Löytyisikö naispuolista matkaseuraa 55-v. naiselle (hetero) johonkin Euroopan kaupunkiin tai rantakohteeseen 4-7 päiväksi syyskuun loppupuolella - lokakuun alussa? Nähtävyyksien katselua, akkujen lataamista, auringosta sekä hyvästä ruuasta ja juomasta nauttimista olisi luvassa :-)
Kaupunki- tai rantalomalle syys-lokakuussa
6
320
Vastaukset
- Suviriina
Olisin rodokselle halukas lähtemään, mutta matkat alkaa olla melkein myyty, katsoin tossa netissä niitä parina päivänä. Olen 61 suht nuorekas nainen. Kohteeseen vielä muutamia paikkoja jäljellä, aika hinnakkaita tosin. Mistä päin suomea olet lähdössä. Ihan sattumalta tulin näille sivuille, kun mietin, mistä sais kaverin(siis hetero myös)😊 en mitään maratonia en jaksa siellä kävellä, viime vuonna tyttäreni kanssa testattu☺ei olla enään niin hyvässä kunnossa. Nähtävyydet kiinnostaa aina.
- Kesämielellä55
Hei,
vieläkö olisit lähdössä? Ajattelin Sisiliaa tai Lissabonia. Sisiliaan saisi vielä syyskuun viimeisellä viikolla matkoja viikoksi. Lissaboniin myös esim. Apollomatkojen kautta, myös muutamaksi päiväksi. Näissä molemmissa kohteissa on vielä kesä syyskuun lopussa.
Hei!
Olisin menossa lokakuun alussa, kiinnostaisi mm.Nizza, Madeira, Espanja.....
Pidän kiertelemisestä ja nähtävyyksien katselusta.
Top10 matkat löytyy hyviä tarjouksia....- Kesämielellä55
Hei,
ehdottamistasi vaihtoehdoista Madeira kiinnostaisi, koska en ole käynyt siellä koskaan. Samoin Espanjan aurinkorannikko voisi ehkä tulla kysymykseen (mutta ei Kanaria). Tosin mahtaakohan lokakuun alussaolla enää kovin lämmintä aurinkorannikolla? Itse olen ajatellut Sisiliaa. Siellä ainakin on reilut 20 C vielä tuolloin. Ja Lissabon kiinnostaisi myös. Syyskuun viimeinen viikko olisi minulle paras lähtöaika, mutta lokakuun alkukin käy.
- Kesämielellä55
Ei kukaan täysijärkinen lähde Madeiralle. Ajattelin Sisiliaa tai Lissabonia. Ehdottomasti Apollomatkojen kautta. Istutaanko ravintoloissa aamuun asti :]
- Suviriina
No jos kuppia otetaan kunnolla niin minulle käy mikä paikka tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset26217466Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18412409Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706170MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny265017Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694985Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.524130Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja503722Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003672NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun493201Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463129