Kaupunki- tai rantalomalle syys-lokakuussa

Kesämielellä55

Löytyisikö naispuolista matkaseuraa 55-v. naiselle (hetero) johonkin Euroopan kaupunkiin tai rantakohteeseen 4-7 päiväksi syyskuun loppupuolella - lokakuun alussa? Nähtävyyksien katselua, akkujen lataamista, auringosta sekä hyvästä ruuasta ja juomasta nauttimista olisi luvassa :-)

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suviriina

      Olisin rodokselle halukas lähtemään, mutta matkat alkaa olla melkein myyty, katsoin tossa netissä niitä parina päivänä. Olen 61 suht nuorekas nainen. Kohteeseen vielä muutamia paikkoja jäljellä, aika hinnakkaita tosin. Mistä päin suomea olet lähdössä. Ihan sattumalta tulin näille sivuille, kun mietin, mistä sais kaverin(siis hetero myös)😊 en mitään maratonia en jaksa siellä kävellä, viime vuonna tyttäreni kanssa testattu☺ei olla enään niin hyvässä kunnossa. Nähtävyydet kiinnostaa aina.

      • Kesämielellä55

        Hei,
        vieläkö olisit lähdössä? Ajattelin Sisiliaa tai Lissabonia. Sisiliaan saisi vielä syyskuun viimeisellä viikolla matkoja viikoksi. Lissaboniin myös esim. Apollomatkojen kautta, myös muutamaksi päiväksi. Näissä molemmissa kohteissa on vielä kesä syyskuun lopussa.


    • Hei!
      Olisin menossa lokakuun alussa, kiinnostaisi mm.Nizza, Madeira, Espanja.....
      Pidän kiertelemisestä ja nähtävyyksien katselusta.
      Top10 matkat löytyy hyviä tarjouksia....

      • Kesämielellä55

        Hei,
        ehdottamistasi vaihtoehdoista Madeira kiinnostaisi, koska en ole käynyt siellä koskaan. Samoin Espanjan aurinkorannikko voisi ehkä tulla kysymykseen (mutta ei Kanaria). Tosin mahtaakohan lokakuun alussaolla enää kovin lämmintä aurinkorannikolla? Itse olen ajatellut Sisiliaa. Siellä ainakin on reilut 20 C vielä tuolloin. Ja Lissabon kiinnostaisi myös. Syyskuun viimeinen viikko olisi minulle paras lähtöaika, mutta lokakuun alkukin käy.


    • Kesämielellä55

      Ei kukaan täysijärkinen lähde Madeiralle. Ajattelin Sisiliaa tai Lissabonia. Ehdottomasti Apollomatkojen kautta. Istutaanko ravintoloissa aamuun asti :]

    • Suviriina

      No jos kuppia otetaan kunnolla niin minulle käy mikä paikka tahansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe