taas väärin tehnyt.. Kun minun mielestäni ei yhtään mitään väärin..!! No, mutta.. Nythän täällä näköjään jengiä pyörii entistäkin enemmän.. Meidänkö poistumisemme ansiosta..??Pyysinhän, ettet aivan kaikkea täällä nokastasi laukoisi...! Jos lauot jotakin, älä minun jutteluitani... Panes laukoen muitten vehkeitä! En halua meidän ystävyytemme kärsivän...! Tiedät sen.
Illalla ja yöllä et minua kiinni saanut... Tänään kuitenkin viestitimme. Välillä huvittavat ja välillä masentavat sinun kommenttisi täällä... Olet ystäväni, tiedän, mutta jotakin rajaa, please! Ei aivan kaikkea, jookos...? - kirjosieppo
sihteeri kirjoitti:
Sitä juuri minäkin ihmetellyt olen.. Että eihän jengiä, poppoota, tiimiä voi olla, jos ei vähintään kahta lintua juttelemassa ole.. Kimpassa.. Aina paremmin kaikki pelittää, jos edes kaksi tipua samalla aaltopituudella on..
Eihän siinäkään siis pitäisi mitään pahaa olla, jos kahden linnun juttelu keskenään tekee pidemmänkin rönsyn juttelun sivuun..??
Joka hetki eivät kaikki mitenkään aktiivisesti voi täällä pyrähdellä!! Sehän pitäisi olla sanomattakin selvää.. Jos kaksi lintua juttelee keskenään, eikös se ole pelkästään kiva asia? Jos viihtyvät keskenään.. Tarkoitan siis, että parempi niin, kuin että ei olisi minkäänlaista kommunikointia koko lintumetsässä..??
Itsekin olen tänään tavallista enemmän täällä pyrähdellyt. Minulla on, kuten pomollanikin, välillä töittemme kanssa sellaisia 'saumoja', ettemme täällä voi edes piipahtaa - vaikka kuinka mielemme tekisikin.. Sirkku painaa joskus hommia lähes äärirajoillaan, ja tiedän, että juuri sen takia haluaa silloin tällöin tänne kevyttä juttua tulla heittelemään!! Luulen vain, että tällä hetkellä hänellä töittensä kanssa on hieman helpottuneempi olo kuin muutama päivä sitten.. Ei vain sitten eilisen jälkeen ole tänne ilmestynyt.. Sirkku pahoittaa mielensä aika herkästi.. Ottaa myös monet asiat turhankin raskaasti. Kuten kieltämättä minäkin, mutta minä olen ehkä aavistuksen sinnikkäämpi tipu.
Jokainen tämän ikäinen lintu tietää, että jokainen päivä ei aurinkoinen voi olla, ja että ilman pilvisiä päiviä emme aurinkoakaan edes huomaisi.. Pinna kireällä on tietenkin joskus jokaisella, mutta mielestäni nuo mielten pahoittamiset - kuten toisten lintujen loukkaamisetkaan - eivät kuulu tähän metsikköön. Sen takia minulla on pomoni takia paha olla. Lukekoon tekstini!! Olen puhunut hänelle näistä muutenkin kuin täällä.Tähän saumaan onkin sitten hyvä sanoa, että ei todellakaan haittaa, vaikka kahden linnun juttu rönsyisi kuinka, koska sellaistahan se on täällä ollut aiemminkin, ja tulee varmaan olemaankin.
Mutta se haittaa, jos toista lintua jotenkin mollataan, sellaisesta nousee höyhenet aivan pystyyn!:) Esimerkkinä vaikkapa tämä käki -tapaus, koska käki oli kukkuillut täällä jengissä jo "vuosia" ennen Emun käki II:sta. Siksi yritin jossain vaiheessa kysyä, että onko kyseessä sama vaiko eri käki? Siis ... jos "vanha käki" on Emu, joka hoivailee käki II:sta, asia on kunnossa ja ok. Mutta ... jos Emu on joku muu kuin "vanha käki", silloinhan asiasta saa helposti sellaisen käsityksen, että "vanhaa käkeä" jotenkin mollataan käki II:sella. Jos niin, niin sellainen ei ole minun mielestäni pitemmän päälle enää mitenkään hauskaa.
Pyydän Emulta jo etukäteen anteeksi epäilyjäni, kun muutoinhan Emu on ok lintu, ja tosi hyvä tarinoimaan. Voisi kuitenkin selvittää kärryiltä pudonneille (kottaraiselle ja siepolle) tämänkin asian, että mitenkä se nyt menikään .., ja se siitä sitten !:)
Miksei muuten saisi kaivata tuttuja lintuja, kaipalethan sinäkin ... ?:)
Eipä sitten muuta kuin mukavaa sunnuntai-iltaa koko jengille, myös emulle, t.kirjosieppo - sihteeri
kirjosieppo kirjoitti:
Tähän saumaan onkin sitten hyvä sanoa, että ei todellakaan haittaa, vaikka kahden linnun juttu rönsyisi kuinka, koska sellaistahan se on täällä ollut aiemminkin, ja tulee varmaan olemaankin.
Mutta se haittaa, jos toista lintua jotenkin mollataan, sellaisesta nousee höyhenet aivan pystyyn!:) Esimerkkinä vaikkapa tämä käki -tapaus, koska käki oli kukkuillut täällä jengissä jo "vuosia" ennen Emun käki II:sta. Siksi yritin jossain vaiheessa kysyä, että onko kyseessä sama vaiko eri käki? Siis ... jos "vanha käki" on Emu, joka hoivailee käki II:sta, asia on kunnossa ja ok. Mutta ... jos Emu on joku muu kuin "vanha käki", silloinhan asiasta saa helposti sellaisen käsityksen, että "vanhaa käkeä" jotenkin mollataan käki II:sella. Jos niin, niin sellainen ei ole minun mielestäni pitemmän päälle enää mitenkään hauskaa.
Pyydän Emulta jo etukäteen anteeksi epäilyjäni, kun muutoinhan Emu on ok lintu, ja tosi hyvä tarinoimaan. Voisi kuitenkin selvittää kärryiltä pudonneille (kottaraiselle ja siepolle) tämänkin asian, että mitenkä se nyt menikään .., ja se siitä sitten !:)
Eipä sitten muuta kuin mukavaa sunnuntai-iltaa koko jengille, myös emulle, t.kirjosieppoMitäs tuo nyt sitten oli??
Vieläkö ihmettelette, että pomoni ja minä yritimme jonkinlaista historiikkia lintujutuista pyydellä..??
Koska olemme vasta tänne metsään pyrähtäneet, emme ole voineet ensin mistään mitään tietää!! Vasta jossain vaiheessa pomoni sai päähänsä ruveta katselemaan noita vanhoja 'pöytäkirjoja'... Sieltä hän löysi käkeä, kolibria, hippiäistä ja muitakin... Periaatteessahan sillä ei pitäisi merkitystä olla, mutta tietenkin olisi noloa, jos ..sanotaanko vaikka.. esimerkiksi sihteerikin olisi jo aikoinaan täällä pyrähdellyt ja näin siis saanut sekaannuksia aikaan..!! Ajatelkaapa itse kukin!!
Tämä on hauskaa. Hauskaa se ei ole ehkä niiden kannalta, jotka ovat joillakin näillä nimillä täällä joskus ennen meitä lennelleet.. Hyviä esimerkkejä ovat siis rekatut nikit västäräkki, varpunen, pullasorsa, huuhkaja... Pomoni ja minä emme ole rekisteröityneet yhtään mihinkään, joten jos sekaannuksia tulee, pyydämme anteeksi!! Joku voisi myös oikaista, jos kirjoitustyylistä tai tavoista tuntee jonkun 'väärällä' nimellä liikkuvan linnun täällä!! Väärinkäsitykset eivät kivoja ole!!
Vielä kerran: Lintujengin historiasta emme siis paljoakaan - vieläkään - tiedä!! - kirjosieppo
sihteeri kirjoitti:
Mitäs tuo nyt sitten oli??
Vieläkö ihmettelette, että pomoni ja minä yritimme jonkinlaista historiikkia lintujutuista pyydellä..??
Koska olemme vasta tänne metsään pyrähtäneet, emme ole voineet ensin mistään mitään tietää!! Vasta jossain vaiheessa pomoni sai päähänsä ruveta katselemaan noita vanhoja 'pöytäkirjoja'... Sieltä hän löysi käkeä, kolibria, hippiäistä ja muitakin... Periaatteessahan sillä ei pitäisi merkitystä olla, mutta tietenkin olisi noloa, jos ..sanotaanko vaikka.. esimerkiksi sihteerikin olisi jo aikoinaan täällä pyrähdellyt ja näin siis saanut sekaannuksia aikaan..!! Ajatelkaapa itse kukin!!
Tämä on hauskaa. Hauskaa se ei ole ehkä niiden kannalta, jotka ovat joillakin näillä nimillä täällä joskus ennen meitä lennelleet.. Hyviä esimerkkejä ovat siis rekatut nikit västäräkki, varpunen, pullasorsa, huuhkaja... Pomoni ja minä emme ole rekisteröityneet yhtään mihinkään, joten jos sekaannuksia tulee, pyydämme anteeksi!! Joku voisi myös oikaista, jos kirjoitustyylistä tai tavoista tuntee jonkun 'väärällä' nimellä liikkuvan linnun täällä!! Väärinkäsitykset eivät kivoja ole!!
Vielä kerran: Lintujengin historiasta emme siis paljoakaan - vieläkään - tiedä!!historiikkiii ! Ja näinhän sitä tässä tulee ilmoille (ja uuttakin syntyy) pikkuhiljaa lisää ... öitä !:)
- emu
kirjosieppo kirjoitti:
Tähän saumaan onkin sitten hyvä sanoa, että ei todellakaan haittaa, vaikka kahden linnun juttu rönsyisi kuinka, koska sellaistahan se on täällä ollut aiemminkin, ja tulee varmaan olemaankin.
Eipä sitten muuta kuin mukavaa sunnuntai-iltaa koko jengille, myös emulle, t.kirjosieppoEn ole ollut koskaan kärryillä.
Yritimme lukea käen kanssa tuota tekstiäsi ylhäältä alas ja vinoon vasemmalta oikealle ja harppoen joka toiselle riville ja pakittamallakin. Me ei ihan tajuta. Suomeahan se on. Luulemme.
Käen mielestä minussa ei ole mitään vanhan käen näköistä. Eikä käki näytä minusta kakkoselta.
Sanoimme yhdessä että pöh. Älkää kysykö enää mitään. Nyt on meidän vuoro kysyä.
Miten saa maalin pois käen höyhenistä? Tärpättiä käki kammoaa. Ehkä liotan sitä vedessä. Olisiko alkoholista apua. Vai annetaanko olla. On siinä ornitologilla ihmettelemistä. Loppuu lintukirja kesken.
Pitää mennä. Käelle pitää lukea ruma-ankanpoikasatu. Ja tehdä velli. - sirkku:)
emu kirjoitti:
En ole ollut koskaan kärryillä.
Yritimme lukea käen kanssa tuota tekstiäsi ylhäältä alas ja vinoon vasemmalta oikealle ja harppoen joka toiselle riville ja pakittamallakin. Me ei ihan tajuta. Suomeahan se on. Luulemme.
Käen mielestä minussa ei ole mitään vanhan käen näköistä. Eikä käki näytä minusta kakkoselta.
Sanoimme yhdessä että pöh. Älkää kysykö enää mitään. Nyt on meidän vuoro kysyä.
Miten saa maalin pois käen höyhenistä? Tärpättiä käki kammoaa. Ehkä liotan sitä vedessä. Olisiko alkoholista apua. Vai annetaanko olla. On siinä ornitologilla ihmettelemistä. Loppuu lintukirja kesken.
Pitää mennä. Käelle pitää lukea ruma-ankanpoikasatu. Ja tehdä velli.Huomasitkos; sain hymiönikin näkyviin...
Iiiihnaaa kuulla teistä.
Ikävä ollut. Kovin ikävä.
Pidäthän käestä number two hyvää huolta?
Tiedän, että pidät...
Sihteerini ja minä olemme myös lukeneet tekstejä joka suuntaan... Vasemmalta oikealle, oikealta vasemmalle, ylhäältä alas, alhaalta ylös... Olemme välillä tulleet siihen tulokseen, että monet ovat ruvenneet kirjoittamaan täysin heprean kielellä!!! Emme ymmärrä välillä edes puolta kirjoituksista...
Käestä olisin siinä mielessä kiinnostunut, että erehdyinkö minä, että onko nyt siis kysymyksessä se minun pois lennättämäni käki edelleen? Oletin niin, kun en muista käkilinnuista ole edes kuullut... Sitä paitsi käki on aina näyttänyt ykköseltä. Olkoon luonne mikä tahansa. Sinä taas olet ykkönen joka suhteessa. Joka asiassa siis!
Vielä. Älä ihmeessä liota käkeä alkoholissa! Huh! Jos on vesiliukoista maalia, pistä käki kuuman suihkun alle... Ja jos ei ole vesiliukoista maalia, pistä vähän tärpättiä mun...pumpuliin ja hieroskele pois. Kyllä se siitä! Niin ikävä teitä! Minulla. - emu
Huomasitkos; sain hymiönikin näkyviin...
Iiiihnaaa kuulla teistä.
Ikävä ollut. Kovin ikävä.
Pidäthän käestä number two hyvää huolta?
Tiedän, että pidät...
Sihteerini ja minä olemme myös lukeneet tekstejä joka suuntaan... Vasemmalta oikealle, oikealta vasemmalle, ylhäältä alas, alhaalta ylös... Olemme välillä tulleet siihen tulokseen, että monet ovat ruvenneet kirjoittamaan täysin heprean kielellä!!! Emme ymmärrä välillä edes puolta kirjoituksista...
Käestä olisin siinä mielessä kiinnostunut, että erehdyinkö minä, että onko nyt siis kysymyksessä se minun pois lennättämäni käki edelleen? Oletin niin, kun en muista käkilinnuista ole edes kuullut... Sitä paitsi käki on aina näyttänyt ykköseltä. Olkoon luonne mikä tahansa. Sinä taas olet ykkönen joka suhteessa. Joka asiassa siis!
Vielä. Älä ihmeessä liota käkeä alkoholissa! Huh! Jos on vesiliukoista maalia, pistä käki kuuman suihkun alle... Ja jos ei ole vesiliukoista maalia, pistä vähän tärpättiä mun...pumpuliin ja hieroskele pois. Kyllä se siitä! Niin ikävä teitä! Minulla.Pitää olla hiljaa.
Sama käki hän on. Se sinun exäsi. Ja tiedät että pidän hyvää huolta. Hän söi vellin ja luin sadun. Peittelin. Käki nukkuu vielä tässä minun puolella kun se maalin haju on niin voimakas. Käki pärskii. Toivottavasti ei tule mitään hengenahdistusallergiaastmajuttuja. Ei pikkulintu noin pitkää vaivaa kestäisi.
Niin. Kiitos kauniista sanoistasi. Rivien välit olivat uuh. Osaat kirjoittaa hyvin.
Käki on tumpelo tämän näppiksen kanssa. Chatissa käki poistetaan jo muutaman rivin jälkeen. Ei ole tänään käynyt siellä.
Meillä on ollut tänään maalaushommia ja pyyhenaulakon kiinnittämistä. Se naulakko rojahti äsken alas. Huomenna pitää kiinnittää se isommilla nauloilla. Ja teipillä.
Eilistä rokkaa on tänään syöty. Sopi hyvin kun on tämä laskiainenkin.
Kyllä me pärjätään.
Pitää mennä. Tiskaan tuon vellikupin vielä. - sihteeri
sihteeri kirjoitti:
Kuinka edes kehtaat??
Se, mikä häntä jälleen kerran askarruttaa, on, että mitä hän on taas väärin tehnyt.. Kun minun mielestäni ei yhtään mitään väärin..!! No, mutta.. Nythän täällä näköjään jengiä pyörii entistäkin enemmän.. Meidänkö poistumisemme ansiosta..??Kiitos sinulle, joka sait sirkun taas pyrähtelemään täällä!!
Näin vasta äsken viestisi..
Olet kultainen. SINULLA ON KULTAINEN SYDÄN!!
Luulen, että sirkku on tällä hetkellä punkassaan lueskelemassa.. Lukee laidasta laitaan kaikkea mahdollista.. Töittensä takiakin joutuu lukeman paljon, mutta rakastaa työtään. Ja lukemista.. Nyt epäilen hänen lueskelevan melkoisen romanttista rakkausromaania.. Jos edes siihen osaa keskittyä. Ajatuksensa vamasti täällä.. Kuten minunkin ajatukseni - olkoon homma kuinka hullua tahansa,,!! ;) - kirjosieppo
sihteeri kirjoitti:
Kiitos sinulle, joka sait sirkun taas pyrähtelemään täällä!!
Näin vasta äsken viestisi..
Olet kultainen. SINULLA ON KULTAINEN SYDÄN!!
Luulen, että sirkku on tällä hetkellä punkassaan lueskelemassa.. Lukee laidasta laitaan kaikkea mahdollista.. Töittensä takiakin joutuu lukeman paljon, mutta rakastaa työtään. Ja lukemista.. Nyt epäilen hänen lueskelevan melkoisen romanttista rakkausromaania.. Jos edes siihen osaa keskittyä. Ajatuksensa vamasti täällä.. Kuten minunkin ajatukseni - olkoon homma kuinka hullua tahansa,,!! ;)hienoa, että kaikkien lintujen elämä on taas kohdallaan ja ok ... pakinat jatkukoon ... tsirp!:)
kirjosieppo kirjoitti:
hienoa, että kaikkien lintujen elämä on taas kohdallaan ja ok ... pakinat jatkukoon ... tsirp!:)
Juu... Eiköhän tämä tästä...;)
Harmitti eilen jotenkin kaikki... Olin saanut työni aika kivaan 'saumaan' ja olisin pystynyt pyrähtelemään täällä enemmänkin, mutta ne edellisen illan juttelut pyörivät koko ajan mielessäni... Jotenkin vain oli sitten niin paha olla... Eräänlainen ikävä...
Mutta se siitä!;) Nyt ainakin minun mieleni on tasapainossa itsensä - ja minunkin kanssani...;)
Yhtä asiaa kummastelen suuresti. Täällä näköjään pyrähtelee sellaisiakin lintuja, jotka lukevat - ainakin kertomansa mukaan - näitä jutustelujamme kuin jatkokertomuksia ikään... He pyytävät, ettemme lopettaisi... MUTTA MIKSI IHMEESSÄ HE ITSE EIVÄT MUKAAN JUTUSTELUIHIMME TULE??? On ollut hanhetarta, sorsanpoikaa, kotkatyttöä, tipitiitä...! MIKSI ETTE JOUKKOOMME TULE??? Kaikkihan tänne metsikköön tervetulleita ovat!
Iloista päivää jokaiselle toivon!!! :) - emu
Harmitti eilen jotenkin kaikki... Olin saanut työni aika kivaan 'saumaan' ja olisin pystynyt pyrähtelemään täällä enemmänkin, mutta ne edellisen illan juttelut pyörivät koko ajan mielessäni... Jotenkin vain oli sitten niin paha olla... Eräänlainen ikävä...
Mutta se siitä!;) Nyt ainakin minun mieleni on tasapainossa itsensä - ja minunkin kanssani...;)
Yhtä asiaa kummastelen suuresti. Täällä näköjään pyrähtelee sellaisiakin lintuja, jotka lukevat - ainakin kertomansa mukaan - näitä jutustelujamme kuin jatkokertomuksia ikään... He pyytävät, ettemme lopettaisi... MUTTA MIKSI IHMEESSÄ HE ITSE EIVÄT MUKAAN JUTUSTELUIHIMME TULE??? On ollut hanhetarta, sorsanpoikaa, kotkatyttöä, tipitiitä...! MIKSI ETTE JOUKKOOMME TULE??? Kaikkihan tänne metsikköön tervetulleita ovat!
Iloista päivää jokaiselle toivon!!! :)Iloista päivää täältäkin.
Aamu oli vähän synkkä. Käki oli nähnyt painajaisia eikä meinannut murot pysyä lusikassa kun kertoi.
Iso metsätyökone tuli ja hakkasi koko lintumetsikön suureksi aukoksi. Muutama onneton lepänrutjake jäi pystyyn. Kaikki muut puut meni. Metsäkoneen jylinän takaa ei edes erottanut lintujen hätähuutoja.
Selitin käelle että ei tässä mitään hätää ole. Se oli vain unta eikä meidän betonikoivuun eikä betonipesään pysty mikään. Sellaista konetta maailmassa ei olekaan.
Käelle uni oli järkytys. Lähetin hänet nyt koorautaan ostamaan isoja nauloja ja tiivisteen keittiön hanaan sekä pulkan. Saa vähän muuta ajattelemista. Pitää se naulakko paukuttaa vielä kiinni.
Illalla mennään kirjastoon lukemaan sisustuslehtiä. Rahat on vähissä eikä ole nyt varaa ostaa lehtiä.
Ruokakaupassakin pitää käydä. Tehdään takoja tänään.
Tuoltahan käki tulee. Vetää naulapakettia pulkassa. Heh. Saanut jostain kooraudan lippalakin. Vähähän isohan tuo on. Hahhaaa. Uskomaton näky. HAHHAA. Kompastelee lippaan koko ajan. Pitää mennä auttamaan. Ei se jaksa nostaa naulalaatikkoa yksin tänne. - sihteeri
Iloista päivää jokaiselle toivon!!! :)Olen hengessä mukana koko ajan.
Käyn vilkuilemassa täällä vähän väliä..
Hyvä sirkku!! Kun kerroit.. ja siitä, että kyselit noita 'jatkokertomuksen' lukijoita mukaan!! Missähän tosiaankin lymyilevät??
Tällä hetkellä taas kiireet painavat päälle, mutta mukananne pyörin kaikesta huolimatta!! - emu
Iloista päivää jokaiselle toivon!!! :)Kuuleppas.
Meillä oli käen kanssa puhetta tästä rakentamisesta ja asunnon laajentamisesta. Kun meillä on betonimylly ja tapettiliisteriäkin jäi niin jos tekisimme enemmän noita huoneita.
Käki ehdotti että perustaisimme tähän sisäoppilaitoksen. Sisälukua opettaisimme ja kaikki sisäelinten toiminnat jne. Esim.
Virmasta ei tullut mitään mutta jos tämä kantaisi.
Mitä tuumaat.
Nyt laitamme tuon naulakon kiinni. Käki heiluu jo vasaran kanssa. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Iloista päivää täältäkin.
Aamu oli vähän synkkä. Käki oli nähnyt painajaisia eikä meinannut murot pysyä lusikassa kun kertoi.
Iso metsätyökone tuli ja hakkasi koko lintumetsikön suureksi aukoksi. Muutama onneton lepänrutjake jäi pystyyn. Kaikki muut puut meni. Metsäkoneen jylinän takaa ei edes erottanut lintujen hätähuutoja.
Selitin käelle että ei tässä mitään hätää ole. Se oli vain unta eikä meidän betonikoivuun eikä betonipesään pysty mikään. Sellaista konetta maailmassa ei olekaan.
Käelle uni oli järkytys. Lähetin hänet nyt koorautaan ostamaan isoja nauloja ja tiivisteen keittiön hanaan sekä pulkan. Saa vähän muuta ajattelemista. Pitää se naulakko paukuttaa vielä kiinni.
Illalla mennään kirjastoon lukemaan sisustuslehtiä. Rahat on vähissä eikä ole nyt varaa ostaa lehtiä.
Ruokakaupassakin pitää käydä. Tehdään takoja tänään.
Tuoltahan käki tulee. Vetää naulapakettia pulkassa. Heh. Saanut jostain kooraudan lippalakin. Vähähän isohan tuo on. Hahhaaa. Uskomaton näky. HAHHAA. Kompastelee lippaan koko ajan. Pitää mennä auttamaan. Ei se jaksa nostaa naulalaatikkoa yksin tänne.Oikeastaan ennättäisin tässä yhteydessä sanomaan vain:
:)))
Mutta juu! Lippis käen päässä näyttää varmasti mainiolta. Onneksi ei käynyt valmetin lippistä hakemassa. Tai, vielä epäsopivampaa käelle, mäklaarenlippistä!
Jo aikoinaan minua nauratti (oikeasti!), kun ajattelin teitä johtajien asuissanne... Käki siis ensin varkut ja pikkutakki päällä, sitten puku päällä rusetteineen...!:)
Olette päivieni ilo ja hauskuus. Ja paljon muutakin. Mutta se on salaisuus, kuten rainer riimannikin laulaa...;) - sirkku:)
emu kirjoitti:
Kuuleppas.
Meillä oli käen kanssa puhetta tästä rakentamisesta ja asunnon laajentamisesta. Kun meillä on betonimylly ja tapettiliisteriäkin jäi niin jos tekisimme enemmän noita huoneita.
Käki ehdotti että perustaisimme tähän sisäoppilaitoksen. Sisälukua opettaisimme ja kaikki sisäelinten toiminnat jne. Esim.
Virmasta ei tullut mitään mutta jos tämä kantaisi.
Mitä tuumaat.
Nyt laitamme tuon naulakon kiinni. Käki heiluu jo vasaran kanssa.Hyvä idea muuten, mutta tunnen käen...!
Sisäoppilaitos olisi kuitenkin vain tyttöjä varten... Tipula siis...
No mutta... Sittenhän sinne voisin tulla minäkin...
Opettaisittekos tulkkaamaan lisäksi näitä viestejä, joista en joskus mitään ymmärrä??? - emu
Hyvä idea muuten, mutta tunnen käen...!
Sisäoppilaitos olisi kuitenkin vain tyttöjä varten... Tipula siis...
No mutta... Sittenhän sinne voisin tulla minäkin...
Opettaisittekos tulkkaamaan lisäksi näitä viestejä, joista en joskus mitään ymmärrä???Totta joo.
Luovumme siitä tipula-ajatuksesta. Ajattelimme laajennusta lähinnä tavoitellaksemme loppusiivousta ja imurointia. Jotain piti keksiä.
On ollut puuhakas päivä. Kirjastossa katsoimme sisustusvinkkejä nokat kiinni lehdissä. Tiedätkö mitä. Jotta saisimme käelle viihtyisän kodin tarvitsemme naislinnun siipeä. Tulisi lämmin ja kodikas kolo. En pyydä sinua mutta saat tulla jos haluat. Pitsihörselöitä ikkunoihin ja kukkapurkkien alle. Sellaista hempeää. Kyllä sinä tiedät. Me jos sisustamme tästä tulee kuin mikäkin paja.
Teemme takoja. Niitä ruokia. Paljon siliä ja kaikkea mitä jääkaappipakastinyhdistelmästä (uusi) löytyy. Viimeiksi takopäivänä käki hikoili niin että hiki tippui nokasta lautaselle. Ne mausteet varmaan tai sitten hän ajatteli jotain tuskaista projektia.
Lämmitämme taas saunan. Ostimme koomarketista sellaista löylytervatiivistettä. Ja pakastevastan ja sikspäkin.
Pidetään vapaailta.
Tulen käymään kunhan olemme käyneet saunassa ja olen tehnyt käelle iltavellin ja lukenut sadun.
Pitää mennä. Käki tuhisee tuolla takojensa kanssa nyt. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Totta joo.
Luovumme siitä tipula-ajatuksesta. Ajattelimme laajennusta lähinnä tavoitellaksemme loppusiivousta ja imurointia. Jotain piti keksiä.
On ollut puuhakas päivä. Kirjastossa katsoimme sisustusvinkkejä nokat kiinni lehdissä. Tiedätkö mitä. Jotta saisimme käelle viihtyisän kodin tarvitsemme naislinnun siipeä. Tulisi lämmin ja kodikas kolo. En pyydä sinua mutta saat tulla jos haluat. Pitsihörselöitä ikkunoihin ja kukkapurkkien alle. Sellaista hempeää. Kyllä sinä tiedät. Me jos sisustamme tästä tulee kuin mikäkin paja.
Teemme takoja. Niitä ruokia. Paljon siliä ja kaikkea mitä jääkaappipakastinyhdistelmästä (uusi) löytyy. Viimeiksi takopäivänä käki hikoili niin että hiki tippui nokasta lautaselle. Ne mausteet varmaan tai sitten hän ajatteli jotain tuskaista projektia.
Lämmitämme taas saunan. Ostimme koomarketista sellaista löylytervatiivistettä. Ja pakastevastan ja sikspäkin.
Pidetään vapaailta.
Tulen käymään kunhan olemme käyneet saunassa ja olen tehnyt käelle iltavellin ja lukenut sadun.
Pitää mennä. Käki tuhisee tuolla takojensa kanssa nyt.Ennätin juuri ja juuri sopeutua ajatukseen tullakin sisäoppilaitokseen saamaan hieman lisäoppia tuohon joittenkin viestien tulkitsemiseen... Noooo, enpä siinä kai kovin paljoa menettänyt, koska epäilen, että käki olisi sitä kuitenkin opettanut. Yrittänyt opettaa...
Pitsihörselöitä, hörhelöitä... Ikkunoihin ja kukkapurkkien alle? Jaa-a... Vähän vaikea on tilanne nyt... Kyllähän niitä laittamaan voisin tulla, mutta se vaikeus on siinä, että en itse niistä niin kauheasti pidä. Kuulemma olen hyvä sisustamaan, mutta liiat pitsit ja pastellit ja hempeydet eivät mielestäni edes kodikkaaseen kotiin kuulu. En pidä myöskään kalseudesta; jotain olla täytyy. Minulla on liikaakin. Ei pitsejä muuten kuin virkkaaminani liinoina ja pyyheliinojen päissä ja sellaisissa. Paljon ihania matkamuistoja ja muistoja elämän varrelta muutenkin täytyy näkyä. Oikealla tavalla. Oikeissa paikoissa. Hempeitä pitsihörhelöitä voisin kyllä päälleni laittaa, jos sinne tulen... Mitäs tuumaat ajatuksesta?
Käki ja käen hikoilut! No, hyvähän se on, että vain hikoilee projekteja ajatellessaan; olen nääs kuullut, että jotkut saavat allergista ihottumaa jo pelkästään ajatellessaan työntekoa!
Minullakin ollut hieman kiireinen päivä. Tulen kyllä vielä... Katsotaankos, kumpi tulee ensin...?;) Yhtä aikaa...?;) Samanaikaisesti...?;) - hanhetar
sihteeri kirjoitti:
Olen hengessä mukana koko ajan.
Käyn vilkuilemassa täällä vähän väliä..
Hyvä sirkku!! Kun kerroit.. ja siitä, että kyselit noita 'jatkokertomuksen' lukijoita mukaan!! Missähän tosiaankin lymyilevät??
Tällä hetkellä taas kiireet painavat päälle, mutta mukananne pyörin kaikesta huolimatta!!Hitsi vitsi ku kiirettä pukkaa! Tuli toi emohanhi kylään,hälle pitää näyttää koko sta.. eiku metsä ja sit on syntyny yks pikkuhanhi.
Kovin oli isänsä näköinen rääpäle.
Siis suhinaa siivissä vaikka matalalla mennäänki.
Kivaa kun olette kaikki täällä,kävin taas tarkistamassa että jengillä kaikki hyvin.
Nyt pyrstö nurin,öitä!Huomenna taas esittelyjä emolle,ei emulle. - sirkku:)
hanhetar kirjoitti:
Hitsi vitsi ku kiirettä pukkaa! Tuli toi emohanhi kylään,hälle pitää näyttää koko sta.. eiku metsä ja sit on syntyny yks pikkuhanhi.
Kivaa kun olette kaikki täällä,kävin taas tarkistamassa että jengillä kaikki hyvin.
Nyt pyrstö nurin,öitä!Huomenna taas esittelyjä emolle,ei emulle.Hyvä, hyvä!
Käy nyt jatkossakin moikkaamassa!
Syntynyt uusi pieni hanhi? Onko hanhi vai hanhetar? Hanhetar II siis?
Noooo, jos nyt onkin isänsä näköinen rääpäle, niin eiköhän vielä joskus hanhenkin näköinen tule olemaan...!?;)
Pyrstö nurin? Pistäpäs nyt vain vaakatasoon - esimerkiksi... Katso, mitä tapahtuu... Niin, tai... nurin... No jo meni vaikeaksi...;))) - emu
hanhetar kirjoitti:
Hitsi vitsi ku kiirettä pukkaa! Tuli toi emohanhi kylään,hälle pitää näyttää koko sta.. eiku metsä ja sit on syntyny yks pikkuhanhi.
Nyt pyrstö nurin,öitä!Huomenna taas esittelyjä emolle,ei emulle.Hanhista onkin ollut pulaa.
Kiva kun tulee lisää. Eikä se haittaa vaikka onkin isänsä näköinen. Luulen että se korjaantuu iän myötä.
Hannu Hanhi on käen suosikki. Se akkarin triangelitraama vetoaa aina. En kerro enempää nyt kun olet jo orrella. Takautuvat yöntoivotukset tähän kuitenkin.
Käkikin nukkuu. Pientä kuorsausta kuuluu peiton alta. - emu
Ennätin juuri ja juuri sopeutua ajatukseen tullakin sisäoppilaitokseen saamaan hieman lisäoppia tuohon joittenkin viestien tulkitsemiseen... Noooo, enpä siinä kai kovin paljoa menettänyt, koska epäilen, että käki olisi sitä kuitenkin opettanut. Yrittänyt opettaa...
Pitsihörselöitä, hörhelöitä... Ikkunoihin ja kukkapurkkien alle? Jaa-a... Vähän vaikea on tilanne nyt... Kyllähän niitä laittamaan voisin tulla, mutta se vaikeus on siinä, että en itse niistä niin kauheasti pidä. Kuulemma olen hyvä sisustamaan, mutta liiat pitsit ja pastellit ja hempeydet eivät mielestäni edes kodikkaaseen kotiin kuulu. En pidä myöskään kalseudesta; jotain olla täytyy. Minulla on liikaakin. Ei pitsejä muuten kuin virkkaaminani liinoina ja pyyheliinojen päissä ja sellaisissa. Paljon ihania matkamuistoja ja muistoja elämän varrelta muutenkin täytyy näkyä. Oikealla tavalla. Oikeissa paikoissa. Hempeitä pitsihörhelöitä voisin kyllä päälleni laittaa, jos sinne tulen... Mitäs tuumaat ajatuksesta?
Käki ja käen hikoilut! No, hyvähän se on, että vain hikoilee projekteja ajatellessaan; olen nääs kuullut, että jotkut saavat allergista ihottumaa jo pelkästään ajatellessaan työntekoa!
Minullakin ollut hieman kiireinen päivä. Tulen kyllä vielä... Katsotaankos, kumpi tulee ensin...?;) Yhtä aikaa...?;) Samanaikaisesti...?;)Kävin hanhen luona onnittelemassa.
Unohdetaan sitten ne pitsit ja muut. Onko sinulla mitään ajatusta miten voisimme sisustaa. Käellä on omat ajatukset mutta saamme hänen päänsä kyllä kääntymään.
Matkamuistoja meillä ei ole. Kaikki tyhjät pullot palautimme silloin virman kassakriisin aikaan.
Joku pelkistetty juttu se voisi olla. Jokunen taulu ja vlyykeli. Von Vraitilla on hyviä lintutauluja.
Onko sinulla pieni räsymatto. Se sopisi hyvin eteiseen. Takan eteen laitamme taljan ja polyneesialaisen pystin alle tilkkutäkin. Käen palkintokaapin lisäksi tänne ei paljon muuta mahdukaan.
Tule käymään. Katsotaan mitä tulee. Ovi on raollaan.
Menen jo odottamaan. Onpa kiva. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Kävin hanhen luona onnittelemassa.
Unohdetaan sitten ne pitsit ja muut. Onko sinulla mitään ajatusta miten voisimme sisustaa. Käellä on omat ajatukset mutta saamme hänen päänsä kyllä kääntymään.
Matkamuistoja meillä ei ole. Kaikki tyhjät pullot palautimme silloin virman kassakriisin aikaan.
Joku pelkistetty juttu se voisi olla. Jokunen taulu ja vlyykeli. Von Vraitilla on hyviä lintutauluja.
Onko sinulla pieni räsymatto. Se sopisi hyvin eteiseen. Takan eteen laitamme taljan ja polyneesialaisen pystin alle tilkkutäkin. Käen palkintokaapin lisäksi tänne ei paljon muuta mahdukaan.
Menen jo odottamaan. Onpa kiva.Tulit niin pian, etten meinannut päästä edes oikein keskittymään...;)
Minäkin onnittelin hanhetarta. Toivoin myös, että ajan mittaan alkaisi kuitenkin hanhea muistuttaa...
No, minähän tulen koko ajan...! Etkö huomaa tai kuule läähätystäni ja voihkettani...?
Tullessani mietin sitä sisustusjuttua...
Heeee... Näinköhän?;)
Odotas vähän... - emu
Tulit niin pian, etten meinannut päästä edes oikein keskittymään...;)
Minäkin onnittelin hanhetarta. Toivoin myös, että ajan mittaan alkaisi kuitenkin hanhea muistuttaa...
No, minähän tulen koko ajan...! Etkö huomaa tai kuule läähätystäni ja voihkettani...?
Tullessani mietin sitä sisustusjuttua...
Heeee... Näinköhän?;)
Odotas vähän...Ja taas tullaan.
Täällä on hyvä tunnelma. Käkeä ei kannata varmaan herättää. Ei nukkuisi sen jälkeen enää. Ollaan hissunkissun ihan. Sisustellaan hiljaa. Eikä huudeta jos ideoita tulee.
Laitoin käelle korvatulpat ja vedin yömyssyn silmille. Pitäisikö se sitoa vielä kiinni sänkyyn. Tuossa käen ja minun väliovessa ei ole kuin rikkinäinen munalukko.
Menen taas rappusille odottamaan. Löydät tänne hyvin. Katolla palaa kynttilä.
Jännittää vähän. Tai paljon. Kieli vain roikkuu.
Tule. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Kävin hanhen luona onnittelemassa.
Menen jo odottamaan. Onpa kiva.Itse tykkään kodista, joka on kodikas - ilman pitsejä ja hörhelöitäkin... Paljon tavaraa - oikeilla paikoillaan. Ei liian paljoa pientä krääsää, vaan sopivan kokoisia kauniita kippoja, kannuja ja kuppeja siellä täällä... Ne kaikki tekevät kodista kodin. Ja kauniit tekstiilit, verhot, liinat... Siksi minä muuten en TILA-ohjelmasta erikoisemmin välitäkään; liian pelkistettyä ja kalseaa lähes aina lopputulos. Se nyt on vain minun mielipiteeni...
Pitäisiköhän teille nyt sitten hankkia se Taistelevat metsot. Fon rihtiä. Hakisinko jo tullessani? Tai joku muu lintuaiheinen taulu? Minun ensimmäinen ristipistotyöni nuorena muuten oli nimeltään Tulilintu...! Sellaisenkin erilaisin pistoin tehdyn työn olen valmistanut kuin Lokit. Iso taulu. Pitäisiköhän luopua teidän vuoksenne jommasta kummasta? Sinun vuoksesi...
Lyykeli? Kumpiko sitä soittaisi, vai olisiko pelkästään koristeena? Käen palkintokaappi? Mistä ihmeestä hän palkintoja on saanut? Kirppareiltako ostanut?
Räsymattoja löytyy! Eteiseen, keittiöön... Ovat kodikkaitakin. Siellä, minne sopivat. Niittenkin täytyy vain olla hyvän värisiä, hyvin tehtyjä...
Ei kai talja muuten tullut silloin, kun rrreaanailitte sitä nahanparkitsemishommaa???
Matkalla olen. Tulen koko ajan.;) - sirkku:)
emu kirjoitti:
Ja taas tullaan.
Täällä on hyvä tunnelma. Käkeä ei kannata varmaan herättää. Ei nukkuisi sen jälkeen enää. Ollaan hissunkissun ihan. Sisustellaan hiljaa. Eikä huudeta jos ideoita tulee.
Laitoin käelle korvatulpat ja vedin yömyssyn silmille. Pitäisikö se sitoa vielä kiinni sänkyyn. Tuossa käen ja minun väliovessa ei ole kuin rikkinäinen munalukko.
Menen taas rappusille odottamaan. Löydät tänne hyvin. Katolla palaa kynttilä.
Jännittää vähän. Tai paljon. Kieli vain roikkuu.
Tule.Jeeeee! Hyvä korvatulpat! Hyvä silmille vedettävä yömyssy! Mahtavia keksintöjä! Kukahan ansaitsisi uuden noopelin? Olisikohan se sitten kemian vai fysiikan...? Vaiko tällä kertaa... rauhan noopelin...?
Siivet hikoaa... Juu... Mutta ainahan sitä välistä hikoo...;) Niin minäkin. Niin minäkin.
Taitaa kynttilän valo jo loimottaakin... Aaaah; nytkö ei tarvitse kotona käyttääkään kierrekynttilöitä??? - emu
Itse tykkään kodista, joka on kodikas - ilman pitsejä ja hörhelöitäkin... Paljon tavaraa - oikeilla paikoillaan. Ei liian paljoa pientä krääsää, vaan sopivan kokoisia kauniita kippoja, kannuja ja kuppeja siellä täällä... Ne kaikki tekevät kodista kodin. Ja kauniit tekstiilit, verhot, liinat... Siksi minä muuten en TILA-ohjelmasta erikoisemmin välitäkään; liian pelkistettyä ja kalseaa lähes aina lopputulos. Se nyt on vain minun mielipiteeni...
Pitäisiköhän teille nyt sitten hankkia se Taistelevat metsot. Fon rihtiä. Hakisinko jo tullessani? Tai joku muu lintuaiheinen taulu? Minun ensimmäinen ristipistotyöni nuorena muuten oli nimeltään Tulilintu...! Sellaisenkin erilaisin pistoin tehdyn työn olen valmistanut kuin Lokit. Iso taulu. Pitäisiköhän luopua teidän vuoksenne jommasta kummasta? Sinun vuoksesi...
Lyykeli? Kumpiko sitä soittaisi, vai olisiko pelkästään koristeena? Käen palkintokaappi? Mistä ihmeestä hän palkintoja on saanut? Kirppareiltako ostanut?
Räsymattoja löytyy! Eteiseen, keittiöön... Ovat kodikkaitakin. Siellä, minne sopivat. Niittenkin täytyy vain olla hyvän värisiä, hyvin tehtyjä...
Ei kai talja muuten tullut silloin, kun rrreaanailitte sitä nahanparkitsemishommaa???
Matkalla olen. Tulen koko ajan.;)Sinulla hyvä maku.
Tulilintu ja Lokit ristipistotöinä. Jees. Sellaiset sopivat tänne hyvin. Pitää ottaa tuo iikls-juliste pois ja eija kantolan juliste myös.
Lyykeli on hankinnassa vasta. Jos ne on kalliita pitää jättää hankkimatta. Kumpikaan meistä ei tiedä osaammeko soittaa edes. Ajattelimme sitä sellaisena sisustuselementtinä vain.
Käellä on palkintokaappi joo. En todella tiedä mistä ne pystit ja pytyt on saatu. Yksi alpakkalusikka on alaluokan hiihtokilpailuista. Viides sija. Muut ovat mysteerejä minulle. Eikä käki niillä rehvastele.
Matot ehdimme katsoa sitten joskus myöhemmin vaikka aikainen lintu maton nappaakin.
Oikein muistit. Se talja on siitä nahan esiparkitsemisjutusta. Jäi käteen.
Minä odotan yhä. - emu
Jeeeee! Hyvä korvatulpat! Hyvä silmille vedettävä yömyssy! Mahtavia keksintöjä! Kukahan ansaitsisi uuden noopelin? Olisikohan se sitten kemian vai fysiikan...? Vaiko tällä kertaa... rauhan noopelin...?
Siivet hikoaa... Juu... Mutta ainahan sitä välistä hikoo...;) Niin minäkin. Niin minäkin.
Taitaa kynttilän valo jo loimottaakin... Aaaah; nytkö ei tarvitse kotona käyttääkään kierrekynttilöitä???Siinähän sinä olet.
Uppoutuisimmeko nyt itse asiaan. Sisustussuunnittelemme. Levitä ne näytteet siihen. Noin. Ja nyt. Katsotaan. Joo-o joo. Juu-u.
Aamuun tässä menee. Väkisin.
Aamuun. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Sinulla hyvä maku.
Tulilintu ja Lokit ristipistotöinä. Jees. Sellaiset sopivat tänne hyvin. Pitää ottaa tuo iikls-juliste pois ja eija kantolan juliste myös.
Lyykeli on hankinnassa vasta. Jos ne on kalliita pitää jättää hankkimatta. Kumpikaan meistä ei tiedä osaammeko soittaa edes. Ajattelimme sitä sellaisena sisustuselementtinä vain.
Käellä on palkintokaappi joo. En todella tiedä mistä ne pystit ja pytyt on saatu. Yksi alpakkalusikka on alaluokan hiihtokilpailuista. Viides sija. Muut ovat mysteerejä minulle. Eikä käki niillä rehvastele.
Matot ehdimme katsoa sitten joskus myöhemmin vaikka aikainen lintu maton nappaakin.
Minä odotan yhä.Ekana. Tulilintu on ristipistotyö.
Tokana. Lokit on erilaisin ja erikoisin pistoin tehty työ.
Kolmanneksi. Antakaa iikls-julisteen olla seinällä.
Neljänneksi. 6päkkiä voisi kai harkita - julisteena - kun siinä ovat ne kiuru ja kurki.
Viidenneksi. Riki Sorsakin voisi käelle sopia julisteeksi.
Kuudenneksi. Laulujen sanoja tauluiksi tehtyinä voisi kai myös harkita seinille. Niissä on niin paljon kauniita lintuaiheisia juttuja. Suurin osa kylläkin haikeita. Haikeita, mutta kauniita.
Seitsemänneksi. Minähän tulen koko ajan.
Kahdeksanneksi. Kai käki vielä nukkuu?
Yhdeksänneksi. Osaatko nauttia hiljaa, vaikka hyviäkin ideoita ja fiiliksiä tulee?
Kymmenenneksi. Kerran vielä: tulen koko ajan. Pystyn tulemaan montakin kertaa. Nyt on kuitenkin tätä samaa tulemista vielä. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Siinähän sinä olet.
Uppoutuisimmeko nyt itse asiaan. Sisustussuunnittelemme. Levitä ne näytteet siihen. Noin. Ja nyt. Katsotaan. Joo-o joo. Juu-u.
Aamuun tässä menee. Väkisin.
Aamuun.No tässäpä tässä.
Onneksi en ole Närpiöstä, että voisit sanoa, jotta näytteet päässä!
Ja tähänpä leväytin...
Tulin niin kauan, että pitänee sisustussuunnitelmiin perehtyminen aloittaa ikäänkuin uudestaan... Sisustetaanko oikein kunnolla kerralla, vai jätetäänkö hiukan huomisellekin...?
Täällähän on todella mukavaa olla!!! Shhh, ettei käki herää... Voisinkos puhdistautumassa käydä tässä välis...välillä? - emu
No tässäpä tässä.
Onneksi en ole Närpiöstä, että voisit sanoa, jotta näytteet päässä!
Ja tähänpä leväytin...
Tulin niin kauan, että pitänee sisustussuunnitelmiin perehtyminen aloittaa ikäänkuin uudestaan... Sisustetaanko oikein kunnolla kerralla, vai jätetäänkö hiukan huomisellekin...?
Täällähän on todella mukavaa olla!!! Shhh, ettei käki herää... Voisinkos puhdistautumassa käydä tässä välis...välillä?Siinähän sitä. Näytettä. Uh.
Yritän saada sumennunnan pois silmistä että voin jatkaa.
Kohta.
No nyt.
Luin ne toisen viestin kohdat. Asiaa oli ihan joka pykälässä. Teemme niiden suunitelmien mukaan. Riki Sorsaa ja muuta siivekästä vramille.
Vaikka sisustaisimme kuinka kunnolla niin aina jotain jää huomiseksi. Päivänvalossa kannattaa myös sisustaa. Siitä pidän. Eikä tule työnnettyä kalustuksia vääriin paikkoihin.
Mutta nyt voimme harjoitella.
Näytä sinä aina kaapinpaikka. Käsikopelolla se pitää tehdä. Tuossahan se. Ja kaappi on tässä.
Kuumahan tässä tulee.
Ja nyt hiljaa. Käen on saatava levätä. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Siinähän sitä. Näytettä. Uh.
Yritän saada sumennunnan pois silmistä että voin jatkaa.
Kohta.
No nyt.
Luin ne toisen viestin kohdat. Asiaa oli ihan joka pykälässä. Teemme niiden suunitelmien mukaan. Riki Sorsaa ja muuta siivekästä vramille.
Vaikka sisustaisimme kuinka kunnolla niin aina jotain jää huomiseksi. Päivänvalossa kannattaa myös sisustaa. Siitä pidän. Eikä tule työnnettyä kalustuksia vääriin paikkoihin.
Mutta nyt voimme harjoitella.
Näytä sinä aina kaapinpaikka. Käsikopelolla se pitää tehdä. Tuossahan se. Ja kaappi on tässä.
Kuumahan tässä tulee.
Ja nyt hiljaa. Käen on saatava levätä.Heiiii, ei se ole sumennuntaa tuo mitä silmissäsi on...! Eikä sumentumaa. Eikä sumua. Ei muuten ole rähmääkään. Hah sun kanssas...;)
Päivänvalossa myös täytyy sisustaa. Monet asiat näyttävät silloin asiaan uppoutuneina erilaisilta kuin näin pimeän aikaan. Minulla sisustaessani useimmiten on sellainen oma silmänsä sitä varten. Sellainen, joka sanoo sen mutun. Joskus jotkut asiat voivat olla puolestakin sentistä kiinni. Aika tarkkaa touhua, mutta siitä se lämmin tunnelma syntyy! Näin pimeän aikaan kynttilöiden palaessa tunnelma myös on lämmin. Pelkkää kodikkuutta jo tässäkin.
Käsikopelolla siis ensin. Kaappi on tässä. Kaapin paikka tässä. Siitä sitten hiljalleen tutkailemaan... Eihän kiirettä ole? - sirkku:)
Heiiii, ei se ole sumennuntaa tuo mitä silmissäsi on...! Eikä sumentumaa. Eikä sumua. Ei muuten ole rähmääkään. Hah sun kanssas...;)
Päivänvalossa myös täytyy sisustaa. Monet asiat näyttävät silloin asiaan uppoutuneina erilaisilta kuin näin pimeän aikaan. Minulla sisustaessani useimmiten on sellainen oma silmänsä sitä varten. Sellainen, joka sanoo sen mutun. Joskus jotkut asiat voivat olla puolestakin sentistä kiinni. Aika tarkkaa touhua, mutta siitä se lämmin tunnelma syntyy! Näin pimeän aikaan kynttilöiden palaessa tunnelma myös on lämmin. Pelkkää kodikkuutta jo tässäkin.
Käsikopelolla siis ensin. Kaappi on tässä. Kaapin paikka tässä. Siitä sitten hiljalleen tutkailemaan... Eihän kiirettä ole?Se puolen sentin tarkkuus ei ole luettavissa kirjaimellisesti...!
Se tarkoittaa pelkästään sitä, että jotkut asiat tuntuvat hyviltä, jos edes aavistuksen asentoa tai paikkaa vaihtaa... Mutu siis. Ja sutu... - laulurastas
Ekana. Tulilintu on ristipistotyö.
Tokana. Lokit on erilaisin ja erikoisin pistoin tehty työ.
Kolmanneksi. Antakaa iikls-julisteen olla seinällä.
Neljänneksi. 6päkkiä voisi kai harkita - julisteena - kun siinä ovat ne kiuru ja kurki.
Viidenneksi. Riki Sorsakin voisi käelle sopia julisteeksi.
Kuudenneksi. Laulujen sanoja tauluiksi tehtyinä voisi kai myös harkita seinille. Niissä on niin paljon kauniita lintuaiheisia juttuja. Suurin osa kylläkin haikeita. Haikeita, mutta kauniita.
Seitsemänneksi. Minähän tulen koko ajan.
Kahdeksanneksi. Kai käki vielä nukkuu?
Yhdeksänneksi. Osaatko nauttia hiljaa, vaikka hyviäkin ideoita ja fiiliksiä tulee?
Kymmenenneksi. Kerran vielä: tulen koko ajan. Pystyn tulemaan montakin kertaa. Nyt on kuitenkin tätä samaa tulemista vielä."Tulen, tulen."
Minäkin tulin vilkuilemaan, mitä tänne kuulunee, mutta eihän täällä ollut ketään kotonakaan...
Pesässä taitaa kylläkin olla?
Hihii. Yritän jeesata sirkkua, ja nyt onkin lennellyt täältä sisustukseen uppoutuneena jonnekin... Jaa jaa...;)
Mutta kyllä olivat harjakaisetkin aikamoiset...!;) Ne itärajan käet; olivatko käki II:n sukulaisia vaiko tuttuja tipuja muuten vain? - emu
laulurastas kirjoitti:
"Tulen, tulen."
Minäkin tulin vilkuilemaan, mitä tänne kuulunee, mutta eihän täällä ollut ketään kotonakaan...
Hihii. Yritän jeesata sirkkua, ja nyt onkin lennellyt täältä sisustukseen uppoutuneena jonnekin... Jaa jaa...;)
Mutta kyllä olivat harjakaisetkin aikamoiset...!;) Ne itärajan käet; olivatko käki II:n sukulaisia vaiko tuttuja tipuja muuten vain?Kiitos viimeisestä.
Ne itärajan käet. Sieltähän ne karjalan kunnailta. Aikamoisia. Salmonellaa on vähän pelätty.
Arvaa kuka laittoi äsken tekstiviestiä. Emoemu. Hiivatti. Kyseli miten perhe jaksaa. Emohan jätti minut hautomaan silloin syksyllä.
Mitä minä vastaan. Että hyvinhän perhe jaksaa. Täällä on nyt käki.
Toisaalta tämähän on tavallinen tarina. Käki tunkee itsensä pajulinnun pesään ja potkii pajiksen munat vek ja pyöräyttää omansa tilalle. Siinä on sitten pajulintu ja käenpoikanen.
Mutta että emu ja käki. Ei mene selitys varmaan perille.
Kaikkea sitä sattuu.
Käki nukkuu vielä.
Menen laittamaan aamiaista. Kohta hän on tolpillaan ja touhu alkaa. - laulis
emu kirjoitti:
Kiitos viimeisestä.
Ne itärajan käet. Sieltähän ne karjalan kunnailta. Aikamoisia. Salmonellaa on vähän pelätty.
Arvaa kuka laittoi äsken tekstiviestiä. Emoemu. Hiivatti. Kyseli miten perhe jaksaa. Emohan jätti minut hautomaan silloin syksyllä.
Mitä minä vastaan. Että hyvinhän perhe jaksaa. Täällä on nyt käki.
Toisaalta tämähän on tavallinen tarina. Käki tunkee itsensä pajulinnun pesään ja potkii pajiksen munat vek ja pyöräyttää omansa tilalle. Siinä on sitten pajulintu ja käenpoikanen.
Mutta että emu ja käki. Ei mene selitys varmaan perille.
Kaikkea sitä sattuu.
Käki nukkuu vielä.
Menen laittamaan aamiaista. Kohta hän on tolpillaan ja touhu alkaa.Työpaikalta viestittelen.
Salmonellaa. Niin. Siitähän minäkin hiukan huolissani olen. Mitkähän ne ensimmäiset oireet lienevät...? Sirkulta en oikein viitsisi kysellä... Harjakaiset olivat kyllä mainiot. Jos isäntäväki hauskaa seuraa oli, niin hauskaa seuraa nekin iloiset karjalaiset käet olivat...!;)
Kuule. Minäkin ensin olin huolissani siitä emoemun viestistä. Mutta kun tarpeeksi asiaa ajattelin, tulin siihen tulokseen, että eihän sinulla mitään hätää ole! Hätähän voikin tulla emoemulle! Katsos, kun... Ilmoitat hänelle, että perhe voi hyvin, mutta juteltavaa kyllä olisi... Jos hän tulee katsomaan perhettään ja ihmettelee poikasensa näköä ja kokoa, niin sinähän tuumaat vain, että itse olet ihmetellyt ihan samaa asiaa! Sanot vain, että tällainen siitä munasta kuoriutui...! Voitpa vielä emoemun suhtautumisesta riippuen heittää pari kysymystäkin hänelle... Että "kukas se iskä sitten mahtaakaan olla?" ja "minkähän takia läksit niin pian munimisesi jälkeen karkuteille...?" Sitten katselet vain emoemun nolosti punastuvaa naamaa...! Helppoa, eikös vain?:) - sirkku:)
laulurastas kirjoitti:
"Tulen, tulen."
Mutta kyllä olivat harjakaisetkin aikamoiset...!;) Ne itärajan käet; olivatko käki II:n sukulaisia vaiko tuttuja tipuja muuten vain?Enhän minä nyt sentään jatkuvasti täällä yksin meinaa jaksaa. Kierrekynttilöitä vain tunnelman luojana...
Itse rietastelit harjakaisten jälkeen koko yön jossakin! Minä olin viime yön pois omalta oksaltani, mutta minä olinkin uppoutuneena sisustushommiin... Haa. Oma pesäni mukanani...
Oikeastaan tähän saumaan olisi hyvä heittää enemmänkin juttua, kun tuntuu näitten viestien perillemenon kanssa olla taas vähän niin ja näin... Eivät meinaa viestit näkyä, eivät... Ruvennut tämä Suomi24 takkuilemaan turhan usein viime aikoina... - emu
laulis kirjoitti:
Työpaikalta viestittelen.
Salmonellaa. Niin. Siitähän minäkin hiukan huolissani olen. Mitkähän ne ensimmäiset oireet lienevät...? Sirkulta en oikein viitsisi kysellä... Harjakaiset olivat kyllä mainiot. Jos isäntäväki hauskaa seuraa oli, niin hauskaa seuraa nekin iloiset karjalaiset käet olivat...!;)
Kuule. Minäkin ensin olin huolissani siitä emoemun viestistä. Mutta kun tarpeeksi asiaa ajattelin, tulin siihen tulokseen, että eihän sinulla mitään hätää ole! Hätähän voikin tulla emoemulle! Katsos, kun... Ilmoitat hänelle, että perhe voi hyvin, mutta juteltavaa kyllä olisi... Jos hän tulee katsomaan perhettään ja ihmettelee poikasensa näköä ja kokoa, niin sinähän tuumaat vain, että itse olet ihmetellyt ihan samaa asiaa! Sanot vain, että tällainen siitä munasta kuoriutui...! Voitpa vielä emoemun suhtautumisesta riippuen heittää pari kysymystäkin hänelle... Että "kukas se iskä sitten mahtaakaan olla?" ja "minkähän takia läksit niin pian munimisesi jälkeen karkuteille...?" Sitten katselet vain emoemun nolosti punastuvaa naamaa...! Helppoa, eikös vain?:)Hiphei.
Noin sanon. Sanon että ihan on isänsä näköinen. Enkä edes valehtele.
Kun on aikansa taas siellä etelässä pyörinyt niin tiedä mitä seuraavasta munasatsista tulee. Vlamengonja ja ulaaneja. Tai vaikka muovitraktori.
Mulla on nyt valttikortit.
Käki meni käymään autokoulussa. Meinaa suorittaa moottoripyöräkortin. En voinut estää.
Onko olemassa edes niin pieniä kypäriä. Tai haalareita. Tai moottoripyöriä. Epäilen.
Ja harvoin hän on ajokunnossakaan.
Sirkun kanssa sisustettiin yöllä. Vähän aamullakin. Se loppurutistus ja putsaus oli aamulla.
Samanlaiselta täällä näyttää edelleenkin. Punkka on kyllä sekaisempi. Ja koipia kivistää. Pitää varmaan jatkaa vielä tuota hommaa.
Pitää vastata puhelimeen. Käki soittaa sieltä autokoulusta. - laulis
emu kirjoitti:
Hiphei.
Noin sanon. Sanon että ihan on isänsä näköinen. Enkä edes valehtele.
Kun on aikansa taas siellä etelässä pyörinyt niin tiedä mitä seuraavasta munasatsista tulee. Vlamengonja ja ulaaneja. Tai vaikka muovitraktori.
Mulla on nyt valttikortit.
Käki meni käymään autokoulussa. Meinaa suorittaa moottoripyöräkortin. En voinut estää.
Onko olemassa edes niin pieniä kypäriä. Tai haalareita. Tai moottoripyöriä. Epäilen.
Ja harvoin hän on ajokunnossakaan.
Sirkun kanssa sisustettiin yöllä. Vähän aamullakin. Se loppurutistus ja putsaus oli aamulla.
Samanlaiselta täällä näyttää edelleenkin. Punkka on kyllä sekaisempi. Ja koipia kivistää. Pitää varmaan jatkaa vielä tuota hommaa.
Pitää vastata puhelimeen. Käki soittaa sieltä autokoulusta.ovat nyt siis sinulla!
Taitavat nyt ollakin sinulla kaikki valttikortit... Ugh...
Käväisin ruokatunnilla moikkaamassa sirkkua. Siellä makaili punkassaan hyvin uupuneen ja uurastaneen, mutta myös raukean ja onnellisen näköisenä... Posket myös kovin punaisina sirkulla olivat... Lintusella! Kysyin, että onko mitenkin omenainen olo... Siihen vain autuaasti virnisteli minulle... Ei kertonut. Mutta ilme kertoi.
Yritti pyrähtää jääkaapille hakemaan tuoremehua, mutta huomasin, etteivät siivet kantaneet, ja että polvetkin notkuivat. Oli kuin olisi jalat viety alta... Huh... Mikähän tästä seuraa? Sanoi sirkkukin, ettei sisustaminen vielä tähän loppunut... Sanoi, että voi viedä pitkänkin aikaa... Uugh, taas.
Milloinkahan ne itärajan käet taas tännepäin pyrähtelevät? Tulipahan vain mieleeni...;) - sihteeri
emu kirjoitti:
Sinulla hyvä maku.
Minä odotan yhä.Huhuu, teittiä...;)
Ovatkohan maailman kirjat menneet aivan sekaisin, koska sirkku on ruvennut tosissaan harkitsemaan alan vaihtoa...?
Hänellä on hyvä ja mielenkiintoinen työ, mutta nyt uhkailee jättää sen kokonaan ja ...harkitsee rupeavansa vallan...
- sisustussunnittelijaksi... !!! ;)))
Huiiii...;))) - emu
sihteeri kirjoitti:
Huhuu, teittiä...;)
Ovatkohan maailman kirjat menneet aivan sekaisin, koska sirkku on ruvennut tosissaan harkitsemaan alan vaihtoa...?
Hänellä on hyvä ja mielenkiintoinen työ, mutta nyt uhkailee jättää sen kokonaan ja ...harkitsee rupeavansa vallan...
- sisustussunnittelijaksi... !!! ;)))
Huiiii...;)))Kyllä näin on.
Emme paljon suunnitelleet sisustamista. Sisustimme vain. Siirtelimme kaappia kaapinpaikalle ja pois. Kivaa puuhaa se on usko pois. Antoisaa.
Käki ei tiedä tästä mitään. Ei sekään huomaa että sen huoneessa on sisustettu. En aio puhuakaan mitään.
Uudet tuulet puhaltavat nyt täällä. Käki rikkoi ikkunan kun asensi verhotankoa. Aika hotlakka läpiveto. Paikkasimme ikkunan kooraudan muovikassilla tilapäisesti.
Meinataan mennä pulkkamäkeen kohta. Laskiaisrieha. Laitetaan toppavaatteet ja pipot päähän ja illalla krillataan tuossa ulkona ja juodaan punssia.
On sisustusilta taas. Säästän käen siltä urakalta ja pusken punkkaan jo hyvissä ajoin.
Yritän väsyttää sen tuolla pulkkamäessä. Saa vetää minut pulkassa mäen päälle. Heh. Ja Uh.
Vinde. Tulee kiva ilta. - sihteeri
emu kirjoitti:
Kyllä näin on.
Emme paljon suunnitelleet sisustamista. Sisustimme vain. Siirtelimme kaappia kaapinpaikalle ja pois. Kivaa puuhaa se on usko pois. Antoisaa.
Käki ei tiedä tästä mitään. Ei sekään huomaa että sen huoneessa on sisustettu. En aio puhuakaan mitään.
Uudet tuulet puhaltavat nyt täällä. Käki rikkoi ikkunan kun asensi verhotankoa. Aika hotlakka läpiveto. Paikkasimme ikkunan kooraudan muovikassilla tilapäisesti.
Meinataan mennä pulkkamäkeen kohta. Laskiaisrieha. Laitetaan toppavaatteet ja pipot päähän ja illalla krillataan tuossa ulkona ja juodaan punssia.
On sisustusilta taas. Säästän käen siltä urakalta ja pusken punkkaan jo hyvissä ajoin.
Yritän väsyttää sen tuolla pulkkamäessä. Saa vetää minut pulkassa mäen päälle. Heh. Ja Uh.
Vinde. Tulee kiva ilta.se sisustussuunnittelija sirkun mielestä jotenkin fiksummalta kuin sisustaja? Vai onkohan sirkku niin itsekäs, että haluaa nimenomaan suunnitella? No enpä usko. Ei sirkku itsekäs ole... Kiltti hän on. Jospa se sisustussuunnittelija näyttää virallisissa asiakirjoissa fiksummalta...? Tuskin te kylläkään mitään virallisia asiakirjojakaan keskenänne laaditte...;)
Tiedän, että sirkku joutuu nyt vähän aikaa levähtämään ennen iltaa... Kovin on nyt innoissaan tuosta sisustusjutusta... Kaappia edestakaisin...;) Heh... ja huuuu...;))) - emu
sihteeri kirjoitti:
se sisustussuunnittelija sirkun mielestä jotenkin fiksummalta kuin sisustaja? Vai onkohan sirkku niin itsekäs, että haluaa nimenomaan suunnitella? No enpä usko. Ei sirkku itsekäs ole... Kiltti hän on. Jospa se sisustussuunnittelija näyttää virallisissa asiakirjoissa fiksummalta...? Tuskin te kylläkään mitään virallisia asiakirjojakaan keskenänne laaditte...;)
Tiedän, että sirkku joutuu nyt vähän aikaa levähtämään ennen iltaa... Kovin on nyt innoissaan tuosta sisustusjutusta... Kaappia edestakaisin...;) Heh... ja huuuu...;)))Missä pomosi on.
Pitkäänhän hänellä toivunta kestää. Odotan häntä tänne sisustamaan mutta ei näy. Laitoin kynttilän katolle. Kierre.
Käen kanssa on käyty pulkkamäet ja kaikki. Kaksi kertaa jaksoi vetää minut mäen päälle pulkalla ja sitten oli aivan poikki.
Pistin vielä krillaamaan ja lämmittämään saunan. Tulos oli se että höyhenet märkänä ja vellit suupielestä valuen ja sadun ensi lauseen lopussa hän sammahti.
Kaikki olisi valmista sisustukseen.
Että pomollesi tiedoksi.
Äksön.
Menen odottamaan. Kaappi on tuossa. - sihteeri
emu kirjoitti:
Kyllä näin on.
Vinde. Tulee kiva ilta.Missä lienee mistäkin asioista sopimassa...
Palaveriin sanoi lähtevänsä.
Ei kai liene häipynyt taas sisustushommiin... On ollut niin kovin kiinnostunut sisustamisesta - etenkin eilisen jälkeen...
Kävi kyllä äsken ottamassa uuden sähköpostiosoitteen jostakin syystä. Onhan hän siitä puhunut pidemmänkin aikaa. Uhkaa sillä vielä ennen pitkää meseenkin kirjautua...
Huh sen kans...;) - sihteeri
sihteeri kirjoitti:
Missä lienee mistäkin asioista sopimassa...
Ei kai liene häipynyt taas sisustushommiin... On ollut niin kovin kiinnostunut sisustamisesta - etenkin eilisen jälkeen...
Kävi kyllä äsken ottamassa uuden sähköpostiosoitteen jostakin syystä. Onhan hän siitä puhunut pidemmänkin aikaa. Uhkaa sillä vielä ennen pitkää meseenkin kirjautua...
Huh sen kans...;)Pomoni on kuulemma matkalla sinne sisustamaan...
Lähetti sähkeen matkaltaan. Ilmoitti, että JOS et hirveä hakkeri ole, hänelle voit lähettää myös jo meiliä... Vaikka matkalla onkin... Ja JOS sinulla turvallinen sp-osoite. Anonyymeinähän näillä palstoilla pyöritään...
Pomoani oli kuulemma jäänyt etenkin yksi asia askarruttamaan. Tai kaksi. Tai kolme. Ei siitä oikein selvää ota... Selvä se on, vaikka onkin pyörällä päästään! Sillä on sukunimenä vain se lyhyt, piste siinä välissä ja osoite tuolla etusivulla isoilla kirjaimilla...;)
P.S. Tämä palsta muuten takkuillut tavallista enemmän tänään... - emu
sihteeri kirjoitti:
Missä lienee mistäkin asioista sopimassa...
Huh sen kans...;)Jossain kirjautumassa johonkin.
Muutakin tekemistä olisi. Täällä on kaikki rempallaan. Käki kuorsaa ja taulut on vinksallaan. Muovikassi teipattuna ikkunaan ja kaappi seisoo keskellä lattiaa.
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait. - emu
sihteeri kirjoitti:
Pomoni on kuulemma matkalla sinne sisustamaan...
Lähetti sähkeen matkaltaan. Ilmoitti, että JOS et hirveä hakkeri ole, hänelle voit lähettää myös jo meiliä... Vaikka matkalla onkin... Ja JOS sinulla turvallinen sp-osoite. Anonyymeinähän näillä palstoilla pyöritään...
Pomoani oli kuulemma jäänyt etenkin yksi asia askarruttamaan. Tai kaksi. Tai kolme. Ei siitä oikein selvää ota... Selvä se on, vaikka onkin pyörällä päästään! Sillä on sukunimenä vain se lyhyt, piste siinä välissä ja osoite tuolla etusivulla isoilla kirjaimilla...;)
P.S. Tämä palsta muuten takkuillut tavallista enemmän tänään...Piste siinä välissä. Uh.
Geekö.
Kyllä minä hänet löydän. Älä huoli.
Menen etsimään. - sihteeri
emu kirjoitti:
Piste siinä välissä. Uh.
Geekö.
Menen etsimään.piste sukunimi... se lyhyt. Ja tämä tukkoinen...
Oli käynyt vilkuilemassa.
Nyt aikoi vielä kirjautua sillä meseen...
Pitää kuulemma mesestä kovasti...
Pidän peukkuja pystyssä - kun muutakaan minulla ei ole - että saat hänet meilin kautta kiinni! Voi olla kylläkin niin, että hän toivoo sitä vielä enemmän kuin minä...
Kyllä hän sisustamaan tulossa on.
Aikoi vain ensin tehdä tuon mese-homman.
Huh, taas, sen kans... - sihteeri
emu kirjoitti:
Jossain kirjautumassa johonkin.
Muutakin tekemistä olisi. Täällä on kaikki rempallaan. Käki kuorsaa ja taulut on vinksallaan. Muovikassi teipattuna ikkunaan ja kaappi seisoo keskellä lattiaa.
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait.Kirjoitan taas sen, mitä matkan varrelta kuului.
Kuului kiroilua, kun ei mese toimi toivotulla tavalla. Sähköpostiosoite toimii. Ei sinulla ole sellaista turvallista nimesi kaltaista sp-osoitetta, jolla testata...? Nappaa ihmeessä sellainen... Helppoa. Olisit voinut testata edes...
Vai lienetkö jo väsähtänyt...? Älä nyt ihan vielä...
Aikoi huomenna tapella vielä tuon mesen kanssa.
S24:ssä täälläkään ei oikein mikään tunnu sujuvasti pelittävän... "Sivua ei voi näyttää" tulee alituiseen esille... Pöh. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Piste siinä välissä. Uh.
Geekö.
Menen etsimään.Tulisin sisustamaan, mutta en tiedä, onko kaappi jo keikahtanut nurin...
Sitä olisin voinut taas siirrellä nurkkaan ja takaisin... Tai testata toiseenkin nurkkaan...
Kynttilän näen palavan edelleenkin, mutta sinua en näe... Huhuu! Missä lienet? Mennyt käen kainaloon piiloon???
Katselin vähän joka puolelta... Etsiskelin... Minä kun olen pirteimmilläni näin kello 21 ja 02 välillä... Hihii... - sihteeri
emu kirjoitti:
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait.värkit reistailevat. Järjestelmät reistailevat. Systeemit reistailevat. Pomoni herätti minut jo. Aikoo itse vedellä - jostakin syystä - uupuneena unia vielä hetken aikaa... Tulikos perusteellisestikin sisustettua?
Se meili hänellä pelittää. Mutta ei mesessä. On myös osoite hotmail.com... Pisteen tilalla alaviiva! Pelittää paremmin kuulemma... Niin tietenkin... Kuinkas muuten... Vielä hotmail...;) Heh...;))) - emu
sihteeri kirjoitti:
värkit reistailevat. Järjestelmät reistailevat. Systeemit reistailevat. Pomoni herätti minut jo. Aikoo itse vedellä - jostakin syystä - uupuneena unia vielä hetken aikaa... Tulikos perusteellisestikin sisustettua?
Se meili hänellä pelittää. Mutta ei mesessä. On myös osoite hotmail.com... Pisteen tilalla alaviiva! Pelittää paremmin kuulemma... Niin tietenkin... Kuinkas muuten... Vielä hotmail...;) Heh...;)))Päivää sinä ja pomosi.
Tässähän me ollaan. Tukeva prunssiaamiainen syöty. Käki valmisti. Nyt käki silittää tuolla omia valkoisia kauluspaitojaan. Mikähän hänellä on mielessä. Kukahtelee samalla.
En minä niistä meseistä ja sähköposteista ymmärrä. Meillä on puinen postilaatikko tuossa puun kyljessä. Siihen tulevat kaikki tekstiviestit. Paperille kirjoitettuina. Plus laskut. Ja sinne käki työntää vanhat patteritkin korvalappustereoistaan.
Nyt pitää mennä. Käki on kuristumassa silitysraudan johtoon. - sirkku:)
emu kirjoitti:
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait.Huh, kun pitää kiirusta...
Siellähän minä yksin katolla kierrekynttilän päällä istuin... Ei näkynyt sinua... Ei näkynyt kaappia...
Hetken aikaa pitää vielä tätä hässäkkää täällä päässä. Palailen kohta taas...;) - sihteeri
emu kirjoitti:
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait.Viestien kulku kuulemma takkuilee taas...!
Muutenkin käy kuumana... ja sitten vielä tällaista...;))) - emu
sihteeri kirjoitti:
värkit reistailevat. Järjestelmät reistailevat. Systeemit reistailevat. Pomoni herätti minut jo. Aikoo itse vedellä - jostakin syystä - uupuneena unia vielä hetken aikaa... Tulikos perusteellisestikin sisustettua?
Se meili hänellä pelittää. Mutta ei mesessä. On myös osoite hotmail.com... Pisteen tilalla alaviiva! Pelittää paremmin kuulemma... Niin tietenkin... Kuinkas muuten... Vielä hotmail...;) Heh...;)))Äsken näin sihteerin ja pomon viestit jollain oksalla. Nyt hävisivät.
Perinteinen posti on luotettavampi. Jos kirjoitan tähän ja otan siitä kopion vahakopiokoneella ja laitan kirjekuoreen ja merkki nurkkaan ja matkaan niin se on huomenna perillä. Taatusti on.
Eikä postinkantaja valittele mistään hierarkiasta koskaan. On iloinen kuin peipponen.
Mutta mehän ei käen kanssa vieläkään masennuta. Turhaan ylläpito sitä yrittää. Me ollaan alati iloisia veikkoja. Käki näyttää ylläpidolle kieltä tuossa. Lällättää.
Joko sanoin että tulee puuhakas päivä. On monta rautaa tulessa. Käki silittää vieläkin.
Menen katsomaan. Haistan palaneen käryä. - sihteeri
sihteeri kirjoitti:
Viestien kulku kuulemma takkuilee taas...!
Muutenkin käy kuumana... ja sitten vielä tällaista...;)))Täällä näkyivät vasta äsken viestit... KOLME kerrallaan ja yhtä aikaa ja miten sattuu!
Rasittavaa tämä nykyisin on tämä S24 takkuilu...
Illaksi mietintämyssyä päähän...!;)
Tässä on kiirus muutenkin.
Ilman S24:n tökkimisiäkin.
Pomo tykkää tökkimisistä, mutta ei tällaisista... Heeeeee...;) - sirkku:)
emu kirjoitti:
Menen taas odottamaan. Olen varannut kynttilöitä tarpeeksi. Kyllä tämä tästä. Kait.Jo on kumma näitten viestien näkymisten kanssa!!!
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##! - emu
Jo on kumma näitten viestien näkymisten kanssa!!!
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Ei saa kiroilla.
Sinä siinä. Pääosin olen jutellut kanssasi sihteerisi välityksellä. Hän on hidas viestinviejä tässä välissämme.
Mutta hyvä näinkin.
Kyllä kirjekyyhky olisi vielä hitaampi.
Tuletko sisustamaan.
Olet kohta virkeimmilläsi.
Kaappi jököttää taas tuossa keskellä. Joku kolo sille pitää nyt löytää. Joku soppi.
Käki pelaa vielä pleikkaria tuolla. Yritän saada sen pois tieltä hyvissä ajoin.
Huomenna käki muuttaakin tuonne omalle puolelle. Huh.
Pikku hetki vielä. - sirkku.nen
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Huhuu... Huomaatkos mitään...? Ollaan, juu, ihan hiljaa... Mä tässä testaan tota.. Kun en tunne tota oikein omakseni... Tota nimeä... Ei kelvanneet muut tarjoamani S24:lle...
Sisustusta etu- vai takahuoneessa...?
Täällä onkin näköjään hiljaista... Eikä oikein kiinnostavaakaan... Ei jaksa itsekään aloituksia tehdä... Miksiköhän...?
Minullakin kyllä menee hetki vielä.
Vihjaa nyt jotain... Tietty punaisella pystyy vihjaamaan vieläkin paremmin... Ikäänkuin eteenpäin... Vai etuhuoneessako sisustusta...? - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Upean nätti.
Juoksin roviilillesi. Siinähän sinä olit. Hellyttävän näköisenä. Vieläkin ihan. Vähän. Siis alkoi sisututtamaan. Runsaasti. Lauseet katkeaa. Aa.
Koska se kuva on sinusta otettu. Joskus nukkena.
Laita siihen seuraavaksi kylvetyskuva. Niitä on otettu kaikista pienenä.
Ja voisit kertoa itsestäsi lisää siinä. Haaveista ja toiveista ja sen että elämä on ihanaa ja kaikkea. Ja taapermannin runo vielä siihen.
Tykkään siitä nyt jo. Sivustasi siis. Sivuistasi ja kaikista puolistasi.
Tainnutan käen. - sirkku.nen
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Kuva on otettu joskus silloin, kun leikin nukeilla. Kuvaaja ei ollut ymmärtänyt, että kuva piti ottaa minusta - eikä jostakin nukesta!!!
Tyhmä kuvaaja. Ja tyhmiä kysymyksiä.
Taapermannia... Miksei... Entäs Eeva Kilpeä?
Voisihan sitä sanomisiaan miettiäkin... Voisi käydä vain niinkin, että poistaisivat koko roviilisivuni... Kun en sitä olisi välittänyt edes väsätä... KUKAKOHAN sai minut eilen sen sittenkin väsäämään..........?
Mitenkäs kaappi nyt? Keskellä lattiaa pystyssä seisoo, jököttää, töröttää, törröttää, on ojossa? Taas se "rakkaalla lapsella on monta nimeä"...! Jokos tiedät kaapin paikan? Katsos, kun minä en määräillä halua!!! - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Kiitos avusta sisustuksessa.
Kun päivä valkeni niin huomasin pientä imuroinnin tarvetta täällä. Piipahdatko kun ehdit. Ota se tehosuulake mukaan.
Voisimme vähän kalustaa samalla.
Käellä on tänään muuttopäivä. Tilasi muuttoautonkin. Täysi tollo. Muutama huonekalu pitää siirtää huoneesta toiseen ja muuttoauto piti tilata. Tuolla se istuu nyt autossa vänkärin paikalla ja autokuski raahaa sohvaa toiseen huoneeseen.
Onkohan käellä kaikki kunnossa siellä vinttipuolella.
Huomasitko sinä silloin mitään poikkeavaa. Normaalista poikkeavampaa siis.
Tänään käellä on tuparit. Tulee vähän siipijengiä pileisiin. Testataan kämpän kesto. Heh.
Tule sinäkin mukaan. Lauletaan taas karaokea ja pistetään koivella koreasti. Uh. Huh.
Pitää mennä kylmään suihkuun. - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Imurointi ja sisustaminen ovat niin vietävän mukavia touhuja... Tulen - ja tehosuulake on tietenkin mukanani...;)
Nythän on sitten taas niin, että koska sinne tulen imuroimaan ja sisustamaan ja kalustamaan, en pysty vähään aikaan taas tässä koneen ääressä istumaan... Istumaan muutenkaan... Enkä seisomaankaan...;) Mutta tulen... joka tapauksessa...;)
Käestä epäilen, että jo aikoinaan käytti niitä lintua vahvempia sen verran paljon, että lienevät pehmittäneet muutenkin pieniä aivojaan... Näinköhän lienee...?
Kai käki muuten edes yöksi pääsee jo kokonaan sinne omalle puolelleen...??? ;))) - sirkku.nen
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Etkö ollutkaan imurointiini tyytyväinen?
Vai etkö ole toipunut imuroinnista vieläkään?
Huh. Eikä se kaappi jäänyt sinne nurkkaan vieläkään... Hyvä niin; saa siirrellä sitä taas edestakaisin...;)
Vai saakohan enää...?
En ole sinusta mitään kuullut... Montakohan elämää linnuilla voi yhtä aikaa olla...? Jaa-a... - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!IMUROINTI ja SISUSTAMINEN ja KALUSTAMINEN aina todella OK...
Muuten tämä päivä ihan peestä... Ensin kiire, ja nyt - ei mitään missään... Nyt, kun olisi hetki ollut aikaa, joka puolella vain tyhjää... - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Tässähän minä.
Siivet armottoman nuupallaan. Piti maksaa laskut ja sinne meni kaikki ansiotienestit heti. Tehokas imu se oli. Imu. Imu.
Nyt voisimme kalustaa. Rauhallisesti. Käki roudasi loputkin rojunsa omalle puolelle. Palkintokaappi jököttää tuossa vielä. Törröttää. Sille pitäisi löytää joku kolo.
Laiton käen oveen nyt isomunalukon. Ovessa on hyvä äänieristyskin. Se katsoo videoita siellä ja pärskii. Tuskin ääntä kuuluu.
Voin tehdä sinulle syötävää jos olet nälkäinen. Makkaroita vaikka. Jos ahmituttaa. Ja muniahan täällä on aina tarjolla.
Laittelen vähän paikkoja kuntoon täällä ennen kuin tulet. Rasvasimme käen polkupyörän tuossa ja lattia on täynnä sanomalehtiä.
Odotan.
Menen siivoamaan. Tule. On ikävä. - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!viestisi...
Sorry. Mulla vain ollut yksi sellaisista huonoista (?) päivistä... Kun tekisi paljon mieluummin muuta kuin sitä mitä joutuu tekemään. Yleensä pidän työstäni, mutta siinä on sellaisia vaiheita joskus, että saa... ei voi sanoa 'vereni kiehumaan'... vaan hermoni kireälle...
Vähän aikaa sitten laitoin hommat siihen malliin, että huomenna on helppo jatkaa... ja nyt täällä sitten ollut niin vietävän hiljaista. Tylsää. Sihteerini sanoi - puutteessaan kai - ihan samaa... Kävin pari kertaa jo ulkomaillakin. Huomasin muuten pari tyhjää paikkaa kotomaassammekin... Yksi meinaan siellä yhdessä paikassa mulkoili minua todella pahasti... Odotteli sekin reppana jotakin...
Käen palkintokaappi...? Eikös sulla olis palkintokaappia, jota voisi siirrellä...? Sulla jos olis, siinä varmaan roikkuisi mitalit poikineen...;))) - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Olet aina yhtä suoloisen lämmin ja kaikkea.
Samanlaista on minunkin työni. Viha-rakkaussuhde minulla siihen on. Eipähän pääse rutinoitumaan.
Minäkin kävin ulkomailla ja kotimaassakin kipittelin. Tyhjää siellä oli. Ukko Nooa oli vieraalla maalla. Se se varmaan sinua katseli ja havitteli arkkiinsa. Ne ukot tiedetään. Etkä mennyt vaikka hän oli kovana. Hyvä.
Onhan minullakin palkintokaappi killuttimineen kaikkineen. Tämä jykevä tässä. Keskitymme kai tähän nyt.
Käki voi viedä tuon oman pikkukaapin mennessään huomenna.
Nyt en kirjoita pitempään koska tulet vasta kun olet lukenut tämän.
Ja alkaa olla kiire tämän kaapin kanssa. Täynnä tavaraa ja johonkin ne täytyy saada vielä tänään.
Menen ulos odottamaan. Laitan kynttilöitä pihalle. Näet laskeutua. - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Lennänkö suoraan päin kynttilän loimotusta?
Ulkomaille?
Nyt en meinaa valvoa niin kauan kuin parina edellisenä yönä... Enhän muuten jaksaisi edes imuroida - kalustamisesta puhumattakaan...
Kerropas jotakin...;)
Hetken pystyn vielä jutustelemaan... - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Heräsin kuudelta käen kukuntaan.
Poika näki taas painajaisia. Ensimmäinen yö omassa huushollissaan otti varmaan koville. Lepäilee minun sohvallani nyt.
Odottelin sinua eilen. Nukahdin tuohon portaille ja olin kai raahautunut siitä omalle punkalleni ja laittanut oven lukkoon.
Eilinen päivä oli aika rankka. Monta hommaa ja käki jaloissa koko ajan. Olin aivan töötti.
Viikonloppua tunkee nyt päälle. Menemme lunnin laavulle ehkä jo tänä iltana. Lunni on rakennellut majan tuon kuusimäen taakse. Nätti laavupaikka kuusenhavuista ja oksista. Savu sieltä nousee nytkin. Taitaa olla lunni siellä valmistelemassa iltaa. Sinne tulee paljon siivekkäitä.
Mennään käen kanssa käymään kaupassa nyt. Murot on loppu. Käki odottaa jo tuolla potkukelkassa. Pitää mennä. - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Aukaisin aamulla koneen ja vilasin nopeasti VAIN tänne... Tein hommiani ja äsken vastasin kahteen jo kuukauden odottaneeseen meiliin...
Tulinpa nyt availemaan tänne sivun valmiiksi... Mitä näinkään? En ainakaan vielä malttanut perehtyä siihen, onko kysymys jostakin sodasta celestaa vastaan, vai mikä siellä on homman nimi... Piti oikein mennä S24:n etusivulle ja ottaa uusiksi... Kai minä sitten oikein näin...? Tiedätkö sinä, mitä siellä on tekeillä? Näytti hassulta... Pitäisi jossain välissä katsoa hiukan tarkemmin... Kapinaako?
Oli mitä tahansa, alkoi jotenkin ihmetyttää...
JONNEKIN illalla kyllä ilmestyn...;) - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Rankka päivä oli minullakin eilen. Siksipä yritinkin tulla illalla luoksesi rentoutumaan - imuroimaan ja sisustamaan... Säikähditköhän väsyneenä kuitenkin jo pelkkää ajatustakin tehosuulakkeestani, jota aina mukanani kuskaan... Oli tylsää, kun en nähnyt sinusta vilaustakaan...:(((
Tämä päivä ei niin rankka minulla ole ollut, mutta tylsää on ollut... Jotenkin niin ikävä olo... Sekä hermostunut että haikea olo yhtä aikaa... Jotta nyt itkua kolmannella; yy, kaa, koo... :((( ... - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Rankka päivä tämä.
Metsäkin niin kaukana. Monen sivun päässä.
On syitä miksi olen itkenyt tänään. Kaipaan jotain johon nojata vähän aikaa. Että elämä helpottuisi.
Ystävä joka oli lähelläni on lähtenyt kauemmaksi. Eikä tule takaisin.
En tarkoita käkeä. Hän on ja pysyy.
Kiitos kun sain kertoa tämän. Kiitos kun kuuntelit.
Menen. - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!MINÄ olen aina valmis kuuntelemaan sinua.
Näetkö häntä koskaan enää?
Minä taas haluaisin olla välillä hiljaisuudessa. Yksin. Kun vain voisinkin kertoa enemmän... Olen päivisin yksin, mutta teen töitäni. Usein en halua edes radiota tai telkkaria auki laittaa. Iltapäivisin olen hermostunut, koska viimeistään silloin on tehtävä kotitöitäkin - leipätyöni lisäksi. Täällä metsässä on aina niin hyvä olla... Etenkin loppuilloista nautin olostani täällä. Silloin on hiljaista, rauhallista...
Pystyn kylläkin pyrähtelemään täällä muulloinkin, mutta en haluaisi tulla tänne kiukuttelemaan. Tänään tunsin, että tein niin... Joskus vain kaipaan tänne niin vietävästi...
Kiitos sinullekin, kun kuuntelit. Vaikka en kaikkea voinutkaan tässä kertoa. Etkös sinä VOI tai HALUA muuallakaan kertoa? Minä voisin, mutta en haluaisi kiukutella. Joskus tekisi vain mieleni minunkin purkaa hieman itseäni... Ei siis kiukutella, vaan kertoa pari asiaa. Ymmärtäisit sinäkin monet jutuistani paremmin... - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Tule nojaamaan minun olkapäätäni vasten.
Osaan olla hiljaa ja kuunnella.
Jos vain minäkin saan nojata sinun olkapäätäsi vasten.
Osaan olla hiljaa ja kuunnella.
Haluaisin vain kuiskata sinulle pari lämmintä sanaa... Ihan hiljaa... Ettei kukaan kuule. Et edes sinä, jos et halua... - sirkku:)
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Olen etsinyt kaikkialta... mitä kaipaa sydämein...
Ei päivää ilman sinua, ei sekuntiakaan...
Sä kuulut päivään jokaiseen...
Etsin kunnes löydän sun...
Missä olet ollut kaikki nämä vuodet...
Tääl yksinäni huokailen...
Ystävän jos menetän, ei mitään mulle jää...
Oi rakkahin, jos takaisin sut saada voin...
Ollaan lähekkäin me vielä hetki näin...
Kun taas takaisin muistoihin vaelsin...
Ei kai enää tarvitse jatkaa? Ikävä. Haikea olo.
Tiedän, että sinullakin... Kertoisit minulle jotakin. Edes jotakin... Onko liian raskasta edes minulle kertoa? Punaisella...? Haluaisin niin kuulla sinusta jotakin... Pistä edes käki asialle! Minäkin joudun tällä menolla laittamaan sihteerini asialle... Ei kivaa... Yksi stadilainen tipu tulee toivoni mukaan kuvioihin... Hiukan piristystä... Tunnen hänet. Kiva tipu on...! - sihteeri
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Äsken kuului paikalliselta kanavalta radiosta tuo T. Kansan esittämä biisi...
Tuli mieleeni se yö, kun lähdin haeskelemaan virmalle rahaa...
Paljon muutakin tuolta on kuulunut... Pomoni herkistyy aina haikeitten levyjen soidessa... Hän on ikävissään. Taas. - emu
Nyt joudun lisäksi vielä pari tuntia taas olemaan pois täältä... /(&&¤%#¤"¤%#&%¤&¤%##!Tämä on ketjun viimeinen viesti. Sirkulle.
Olo ei helpota. Kävelen ja kävelen. Kävelen. Etsin sinua. Oikeasti tähän viereen.
En osaa kirjoittaakaan nyt. Sydämeen sattuu. Haluan peiton alle.
Menen.
Hah haa,en oo koskaan kertonut suurta salaisuutta,että olin aikanaan sätissä Topi Kottaraisena,se kottis on jostain syystä saanut jotenkin naismaisen leiman,no se aika on mennyttä ku miehistäkin viel tuli vaikka presidenttejä
- kottarainen
hyvä ja iloinen mieli ,kun sinustakin kuulee. Onko Pyryharakka rintamalla ollut niin kiivas tahti ,että meinaa nämä entiset höyhensiskot unohtua vai mitenkäs on pullat uunissa? Tule vaikka ramiksina ,kunhan tulet .Minua on hieman ottanut kaalipuolelle ,kun eräs koppelo alkoi nokkaansa näpsyttää,että mene vain tsunamialueellee ,niin saat nokittavaksi kaloja jotka ovat syöneet hyvällä ruokahalulla uhreja merestä.On siinä ilon piilaaja ,kun ei itse pääse lentelemään ,kun auliisti jakoi pesän antimet ukkometsolle.
kottarainen kirjoitti:
hyvä ja iloinen mieli ,kun sinustakin kuulee. Onko Pyryharakka rintamalla ollut niin kiivas tahti ,että meinaa nämä entiset höyhensiskot unohtua vai mitenkäs on pullat uunissa? Tule vaikka ramiksina ,kunhan tulet .Minua on hieman ottanut kaalipuolelle ,kun eräs koppelo alkoi nokkaansa näpsyttää,että mene vain tsunamialueellee ,niin saat nokittavaksi kaloja jotka ovat syöneet hyvällä ruokahalulla uhreja merestä.On siinä ilon piilaaja ,kun ei itse pääse lentelemään ,kun auliisti jakoi pesän antimet ukkometsolle.
No joo sain itsekin siipeeni,perhana mut taas oon vapaa kuin taivaan vuohi,vai mikä lie lentävä kalakukko(ei puli)no on sitäkin ku yks typy päätti vetästä millin koneella kaikki kaksi karvaa sileeksi.No sen voi antaa anteeksi hän puhuu huono soomi,olen houkutellut häntä kotiparturiksi jo vuosia,kerran hän aikanaan lupasi tulla sitten kun olen samassa kunnossa kun tää edesmennyt jalkaväen kenraali,joka silloin jo tosin oli pyörätuolissa.
- kottarainen
RamiKS kirjoitti:
No joo sain itsekin siipeeni,perhana mut taas oon vapaa kuin taivaan vuohi,vai mikä lie lentävä kalakukko(ei puli)no on sitäkin ku yks typy päätti vetästä millin koneella kaikki kaksi karvaa sileeksi.No sen voi antaa anteeksi hän puhuu huono soomi,olen houkutellut häntä kotiparturiksi jo vuosia,kerran hän aikanaan lupasi tulla sitten kun olen samassa kunnossa kun tää edesmennyt jalkaväen kenraali,joka silloin jo tosin oli pyörätuolissa.
ilmankos olet ollut hiljaa pitkän aikaa. Katsokin ,ettei myös toisestä päästä ala sulkasato. Sitä kun erehtyy käyttämään kielitaidottomia partireita ,niin alkaa ihan muuta karvankatkasut ,kun on niitä kieliongelmia ja saattaa ajelu ulottua alapäähän asti ,kävikö sulle niin?Tosin ovat hyviä siinä asiassa ja hyvin koulutettuja ,mutta minä en halua sen alan maisteriksi. Mutta tuomariksi en partureille ala ja toiseksi kyllä ne kaksi karvaa sulle kasvat entistä tuuheampana . Usko pois hyvin on annettu apulantaa...
- pieni.punatulkku
tsirp tsirp *kujertelee* Onko pöntössä tilaa jos lennähdän oksallesi eikun puun oksalle *tsirputtaa*
pieni.punatulkku kirjoitti:
tsirp tsirp *kujertelee* Onko pöntössä tilaa jos lennähdän oksallesi eikun puun oksalle *tsirputtaa*
Kaikki nämä vuodet,luulin jo,että joku hemmetin huuhkaaja on sut napannut.Tuu ihmeessä pöntölle täällä on aika hiljaista,mä viettelen aikaa pankolla, metsähiirulainen käy tossa nokkimassa väliin muutamat pähkinät.Oksa senkun kovenee ku tulee vuosirenkaita lisää,no sulat kyllä vähenee suhteessa.
- pieni.punatulkku
RamiKS kirjoitti:
Kaikki nämä vuodet,luulin jo,että joku hemmetin huuhkaaja on sut napannut.Tuu ihmeessä pöntölle täällä on aika hiljaista,mä viettelen aikaa pankolla, metsähiirulainen käy tossa nokkimassa väliin muutamat pähkinät.Oksa senkun kovenee ku tulee vuosirenkaita lisää,no sulat kyllä vähenee suhteessa.
mä jo luulin että sä niiden huuhkajien kanssa pyörit! Jaa on vahva oksa, hyvä sinne on lennähtää *viuhtoo siivillään*, ei ne sulat niin tärkeitä oo.
- murremiete
Mun murrealueella kottaraiseksi nimitetään naisia, jotka ovat "ilolintuja", hömelöjä (homo) miehiä nimitellään myös kottaraisiksi. Murteet ovat joskus omituisia ja tyhmiä ilmaisuja aina sekaan joutuu.
- kottarainen
on lintu ,vaikka hänen toimintatapaansa en voikaan elää ,koska minulla on elämässä toisenlaiset aatteet.Homoksi en voi alkaa ,koska urosta minusta ei saa. Lintuhormoonit ovat pitäneet huolen ,että etten lesbokaan ole. Olen kottarainen ja ylpeä olenkin lajistani!!!!
- hohhailee
Luin viestiketjun ja mie tajuun leikin ja muun eron! Mut, voi hässimys, jos olis häntä ees, en mie teiltä päätä ies kuvittele löytävännii! Vaa ku ei (vaaku) pass
- sihtteeri
Et kai sinä kuvittellut joko päätä tai häntää TÄÄLTÄ löytäväsi???????
Ei niitä täällä ole. Juttu on alkanut aikoja sitten ja loppua ei näy! Vielä pää ja häntä pitäisi esiin kaivella...? Sihteerinäkin voin sanoa, että pöytäkirjoistakaan ei minkäänlaista mainintaa kummastakaan ole...!
Sitä paitsi. Et sinäkään, kuten ei kukaan muukaan, tällaista ketjua alusta loppuun lukea jaksaisi! Jotta hohhoijjaa...! :O ... - sihtteer
RamiKS kirjoitti:
toi on kalapalstan juttuja siel on monenlaista kallaa on piätä ja häntäe
Sitähä minnäe uattelin. Ne kun nuo savolaeset ehttiivät piätä ja hänttee kalakukosttae. Ja kieroja ku ovat, löytävättii. Vieläpä sennii piänkki...;)
- Pirre*
ou pahollas, se on sitä linttuin kieltä :)
Sinua odotellaan. Ollaan odoteltu jo kauan...
Täällä on pyörinyt joku varpu(nen) Stadista, mutta ei kovinkaan usein.
Jotkut kaipailivat jo aikoja sitten Stadin puluja tänne. Sihteeriköikseenköhän...? Pomojen polville istuskelemaan...
Odottelemme tietoja sinusta. Tervetuloa jengiin mukaan! Olisit todella piristävää seuraa. Välillä täällä nääs iskee sydänsurujakin päälle... Annapas kuulua siis itsestäsi! - Mies 50+
Juku sun pöytäkirjas alkaa oleen piikissä.Päästään taas etusivun otsikoihin.Saat sulan hattuun ku tulee 200 täyteen,tarviis pistää ylläpitoon pyyntö erikoispalkinnosta sulle heh hee.
Sanoit: PÄÄSTÄÄN TAAS ETUSIVUN OTSIKOIHIN.
Oletko itse ollut mukana? Kuka lintusista lienet? No, eihän sillä täällä metsässä väliä ole...;)
Kottaraiselle monet kiitokset jo nyt aloituksista ja lintujengin koollekutsumisista! Kohta olisikin hauskaa mennä taas oikein etusivulle...! Mutta kun mieleni on nyt haikea... Ikävä kalvaa. Lintujengissä ei pitäisi ikävissään pyrähdellä... Tai, no, miksi ei... Tunteet ne on meillä tipusillakin... - kirjosieppo
tämän linnun kyllä tunnen ... mukavaa, että sinuakin näkee ja kuulee oksilla !:)
- Selvä Pyy
kirjosieppo kirjoitti:
tämän linnun kyllä tunnen ... mukavaa, että sinuakin näkee ja kuulee oksilla !:)
vastaas ees ootko mies vai nainen? Mua vituttaa noi salamyhkäiset viestit.... tunnen sinut........ ei kai ole 50 KESKUSTELUPALSTAN asiallinen sisältö???
- kirjosieppo
Selvä Pyy kirjoitti:
vastaas ees ootko mies vai nainen? Mua vituttaa noi salamyhkäiset viestit.... tunnen sinut........ ei kai ole 50 KESKUSTELUPALSTAN asiallinen sisältö???
luulin, että moni muukin tunnistaa hänet,
lintujengin alkuperäisjäsenen, käki I:sen !:) - uunilintu
kirjosieppo kirjoitti:
luulin, että moni muukin tunnistaa hänet,
lintujengin alkuperäisjäsenen, käki I:sen !:)Onko se vastuuton ja munii toisten pesiin? ;-). Minä pankkolintuna kartan moisia, en haudo munia kun ei itselläni oo, saatikka jonkun käen munia :)
- kirjosieppo
uunilintu kirjoitti:
Onko se vastuuton ja munii toisten pesiin? ;-). Minä pankkolintuna kartan moisia, en haudo munia kun ei itselläni oo, saatikka jonkun käen munia :)
joka osaa (symbolikirjan mukaan) sanoa oman nimensä. Eri kulttuureissa sitä on myös pidetty sielunlintuna, tulevaisuuden ennustajana ja kevään sanansaattajana. Ei siis mikään huono lintu, vaikka sillä se ikävä tapa munia toisten lintujen pesiin onkin !:)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023